Meiden van 1985 !!!!!!!!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door anita85, 12 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    He anita :)

Buik is voor mij wel al goed zichtbaar, voor vreemden zal het niet zo opvallen, die denken waarschijnlijk gewoon dat ik een beetje dik ben :D

Maar goed, ik voel het goed als ik m'n broek toe doe, of te dicht bij de tafel aanschuif...
    Ah meiden, jullie zullen 't allemaal binnenkort wel merken,... ineens is het zover :)

Als er dingen zijn die jullie willen weten, gelijk wat, genant of niet, vraag maar... Ik heb er geen problemen mee om te vertellen!

Heb het gisteren op facebook gemeld, al die vrienden (zijn wel echt allemaal goede kennissen en vrienden daar) door het dolle heen :)
    En de familie wist het al sinds ik 6 weken ben, kon niet zwijgen :)

Liefs

2. paradijsvogel

paradijsvogel Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik kijk al wel uit naar de kleine, de bevalling zelf, ach ja, we gaan het allemaal meemaken :) Ik probeer me niet te druk te maken. We weten wat we er voor terug krijgen..... Ik moet zeggen dat ik die buik ook wel een beetje zat begin te worden hoor.... :D

3. shenoby

shenoby Niet meer actief

@ paradijsvogel.
    ach die laatste loodjes wegen zwaar meid!
    ik weet het nog goed.
    ik kan me nog heeeel goed herinneren dat ik op 1 maart tegen mijn buik liep te roepen.
    kom eruit,kom eruit,kom eruit.
    haha ik namelijk in het begin gedroomd dat ik op 1 maart zou bevallen.
    gelukkig ben ik 3 maart ingeleid want ik trok het allemaal niet meer.
    scheelt wel want was met 38 wkn al ingeleid
    stel je voor dat ik nog 4 weken had moeten lopen.
    ach maar zoals je al zegt.
    zodra je die kleine eenmaal vast hebt dan ben je alles vergeten

4. dnise

dnise Fanatiek lid

16 feb 2010
    1.819
    0
    0
    regio rotterdam

okey :D

vond t nogal kort! maar dan weet ik dat t goed mogenlijk is!

lijfje zal wel van slag zijn! :D

5. paradijsvogel

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Je lichaam kan inderdaad flink van slag zijn door het stoppen met de pil. Sommige hebben een enorm lange cyclus, sommige een gewone en sommige juist een korte. Je hebt al die tijd hormonen geslikt. Je lichaam moet even "afkicken".

6. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Hi Meiden:D

Sorry was weer ffies geleden, maar ben beetje druk geweest. En ik ben bezig met afvallen, waardoor mijn gedachten nu zich meer daar op richten dan op zwanger worden. Misschien wel even goed, omdat het echt een obsessie werd. We keuvelen nu vrolijk verder, maar ik ben wel bezig met afvallen. Ik ben sinds de tijd dat ik zwanger wilde worden ruim 3 kilo aangekomen. Ik woog ooit 86 en uiteindelijk 14 kilo afgevallen, maar die kilo's gingen er langzaam weer bij. Tjah als je dan toch zwanger wil worden;)
    Maar goed nu ik al in de 6de ronde zit, wil ik niet per maand een halve kilo bijkomen terwijl het nog maanden kan duren:S

Dat was dan weer mijn verhaal:D Het gaat wel goed met mijn dieet. Hopelijk komt er een onverwachte verassing bij. We zien het wel wel.

Hoe is het hier met iedereen?

Paradijsvogel je bent bijna zover:D Spannen hoor!!! Eindelijk ga jij je kleine spruit straks ontmoeten. Geniet nog ff van je vrije tijd:D

Shenoby hoe is het met jou en clomid?

Anita en hoe voel jij je met je naderende NOD?

7. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    tjah zit ff in een dipje. Zag net op het forum NOD 20 maart dat er al super veel zwanger zijn in ronde 1 of 3. En ik nog steeds niet. En het zal deze maand ook wel weer niets worden. Gatver.....
    Kan me al helemaal niet voorstellen dat ik ooit zwanger ga worden.

Goed morgen zal ik wel weer een goed humeur hebben......HOOP IK....

8. paradijsvogel

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Dat gevoel had ik ook Anita, en kijk nu eens..... Dus er is hoop! Ik duim in ieder geval heel hard voor je dat je snel zwanger bent!

9. shenoby

shenoby Niet meer actief

had ik een heel verhaal getypt is het weg!
    nou ja nog maar een keer overnieuw dan.

@ ladylola,
    succes met afvallen meid!
    misschien helpt het even je aandacht ergens andesr op vestigen.

@ anita,
    kop op meid!
    vertrouwen blijven houden dat het binnenkort voor jou ook zover is.
    om mij heen was het trouwens ook hoor.
    een heleboel in ronde 2 zwanger. en dan is het wel even bitter.
    maar als je eenmaal zwanger bent en je kunt je kleintje eindelijk ontmoeten valt er heel veel van dat verdriet weg.
    wij zijn nu voor 2e en dat lukt ook niet best.
    maar op de 1 of andere manier heb ik er iets meer vrede mee.
    want ondanks dat de wens voor een 2e groot is,
    ben ik toch al blij dat ik zon prachtige dochter heb.

morgen de laatste clomid en dan vrijdag een follikelmeting.
    en hoewel ik realistisch ben en heus wel weet dat het waarschijnlijk de eerste keer niet direct raak is hoop ik er wel een beetje op.
    Het lijkt me zooo leuk om samen met mijn vriendin te zwangeren.

hier vandaag een leuke dag gehad.
    NIkki is vandaag voor het eerst met mama op het paard geweest.
    ze vond het prachtig! en mama ook haha.
    zal even een foto spammen (let niet op het paard,die is nog erg vies omdat die in de weide staat)

10. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    Dankje meiden!!!!

En wat een leuke foto van nikki!!!!!! Zo schattig

11. paradijsvogel

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Wat een fantastische foto! Nikki lijkt er echt van te genieten :)

12. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Wat een geweldige foto Shenoby:D!!! Je dochter bof maar met een paard rijdende mama:D
    Fijn dat het goed gaat met CLomid. Ik hoop voor je dat het raak is!! Ik duim voor je!

@ Anita meid we zitten precies in hetzelfde schuitje! Ik weet hoe jij je voelt en tis voor je gevoel niet eerlijk. Ik was afgelopen maand zo obsessed als hoogtepunt dat mijn partner er zelfs gek van werd. Nu ik heb ik weer wat gevonden om me ook op te focussen. Misschien dat je iets kan zoeken wat je al lang hebt willen doen, maar het steeds uit stelde? Bij mij werkt het nu wel en natuurlijk wil ik nog graag zwanger raken en ben ik ermee bezig, maar niet meer zo obsessief. Het geeft mij een stuk meer rust en tis wat prettiger voor ons beiden in huis.

Hier heb ik een naderende eisprong, maar heb mijn partner gisteren niet kunnen verleiden, want hij was moe:x! Verder ben ik zelf wel wat knorrig en moe doordat ik een drastisch dieet doe. Overigens heb ik manlief ongeveer 4 dagen niet gezien ivm werk en andere bezigheden van beide kanten, dus schoot lekker op. Vanavond een slaapdienst dus morgen maar ff goed klussen. Ben bang dat ik te laat ben:(

13. Laurise

Laurise Niet meer actief

Hoi allemaal

Ook ik ben even weg geweest want net zoals Ladylola werd het een obsessie voor mij. Draafde echt flink door in mijn hoofd en tja net zoals Anita denk ik nu steeds meer; word ik ooit nog eens zwanger. Ik had met mezelf afgesproken dat ik 2 weken niet meer aan zwanger worden mocht denken, was ook een verboden woord in ons huis haha. En dat lukt heel erg goed. Het geeft mezelf rust en net zoals ladylola heb ik mijn aandacht op iets anders gelegd (heb mijn eigen sieraden winkel eindelijk online gezet)! Vanaf maandag weer opzoek naar mijn ei, voel vanaf dinsdag een krampend gevoel in mijn onderbuik. Zit nu op dag 16 en vorige keer was het op dag 20 dus nog even geduld. Maar zelfs in deze week ben ik rustig in mijn hoofd, hoe ik het doe weet ik niet maar voelt veel fijner.

Ik duim weer voor iedereen!

14. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Hi Laurise:D

Wat goed van je dat je nu je leuke hobby op heb gestart:D Het werkt echt he om je gedachten te verzetten? Jemig en wat een rust het ook geeft. Echt heerlijk:D Wie weet hebben we een keer spontaan geluk zonder er erg in te hebben.
    Succes met je sieraden. Heb je het adres ervoor? ben wel benieuwd:D

15. Laurise

Laurise Niet meer actief

Hey Ladylola

Ja ik had niet gedacht dat ik het kon maar het gaat echt goed. Moest ook wel hoor want was alleen maar aan het janken/balen/hopen/alvast prenatal bezoeken/googlen op kwalen.. Ze zeggen dat het zonder stress en te veel focussen het inderdaad eerder gaat lukken dus hopen op poging 7!

Ook ben ik begonnen met een cursus dus lekker druk met andere dingen! Leuk dat je er naar vraagt! Mijn site is www.tes-sieraden.nl/startpagina.html

Wanneer heb jij je ei? En NOD? Zitten we weer gelijk?

16. shenoby

shenoby Niet meer actief

heey dames,
    nog ff een berichtje vanuit hier.
    morgen naar het ziekenhuis voor de FM.
    ben benieuwd.

vandaag trouwens slecht nieuws gehad.
    mijn vriend zijn opa heeft kanker. zit in zijn nier en in de longen en ze kunnen er niks meer aan doen.
    nu is hij al 86 en hij lag in het ziekenhuis omdat hij steeds koorts had maar ja tis wel even slikken. ondanks dat ie al oud is.
    Robert tot nu toe nog vrij rustig maar hem kennende gaat dat nog wel komen.
    Mijn schoonmoeder is natuurlijk erg verdrietig,wat nikki haarfijn aanvoelde. want ze bleef oma maar knuffelen en kusjes geven.
    terwijl ze normaal na 2 kusjes het wel zat is. En nu bleef ze gewoon uit haar zelf kussen. was echt heel lief. deed mijn schoonmoeder ook heel goed dus dat was wel mooi om te zien.

doordat ik zo met mijn hoofd in gedachten liep heb ik iets ergs gedaan.. schaam me diep.
    Ik heb een pak luiers gestolen:(
    had allerlei dingen in een mandje en ik was met de kinderwagen dus ook dat pak luiers nog vasthouden ging moeilijk.
    nu heb ik van die haakjes aan mijn duwstang waar je tassen aan kunt hangen.
    Nu heb ik dus daar het pak pampers aan gehangen om even rustig verder te kunnen winkelen.
    nu heb ik alles afgerekend maar was het pak pampers vergeten.
    kwam er achter toen ik bijna thuis was.
    maar durfde ook niet meer terug te gaan.
    maar schaam me echt diep, en durf te luiers haast niet te gaan gebruiken.,

nou ja dat was me het verhaal wel weer van deze kant.
    Ik zoek zo mijn bedje op moet morgen weer vroeg uit de veren.

17. paradijsvogel

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Jeetje wat een vervelend nieuws Shenoby! Kindjes voelen dat soort dingen inderdaad meestal feilloos aan... En dat van die luiers. Ik kan me voorstellen dat je je zo voelt, maar je hebt het niet express gedaan toch? Ik zou me er niet te druk om maken....

Succes!

18. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    shenoby als je het expres had gedaan had je een punt maar dat heb je niet dus je hoeft je niet te schamen. Je hebt wel wat anders aan je hoofd.....

19. Mennie

Mennie Niet meer actief

hey meiden kan ik me hie rnog aanmelden?

hoi anita,ook toevallig we zitten ook bij de augustus stoppers...

duurt lang he meid:(

20. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    pfff is dat ik het doel voor ogen heb maar anders BAH... Bij jou schiet het ook niet op he!

Deel Deze Pagina