aaaah oke. ik dacht al das wel heeeel lang. ik weet niet of het met een bevruchting te maken kan hebben. ik weet wel dat ik tijdens mijn zwangerschap een veeeel betere weerstand had. nou meid nog even samen op het wachtbankje.. duurt lang he?
Hallo dames! Jullie hebben lekker geklept zie ik Alles goed met jullie? Laurise, 6 dagen kunnen inderdaad heel lang duren. Ik weet niet hoeveel uur je werkt, maar je hebt geluk dat het door de weeks valt, dan ben je aan het werk en heb je (waarschijnlijk) minder tijd om over dit soort dingen na te denken en koninginnendag komt eraan, dus genoeg afleiding
Paradijsvogel, ik hoop ook dat mijn beebje blijft plakken! Met koninginnendag mag ik werken Met veel werken gaat de tijd lekker snel voorbij...
Dat ben ik helemaal met je eens einad, werk betekend afleiding Zo ben ik de eerste weken ook doorgekomen Ik ka je verzekeren, de eerste 12 weken gaan heel langzaam, dan gaat het opeens mega snel en ben je opeens 30 weken en daarna gaat het weer heel langzaam Hoe voel je je deze zwangerschap? Wanneer heb je echo?
Ik heb 22-4 een echo gehad was een vruchtzakje te zien en heb nu 12-5 weer een echo, lijkt nog zo lang te duren.. Ik voel me eigenlijk wel heel goed alleen een beetje moe, maar had liever (zeg ik nu) wat meer kwaaltjes, dan had ik ook meer zekerheid.. Heb jij een goede zwangerschap gehad? Erg genieten nu van je meisje zeker!
@ paradijsvogel. ik ga eerst tot 12.00 uur smiddags op de vrijmarkt staan. kijken of ik nog een extra zakcentje kan verdienen voor de vakantie dan rond half 1/1 uur de auto voor de vakantie inpakken en dan op vakantie! @ einad. ach meid voordat je het weet is het 12 mei. ik had in het begin ook geen kwaaltjes hoor. ook alleen maar moe. toen dacht ik: zo die 12 weken ben ik lekker doorgekomen zonder overgeven. prompt 12 wkn en 1 dag spugen als een reiger. hoop voor jullie dat de beeb lekker blijft zitten en goed groeit.
@Shenoby O oke zegt allemaal niks, pff wachten duuuuurtt heel lang, gelukkig zit jij weer naast mij op het bankje, dat is wel weer gezellig. Alleen ben ik zitten op het wachtbankje wel zat, zullen we samen besluiten dat we voor het laatst op het bankje zitten Lekker met vakantie, waar ga je heen? @Paradijsvogel Ik werk 24 uur maar helaas kan ik mijn afleiding niet vinden, al heb ik het nog zo druk ik kijk elk uur op deze pagina en ben 24 uur met mijn hoofd ergens anders pff waar zit die knop om het uit te zetten... Maar inderdaad koninginnedag lekker genieten in Amsterdam van een lekker wijntje, nu mag het nog Ga jij nog wat doen met je kleine meid? @einad Echt spannend voor je, ik snap dat je niet kan wachten tot een volgende echo, en ik snap ook dat je veel wil voelen. Als je er weinig van merkt lijkt het mij helemaal zo onwerkelijk. Ik ben benieuwd of ik weer een rondje 37 score morgen...
@ laurise. bij deze is het afgesproken! dit was ons laatste wachtbankje wij gaan op vakantie naar ponypark slagharen. ook leuk voor nikki. kunnen zwemmen wanneer we willen,de hele dag het park op. ons kampeerplekje is dichtbij het gedeelte wat leuk is voor kleine kinderen. en als nikki moe is gaan we lekker naar de sta caravan. nikki lekker slapen en mama boekje lezen en papa hmm die zal wel tv gaan kijken ofzo
Einad, ik kan me voorstellen dat het lang lijkt. Ik heb tijdens deze zwangerschap met 8, 10 en 12 weken een echo gehad, met 16 weken een pretecho laten maken en de 20 weken gehad. Al zat er in het begin maar 2 weken tussen de echo's, ik vond het telkens erg lang duren Shenoby, leuk op de vrijmarkt staan! En daarna lekker op vakantie! Heerlijk zeg! Pony Park Slagharen is inderdaad ook leuk voor Nikki! Hoe lang gaan jullie? Laurise, vervelend dat het werk je niet kan afleiden. Ik had dat gelukkig wel. Anders was ik helemaal gek geworden!Ik denk dat ik hier even de stad in ga met de kleine meid, maar verder niet. Ik voel me zelf nog niet fit genoeg om zonder kleine op stap te gaan en heb ook geen zin om heel lang met Alana de stad in te gaan, dus het wordt een rustige koninginnendag dit jaar
@ Einad; gelukkig heb je veel afleiding. Voor je het weet is het de 12de. Hopelijk is alles okey, kun je lekker van de acho genieten. Dat lijkt me echt heel bijzonder en mooi. @ Shenoby; wat leuk, naar Slagharen! Als kind ben er ook een aantal keer op vakantie geweest, was niet weg te slaan bij die wild west show, haha. Veel plezier! @ Laurise; vervelend dat je geen afleiding hebt. Dan duurt een cyclus ontzettend lang. Ik heb gelukkig hele drukke dagen gehad dus nu zit ik ineens alweer op dag 6 van de cyclus, dat is echt fijn, schiet lekker op zo. Heb alleen wel vanaf vrijdag een weekje vakantie, denk dat ik er dan wel weer erg veel mee bezig zal zijn, ook omdat ik woensdag met de ovutesten ga beginnen. Maar goed, dat is ook wel weer leuk. Sterkte met wachten meid, wij wachten allemaal met je mee.
@ iedereen die hier op reageerde Het is niet zo dat ik het rustig of iets dergelijks heb, ik ren en vlieg de hele dag (heb sinds 3 maanden een nieuwe job als medisch secr. in een ziekenhuis). Maar in mijn hoofd ben ik 24 uur per dag bijna bezig... De tijd vliegt wel inderdaad als je het zo druk hebt. Maar...ik heb mijn knopje gisteren even 24 uur uit kunnen zetten, heb gewerkt aan mijn nieuwe website. Dus dat vond ik al fijn. @ Shenoby O wat leuk dat je daar op het park kunt camperen, heerlijk voor die kleine meid en voor jullie natuurlijk! Geniet er lekker van en wanneer ga je testen? @ Hier Nog steeds is mijn temperatuur hoog maar zegt helaas nog niks, als het omlaag gaat komt mijn ongesteldheid maar van horen zeggen kan dat zelf ook nog op de dag zelf gebeuren.. Nog 5 dagen op het wachtbankje (vorige keer had ik met 6 niet goed getelt besef ik me nu het nog 5 dagen is haha) @Bibi Spannend volgende week beginnen met ovu, welke dag begin je?En welke ga je gebruiken? G eniet allemaal van jullie koninginnedag!
@ bibi. helaas is de wildwestshow er niet meer daar hebben ze ook heel veel klachten over gehad. @ laurise ja je kunt in verschillende dingen daar slapen. een wigwam 3 verschillende soorten huis (ook 1 met flatscreen enz) stacaravan (daar zitten wij in want dat is heel dicht bij dingen voor nikki) gewone camping. en huisje met pony maar dat is buiten het park. dus keuze zat. ik neem een testje mee voor zondag. dan ist 3 dagen voor mijn NOD. moet mogen denk ik. vorige keer heb ik vanaf 5 dagen voor nod elke dag getest (schaam, schaam) dus die ene keer mag dan van mezelf haha
Wat grappig zeg, dat moet ik onthouden in de toekomst! Ideaal met kinderen! Leuk, geniet ervan! Spannend dat je zondag gaat testen, wij woensdag. Maar uh heb je daar internet?? Ben zondag wel erg benieuwd. Ik durf niet van te voren te testen..
@ laurise. ik ben zondag avond weer thuis dus dan kom ik posten. mocht het wel posi zijn probeer ik te posten met mijn mobiel.
O oke, dan kunnen we het zondagavond horen. O jaaa als het positief is zou het leuk zijn als we heb inderdaad zondagochtend horen haha. Nee hoor kijk maar even. Ik heb zere billen van het wachtbankje!
@ Shenoby; er is nu wel een andere show toch? Zag ik pas ergens in staan. Maar ik weet niet of die nog zo goed zal zijn als vroeger. Ik hoor wel hoe het geweest is, veel plezier! @ Laurise; fijn dat je gisteren even niet zoveel aan zwanger worden gedacht hebt. Het valt niet mee, ik weet het. Gisteren was het alleen bij mij op het werk ook heel hectisch en dan vliegt de tijd. Ik werk dan met baby's en peuters, maar tijd om aan een eigen kindje te denken heb ik dan echt niet. Ik moet woensdag met de ovutesten beginnen. Hopen dat ik mijn ei kan vinden...
Ik ben heel nieuwschierig of Shenoby vandaag een positieve test heeft Het zou wel heel leuk zijn natuurlijk Hoe gaat het met de rest van de meiden? Volgens mij zitten er meer aan het einde van de cyclus toch? Spannend hoor!
heey meiden, hier ben ik dan. heb proberen te posten via mijn mobiel maar wou niet. ik weet nog niet echt wat. heb 1 licht posi test gehad en daarna 2 negatief. dus toch wachten tot de NOD. ik ga later even vertellen hoe het allemaal is geweest.
Welkom terug! Jammer van de testen, nu weet je nog niks. Ik ga voor je duimen de komende dagen!! Hier verder alles prima. Nog een testje gedaan en die was echt nega dus zit gewoon in ronde 2 nu. Mijn ei staat over 11 dagen in mijn banner, maar begin gewoon van de week met ovutesten voor het geval het nu eerder komt of dat ik het de vorige keer niet goed gevoeld heb. En dan flink aan de klus!