Meiden van 1985 !!!!!!!!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door anita85, 12 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Laurise; twee dagen ongi is kort hè? Maar zal wel door ontpillen komen denk ik. Heb zoveel klachten gehad, mijn lichaam moet echt wennen. Heb een jaar of toen de pil geslikt dus dat is ook behoorlijk lang.
    Op welke dag begin je met temperaturen? En waar heb je je temperatuurkaartje vandaan? Misschien is dat ook wel iets om te doen ja.

2. shenoby

shenoby Niet meer actief

@ bibi weet je zeker dat het geen innesteling kan zijn?

3. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Shenoby; heb vandaag test gedaan en die was nega. Mijn klachten zijn ook allemaal weg. Het bloed was ook helder rood, bij innesteling is het meer bruin/roze, toch? En vrijdag was het behoorlijk veel. Dacht dat het bij een innesteling maar een beetje was?

4. Laurise

Laurise Niet meer actief

@Bibi
    Ja dat denk ik ook Bibi, innesteling is inderdaad bruin/roze en een klein beetje. O ja een jaar over tien is heel wat, ik heb de pil ook tien jaar geslikt. Ik temperatuur op dag 6 als mijn ongestelheid over is maar je kunt ook tijdens je ongesteldheid temperaturen.
    Ik doe het op papier en via internet. Dat kan bij Ovulation Calendar and Ovulation Chart - Fertility Charting daar moet je even aanmelden en dan kun je het via de computer invullen. Op papier kun je deze uitprinten BTC.

Als je nog vragen hebt, hoor ik het wel.

5. shenoby

shenoby Niet meer actief

als wij de eerste 2 dagen ander bloedverlies hebben dan normaal moeten we de poli bellen.
    bij een in.bloeding hoeft de test nog niet posi te zijn.

6. Laurise

Laurise Niet meer actief

O oke... dus het kan dan toch nog een zwangerschap zijn?

7. shenoby

shenoby Niet meer actief

jep kan wel.
    want vaak test je pas posi na je inesteling.
    gewoon voor de zekerheid zou ik over een paar dagen nog een keer testen.
    maar wel gewoon beginnen met tempen (als je dat doet)

8. Bedankt voor het welkom ;)

@ shenoby en Laurise, spannend jullie zitten op het wachtbankje.. ga voor jullie duimen!

@ bibi, hoop voor je dat het een innesteling is!

9. shenoby

shenoby Niet meer actief

@ einad dankje!

@ laurise.
    ik denk dat ik stiekum ga testen op vakantie.
    2 mei.
    als het dan wel raak is kan ik het leuke nieuws nog snel even bij mij vader brengen.
    haha die is ook op vakantie. mocht het posi zijn dan ga ik wel even via mijn mobiel posten.

10. paradijsvogel

paradijsvogel Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Spannend Shenoby!

Einad, spannend om weer zwanger te zijn he? Ik heb helaas ook 2 miskramen gegad (al heeft het bij ons gelukkig niet zo lang geduurd als bij jullie) Ik ga heel hard voor je duimen dat het deze keer wel goed gaat!

11. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Meiden, wat maken jullie het nu weer spannend voor me! :D Misschien dit weekend nog een testje er tegenaan gooien dan. Maar denk niet dat het zin heeft, de bevruchting moet echt al twee weken geleden hebben plaats gevonden gezien ons klusgedrag. ;) Dus dan zou ik toch al posi moeten kunnen testen, of niet?

12. Laurise

Laurise Niet meer actief

@ Einad
    Ja op het wachtbankje pfff vreselijk altijd, je kunt nu niks meer doen... alleen maar wachten grrr.

@Shenoby
    Ooo spannend nog eerder dus... ik denk nog later dan 5 mei... wil altijd samen met mijn man testen en als we alle twee vrij zijn en dat is pas... zondag 9 mei grrrrrrr maar goed dan weet ik wel zeker dat ik overtijd ben.. dus ik moet nog lang wachten..
    Lekker op vakantie, waar gaan jullie heen?

@Bibi
    Zou allemaal kunnen maar wel bijzonder als het in 1x raak is en als je zegt dat je 2 weken geleden al geklust hebt lijkt mij de innesteling een beetje laat, maar je kunt altijd testen. Heb je wat aan de linkjes die ik je heb gestuurd?

@Hier
    Flinke krampen maar goed niks nieuws.. wel is mijn temperatuur erg goed 37,2 dus hopen dat ie zo hoog blijft...!!!!

13. Laurise

Laurise Niet meer actief

Kaartje geeft aan dat ik op de 22ste mijn eisprong heb gehad??? Wie heeft er verstand van temperaturen? Volgens mij na daling krijg een stijging en dan heb je eisprong...

14. shenoby

shenoby Niet meer actief

@ laurise,
    ik weet het niet.
    heb geen verstand van temperaturen.

15. Laurise

Laurise Niet meer actief

Jammer maar volgens temperatuurkaartjes forum heb ik een mooi kaartje haha, in ieder geval wel een eisprong gehad... Nu maar hopen dat het bevrucht is... Ik heb sinds anderhalf jaar een koorstlip...? Minder weerstand door bevruchting? Pff loop mezelf weer gek te maken..

Hoe is het met jou?

16. Laurise

Laurise Niet meer actief

Ga toch testen op 5 mei want waarschijnlijk is 4 mei NOD want volgens kenners op het temperatuurkaartjes forum is mijn eisprong op dag 22 geweest, dus 32 NOD... Pfff nog 6 dagen wachten..

17. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Dat schiet al op Laurise, 6 dagen! Dank je voor de links trouwens. Ga nog niet temperaturen, deze ronde eerst maar de ovutesten en dan kijk ik wel mocht er nog een volgende ronde komen.

18. Laurise

Laurise Niet meer actief

@Bibi
    Jaaaa in theorie is 6 dagen kort haha maar in werkelijkheid pffff hahaha...
    Ja precies dat kun je altijd doen, wanneer ga je beginnen met ovutesten, welke dag? Ik zou als ik jou was op dag 11 beginnen. Welke gebruik je?

19. shenoby

shenoby Niet meer actief

@ laurise.
    een koortslip van anderhalf jaar????
    of anderhalve dag?

20. Laurise

Laurise Niet meer actief

Haha ik heb het niet goed opgeschreven zie ik, ik heb al anderhalf jaar geen koortslip gehad, daarvoor echt geregeld. En sinds gisteren het ik een koorstlip

Deel Deze Pagina