Meiden van 1985 !!!!!!!!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door anita85, 12 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Tis hier een rustig clubje!!

@ Bibi: Zou geweldig zijn! Wanneer moet je ongesteld worden?

2. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Dat weet ik eigenlijk niet. :D Komt omdat dit mijn eerste eigen cyclus is. Maar uitgaande van 28 dagen is donderdag mijn NOD. Heb mezelf gegeven tot dag 35, mocht ik dan nog niet ongi zijn dan ga ik testen. Zou wel héél geweldig zijn, meteen raak dus ga er maar niet vanuit. (maar stiekem heb je toch hoop ;))

3. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    @ Bibi wat bedoel je met je eerste eigen cyclus??

4. shenoby

shenoby Niet meer actief

@ bibi spannend hoor.
    natuurlijk helemaal wanneer je niet weet hoe je cyclus is.
    heb je wel een beetje het idee dat je weet wanneer je ei is geweest? die steken kunnen natuurlijk ook een ei zijn die op springen staat.
    ik kan duidelijk voelen wanneer mijn ei op springen staat weet ik nu..

@ jannn het is hier inderdaad rustig maar das ook best lekker hoor ik heb ook al eens meegeschreven met hele drukke topics en dan is het best moeilijk om alles bij te houden.
    nu kun je lekker op iedereen reageren en raken je eigen berichten ook niet 'ondergesneeuwd'ik had vaak dan reageerde ik op praktisch iedereen en als ik zelf dan eens iets vertelde dan kwam er geen enkele reactie en das dan ook niet helemaal leuk.

ik vraag me trouwens af hoe paradijsvogel het moederschap bevalt en of alles goed is.
    daarnaast zie ik anita ook haast niet meer.

en laurise?? waar ben jij meid? nog een paar daagjes tot mijn eisprong. zou dit dan onze ronde zijn???

5. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    @ Shenoby: Handig dat je weet wanneer je eisprong is. Ik moet het op goed geluk doen. Elke maand weer anders..
    Hopelijk goed succes deze maand!

6. shenoby

shenoby Niet meer actief

@ jannn.
    ik wist het eerder niet hoor.
    want ik heb van mezelf haast nooit een eisprong.
    maar ben nu onder behandeling met clomid. dus doen ze in het ziekenhuis ook elke keer een follikel meting.
    daardoor weet ik dus precies wanneer de eisprong is en daardoor kan ik het gevoel ook plaatsen :)

7. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Oke!!! Lijk me echt erg als je in het ziekenhuis loopt! Maar ja beter zo dan niet he ;)

8. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Jann; met eigen cyclus bedoel ik zonder de pil. ;) We zitten pas in ronde 1.

@ Shenoby; afgelopen weekend (zaterdag, zondag, maandag) vruchtbare afscheiding gehad. (denk ik tenminste want het leek echt op rauw eiwit) En daarna volgens mij dinsdag middag mijn ei, dacht het echt te voelen, maar aangezien ik niet weet hoe het voelt kan het ook wat anders geweest zijn. :D Makkelijk zo hè, haha. Maar goed, volgens mij is mijn ei dus wel geweest begin deze week. Zaterdag nog geklust dus op zich zou het dan kunnen. Vraag me alleen af of het zich dan nu al kan innestelen? Dacht dat dat wat langer duurde.
    Spannend bij jou, nog even wachten op je ei! Flink klussen en dan is het hopelijk eindelijk raak voor jullie deze ronde. Het is je echt gegund!

9. paradijsvogel

paradijsvogel Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Hallo dames!

Sorry dat ik zolang niet gereageerd heb. Het moederschap bevalt me super! We hebben zo'n lieve kleine meid! Ze huilt bijna nooit en slaapt heerlijk. Het is echt genieten!

Verders blijft het spannend hier zo te lezen.

Bibi, wat zou het fijn zijn als je je ei hebt gehad! wie weet!

shenoby, hoe gaat het met je?slaat de clomid een beetje aan?

10. shenoby

shenoby Niet meer actief

oeioeioei.
    heb ik vandaag toch weer wat gedaan....
    was vandaag met mijn vader op de paardenmarkt.
    zie ik daar ineens een pup tussen de paarden vast staan.vond het zoooo zielig
    tja.. die heb ik dus gekocht.
    nu nog een goed tehuis vinden voor het beestje tis dat wij al 2 hebben anders hadden we hem gehouden tis echt een super droppie.

11. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Aaah, wat een schatje Shenoby! :) Wij hebben helaas ook al genoeg aan de hond en de kat, hopelijk heb je snel een baasje voor 'm gevonden.

@ Paradijsvogel; wat heerlijk dat je zo aan het genieten bent! Fijn dat jullie kleine meisie het zo goed doet. Je kan nu ook lekker naar buiten met 'r natuurlijk, fijn hoor. :)

12. paradijsvogel

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Shenoby, wat een schatje! Kan me voorstellen dat je hem gekocht hebt! Wij hebben helaas ook al 2 honden (en niet zo;n heel groot huis) anders had hij/zij zo hier terecht gekunt ;) Ik hoop dat je snel een lief baasje kan vinden!

13. paradijsvogel

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Bibi, het is inderdaad heerlijk weer om met de kleine op stap te gaan. We zijn gister met mijn moeder naar de stad geweest, heerlijk!

14. shenoby

shenoby Niet meer actief

nou ik ben het hondje al kwijt hoor.
    ik had hem nog maar een half uur op marktplaats staan en toen belde er al iemand uit leiden en die is gelijk in de auto gesprongen om hem te komen halen.
    hele leuke meid dus das prima voor elkaar.

@ paradijsvogel och heerlijk he? lekker eruit met de kleine en dan kan de hele wereld zien hoe zon mooi kindje je hebt.
    ik genoot er ook zo van in het begin. en nu nog steeds eingelijk.

heb nog even een paar leuke kiekjes geschoten van nikki met het hondje was soooo cute

15. paradijsvogel

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    wat een heerlijke meid is Nikki zeg! Lekker het hondje uitlaten *smelt*

16. shenoby

shenoby Niet meer actief

haha dankje.
    ben ook super gek op mijn stoere meid

17. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    Hey meiden,
    Toch best lastig om er te proberen weinig er mee bezig te zijn... en alle topic forum's bij te houden :)

@ Shenoby
    Ik snap heel goed dat je jaloers bent... ik had het er laatst over met m'n nichtje... dat niemand door heeft, hoeveel mensen er ongewenst "kinderloos" zijn... jij hebt wel je kleine meid natuurlijk, maar dat maakt het verdriet om een 2e niet minder groot! Groot verdriet, wat niemand ziet! Vreselijk!
    En het "moeten" klussen... tja... mijn vriend wil dat niet... en ik doe dan vaak als of ik echt altijd zin heb, en neem dan het initiatief! De zin komt dan wel vanzelf, maar tis ook wel eens fijn als m'n vriend het initiatief van het "moeten" overneemt!
    Hoe doen jullie het als het "moet"?? Als ik vragen mag?? Bij m'n vriend lukt het niet, als hij weet dat hij moet presteren.

En ja... hij is eindelijk overgehaald... en ik hoefde daar weinig aan te doen haha! Ik ben weinig over het potje begonnen, maar we waren vorige week bij m'n zwangere vriendin! Hij mocht haar zwangerschapsdagboekje lezen en daar kwam ik in voor... dat ik huilde toen ze zwanger was. Hij was er erg van onder de indruk en voelde zich zwaar schuldig dat hij z'n potje nog niet had ingeleverd... die dag daarna meteen afspraak gemaakt! Ik weer blij! We konden die dag bij m'n vriendin ook heerlijk door de babyboeken bladeren samen... voelde echt goed! Net echt! M'n vriend vond het ook echt leuk! :)

@ laurise
    Heb je trouwens ook al die maanden verkeerd geklust door dat je ei later was dan je dacht?? Of gingen jullie altijd nog wat dagen door?? Bij mij zou het echt invloed hebben, gelukkig voel ik me eisprong goed :)

@ bibi
    Spannend he?? De eerste ronde!! Al is het voor mij nog zolang weg, ik weet het nog goed!! Ik heb de eerste maanden een dagboekje bijgehouden met allerlei "symptomen" van steken in m'n buik, tot hoofdpijn, tot depressief zijn enzovoort. Zo kon ik in m'n eerste ronde terug tellen wanneer ik m'n ei had gehad, en wat m'n "symptomen" er bij waren!! Toen bleek dat ik m'n eisprong voelde!! Wat is niet wist... ik had het beschreven als "pijn door verstopte darmen" haha
    Ben benieuwd hoe jou cyclus gaat doen in de eerste ronde... wie weet is het wel in 1x raak :) zou leuk zijn natuurlijk!

@ jannn
    Welkom!! Ook alle baby verhalen zijn welkom natuurlijk! Gezellig!!

@ hier
    M'n ronde 14 alweer.. kan bijna ingeluid worden! En nog even afwachten op het zaadonderzoek... ben zo benieuwd! Wel spannend! Ben bang dat ik de mmm ook in moet, maar heb ik zo geen zin in!

18. shenoby

shenoby Niet meer actief

@ serendipity.
    tja hier is het moeten toch echt MOETEN.
    anders is mijn hele behandeling voor niks.
    dus hoe het ook klinkt.
    we beginnen maar gewoon ook al hebben we absoluut geen zin.
    en proberen dan elkaar maar in de juiste stemming te brengen.
    maar moet wel zeggen dat het prettiger ging met mijn dochter.
    want toen wisten we toch niet wanneer het moest.
    als ik gewoon van mezelf eisprongen had gehad, had ik het zeker weten ook nooit zo gedaan.
    was ook niet begonnen met ovu testjes enz.

maar wat fijn dat je vriend heeft toegegeven.
    wanneer krijgen jullie de uitslag?
    hier moeten we ook nog een samenlevingstest doen maar mijn vriend wil eigenlijk niet.
    hij vind we weten al dat het bij mij niet goed zit en als het bij hem dan ook nog eens niet helemaal goed is...
    tja ik heb meer zoiets van dan kunnen we een keuze maken.
    of helemaal stoppen.. of de clomid overslaan en direct iui of ivf.

wat je vriendin betreft ooow meid ik kan het me zo goed voorstellen.
    mijn vriendin was gelukkig na mij zwanger.
    maar ze wisten dat het niet lukken wilde bij ons.
    dus we hadden ook al afgesproken dat als ze zwanger zou zijn ze het eerst aan mijn vriend zouden vertellen en hij het dan aan mij.
    omdat ik waarschijnlijk niet zo leuk zou reageren.
    achteraf was zij ook heeel blij dat ik toch voor haar zwanger was,en zo kon ze zonder zich schuldig te voelen mij in haar 2e ronde vertellen dat ze zwanger was.
    maar.. ondanks dat ik zelf zwanger was en het ze wel gunde kon ik het niet goed hebben dat het eingelijk direct raak was.

19. Laurise

Laurise Niet meer actief

Wow wat is er opeens veel geschreven..ik ga proberen om te reageren..

@ Paradijsvogel
    Wat goed om te horen dat het goed gaat en dat je er zo van geniet! En dat ze zo lief is en weinig huilt is ook wel lekker, als zou ik nu een moord doen voor zelfs gebroken nachten haha. Geniet er lekker van, en ja inderdaad heerlijk met dit weer!

@ Shenoby
    Lief dat je mij miste haha, zag opeens, waar ben je Laurise. Ik zie dat mijn zin over het moeten nog steeds het gesprek is. Ik snap dat jullie inderdaad wel moeten want bij jullie is het helemaal zonde. Tja je moet er het beste van maken en elkaar in de stemming maken. Mijn hoofd maakt ook overuren om weer iets leuks te verzinnen.. Ik tel de dagen eigenlijk
    best af.. meer omdat ik ook gericht bezig wil zijn. Omdat ik nog steeds niet precies weet wanneer mijn ei is, doen we het maar 3 weken lang om de dag.. jij weet nu wel wanneer het komt? Volgens mij heb jij hem net gehad, ik zit op dag 17 en moet nog 3 tot 7 dagen aan de slag. We gaan er nog steeds voor hoor dat we straks tegelijk kunnen schrijven ik ben.........!!!!! Mijn gevoel is nog steeds dat we samen zwanger zijn!

@ Serendipity
    Ja wij hebben in het begin zeker verkeerd geklust, we gingen van dag 11 tot 16 er flink voor en daarna was je het eigenlijk wel een beetje zat.. Nu blijkt inderdaad dat mijn ei tussen de 21 en 24 zit dus waarschijnlijk wel. Maar ik ben wel blij dat we het eerste half jaar zonder testen en gedoe gewoon hebben geklust. Zie het niet als verloren tijd maar meer dat we nu weten dat het misschien daar aan lag. Ach je weet het toch niet, kan ook zijn omdat ik al een miskraam heb gehad dat het wel langer duurt, of omdat ik 10 jaar an de pil heb gezeten of of of of...en ga zo maar door. Nu doen we het maar 3 weken om de dag :) moet je toch een keer goed zitten denk je dan.. Wat fijn dat je vriend nu wel zijn zaad laat onderzoeken en dat hij er achter is gekomen dat het bij jou waarschijnlijk dieper zit dan bij hem ( omdat het hem raakt dat je bij je vriendin moest huilen). Wanneer krijg je de uitslag? Ik snap dat je de mmm niet in wil, wil ik ook absoluut niet. Bang voor wat je te horen krijgt..

@Bibi
    Pas op met je hoop en gedachtes, je lichaam kan je flink in de maling nemen. Vooral de eerste 6 maanden had ik elke maand zwangerschapsverschijnselen.. nu nog wel maar ik negeer het totaal want anders word je gek. Ik ben benieuwd hoe je cyclus is al is dat moeilijk te zeggen na 1 keer.

@hier
    Druk met temperaturen, best pittig elke dag om 7 uur het wekkertje maar niet zo erg als ovulatietesten.. Nu kan ik gewoon in mijn bed blijven liggen en daarna doorslapen. Temp vind ik hoog maar vandaag een wat lagere gehad 38,6 ipv 36,9/37,1 ik kan er nog niets over zeggen. Maar ik moet zeggen dat ik er minder mee bezig ben. Maar kijk ook wel weer uit naar de week dat we er weer voor kunnen gaan. En zit al weer veel dingen uit te rekenen. Ook baal ik als ik tips krijg van iemand die 2x binnen 3 maanden zwanger was. Ik word daar zo moe van, ze bedoelen het goed maar hoe kun je nou tips geven als je niet in hetzelfde schuitje hebt gestaan.. Ja je moet er niet aan denken, je moet uitrekenen op internet bla bla bla.. En mijn vriendin is bevallen (wel een drama want ze is met 28 weken bevallen) ik ben er intensief bij geweest van de dag toen hij geboren was tot nu hij thuis is. We gaan hem vanavond thuis bezoeken. Ik ben elke dag met mijn vriendin mee geweest, gesteund en verdriet gehad voor hun maar nu ben ik zelf verdrietig... het is een heftige periode geweest voor hun maar denk nu, hoe ego het misschien klinkt, jullie hebben wel een kindje! Merk dat ik het nu het goed gaat zelf moeilijk ga krijgen.. En o ja vorige week een verjaardag gehad van een andere vriendin, daar was ik de enige zonder kind :x. Ik hield het vol, ik vind kinderen geweldig maar die verhalen, de hele middag ging het daarover. Ik snap het en vind het leuk om te horen maar ik kan niet aanhaken, kan niks inbrengen. Achter elkaar hoor, o ja dat had ik ook en ja inderdaad. Pff sorry een week niet geweest en meteen een heel verhaal.

20. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Serendipity; wat fijn dat je vriend eindelijk overgehaald is! Zijn jullie toch weer een stapje verder.
    Wat dat 'moeten' betreft, dat is hier natuurlijk nog niet zo aan de orde. Mocht het nu niet raak zijn dan wil ik de volgende ronde wel ovutesten gaan gebruiken, maar dan nog zal het niet als ene moet voelen denk ik, daarvoor zijn we te kort bezig. Kan me wel voorstellen dat het minder prettig is als er een moet achter zit. dat is wel moeilijk...

@ Laurise; Ik weet het, ik weet het. Wil ook niet al teveel hoop hebben, maar dan zie ik weer een hoop dames die net zwanger zijn en ook in ronde 1 zaten en dan denk ik het kan dus zeker wel...Maar hou heel goed in mijn achterhoofd dat de kans erg klein is. En een volgende ronde is helemaal niet erg, dat is dan ook weer lekker spannend. ;)

@ Shenoby; fijn dat je het hondje zo snel kwijt was! Hopelijk heeft ie nu een goed thuis. Leuke foto van je dochter aan de wandel!

Deel Deze Pagina