Meiden van 1985 !!!!!!!!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door anita85, 12 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Laurise

Laurise Niet meer actief

Ja ik hoop het ook echt, kan niet wachten tot de het echte klusmoment haha.

Temperaturen is heel grappig al een paar dagen 36,9, 37,1, 36,9, 37,1 lekker heen en weer haha. En als deze gunstig valt, in hoeverre de ongestelheid gunstig is maar mocht het deze keer niet raak zijn en hij valt een beetje vroeg dan zouden we nog net een kans hebben voordat mijn man 3 weken weggaat maar ja dan moet het ook net zo uitkomen. Snappen jullie het nog haha. Duimen voor deze keer...

2. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    Hoi meiden,
    Hoe is het met jullie??
    Weer een tijd geleden, dus heb weer veel gemist!!
    Inmiddels al zwangeren??
    Hier nog niet.. gisteren ongi geworden en m'n ventje heeft net voor het eerst z'n potje ingeleverd! Nu dus afwachten!

3. shenoby

shenoby Niet meer actief

@ serendipity.
    spannend dus. je vent dus over kunnen halen??
    hier hebben we inmiddels 1 zwangere erbij.
    macmaszy word als alles goed gaat een dec mama.
    en paradijsvogel is ook bevallen van een dochter.
    weet niet of je dat allemaal nog meegekregen had?

4. Laurise

Laurise Niet meer actief

@serendipity
    O wat balen dat je weer ongesteld bent geworden. Spannend zeg! Hoelang duurt zo'n uitslag?
    Je hebt inderdaad wat bladzijdes gemist haha, maar meeste ook niet hoor.

@Shenoby
    Hoe is het met je?

5. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Serendipity; wat vervelend dat je weer ongi bent geworden! Hopelijk hebben jullie snel duidelijkheid over het onderzoek.

Hoe is het met de anderen, nog nieuws? Hier niet. Steekjes in mijn buik zijn wel weg nu en mijn afscheiding is weer veel dikker dus ga uit van ei op dag 20. nu hopen als ik niet zwanger ben dat ik gauw ongi word en eindelijk weet hoe het staat met mijn cyclus.

6. Laurise

Laurise Niet meer actief

Hier een hoge temperatuur elke ochtend... ik ben erg warmbloedig haha. 36,9, 37,1, 36,9, 37,1, 36,9, 37,

Ik heb geen idee wat ik er van moet vinden of denken, wel heb ik iets meer rust nu in niet elke ochtend gefrustreerd op mijn eitest hoef te kijken. Ik kan niet wachten totdat ik weer rond dag 20 ben en daarna weer wachten of ik zwanger ben of niet. Vind deze weken zo nutteloos.. klinkt stom maar goed kan er niks aan doen.

7. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Ik heb dat gevoel ook Laurise. Echt zoiets van 'ja, nu hoeft het even niet want er kan toch niks van komen'. Terwijl ik dat nog niet eens zeker weet, maar ga ervanuit dat mijn vruchtbare dagen op dag 22 toch wel voorbij zijn. Maar ja, we moeten toch even geduld hebben helaas. ;)

8. Laurise

Laurise Niet meer actief

Inderdaad dat weet je niet, blijven klussen hoor!!! Want mij eisprong was de ene laaste keer op 21 en de laaste keer op 24!!!

Hoewel we nooit problemen hebben om vaak seks te hebben is het nu toch af en toe wel eens een last.. na 3 weken klussen vind ik het wel weer even genoeg hahaha, komt ook omdat het "moeten" er achter zit. Maaaar we doen het nooit met tegenzin, we willen niet dat het kindje met tegenzin is gemaakt haha.

9. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Haha, nee, zo is het, altijd van genieten. :) Dus jij had soms heel laat je ei? ben ik even blij dat wij vanmiddag nog geklust hebben! Haha :D Blijft lekker spannend zo.

10. Laurise

Laurise Niet meer actief

Doordat we 2x ei via clear blue digitale test hebben gevonden zijn we er achter gekomen dat mijn ei 10 dagen voor mijn menstruatie komt. De huisarts zegt dat dit vast blijft staan. Dus is het ook bijna zeker dat ik dus al mijn keren laat mijn eisprong heb gehad. Bij 28 cyclus dus waarschijnlijk ook op 18 ipv 14.
    Haha ja gewoon doorgaan! Moet een keer raak zijn!

11. shenoby

shenoby Niet meer actief

heey meiden.
    ik lees hier of het "moeten" bah vreselijk is dat he?
    wij willen liever ook niet met tegenzin maar we moeten wel anders is de hele behandeling voor niks geweest.
    vandaag naar de arbo arts geweest.
    en heb geen recht op ziekte geld ????
    omdat ik deze ziekte al had voor ik aan mijn huidige werk begon.
    dus.. dat zou betekenen altijd als ik voor een uitzendbureau zou werken dat ik dan als ik ziek word niks krijg! dat kan toch niet?
    ik ga het dus even tot op de bodem uitzoeken.
    verder eigenlijk weinig te melden.
    heb niet zo veel op het moment.
    misschien vanavond nog even een buitenritje maken.
    moet ik wel oppas kunnen krijgen.
    en dan zaterdag naar de paardenmarkt in lingen en savonds mijn zusje waarschijnlijk te logeren.
    heb dus nog genoeg voor de boeg

12. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Wordt een gezellig weekendje dus voor jou Shenoby! :)
    Wel vreemd van dat ziektegeld ja. Je moet alles ook echt goed uitzoeken, het is allemaal zo krom als een hoepeltje met die instanties hier in Nederland.

13. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Hier nog 1 van 1985!!

Heb sinds juni vorige jaar een zoontje en voorlopig nog ff geen 2e ;)
    Dus dan mag ik niet meepraten hier zeker want het gaat over deze staat bij zwanger worden clubs ;)

14. shenoby

shenoby Niet meer actief

tuurlijk mag je meepraten hoor.
    hier dan toevallig wel voor een 2e maar heb nog een dochter van maart vorig jaar.
    we kletsen hier ook veel over alledaagse dingetjes en ik over mijn dochter en spam ook regelmatig foto's
    dus wat mij betreft ben je welkom hoor :)

15. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    @ Shenoby: Ben je al lang voor de 2e bezig?? Leuk dus je dohtertje is net een jaar!

16. shenoby

shenoby Niet meer actief

@ jann vanaf oktober.
    ik zit nu in de 2e ronde clomid.
    en klopt ja mijn dochter is 3 maart 1 jaar geworden.
    gaat snel he? het ene moment nog zo'n totaal afhankelijk klein hummeltje op je arm en dan ineens een steeds meer zelfstandig wezentje die al heel veel dingen zelf kan.
    en zoals ik laatst een keer tegen een ander zei: Het proces voor een moeder om je kind los te leren laten begint al al ze een paar maanden oud zijn.

willen jullie ooit nog een tweede of hebben jullie daar nog geen gedachten over?

17. shenoby

shenoby Niet meer actief

pff ff me gal kwijt hoor....
    lees net bij de maart mama's dat er WEEEEER iemand zwanger is.
    Natuurlijk hartstikke leuk voor haar en ben ook heel blij voor haar.
    maar stiekum ook een beetje jaloers(vind ik zo erg van mezelf)
    wij alweer in ronde 6 MET hulp notabene,
    en hun met ronde 4 raak.... pfff rot lichaam!

18. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Het is weer heel rustig trouwens.

@ Shenoby: Ja wij willen nog wel een 2e hoor.. Als het aan mij leg een 3e, en 4e ook nog!
    Maar nu nog ff niet. Ons zoontje slaapt heel slecht en ik vind het nu druk zat! Ff kijken totdat hij 1 is en dan zienwe wel weer verder.

Ik snap dat je er van baalt dat er voor je wel zwanger raken etc.
    Vooral als ervoor in het ziekenhuis loopt! Sterkte ermee meis..

19. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Jannn; welkom! Iedereen kan mee praten hoor. Ik heb zelf nog geen kinderen, wij gaan voor beebje nummer 1. :)

@ Shenoby; snap wel dat je je zo voelt hoor meid. denk dat het heel normaal is als je zo graag wilt en zo lang bezig bent dat je dan af en toe jaloezie voelt als het bij iemand anders wel vlot lukt. Dat zal ook niemand je kwalijk nemen. ;)

20. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Dames, hoe is het? Heb nu weer sinds vanmiddag pijn links in mijn onderbuik. :( Kan net zo goed helemaal niks zijn natuurlijk, maar ja, je gaat toch denken aan een innesteling...Maar zal mezelf niet gek maken, zal maar gewoon wachten op mijn ongi. ;)

Deel Deze Pagina