Meiden van 1985 !!!!!!!!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door anita85, 12 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Laurise

Laurise Niet meer actief

@Bibi
    Ja dat zou best kunnen, de tijd tussen menstruatie en ei kan verschillen maar van ei naar menstruatie is dezelfde aantal dagen. Om hier achter te komen moet je wel 2x je ei vinden en dan de dagen tot je menstruatie tellen. Maar dat zou ik in jou geval nog niet gaan doen, lekker klussen waarneer je zin hebt! :D
    Thanks voor de info over het pendelen, ik heb ook iemand een pm gestuurd, ik ben benieuwd. Pendelen ze dan de bevallingsmaand of de positievetest maand?

@thelady
    Leuk dat je nu wat voelt, ik denk dat het dan het echt beseffen pas begint!

2. shenoby

shenoby Niet meer actief

Zo ik ben er nog even..
    vriend kan niet slapen en omdat hij zich kut voelt kan ik ook niet slapen. vanmiddag nog gezeur gehad samen,ik had vannacht een migraine aanval gehad en nikki was om 5 uur vanmorgen klaarwakker dus mijn vriend is eruit gegaan.
    terwijl hij zijn slaap hard nodig heeft omdat hij nu haast niet slaapt.
    Ik was boos omdat hij boos omdat ik er niet uit kon, je kent het wel.Dus geroepen dat hij er niks van begreep en dat dit de laatste keer was dat ik nog probeerde voor een 2e omdat ik het allemaal niet trok. Allemaal spanningen op het verkeerde moment eruit gooien dus.Ik ben gewoon telleurgesteld dat het weeeer niet gelukt is. dat ik merk dat ik steeds meer last van mijn endo krijg en ga zo maar door. gelukkig kreeg hij in de gaten toen hij zag dat het hele bed onder zat dat ik niet overdreef.

over wie het vroeg, ik hoef nog geen hormonen te spuiten.
    ik krijg gewoon tabletten nu nog.
    maar ik krijg er een heel wisselende stemming van veel meer bloedverlies enz. dus ook clomid is niet echt super spul.
    volgende keer gyn wil ik toch de samenlevingstest bespreken, maar omdat we al een kindje hebben dacht ik dat het niet nodig was. maar nu wil ik eingelijk toch wel weten of het allemaal wel goed is.
    En net toen ik dacht dat dit mijn laatste ronde zou zijn, stond ik bij de apotheek daar stond een rek met flessen.
    EN daar zag ik mezelf zitten,met een baby op schoot de fles te geven. ik had tranen in mijn ogen.Toen ik zwanger probeerde te worden van mijn dochter heb ik het ook moeilijk gehad.maar nu heb ik het eingelijk nog moeilijker dan toen. want toen moesten we eerst een jaar zelf proberen en net voor het jaar om was lukte het. Nu hoop ik nog steeds dat mijn lichaam het zelf kan.
    en dan denk ik de vorige keer lukte het zonder met die sporadische eisprong die ik had. stiekum had ik gedacht dat ik met een zetje meteen zwanger was.
    klinkt misschien niet reeel maar zo is het gewoon.
    Ben gewoon telleurgesteld en mijn eigen lichaam.
    ik wil zo graag een 2e kindje maar liever niet op deze manier.
    maar ik heb geen keuze..
    als ik het zelf ga proberen heb ik bijna nooit een eisprong,dan ben ik zonder pil en heeft mijn endo open terrein om verder te woekeren.
    als ik weer anticonceptie neem nemen mijn kansen steeds meer af.
    of ik stop er helemaal mee en het blijft bij 1.
    pff wat een keuzes tegen over elkaar.
    kortom.. ik moet maar gewoon even slikken en het zo nemen als het komt.Hoewel ik het niet prettig vind op deze manier.
    En nu snap ik best hoor dat er vrouwen zijn die veel meer moeite moeten doen iui ivf en ga zo maar door.
    respect hoor voor de dames!
    het is gewoon zo dat ik het me eerder nooit zo had voorgesteld.
    maar goed. ik ga stoppen ik kan door mijn tranen heen het beeldscherm niet meer zien.
    sorry voor mijn enorme lange ego bericht maar ik moest het heel even kwijt.
    mijn vriend kan ik er op dit moment niet lastig meevallen die heeft wel wat anders aan zijn hoofd.
    dus zijn jullie de enigen die over zijn.
    heey meiden als ik over het weekend niet weer kom om te kletsen (waarschijnlijk wel hoor want kan het toch niet laten)
    wens ik jullie alvast een heel fijn weekend en veel klus plezier.
    dikke kus en digiknuffel voor iedereen die het nodig is.

3. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Nooit sorry zeggen Shenoby! Ik kan wel zeggen dat ik begrijp hoe je je voelt, maar dat is natuurlijk niet zo want ik heb die ervaring niet die jij hebt. Wel kan ik me enigszins indenken dat het allemaal erg moeilijk voor je is en dat je af en toe emotioneel wordt. Ik hoop echt heel erg voor je dat het snel allemaal goed mag komen en dat je kunt genieten van een tweede wondertje in je buik! De moed niet opgeven meid, je hebt al eens een mooi meisje op de wereld gezet dus blijf erin geloven dat je dat nog een keer kunt.
    Ik wens jou ondanks alles ook alvast een fijn weekend, hopelijk voel je je vandaag weer wat beter. :)

Hoe is het met de andere dames? Hier geen nieuws. Zometeen werken, dat is wel goed want dan ben ik er tenminste niet elke minuut mee bezig. ;)

4. Laurise

Laurise Niet meer actief

@Shenoby
    Jeetje kreeg een brok in mijn keel van je verhaal. Vooral dat ik snap het het je opbreekt, ik heb dan gelukkig nog geen hulpmiddelen nodig maar de onmacht, ruzietjes, hormonen, heftige ongesteldheid, teleurstellingen kan ik heel goed begrijpenl. Het is soms ook lastig om met je emo op 1 lijn te zitten met je man. Wij als vrouwen voelen als wat er in ons lijf gebeurd, en worden dan ook nog eens heen en weer geschommeld door onze hormonen. Wat vervelend dat je migraine hebt, heb je dat altijd al of komt dat door de extra hormonen? Lastig he al die dingen die je ziet, ik zie ook alleen maar zwangeren lopen... Je zou inderdaad denken als het zonder iets is gelukt is dat het nu met de hormonen goed moet lukken, ik snap je teleurstelling en je gedachte. De mens zit helaas soms ingewikkeld in elkaar... Konden we maar naar binnen kijken he? Sterkte dit weekend! En als je nog wat kwijt wil, vertellen he!

@Bibi
    Ik heb helaas nog geen pendel terug gehad...

Hier gaat het goed, aan het genieten van mijn 6 dagen zonder pijn en krampen...

5. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Shenoby; hoe is het nu met je?

@ Laurise; ben heel benieuwd naar je pendel meid, hoop dat die positief zal zijn!

Hier ook alles goed. Denk dat ik nu toch in mijn vruchtbare dagen zit aan mijn afscheiding te zien. :) Was vanochtend echt blij toen ik het zag, haha, stom is dat. :D Maar hoop dus echt dat mijn ei onderweg is.

6. shenoby

shenoby Niet meer actief

hallo dames,
    fijn dat jullie zo begripvol zijn.
    hier gaat het iets beter.Ben vrijdagavond na de crematie bijna de hele avond van slag geweest.kon bepaalde indrukken niet uit mijn kop krijgen.maar na het lekker van me af gepraat te hebben (tot 5 uur in de morgen)gaat het allemaal weer een stuk beter.
    vandaag gaan we even lekker met nikki naar ballorig. ze heeft voor haar verjaardag een 10x spelen kaart gekregen en dit word de eerste keer dat we gaan.
    ga nog even spammen hoor (mochten jullie het vervelende vinden gewoon even zeggen,ik mag namelijk graag spammen...)
    heb namelijk laatst zulke leuke foto's gemaakt in de speeltuin.

7. shenoby

shenoby Niet meer actief

en nog eentje op de wipwap

8. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Leuke foto's hoor, mooi meiske! Dat is toch nooit vervelend, foto's van zo'n schatje. ;) Hoop dat jullie een leuke dag hebben gehad?

Hier geen nieuws behalve weer een nega ovutest. :x Toch kan mijn ei niet ver weg zijn of mijn lichaam houdt me zwaar voor de gek.

9. shenoby

shenoby Niet meer actief

@ bibi ja beetje moeilijk met je ei.
    welke ovu testen gebruik je? en wanneer ben je begonnen met testen?

hier wel een leuke dag gehad alleen niet in ballorig.
    Nikki vond het eng! snapte er niks van ze is normaal een enorme durfal maar ze zat zelfs te gillen zo eng vond ze het.
    en op grote paarden zit ze wel, maar een luchtkussen is teveel.
    haha wel grappig hoor.
    nou ja toen zijn we naar een kwartier maar weggegaan.
    en hebben we de auto geparkeerd bij de mac.
    nikki voor de allereerste keer een happymeal eten.
    haha gelukkig vond ze dat wel heel erg leuk.
    en was het al met al toch nog een geslaagde dag.

10. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Ja, de Mac doet het altijd goed hè. ;)

Ik gebruik testen van de Kruidvat. Heb alleen woensdag getest omdat mijn ei donderdag moest komen als mijn cyclus meteen 28 dagen zou zijn. Maar dat was dus niet zo. En vandaag heb ik getest vanwege mijn afscheiding. Die is zoals het hoort te zijn in de vruchtbare dagen dus dacht dan zal mijn ei wel bijna komen. Vandaar dat ik wilde testen, ben gewoon ongeduldig en nieuwsgierig. ;)

11. shenoby

shenoby Niet meer actief

ik heb meerdere keren gehoord dat de ovutesten van kruidvat niet goed zijn.
    en als je donderdag je eisprong verwachte ben je eingelijk te laat met testen.
    je moet dan sowieso 2 dagen ervoor testen.
    als je een cyclus hebt die netjes 28 dagen moet je volgens mijn fert. arts beginnen op dag 12

12. Laurise

Laurise Niet meer actief

@ Bibi
    Balen dat je eisprong niet kan vinden, maar het handigste is toch om eerst te kijken hoe je cyclus is, anders word je gek van het zoeken naar je ei.

@ Shenoby
    Wat een mooie meid, leuke foto's, jammer dat ze balorig niet zo leuk vond. Misschien over een tijdje wel weer. Ja gek he elke kind vindt de mac top haha.

Ik ben gependeld maar ik weet niet of ik dan een positieve test hebt of wat zegt het eigenlijk. Want ze pendelde mij op juni, maar mijn man is in mei de hele maand weg dus lijkt mij sterk.. al zou het geweldig zijn. Baal wel dat hij weg is, weer een kans voorbij, hopen dat het nu lukt.. Want ik heb gezegt; je moet mij wel met z'n 2en achter laten hoor!

13. shenoby

shenoby Niet meer actief

@laurise.
    pendel is een moeilijk iets.
    als je gependeld ben voor juni kan dat betekenen positieve test in juni of bevruchting in juni.
    ik had een aantal pendels voor april en een aantal voor mei,
    dus we wachten nog even af.al doe ik niet zoveel op pendels hoor

14. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Dat pendelen is latig hè, maar toch wel erg leuk. :) Heb de mijne even weggehaald. Heb er nog een gevraagd en ik wil zeker weten dat de ene niet door de andere wordt beïnvloed. ;) Ben heel benieuwd!
    Juni zou mooi zijn Laurise, dan is het al bijna zover voor jullie. Ga heel hard voor je duimen!

En je hebt gelijk wat dat ei betreft. Moet er niet zo mee bezig zijn want het heeft geen enkele zin. Heb gewoon een late eisprong en dan misschien ook een lange cyclus, maar goed, dat is dan zo. Als ik meteen een eisprong heb zo kort na de pil mag ik al heel blij zijn, toch?

15. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Pendel is al binnen>>>>> Juni al en weer een jochie! :D Hopelijk zit er in allebei een kern van waarheid en zijn we in elk geval ergens deze zomer zwanger. Zou natuurlijk kunnen dat eind Juni de bevruchting is en dat ik begin augustus posi test ofzo. Nogmaals, ook ik weet dat het geen zekerheid geeft, maar ben wel weer super blij!
    Ga trouwens ook binnenkort weer naar de paranormaalbeurs, daar eens kijken wat ze zeggen. Gaat iemand van jullie er weleens naartoe? De laatste keer, in Januari, vroeg er al een vrouw of ik bezig was om zwanger te worden want ze voelde een kindje bij mij...

16. Laurise

Laurise Niet meer actief

@ Shenoby
    Er is inderdaad moeilijk om daar iets over te zeggen maar ik sta wel open voor dat soort dingen. Heb weer een pendel gedaan en zij zegt april bevrucht mei postieve test... dus dat zou deze maand betekenen.. En de ander zegt juni dus ik hoop dat er een kern van waarheid in zit en dat het er dus nu of bijna aan zit te komen. Spannend voor jou ook april of mei. Ik heb een sterk gevoel dat wij tegelijk zwanger worden! Waarom weet ik niet...

@ Bibi
    Pendelen is best leuk ja, zit een beetje met kriebels in mijn buik, net weer een pendel terug voor arpil bevrucht en mei positieve test dus dat is deze ronde.... ik geloof wel in dit soort dingen, ik ben niet een typ die zich hierop vast bind want ben niet naief maar voel zelf ook wel mijn lichaam er nu meer klaar voor is, en volgens mij is mijn pil er nu uit. Dit merk ik aan mijn borsten, eerst paar keren groeide ze steeds en deden ze zeer, laatste 2 keer niks aan mijn borsten gevoeld en zijn wat kleiner dan normaal. Je moet inderdaad vragen wat zij over die maand denkt, heb ik ook bij de tweede gedaan. Bevruchting of positieve test.
    Inderdaad je moet er nu niet mee bezig zijn, een latere cyclus en een later eitje kan prima en is bijna bij alle vrouwen. Mijn huisarts zij dat een enkeling maar een cyclus van 28/14 heeft. Ik ga niet naar zo'n beurs maar sta daar wel open voor, ik heb zelf reiki en mijn moeder voelt ook dingen. Toen ik de eerste keer zwanger was en ik dit zelf niet eens wist had zij het ook gevoeld. Kan aan haar eens vragen wat zij denkt bij mij...? Bijzonder dat iemand dat zegt terwijl ze waarschijnlijk niet eens wist dat jullie een kindje wilde.

17. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Oei, deze ronde al, dat wordt spannend meid! Ik hoop met je mee!
    Ik vond dat ook heel bijzonder ja, dat die vrouw zelf over een kindje begon. Ik loop er zalef wel al heel lang mee rond dat ik dat heel graag wil, maar in Januari was er echt nog geen sprake van dat mijn vriend ook wilde. Dus dit was voor mij toen al heel positief. Je weet nooit 100% zeker of dit soort dingen echt zijn, maar het geeft je toch een fijn gevoel, je 'weet' dan toch dat er een kindje is wat jou als moeder gaat kiezen.
    Als ik jou was zou ik zeker eens aan je moeder vragen wat ze voelt, waarom niet?! Het kan in elk geval geen kwaad. ;)

18. shenoby

shenoby Niet meer actief

@ laurise.
    spannend inderdaad.
    haha vind het wel grappig want ik heb precies hetzelfde gevoel,ik zie ons ook tegelijk zwanger zijn gek he?

@ bibi ik ben ook wel eens naar zon beurs geweest.
    heb me er altijd veel mee bezig gehouden.
    maar heb me er nu voor afgesloten.
    wil me er niet meer mee bezig houden ik wil graag slapen snachts :)

19. Laurise

Laurise Niet meer actief

@ Shenoby
    Zeker grappig dat we alle twee dat gevoel hebben.

Heb er weer 1 binnen voor zwanger in mei.... 2x positieve test in mij.... ik hoop het zoooo.... wat het wordt maakt mij niet uit (ik die 7 maanden geleden zo hard schreeuwde dat ik een meisje wilde, nu maakt het me helmaal niks meer uit :)

20. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Shenoby; als je er echt last van hebt zou ik me er ook voor afsluiten. Ik 'zie' zelf geen dingen gelukkig, wel regelmatig voorgevoel ergens van, maar dat heeft iedereen. Dus ik vind het nog steeds alleen maar leuk en interessant. ;)

@ Laurise; hoop dat die pendels uit gaan komen! En wat je zegt, als het kindje maar gezond is maakt het totaal niet uit wat het wordt.

Deel Deze Pagina