Meiden van 1985 !!!!!!!!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door anita85, 12 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Laurise

Laurise Niet meer actief

Oohh wat spannend shenoby... kan alle kanten op! In ieder geval nog geen ongi en dat is het belangrijkste nu!

Ik net wc check haha nog geen bloed, wel gele afscheiding... (denk steeds, nu is het gebeurd maar nee afscheiding)..

2. shenoby

shenoby Niet meer actief

geen bloed geeft moed :)

3. Laurise

Laurise Niet meer actief

Precies!!!! We blijven duimen!!!!! En wachten...pfffffffff krijg zere billen op de wachtbank aahahhhhahahhahaaaaaaahhhh

4. Laurise

Laurise Niet meer actief

Pfffff sorry ik moet mijn dag doorkomen, terwijl ik eigenlijk heel druk met mijn werk ben..
    Ik voel nu flinke krampen dus ongi zet door!!!! Of gaaaaa weg met je stomme krampen!!!!!!!!

5. paradijsvogel

paradijsvogel Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    jullie houden het goed spannend meiden!

6. Laurise

Laurise Niet meer actief

Ja erg he paradijsvogel, we zijn ook allemaal gericht op ons zelf en op elkaar, niet netjes maar denk wel begrijpelijk..

Van de week komen de andere weer aan de beurt hoor met lief en leed, vragen en antwoorden!

7. shenoby

shenoby Niet meer actief

haha daar zat ik ook al aan te denken.
    dat wij zowat een slow chat hebben haha.
    *schaamt zich diep*

zo ja sorry kan het niet helpen...
    laurise NEEEE niet doorzetten!!!
    kan nie hoor,

8. paradijsvogel

paradijsvogel Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    hahaha, maakt niet uit hoor, zo was ik zelf aan het einde van de maand ;)

Ik duim gewoon heel hard voor jullie en hoop dat het snel raak mag zijn...

9. Laurise

Laurise Niet meer actief

Hahaha ja Shenoby we stelen hier wel de show..

Nee nog niet doorgezet... net een digitale clear blue test gehaald, mocht ik maandag nog niet halen van mezelf maar nu wel haha. Ik ben vanavond alleen en word nu al gek van mezelf, nou ja ik ga maar dingen in huis doen om afleiding te zoeken...
    Het erge is ook dat het alle kanten op kan gaan, kan zijn dat ik toen toch mijn ei niet had, of dat mij LF nu langer is dan de vorige keren...

@Paradijsvogel
    gelukkig begrijpt iedereen hier elkaar en dat is zoooo fijn!

10. shenoby

shenoby Niet meer actief

@ paradijsvogel.
    net wat laurise zegt iedereen begrijpt elkaar hier.
    vind dit echt een ontzettend leuk topic en zal ook blijven schrijven als ik zwanger zou zijn.
    vind het ook best jammer dat macmazy niet meer om het bochtje komt loeren hier :(
    en de starter van dit topic hebben we ook al even niet meer gezien.

waar zou ladylola gebleven zijn?
    en er was toch nog iemand die alleenstaand en zwanger was?
    ben haar naam even kwijt.
    maar die schrijft ook niet meer mee.
    best jammer eingelijk.

@ laurise.
    ooooooh spannend..... kun je je wel inhouden om niet nu al te testen?? zou ik niet kunnen denk ik.
    nou ja dan morgen maar he?

11. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Laurise; en, kun je je nog beheersen?? Meid, ik vind het knap als je nog kunt wachten met testen, echt! Hoop toch zó dat die krampen niet van je ongi zijn maar van wat anders.

@ Shenoby; ook voor jou duim ik nog steeds. :)

@ Paradijsvogel; ik wil de ovutesten er wil inhouden hoor, mocht er nog een ronde volgen. Heb net de eerste gedaan:
    Bekijk bijlage 69656
    Geen piek, maar een aardig duidelijk streep dus dan is mijn ei wel onderweg, of niet? Heb ook echt wel het gevoel dat het eraan zit te komen; steekjes in mijn buik, net als vorige maand en ook weer de bijbehorende afscheiding. Wil dus wel zeggen dat mijn ei deze ronde keurig op tijd zou zijn, dat zou mooi zijn. :)

12. shenoby

shenoby Niet meer actief

@ bibi dankje voor het duimen.

wat je ovu test betreft ik denk dat het nog wel een dag of 4 duurt voordat ie posi is.
    welk merk heb je gebruikt?

13. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Predictor. Hoorde toen ik die gekocht had dat ze niet altijd betrouwbaar zijn. Maar er zijn ook weer mensen met goede ervaringen dus ik maak ze in elk geval op. Morgen ochtend ook beginnen met tempen en hopelijk spot ik gauw mijn ei.

14. Laurise

Laurise Niet meer actief

@Bibi
    Haha nou het is heeeel moeilijk maar ik wil geen teleurstelling hebben, en wil samen met mijn man testen als we vrij zijn, en dat is morgenochtend....

Ziet er goed uit je test, inderdaad nog te licht voor eisprong maar zit er wel aan te komen. Maar uh waarom morgen pas tempen, als je wil tempen moet je dit de hele maand doen, nu heeft het niet zoveel zin al zeg ik het eerlijk. Je moet weten wat je basistemp is en dat weet je als je meteen of tijdens je ongi al begint...Zou fijn zijn als je ei kunt voelen.

15. Laurise

Laurise Niet meer actief

@ shenoby
    O sorry zie nu pas dat je op een bladzijde hiervoor al had gereageerd, kan soms hard gaan haha.
    Ja zeker spannend, en kan mezelf nog wel inhouden, wil het samen met mijn man doen en ergens in mijn hoofd dwaalt nog steeds dat ik ongesteld moet worden... Maar krampen zijn aardig weg gezakt en ben er moe en heb hoofdpijn, maar ja dat kan ook door de spanning zijn...

Hoe is het bij jou? Klaar voor morgen?

En inderdaad toen ik hier net kwam waren er veel meer vrouwen/meiden. Ik weet uit andere forums dat macmazy zwanger is en anita zit ook bij een andere (voor bij wie het lang duurt) en ja dat alleenstaande meisje mmm weet ook niet meer hoe zij heet

16. shenoby

shenoby Niet meer actief

even een spammetje doen.
    mijn mooie meisje een kleurplaat aan het maken.
    haha me soo proud.

17. Laurise

Laurise Niet meer actief

Aaahhhh dat snap ik!!! Hier doen we het allemaal voor!!!!

18. shenoby

shenoby Niet meer actief

inderdaad.
    kreeg vandaag nog een reactie van een vreemde dat ze zo'n prachtig kind was.
    met zon lief gezichtje en mooie krulletjes.
    haha nou dan loop je als mama zijnde even op wolken hoor :)

19. Laurise

Laurise Niet meer actief

Ja dat snap ik, geweldig om te horen! Het is ook een mooi meisje! Bjizonder he dat het van jou en je man/vriend is. Dat lijkt mij zo mooi, een bekroning op je liefde en waar je hele leven van zult houden..

20. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Wat een droppie is het Shenoby!

@ Laurise; ik had ook eerder moeten gaan tempen, maar voor het geval er een volgende ronde komt heb ik zoiets van ik begin gewoon alvast. ;)
    Jullie al getest??

Deel Deze Pagina