Meiden van 1985 !!!!!!!!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door anita85, 12 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    Hey meiden... ff in het kort! Vrijdag de uitslag! ;)

2. Laurise

Laurise Niet meer actief

@Bibi
    Sorry dat ik mezelf zo met je bemoei, maar ik wil je gewoon in bescherming nemen. En inderdaad het kan n de eerste ronde, dat vind ik bij ons ook zo raar. Ik was door de pil heen zwanger en nu 7 maanden bezig en dan "lukt" het niet.

@Serendipity
    Spannend vrijdag de uitslag! Ik ga heel hard duimen dat het er allemaal goed uitziet!

3. shenoby

shenoby Niet meer actief

@ laurise.
    ja ik weet precies wanneer mijn eisprong ongeveer gaat zijn.
    heb alleen deze keer een iets langere cyclus dan vorige keer.
    mijn eisprong zal aan het einde van de week zijn.
    en ook ik heb nog steeds het idee dat we samen gaan zwangeren :)
    zit net naar je pendels te kijken en we hebben vrijwel dezelfde pendels. (heb ze alleen niet in mijn onderschrift)

@serin....
    spannend hoor.
    hou je ons op de hoogte?

4. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Laurise; je hoeft geen sorry te zeggen hoor. ;) Het is ook gewoon heel onzeker allemaal, voor iedereen. Zat gisteren Spoorloos te kijken, zie je daar een vrouw die verteld dat ze er een had van 4 jaar, een van 2 en een ukkie van net een jaar en toen was ze alwéér zwanger. En bij andere mensen lukt het niet. Als je zulke verhalen ziet denk je zo moeilijk moet het niet zijn, maar helaas bepaald de natuur dat voor ons.

@ Serendipity; spannend! Nog 3 daagjes geduld en dan hebben jullie meer duidelijkheid. Hoop voor jullie dat de uitslag goed zal zijn!

5. shenoby

shenoby Niet meer actief

heey meiden kom even zeggen
    dat ik even niet meer kom reageren.
    vriendin van mij ligt in coma.
    zal nog wel online zijn af en toe omdat me dit toch wat ontspanning bied,maar zal even niet posten.
    als ik de schrik weer een beetje te boven ben kom ik weer lekker kletsen want ik vind dit een super groepje!
    iedereen heel veel succes
    en mocht iemand in contact willen blijven mag je mijn mailadres wel hebben via pb

6. Laurise

Laurise Niet meer actief

@ Shenoby
    Oke dus je weet ongeveer wel wanneer je aan de slag moet haha. Ik ook eind van deze week dus spannend. Grappig dat je dezelfde pendels hebt, zijn we niet de enige die denken dat we straks samen zwanger zijn!
    Wat schrikken zeg dat je vriedin in coma ligt. Wat is er met haar gebeurd? Ik snap dat je nu daarop gaat richten. Heel veel sterkte met je vriedin en ik hoop dat we straks tegelijk met positief nieuws komen!

@ Bibi
    Ja erg is dat he, mensen doen maar en vinden het allemaal maar gewoon dat ze kinderen krijgen terwijl het echt een wonder is. Ik heb een boek het grote wonder, als je die leest nou dan sta je versteld hoeveel er moet gebeuren voordat het raak is, er kan zoveel misgaan. En het zaadje en het eitje moeten zoveel doorstaan, dat het echt een wonder is. En iedereeeeeennnn moet dat eens beseffen grrrrrrrrrrrrrrr.

@ hier vandaag een lagere temperatuur (36,7), dus ik denk dat mijn vruchtbare tijd bijna komt... mag ook wel op dag 18...nog even doorklussen dus... we zijn er bijna..

7. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Shenoby; meid, wat schrikken zeg!! Heel veel sterkte en als je je verhaal kwijt wil dan kan dat hier altijd hè.

@ Laurise; mensen beseffen dat totaal niet nee, wat er allemaal voor nodig is om een gezond kindje te krijgen. Ik moet zeggen dat ik er zelf ook niet heel veel vanaf wist hoor en je staat ervan te kijken wat een proces het is. Mijn vriend zei vorige week nog 'als het allemaal zo moeilijk is, hoe kan het dan als mensen 1 keer vreemdgaan of sex hebben dat ze zwanger zijn?' Dat lijkt ook vaak zo hè, dat je meteen zwanger bent als je 1 keer onveilig vrijt. Terwijl dit dus gewoon toeval is. Ik probeer te denken 'het komt als het zo moet zijn', maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. ;)

8. paradijsvogel

paradijsvogel Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Shenoby, jeetje. Wat schrikken van je vriendin! Kan me voorstellen dat je je daar op focust nu. Heel veel succes! Als je je verhaal kwijt moet ben je altijd welkom, ook via pb. *dikke knuffel*

@ de rest. Wat is er een hoop gekletst! Hele verhalen! Leuk!

Serendipity, wat fijn dat je mannetje nu toch over is en het potje heeft ingeleverd. Vrijdag de uitslag, spannend! Ik hoop dat het mee valt...

Bibi, al een beetje uit kunnen vinden waar je in je cyclus zit?

Laurise, tempen is inderdaad heel intensief, maar ik vond het wel heel duidelijk. Ik heb het na mijn 1e miskraam gedaan om te kijken waar ik in mijn cyclus zat. Ik ben eigenlijk heel nieuwschierig naar mijn cyclus straks.

Verders weet ik het even niet meer ;)

Groetjes!

9. Laurise

Laurise Niet meer actief

@ Bibi
    Precies, ik wist de feiten eerst ook niet, totdat ik het proces eens goed ging bestuderen. Ja dat vinden wij ook nog steeds bizar dat ik zwanger was door te pil heen en nu ga je ervoor en dan gebeurd er niks. Maar wat je zegt denk ik ook. Je lichaam moet er klaar voor zijn en beter nog even wachten totdat mijn lichaam klaar is en we een gezond kindje krijgen dan dat het snel is en misschien niet goed..

@ Paradijsvogel
    Gelukkig vind ik het temperaturen wel beter dan ovulatietesten, ben er wel minder mee bezig zo. Gisteren een daling gehad en vanmorgen een stijging (37,6 en vandaag 37). Dus ik denk dat ik gister vruchtbaar was en vandaag eisprong. Zo werkt het toch een beetje? Heb jij er ervaring mee? Maar goed we blijven nog wel een week om de dag klussen want je weet maar nooit.
    Ja ik ben ook benieuwd hoe je cyclus is na een bevalling..mijn zus had toen ze bezig waren een hele lange cyclus en sinds de geboorte van haar dochter weer gewoon... of dat door bevalling gekomen is of omdat je er dan toch veel mee bezig bent geweest..?

@hier
    Spannende week, temp gister 37,6 vandaag 37 dus vandaag eisprong???? Zou wel fijn zijn want dan heb ik een cyclus van 29 ipv 34, want ik hoop dat dit vorige keer wel max was. Wil niet dat hij nog verder oploopt. Toch deze week door bljiven gaan met om de dag klussen want je weet maar nooit, in ieder geval tot dag 24...

@Bibi
    Al ongesteld? Ik hoop het natuurlijk niet, spannend he...

10. paradijsvogel

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Laurise, ik weet niet zo heel veel van het tempen. Ik heb het eigenlijk alleen na de eerste miskraam gedaan. Maar ik vulde mijn gegevens in op een site: Ovulation Calendar and Ovulation Chart - Fertility Charting. Daar kan je je temp invoeren en dan rekent hij uit wanneer je eisprong is geweest. Ik vond het erg makkelijk!

11. Laurise

Laurise Niet meer actief

@paradijsvogel
    Ja dat zag ik ook al op de forums, lijkt mij ook handig zeg, ik doe het nu op een papiertje.. Ik ben aangemeld maar ik heb geen idee hoe ik het kaartje moet maken. Is het moeilijk of gewoon even vogelen?

12. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ shenoby
    Jeetje meis, wat schrikken!! Ik snap dat je wel ff wat anders aan je hoofd hebt nu!! Heel veel sterkte, en hoop dat het snel beter gaat met je vriendin!!

13. paradijsvogel

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Het is inderdaad gewoon even vogelen. Volgens mij staat het ook goed beschreven en anders hier op het forum even ergens aan dames vragen. Volgens mij is er een heel topic met grafiekjes, miscshien dat je daar hulp kan vragen?

14. Laurise

Laurise Niet meer actief

@ paradijsvogel
    Dank je, ik ga inderdaad even vogelen en heb een kleine uitleg gehad bij het forum temperatuurkaartjes.

@Bibi
    Hoe is het met je? Inmiddels ongesteld geworden? Ik hoop het niet maar het is wel fijn om te weten hoe je cyclus is.

@hier
    Ik ben erg benieuwd of mijn eisprong nu geweest is of niet... heb wel weer krampen maar wel minder dan anders... normaal heb ik 6 dagen van de maand geen krampen en nu ongeveer 6 dagen van de maand wel krampen en dat op dag 20 jeeehhh, zal het toch de goed kant opgaan???

15. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Ben ik weer! Nog steeds niet ongi! En klachten houden aan dus erg spannend allemaal. Ga na het weekend testen als ik nog niet ongi ben.

Jij bijna je ei Laurise dus jullie gaan nog even klussen neem ik aan? Hoop voor je dat het raak mag zijn meid!

16. shenoby

shenoby Niet meer actief

@ bibi spannend hoor!!

@ laurise jij bijna je ei??? ik ook,
    eind van deze week waarschijnlijk.
    heb deze keer een iets langere cyclus

17. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Hoiii:D

Ik ben hier te lang niet geweest. Ik ben de afgelopen tijd druk geweest en was het topic ook kwijt.

Paradijsvogel ik zie dat je bent bevalen! Gefeliciteeeeeeeeerd!!!!! Een prachtige dochter met een prachtige naam:D Hoe gaat het? En hoe is het gegaan? Gezond en wel? Geniet je lekker van je roze wolk:D

Shenoby en laurise al wat meer geluk? Ik hoop het gauw voor jullie. En serendipity ik zie dat je morgen jullie uitslag krijgt. Heel veel succes:D

Hier druk geweest met werken, sporten en afvallen ..en socializen:D Ben inmiddels 8 kilo lichter en sport 4 keer in de week. Verder ben ik niet actief aan het klussen. We hebben zoiets van we zien wel, maar in mei ben ik wellicht tijdens mijn vruchtbare week op vakantie dus dat moet wel erg veel goede momenten bieden:D

18. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    Hey meiden, even snel
    Hier was de uitslag van het onderzoek goed! Het was niet perfect, maar volgens de ha goed genoeg om zwanger te worden! Nu heb ik temperatuurlijstjes meegekregen voor 4 maanden.. als het dan nog niet raak is... moeten we samen in de mmm.
    Nou baal ik wel dat ik nog geen temperatuur lijstjes had... ik gebruikte ovutesten en voel m'n eisprong. Dus vond het niks toevoegen... en dat vind ik nog steeds niet! Volgens mij is het gewoon een "zoethoudertje" voor nu! Het geeft wel m'n vriend de kans om aan het idee te wennen van de mmm, en geeft ons nog even de tijd om het zelf nog even te proberen! Er is iig nu wel een "eind" datum in zicht... en dat is fijn!
    Iig van het weekend weer gezellig klussen :) ... al ben ik nu wel echt ziek :( dus hoop dat dat goed komt

19. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Wat fijn serendipity, een goede uitslag! Veel succes (en plezier ;)) met klussen en beterschap voor nu!

Mijn ongi is vanochtend gekomen, helaas. Maar goed, had er wel rekening mee gehouden dus het geeft niet. Weet nu dat ik een mooie cyclus heb en daar ben ik erg blij mee. :) Op naar ronde 2! Ga met ovutesten aan de slag dus wij kunnen gericht gaan klussen.

20. paradijsvogel

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Bibi, fijn dat je in ieder geval weet waar je aan toe bent, maar ongi worden is nooit leuk...

Serendipity, fijn dat de uitslag goed is! Nog even een paar maandjes zelf proberen. Ik hoop dat de mmm niet nodig is, maar nu hebben jullie in ieder geval een datum. Spannend hoor!

Ladylola, thanks! Het gaat allemaal hartstikke goed! Het is echt een hele zoete dame! Ze huilt alleen als ze iets nodig heeft... (hoop dat dat zo blijft ;)) En de bevalling is ook goed gegaan. 's nachts om 01.30 braken mijn vliezen, om 18.10 mocht ik beginnen met persen en om 19.00 was Alana geboren :D Dus behalve dat ik heel lang weeën heb gehad, ging het allemaal heel snel!

en de dames die bijna eisprong hebben: succes en plezier met klussen ;) Hoop dat het raak is :D

Deel Deze Pagina