Thxx voor je aanbod Voor nu doe ik het niet als ik opsta, maar doe het structureel in de namiddag. Mmhz dat van de ochtend maar volgende maand doen. Hopelijk is het dan niet meer nodig Hoe gaat het met jou nu? Voel je je oke?
@ Mama van Nikki: wauwie wat een kado's. Volgens mij weet die meid niet meer wat ze moet kiezen om mee te spelen. Heerlijk moment.....
meiden hoe staan we ervoor op het moment? Mss is het handig wanneer we een lijst maken. Mss wel zo leuk. Ik zeg kopieren en je naam erbij zetten. Wie wat wanneer Anita85: 21 mrt NOD (eerste kindje)
Wie wat wanneer Anita85: 21 mrt NOD(eerste kindje) shenoby:8 apr. Nod (tweede kindje) 1e ronde clomid!
nou dames, zoals jullie zien, begin ik morgen met clomid hopen dat we nu snel zwanger zijn. ik weet dat ik nog niet mag zeuren omdat we in principe pas weer sinds okt bezig zijn. maar de pijn e.d begint echt zijn tol te eisen. Ik wilde altijd heel graag 3 kindjes. maar.. als we een brusje hebben voor nikki ben ik er klaar mee. al dat gedoe en die pijn. en over 5 jaar een vrij drasische oplossing. goh kan er eingelijk nu al een klein beetje naar uit zien. weet al niet eens meer hoe het is om pijnvrij en "sober" te zijn. tot nu toe is het pijnvrije alleen bereikt met morfine. zou blij zijn als mijn lichaam daar vanaf is.
Wie wat wanneer Anita85: 21 mrt NOD(eerste kindje) shenoby:8 apr. Nod (tweede kindje) 1e ronde clomid! Paradijsvogel: 12 april uitgerekend (eerste kindje na 2 mk's)
Wie wat wanneer Anita85: 21 mrt NOD(eerste kindje) shenoby:8 apr. Nod (tweede kindje) 1e ronde clomid! Paradijsvogel: 12 april uitgerekend (eerste kindje na 2 mk's) theLady : 25 september uitgerekend(eerste kindje) @ ladylola, ja voor het opstaan is wel een goede tip hoor, overdag kan je temp héél erg verschillen door inspanningen, bepaalde voeding etc. Hier alles ok; lief dat je't vraagt! Ben vandaag 12 weken en da's al een grote zorg minder! Voel me best goed, enkel de vermoeidheid lijkt nog niet te verdwijnen...
Wie wat wanneer Anita85 : 21 mrt NOD (eerste kindje) ((14 augustus 2009 gestopt)) shenoby : 8 apr. Nod (tweede kindje) 1e ronde clomid! Paradijsvogel : 12 april uitgerekend (eerste kindje na 2 mk's) theLady : 25 september uitgerekend (eerste kindje) mopstar : (( 2 maart 2010 gestopt))
@ Dnise Je eerste ronde aan je handtekening te zien?? Hoop voor je dat je cyclus meteen netjes is... nu in je klusperiode altijd handig in het weekend vind ik zelf! Veel plezier!! nou mijn eerste cyclus was 25dgn! niet slecht al zeg ik t zelf zeker niet na 9 jaar aan de pil te zijn geweest! was wel een hele korte mensturatie donderdag op vrijdag nacht begonnen en dinsdag al weer over maar goed hij was wel heftig met veel bloedverlies dus maak me er niet druk over ik slik nu sinds ander halve week ofzow foliumzuur en rook nog maar 3 sigaretten per dag wil nu naar 2 en dan afkappen die nare gewoonte dus maken er maar een leuke 2e ronde van
Wie wat wanneer Anita85 : 21 mrt NOD (eerste kindje) ((14 augustus 2009 gestopt)) shenoby : 8 apr. Nod (tweede kindje) 1e ronde clomid! Paradijsvogel : 12 april uitgerekend (eerste kindje na 2 mk's) theLady : 25 september uitgerekend (eerste kindje) mopstar : (( 2 maart 2010 gestopt)) Dnise : 8 mrt gestopt met de pil (2e ronde!)
als je nog niet in het lijstje staat, mag je jezelf dan toevoegen? Hier waarschijnlijk gisteren mn ei gehad. Dacht hem al eerder te hebben, FF zei alleen van niet, aangezien mn temp. niet onhoog bleef. Nu gisteren weer wat felle steken rechtsonderin gehad. Temp was vanochtend weer omhoog. Nu maar hopen dat dit nu wel zo blijft.
@macmazsy tuurlijk gewoon even quoten en dan toevoegen. @dnise inderdaad hele nette cyclus. succes met het stoppen met roken. en het klussen natuurlijk
danku danku! gaat helemaal goed komen hier meer meiden met een 1e korte mensturatie na t stoppen met de pil???? normaal had ik een men. van 7 volle dagen nu deze ronde dus niet
Wie wat wanneer Anita85 : 21 mrt NOD (eerste kindje) ((14 augustus 2009 gestopt)) shenoby : 8 apr. Nod (tweede kindje) 1e ronde clomid! Paradijsvogel : 12 april uitgerekend (eerste kindje na 2 mk's) theLady : 25 september uitgerekend (eerste kindje) mopstar : (( 2 maart 2010 gestopt)) Dnise : 8 mrt gestopt met de pil (2e ronde!) macmazsy : 25 sept. gestopt met de pil (6e ronde voor eerste kindje)
Mijn eerste menstruatie na het stoppen was ook een beetje raar. Ik was het al na 22 dagen en volgens mij ook vrij kort en heftig. Dus het is goed mogelijk
hey hallo, kijk je uit naar je bevalling? En weet je al wat het wordt? Nog even en dan is het klaar voor je met die dikke buik! succes