heey dames, hier even een berichtje van mij. iedereen bedankt voor alle lieve woorden. ik heb even niet gereageerd omdat ik niet goed wist hoe ik het verwoorden moest. maar goed... dat van die vriendin is helemaal niet waar! ze zaten enorm in de finan problemen. had er ook een topic over geplaatst. nu zat ik nog te denken om een centraal topic te plaatsen om te laten weten hoe het ging, want er waren heel veel mensen die meeleefden.maar ik heb ook niet echt zin om voor leugenaar uitgemaakt te worden want dat zal dan ongetwijfeld gebeuren. hoop dat jullie dat niet zullen doen. maar ja om een lang verhaal kort te maken.. ze hadden het dus verzonnen om mij proberen onder druk te zetten om geld aan mijn vader te vragen. nou jaaaa zeg. hoe ver wil je gaan zeg? voel me gewoon ontzettend vern**kt en mijn vetrouwen is vreselijk beschaamd. maar goed ze zoeken het maar uit. en wil er niet meer over nadenken en het er ook maar niet meer over hebben. @ bibi jammer van je ongi. maar nu weet je wel waar je aan toe bent meid. @ serin. fijn dat de uitslag goed was. nog een paar maandjes zelf proberen dus. is er in ieder geval een vooruitzicht. ik hoop voor jullie dat de MMM niet nodig is. @ ladylola zo meid jij hebt goed je best gedaan met afvallen. knap hoor! @ laurise. hm je weet dus niet of je een eisprong hebt gehad. nou hier was de ovutest vandaag posi dus wij kunnen weer aan de klus. we zullen zien hoe het loopt. ik heb er deze keer geen verwachtingen van. hier..nog een weekje en dan gaan we een weekendje weg naar slagharen. heb er helemaal zin in. kunnen we even alles van ons afzetten.
@laldylola Leuk dat je er weer bent! Wat goed zeg dat je 8 kilo bent afgevallen! Goed dat je het even laat rusten en dat jullie straks lekker weggaan! @Seren Wat goed om te horen dat het goed genoeg is, maar wat houdt het in? Hebben jullie minder kans? Bijzonder dat de ha dan zegt dat jullie moeten gaan temperaturen, maar goed ik doe het nu ook en dacht eerst ook toen de ha het zei, ja wat moet ik daar mee. Maar je krijgt wel wat meer zicht op je cyclus hoop ik. O dat is balen dat je net nu ziek bent...beterschap @Bibi Jammer dat je ongesteld bent geworden, ik hoop dat je cyclus zo blijft... want het is geen meetpunt dat je cyclus goed is.. kijk helaas maar naar mijn cyclus...in het begin ook zeer goed. MAAR ik ben nu weer aan het zeuren tegen je, sorryWe gaan er gewoon vanuit dat je een goed cyclus hebt!! Hoe is je ongesteldheid? @Senoby Wat een verhaal zeg, ik snap er niet zoveel van maar dat geeft volgens mij niet, want we gaan het er niet meer over hebben. Wat goed dat je een positieve ovu had gisteren! Hopen dat het lukt maar inderdaad maar geen verwachtingen hebben... totdat je weer verschijnselen krijgt grr dan kun je er niet meer niet aan denken.. @ hier Ja dames jullie kijken goed op mijn banner haha, inderdaad flink aan de klus nog. Alleen staat mijn banner een dag te ver? Ben nu op dat 22 ipv 23, snap het niet want heb de juiste dag van ongi ingevuld, misschien omdat ik niet goed wist wat ik bij lutale fase in moest vullen. Temperaturen gaat aardig, vandaag flinke dip in temp. 36,6 mijn laagste, dus ik denk aangezien het de 22ste is dat ik nu vruchtbaar ben en als morgen mijn temp stijgt mijn eisprong heb. Nu nog wacthen op manlief die vanavond thuis komt . Ik heb erg uitgekeken naar deze dagen maar nu kijk ik weer erg uit naar mijn NOD, dan zie je hoe je steeds naar dingen toe leeft.. Ik vind het vooral nu ik deze week veel met kinderen op mijn schoot heb gezeten, steeds moeilijker worden.. Maar goed blijven duimen...
@ laurise. als je het verhaal wilt snappen. zou ik dit topic even doorlezen http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/203830-waar-part-geldschieter-vinden.html dan snap je het vast helemaal
Hey meiden, ff snel een berichtje... gisteren na de uitslag moest m'n vriend snel gaan werken! Maar toen hij thuis kwam, bleek dat ik hem niet goed had verstaan... hij had geen 41 miljoen zaadcellen, maar 21 miljoen! (tussen 20 en 50 miljoen is normaal en onder de 20 miljoen is verminderd vruchtbaar) Dat is dus echt met de hakken over de sloot!! Moet zeggen... schrok daar toch wel een beetje van... de ha had gezegd dat tie zich er geen zorgen over hoefde te maken! Maar eerlijk gezegd doe ik dat nu toch een beetje wel... betekend toch dat we wel wat minder vruchtbaar zijn! Een nachtje slapen doet me wel goed, maar voel me wel soort van geirriteerd er door... misschien komt het ook door dat ik nu ziek ben hoor! Kan echt niks hebben nu... en doe echt niet lief tegen m'n vriend :S ... had nu toch gewoon liever gehad dat we meteen door mochten naar de gyn. Maargoed die 4 maanden zingen we ook nog wel ff uit!! * sorry voor dit ego bericht, maar moest het ff kwijt *
@ serindipity. he wat vervelend meid. kan me voorstellen dat dat er even in hakt. en net wat je zegt die 4 maanden kom je ook wel door. hoop dat jullie toch zwanger zijn voordat je de MMM in gaat. bij ons was dat wel zo. in sept zouden we de mmm in gaan en in juli bleek ik zwanger. beetje vreemd misschien maar we hadden het allebei opgegeven dat het op de normale manier zou gebeuren en toen bleek ik ineens zwanger
@ seren Dat is zeker net aan zeg, het is inderdaad even heftig, maar de uitslag had nog erger gekund. Het zijn er toch 21 miljoen.. er hoeft er maar 1 z'n best te doen. Makkelijk gezegd van een buitenstaander maar we moeten positief blijven! En inderdaad nog 4x proberen, wie weet overkomt jou hetzelfde als shenoby, ik hoop het echt voor jullie!! Ik snap dat je rot voelt, sterkte en hopelijk voel je gauw weer wat beterder. @Shenoby Geeft niet dat ik niet begrijp of wil je het toch delen? Dan ga ik even de topic lezen.. @ hier Vandaag veel krampen en afscheiding en lage temp. Vanavond maar flink klussen! Heb net een cadeautje gekocht voor ons samen om de seks weer wat spannender te maken.
haha dat hadden wij laatst ook al gedaan. was best een succes wat het topic betreft nee hoor meid je hoeft het niet te lezen. ben er zelf toch ook helemaal klaar mee. we gaan gewoon weer lekker over tot de orde van de dag.
@ Shenoby Ja dat heb je toch even nodig, na die drie weken om de dag is je inspiratie wel een beetje weg haha. Ja precies dat dacht ik al, laten we gewoon weer verder gaan!! Ik heb waarschijnlijk vandaag mijn eisprong gehad, aan mijn temperatuurkaartje te zien, gisteren had ik 37,6 (laagste tot nu toe) en dus waarschijnlijk vruchtbaar als hij laag is. En vandaag 37,1 met zo'n verschil moet het wel mijn eisprong zijn geweest en het klopt ook aardig met de dag. Dus waarschijnlijk op dag 33 ongesteld of niet.....??
Shenoby, jeetje wat vervelend. Maar inderdaad, je kan soms maar beter gewoon weer over gaan tot de orde van de dag. Mocht je toch nog wat dwars zitten weet je ons te vinden..... *knuffel* Serendipity, ik kan me voorstellen dat je toch een beetje verslagen bent na zulk nieuws. Die 4 maanden zijn zo voorbij.... Ik ga heel hard voor jullie duimen dat jullie de mmm niet nodig hebben... Laurise, yeah, je ei gevonden Het verschilt per persoon hoe lang het duurt voor je ongi wordt na je ei. Bij de meeste is dit 14 dagen, maar misschien bij jou iets minder (of juist meer). Spannend! Hier, het was vandaag koopzondag, dus we zijn lekker met kinderwagen de stad in geweest. Heerlijk! De kleine is zo lekker rustig! Ze heeft de hele weg geslapen en begon thuis te huilen omdat ze honger had, goed getimed! Verders ga ik hier juist binnenkort weer aan de anticonceptie Maar niet meer de pil, daar ben ik helemaal klaar mee! Ik voel me veel beter zonder.... Hebben jullie nog tips?
heey had vanmiddag een heel berichie getypt is het weg?? maar goed. @ laurise wat grappig ik had vandaag ook mijn eisprong. de fert. arts had dat al voorspeld. ze had mijn NOD op 5 mei gezet. maar dat klopt geloof ik dan niet helemaal. maar goed we gaan natuurlijk allebei voor niet ongi, @ paradijsvogel fijn dat je zo lekker er op uit bent geweest. wat anticonceptie betreft. tja condooms werken hier niet. om dan in "the heat of the moment"met zon ding te gaan prutsen vind ik niks. misschien een spiraaltje? of inplanon?
@ einad. welkom hier. en gefeliciteerd. zwanger op de 1e verjaardag van mijn dochter zie ik leuk hoor! ik hoop voor je dat dit een goede "plakbaby" is ben je nu zwanger geworden met clomid? of zonder clomid?
@ shenoby, dank je wel! Op 3-3 ben ik geopereerd en daarna moest ik wachten op de nieuwe ronde om met clomid weer te beginnen maar die nieuwe ronde kwam niet Ben helemaal zonder medicatie zwanger geworden net voor de eerste iui. Ik lees dat je endo en pco hebt, dat zal ook niet meevallen! ik hoop dat ronde zes je ronde gaat worden! Hoeveel mg clomid slik je? Hoop dat je weinig bijwerkingen hebt!
@ Paradijsvogel Ik denk dat ik hem inderdaad gevonden heb, aangezien mijn temp flink veranderde. Doordat ik de vorige 2 keren met ovu mijn ei had gevonden weet ik dat er bij mij 10 dagen tussen eisprong en menstruatie zit.. dus dag 33 zal het voor mij zijn. 5 mei dus, zooo spannend... Wat heerlijk dat je meisje zo lief is en dat ze alleen huilt als ze honger heeft, helemaal goed dus. Ik ben de pil ook helemaal zat, ik ga hierna voor en spiraaltje. @ Shenoby Hahaha ik ook 5 MEI NOD! Weet het nu bijna zeker temp is echt flink gezakt en nu 2 dagen op 37.1 Maar voor de zekerheid nog even om de dag door klussen, wil de hele maand goed benut hebben! Hoezo denk je dat het niet helemaal klopt? Omdat er dan 10 dagen tussen zitten? @ Einad Welkom, wat spannend dat je zwanger bent. En wat vervelend dat jullie al zo lang bezig zijn geweest en ook al 2 miskramen hebt gehad. Hopelijk blijft het nu zitten en word je in december mama!!! Hier zoals in de bovenstaande stukjes, ei denk gehad op dag 23 wat inhoudt dat mijn NOD op dag 33 zal zijn, 5 mei dus..pfff zo lang wachten .... Nou ja 1 voordeel ik kan met koninginnedag nog even losgaan met drank en een sigaretje (ben gestopt maar rook af en toe met uitgaan en met dipjes...) want dit doe ik niet meer zodra ik een positieve test in handen heb
@ Einad; welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap! Hopelijk gaat alles dit keer goed en kun je er lekker van genieten. @ Shenoby en Laurise; allebei jullie ei gehad, spannend!! Fijn dat je nu weet wanneer je ei komt Laurise. Mijn ongi was trouwens behoorlijk vreemd; was dus vrijdag begonnen en zaterdag middag alweer voorbij. Wel af en toe wat bruine afscheiding (nu nog), maar heb dus eigenlijk maar 1 zware dag gehad. Heb net dus toch voor de zekerheid een test gedaan, maar ben echt niet zwanger. Op zich niet erg, ik wil best altijd maar 2 dagen ongi zijn. Maar wel apart, zo kort heb ik het nog nooit gehad. Zal nog wel met ontpillen te maken hebben.
@Bibi Inderdaad we lopen weer gelijk, net zoals vorige maand volgens mij. Ja dat is inderdaad wel lekker zo tussen de 20 en 24 heb ik mijn ei. Grappig dat je het toch uit het temperaturen kunt halen. Kun je ook eens doen, is gratis en geeft je misschien wat inzicht zonder verdere bedoelingen. Wat raar dat je zo kort ongesteld bent geweest, gelijk heb je dat je toch even getest hebt. Kan heel goed met ontpillen te maken hebben, hoelang heb je de pil geslikt?
@ laurise. ik weet eingelijk niet waarom ik dacht dat 5 mei niet klopte. leek me te kort er achteraan maar had de dagen nog niet geteld.
O oke vandaar, ik vind het raar dat mijn banner verkeerd loopt.. zelf zit ik vandaag op dag 24... en hun op 25...
Hahahaha raar..... heb nu wel mijn temp kaartje in handtekening gekregen pff koste ook wat moeite alleen is die begonnen bij dag 1 ipv dag 6 pff haha wat een gedoe zeg