heb nog eens gekeken maar de test van vanmorgen is ook heeel heel heel licht posi. dus ik heb hoop als mijn NOD bijv 3 dagen later is. kan ik natuurlijk ook nog niet echt positief testen. nou ja we wachten af.
@ einad, dankje. @ laurise *schreeuwt* Laurise waar ben je??? heb je al tekenen van een ongi of al getest? hier nog geen ongiteken te bekennen
zo en nu even mijn verhaaltje slagharen. het was super. jammer genoeg zat het weer niet echt mee maar dat mocht de pret niet drukken. nikki is maar in 2 attracties geweest,maar ze vond het dan ook veel leuker om lekker in de buggy te zitten of rond te stappen en kijken wat er allemaal om haar heen gebeurde. De westernshow (of wat voor western door moet gaan) vond ze in 1 woord geweldig!! ze heeft niet al te best geslapen maar ja met al die indrukken die je te verwerken hebt is dat natuurlijk ook wel moeilijk. toen we thuis waren zei ze; "bed" heeft even gehuild in bed maar ze slaapt nu als een os. ook mama heeft nog iets heel leuks meegemaakt. we zitten te kijken bij de westernshow en zag daar een paard die ik gelijk prachtig vond. mijn vader heel lang aan de kop gezeurd als een klein kind (was om hem te stangen hoor ) pa-ap wil je die kopen?? tot mijn vader gek werd van het gezeur en zei: als je hem wilt ga zelf maar vragen of ze hem willen verkopen. Nou ja dat dus niet... helaas. maar heb wel 2 paarden van de show mogen rijden. Een nieuw contact voor mijn vader op gedaan om paarden aan te verkopen ( een groot deel van de paarden die lang geleden in de westernshow van slagharen liepen kwamen bij ons vandaan) daarnaast was deze meneer bereid mij te gaan trainen. tot november is hij in nederland en mag dan bij hem komen trainen. helemaal geweldig dus! kan er helemaal naar uit zien.
Jaaaaaa Shenoby hier ben ik, sorrryy heb het een beetje druk gehad. Bewust want anders kom ik de spannende dagen niet door. Wat super spannend zeg een licht streepje pfff... 5 mei is jou NOD toch? Voel je anders wel altijd dat je ongi moet worden? Heb je verder al zwangerschapsverschijnselen? Wilde het van de week nog niet vragen omdat we er vorige keer alle twee door misleid werden door onze lichamen... Fijn dat Nikki zo genoten heeft, inderdaad jammer van het weer maar goed er even tussen uit is altijd lekker. Wanneer ga je weer testen? @ Hier Spannend hier, heb wel flinke krampen in mijn buik dus ik denk dat ik gewoon ongesteld word. Maar goed de hoop hou ik natuurlijk wel, heb veel verhalen gehoord dat meiden ondanks de ongikrampen toch zwanger zijn. En ik heb bijna de hele maand last van krampen. Heb vandaag wel voor het eerst voor ongi (tijdens moet ik ongeveer om de 2 uur iets nemen tegen de pijn) een paracetamol tegen de krampen genomen. Niet zo zeer voor de pijn maar meer omdat ik de krampen niet wil voelen want dan denk ik er te veel aan. Als ik dinsdag niet ongesteld ben geworden gaan we woensdag testen... Iedereen een leuke koninginnedag gehad? Ik nog even flink los gegaan met de drank haha!
@ laurise ik voel altijd dat ik ongi moet worden. 5 mei is volgens de arts idd mijn NOD. dus we wachten even af. nog geen zwangerschaps kwalen ofzo, alleen heel erg moe,en vroeg wakker. besef ik me nu... lag gisteren al voor 11 uur te slapen terwijl ik normaal pas rond een uur of 1 naar bed ga. (had ik toen ik zwanger was van nikki ook last van) maar ja zoals je al zei de lichamen van ons houden ons nogal eens voor de gek. had van de week wel ineens: ik lag al lang en breed te slapen,word ineens wakker van steken in mijn lies. en toen ineens ik ben zwanger... had ik bij nikki ook.terwijl ik nooit een eisprong had. heb ik terwijl ik nog niet wist dat ik zwanger was,een toespeling gemaakt waaruit je op kon maken dat ik zwanger was. maar goed. we gaan nu netjes proberen te wachten tot 5 mei. ach duurt nog maar 3 dagen. wat vervelend trouwens dat je de hele maand last van krampen hebt. ik zou je eens aanraden om de endometriose test te doen op www.endometriose.nl het klinkt me namelijk iets te bekend in de oren. wil je geen schrik aanjagen ofzo hoor. woensdag testen dus. nou mijn duimen beginnen alvast te draaien hoor. fijn dat je een leuke koninginnedag hebt gehad even los gaan kan soms zoo lekker zijn
Het is echt spannend voor jullie allebei zeg! Ik duim de komende dagen echt heel hard voor jullie! (maar jullie blijven dan wel gezellig hier kletsen ook al is het raak hè? ) @ Shenoby; wat leuk dat je bij die man kunt gaan trainen! Gaaf hoor. Ik heb zelf maar ongeveer 1,5 jaar paard gereden, doe het al heel lang niet meer, maar het blijft toch leuk om dit soort dingen te horen. Veel plezier met trainen zou ik zeggen! Hier geen nieuws, twee nieuwe pendels erbij, dat wel. Ben er blij mee, maar het zegt eigenlijk niks helaas.
@ Shenoby Oke je voelt altijd de ongi aankomen, nu niet?? Je hoeft in het begin stadium nog helemaal geen verschijnselen te hebben, moeheid kan wel al snel optreden.. Ja je weet het inderdaad niet, wel bijzonder dat je van die steken had en dacht dat je zwanger bent. Spannend we staan dezelfde ochtend te testen dus.... Oeh je maakt mij wel bang, heb het niet goed gelezen maar wel de test even gedaan had een score van 54 en er wordt aangeraden om naar de gynacoloog te gaan omdat ik hier waarschijnlijk last van heb grrr maar wat is het precies cyste? Onvruchtbaar? Kan het voorholpen worden pff.. had het niet moeten lezen.. Voel je nu niet schuldig hoor! Ga ik inderdaag vandaag een hostiopaat of iets dergelijks bellen, hij is gespeciliseerd in vrouwen zwanger maken haha klinkt vaag hij maakt me niet zwanger hoor . Maar kan voelen zien wat er is... ga dat eerst maar even doen.. Verder heb ik weer alle zwangerschapsverschijnselen, hoofdpijn, steken in mijn lies, misselijk, moe, zere borsten, krampen maar goed dit heb ik alle maanden op het eind al gehad, zonder resultaat. 1 ding waarvan ik denk nou dat zou weleens anders kunnen zijn is dat ik nu inmiddels 2 koorstlippen heb! Heb wel gehoord dat je weerstand wat lager kan zijn als je zwanger bent. En mijn temp is nog steeds mooi hoog, maar zegt ook niks want kan op de dag van ongi dalen.. Dus pffff mijn gevoel zegt van niet maar op mijn gevoel kan ik niet meer rekenen. @ Bibi Zeker spannend, lief dat je mee draait, mijn duimen doen inmiddels zeer . En jaaa natuurlijk blijf ik hier op dit forum, zit er nog bij meer maar deze vind ik het fijnst! Leuk nieuwe pendels, wow 4 jongens!
Joh, ik duim me helemaal suf hiero! Nee, serieus, ik leef echt met jullie mee. Wat is het spannend! Een hoge temp kan ook op zwangerschap duiden dan? Ik ga morgen alcohol kopen om de thermometer te ontsmetten dus dan kan ik ook gaan tempen. Begin morgen avond met ovutesten. Er staat dat je niet je eerste ochtend urine moet nemen dus dan doe ik maar 's avonds rond 19:00. Dan ben ik altijd thuis dus dat is het handigst.
@ laurise. he bah wat vervelend meid dat je zon hoge score had. maar ik heb er jaaaaaaren mee gelopen zonder te weten wat het was.en als er maar iemand mij gewezen had op endo had dat heel veel kunnen schelen. goed om antwoord te geven op je vragen. cyste is over het algemeen een vochtophoping in het lichaam'. vaak verdwijnen deze vanzelf weer. ik heb ze ook wel eens gehad. onvruchtbaarheid verholpen worden nee en ja. als het komt omdat je endo haarden in je eierstok hebt waardoor de eileider dicht zit. kunnen ze die loshalen. bepaalde endo haarden kunnen ze weghalen maar in ik geloof 90% van de gevallen komen ze terug. er zijn veel vrouwen die door de endo onvruchtbaar zijn. maar ook genoeg die wel zwanger raken. take me for instance de vrouwen die niet zelf zwanger worden zijn dan aangewezen op iui of ivf. nog 1 vraag van mijn kant,had je minder pijn/krampen toen je de pil nog gebruikte? daarnaast mocht je wel besluiten er iets mee te doen. laat je niet afschepen door de HA. het probleem met endo is nog steeds dat heel veel artsen zeggen:"het hoort erbij"maar das gewoon NIET waar. ik snap dat je geschrokken bent. maar toen ik je verhaal las ging er een alarm belletje rinkelen. ik begon zoals jou. en slik nu dagelijks 2 soort van morfine. tabletten omdat mijn diagnose te lang op zich heeft laten wachten bij een ergere aanval ben ik aangewezen op echte morfine.
@ laurise (sorry bibi dat ik het reageren op jou op dit moment even oversla,ga ik later wel weer doen hoor ) ik heb voor mezelf nog eens de test gedaan. bij mij is endometriose bewezen en ik zit ook in de 2e catagorie. maar goed dat je in de 2e zit hoeft nog niet te betekenen dat je per definitie endo hebt. maar die krampen die je de hele maand hebt die zijn in ieder geval niet normaal hoor
Hoi meiden! Ik ben vrij nieuw op het forum, ben van 12-04-1985 Vorige maand gestopt met de pil, cyclus van 25 dagen gehad en nu op 14 mei m'n NOD. Ik zal ff bijlezen in dit topic!
welkom.. ennuh sluit gewoon aan lees anders de laatste paar pagina's anders moet je er 68 doorspitten en dat duurt lang hoor
Welkom! Spannend hè, wachten op je NOD. Hoop voor je dat het raak zal zijn meid! @ Shenoby; geeft niks hoor. Ik heb ook niks boeiends te melden nu.
@Shenoby Ik vind het toch fijn dat je het hebt gezegd want ga dit morgen meteen aan mijn huisarts voorleggen. Het zijn dus ophopingen die wel weggehaald kunnen worden? Ja precies ik wil niet met lopen zonder het te weten en dan straks te horen krijgen dat het daarom niet lukt en dat het net zoals bij jou zo erg is geworden. Jij hebt dus beide? En endo en geen eisprong? Of komt dat door de endo? En tja veel vrouwen onvruchtbaar, veel niet... Pff IUI Ivf heftige woorden allemaal maar dan weet ik wel waar ik aan toe ben en kan er misschien wat aan gedaan worden. Want nee ik vind die krampen ook niet normaal, daarom zijn we ook naar de huisarts gegaan maar die zag er niks schuldigs in. Maar als ik inderdaad de test kijk dan zijn er allemaal dingen die ik heb. Zal ik de uitslag even via een PB naar je sturen. Nee had voordat ik aan de pil ging, tijdens de pil noooiiit krampen zelf met mijn ongesteldheid amper, nu lig ik 2 dagen te huilen van de pijn. Zeggen de arsten het hoort er bij van die krampen of willen ze de ziekte niet erkennen? Ik hoop het eerste want mijn ha is heel lief en zal mij wel doorsturen. Het wordt toch wel erkend omdat je het denk bij een echo kunt zien? Fijn dat jou alarmbelletjes gingen rinkelen want ik heb er vanaf moment 1 een naar gevoel bij, mijn gevoel zegt dat ik andere stappen moet ondernemen. Heftig dat je zelf morfine moet slikken, hopelijk ben ik er dankzij jou snel bij! @ Violetriot Welkom! Sluit gezellig aan!
Hallo dames! Alles lekker hier? Is even kijken waar ik allemaal op wilde reageren (zwangerschapsdementie is nog niet helemaal over geloof ik....) Shenoby, een licht posi test, spannend! Ik ga duimen! Fijn dat jullie een lekker weekend hebben gehad! Inderdaad jammer van het weer, maar gelukkig heeft Nikki heerlijk genoten! En heel gaaf dat je bij die meneer mag komen trainen! Bibi, je gaat beginnen met ovu-testen? Alleen deze ronde of ben je van plan door te gaan? Laurise, spannend he, zo rond NOD.... Nog een paar dagen en dan weten we het Je hebt zelf niet het gevoel dat het raak is, als ik het zo lees. Ik ga voor je duimen! Ik heb een hele leuke koninginnendag gehad. Ik ben met Alana en mijn ouders de stad hier in geweest (mijn mannetje was met vrienden naar Amsterdam), het was erg gezellig! Violetroit, welkom! hier gaat alles z'n gangetje dus ik heb verders niets spannends te melden
@Paradijsvogel Zeker spannend, vandaag NOD, nog geen bloed te zien. En nog steeds een hoge temp (bibi inderdaad als je zwanger bent heb je een hoge temp, moet je ongesteld worden zakt je temp). Nu twijfel ik wel een beetje, moet ook heel veel plassen, ben half uur op werk en moet nu al, plas gemiddeld maar 2 a 3 keer op een dag!!! @Shenoby Ik zou vandaag de huisarts gaan bellen maar wacht toch vandaag en morgen even af... staat zo stom als ik om een doorverwijzing vraag omdat ik denk dat ik endo heb en een paar dagen later moet bellen dat ik zwanger ben... spannend... hoe voel jij je???
@ laurise, das inderdaad misschien wel verstandig. maar ja nu kun je het in ieder geval in je achterhoofd houden. wat spannend!!!nog geen bloed. hier ook nog niet. maar.... ik twijfel ook heel erg. meestal is het toch 14 dagen na je eisprong ongi? dat zou betekenen dat ik dan op 9 mei uit kom. maar ja waarom heeft de fert arts dan 5 mei gezegd?
Ik hou het zeker in mijn achterhoofd want ik herken zeker heel veel dingen en het zou fijn zijn als we weten waarom het evt niet lukt. Oooh bij jou ook nog niet, zullen we dan toch samen zwanger zijn... ja dat kreeg ik op alle forums ook al te horen maar goed ik weet van de andere 2 maanden dat er 10 dagen tussen ei en ongestelheid zat... zal het deze keer dan bij mij ook 14 zijn en vrijdag dus pas mijn NOD? Wat een onzekerheid zeg. Ik blijf de hele dag beschikbaar hier dus als je nog wat kwijt moet of andere haha dan hoor ik het wel. @Paradijsvogel Leuk dat je een fijne koninginnedag hebt gehad samen met je meisje, leuk dat papa naar amsterdam was (leuke hippe ouders, wij willen ook nog onze eigen dingen blijven doen!)
kon het niet laten, even testen maar witter dan wit. kan meerdere dingen betekenen. 1 ik ben niet zwanger. 2 mijn NOD is later en kan nog niet posi testen.