Meiden van 1985 !!!!!!!!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door anita85, 12 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Laurise

Laurise Niet meer actief

Nou meiden vanmorgen getest... eerst met een streepjes test... er was een licht wit streepje te zien hmmm vaag. Toch maar de clear blue digitale zwangerschapstest erachter aan. Maar helaas er stond: NIET ZWANGER op... Raar maar waar, mijn gevoel zegt zo dat ik zwanger ben. Het kan nog steeds maar in ieder geval niet meer van mijn eisprong die misschien op dag 14 zo zijn want dan moest het wel zichtbaar zijn... ben bang dat ik gewoon heeel laat ongesteld word of nog geen voldoende HCG pfff ik weet het niet meeer!!!!

2. shenoby

shenoby Niet meer actief

oh wat jammer meid!
    maar moet zeggen dat ik nog steeds goede hoop heb voor jou.
    weet niet waarom..

3. paradijsvogel

paradijsvogel Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Hier helaas nog met gevulde buik :) Maar het rommelt wel flink vandaag.... Mijn oma is ziek geworden en ligt nu in het ziekenhuis, vandaar dat ik even een paar dagen niet ben geweest....

Laurise, wat verschrikkelijk balen zeg! Ik ga heel hard duimen dat je gewoon langzaam hcg aanmaakt, wie weet!!

4. shenoby

shenoby Niet meer actief

@ paradijsvogel,
    sterkte met je oma.
    ik hoop voor je dat je je beebje snel in je armen hebt meid.
    pff gelukkig had ik rond dit termijn met mijn beebje al 2 dagen.

5. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Laurise: Erg spannend zo zeg. Ik zal voor je duimen dat het toch zo is!

@Paradijsvogel: sterkte met je oma. Hopelijk komt de kleine snel ter wereld, heb je ook weer iets moois en positiefs.

6. Laurise

Laurise Niet meer actief

@Shenoby
    Ik hoop dat jou goede gevoel klopt, ik word nu heen en weer geslingerd met mijn gevoelens.. wel niet wel niet wel niet. We gaan maandag weer testen als ik nog niet ongesteld ben geworden. Jij ook al bijna...zooo spannend. Inderdaad gezellig en fijn om zo heen en weer te kletsen! Zie dat de andere er ook weer zijn. Hoe is het met de opa van je vriend?

@macmazsy
    Ja had dat dus ook erg de witte afscheiding.. helaas is het gissen, heb meerder zwangerschapsverschijnselen... en helaas heb ik alle maanden wel wat. Vooral in de eerste paar maanden had ik heel veel verschijnselen erg frustrerend :x allemaal. Hoe is het bij jou? Voel je je goed? Kan je er al van genieten?

@ paradijsvogel
    Wat vervelend dat je oma nu zo ziek is, sterkte. Wanneer ben je uitgerekend? Ja kan dat ook nog dat de 1 sneller hcg aanmaakt dan de ander? Pfff blij een beetje hoop houden...

@Bibi26
    Ja zeker spannend, beetje te spannend af en toe. Ik word er eerlijk gezegd een beetje gek van...Maar hopen dat het duimen van iedereen helpt.

7. Kubus

Kubus Fanatiek lid

6 jul 2006
    4.212
    0
    0
    Zuid Holland
    Hey meiden!

@ Thelady: Fijn dat je het goed uit hebt kunnen leggen. Veel plezier met shoppen morgen! :D Het is ook niet makkelijk voor die mannen om ons vrouwe te begrijpen...

@ Laurise: Balen van je negatieve test zeg :( Maar geen bloed geeft moed dus het kan nog!

@ Paradijsvogel: Wat naar van je oma, sterkte!

Hier alles goed, ben wel de hele week al een beetje misselijk, weinig honger en ontzettend buikpijn en last van mijn darmen, dus hoop dat ik geen buikgriep krijg :( Nu eerst heerlijk lang weekend en komende week weer flink aan de klus :D

8. paradijsvogel

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Laurise, ik ben 12 april (volgende week maandag dus) uitgerekend..... En ja, de een maakt sneller hcg aan als een ander.... Dus het kan allemaal..... Succes met de onzekerheid (die helaas heeeeel herkenbaar is ;))

9. paradijsvogel

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Thanks voor jullie lieve reacties over mijn oma.... Ik hoop dat ze nog even bij ons mag blijven.....

10. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    @laurise; Vervelend dat het allemaal nog zo onduidelijk is. Maar wie weet kan het nog, geen bloed is (bijna) altijd goed toch?
    Echt genieten, tja, ik heb mn momenten dat ik helemaal in de zevende hemel ben. Ben veel misselijk, vooral 's nachts en in de ochtend, slaap daardoor ook slecht en ben dus na het werk gesloopt (werk op een bso). Heb ook veel last van bandenpijn. vk zei dat dit nog wel even zou kunnen aanhouden tot 8e week. Verder heb ik soms onwijse vreetbuien!
    Slaap nu bijna elke avond met een kruik naast me, lekker warm en als ik erg last van mn buik heb, leg ik de kruik erop en dat werkt vaak wel. Maar alles voor het goede doel!

11. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Laurise; snap wel dat je er af en toe gek van wordt ja. Ik zit pas in ronde 1 en ik heb dat al. Moet mezelf af en toe even tot de orde roepen. Toch proberen te genieten van de spannende tijd zou ik zeggen. Als je straks een gezond kindje hebt kijk je er toch wel met plezier op terug denk ik. De tijd gaat toch al veel te snel.

12. Laurise

Laurise Niet meer actief

Einde verhaal :(:x helaas ongesteld geworden, dag 34...

25,27,26,28,29,31,34

13. shenoby

shenoby Niet meer actief

@laurise,
    wat jammer zeg!!!
    had het eingelijk niet verwacht.
    hier vandaag getest,maar in eerste instantie negatief.
    wou later weer kijken maar kon hem nergens weer vinden.
    maar ik krijg toch steeds meer dingen hoor.
    en eingelijk ook dingen waarvan ik vergeten was dat ik ze ook had bij de zwangerschap van nikki.
    Bijv overgeven als ik aan het tanden poetsen ben.
    en heel erg druk op de borsten.
    dus ik masseerde ze gisteren even,kwam er allemaal melk uit.
    maar ja misschien kwam dat ook wel door de hormonen die ik heb geslikt ik weet het niet.
    het blijft hier dus nog even spannend tot 8 april

14. paradijsvogel

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Laurise, dat is balen! Maar je weet in ieder geval waar je aan toe bent.... Nieuwe ronde, nieuwe kansen......

Shenoby, spannend hoor! Ik hoop voor je dat de test over een paar dagen wel positief is!

15. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Laurise; echt vervelend zeg! Hopelijk heb je de volgende ronde meer geluk!

@Shenoby; spannend!! Hoop echt voor je dat je posi gaat testen!

Wij zijn hier druk aan de klus. :D Weet alleen niet precies hoelang mijn cyclus zal zijn dus de kans dat het al raak is deze ronde is vrij klein. Maar goed, je weet nooit en positief denken kan nooit kwaad hè. ;)

16. Laurise

Laurise Niet meer actief

@Shenoby
    Zeker jammer, zat er vanmorgen wel weer even doorheen. Had even de gedachtes om er mee te stoppen maar goed dat heb ik altijd de eerste paar dagen. Weer die spannning, onzekerheid en uiteindelijk weer 5 dagen pijn en rennen naar de wc. Had het ook niet verwacht met al die verschijnselen, wat heeft mijn lichaam mij weer in de zeik genomen grrrr krijg er wat van. Maar goed ga voor het eerst deze maand temperaturen omdat elke maand 2 doosjes clear blue van 35 euro wel heel duur wordt. Wat spannend zeg nu je zoveel zwangerschapsverschijnselen hebt. Wat voor traject ben je eigenlijk mee bezig? Heb het hiervoor niet zo gevolgt...

@Paradijsvogel
    Spannend dat je bijna moet bevallen. Weet je wat het wordt? Ja precies die onzekerheid is helemaal niks. We gaan er weer voor!

@Bibi26
    Ja dat hoop ik ook, we vinden dat we nu wel lang genoeg hebben geoefend.. En je moet je er inderdaad vanaf ronde 1 niet al teveel mee bezig zijn. Wij hebben de eerste 6 maanden niks gedaan aan testen ofzo, je moet eerst een beetje kijken hoe je cyclus is enzo. En vooral genieten van elkaar want je zult zijn dat hoe langer het duurt dat toch ook wat moeilijker wordt. Wij zijn blij dat we 6 maanden gewoon lekker bezig geweest zijn zonder er bij na te denken. Weet dat het moeilijk is maar anders kan het nog weleens een lange tijd gaan worden (al hoop ik natuurlijk dat het snel raak is hoor).

17. shenoby

shenoby Niet meer actief

@ laurise,
    ik volg een traject met clomid.
    ik heb van mezelf haast geen eisprong.
    dus eicel stimulatie zeg maar.

als je goedkopere ovutesten wilt moet je even op sensitest kijken.
    snap dat je er even doorheen zit hoor.
    ik ken het gevoel maar al te goed

18. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Laurise; je hebt helemaal gelijk hoor. Nu is het inderdaad nog leuk om samen te 'klussen', maar kan me indenken dat dat wel veranderd naarmate het langer duurt. Ik probeer ook gewoon van deze tijd te genieten en ik laat het allemaal op me af komen.

19. shenoby

shenoby Niet meer actief

heey dames,
    allemaal een fijne eerste paasdag gehad?
    hier was het een hele moeilijke dag.
    roberts opa is vanmiddag overleden.
    dus nikki snel weggebracht,en daar nog heen gegaan.
    gelukkig lag hij er heel vredig bij en heeft hij er niet zo heel veel van gemerkt hij was waarschijnlijk al in coma.
    het mooie eraan was dat al zijn dochters en zijn vrouw bij hem waren toen het gebeurde.
    het blijft natuurlijk altijd heel erg moeilijk maar hij heeft een mooie leeftijd gekregen,hij is 86 jaar geworden.

20. paradijsvogel

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Jeetje Shenoby, gecondoleerd. Heel veel sterkte! Het is nooit leuk om iemand te verliezen, hoe oud ze ook worden.... Veel succes de komende tijd!

Deel Deze Pagina