Meiden van 1985 !!!!!!!!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door anita85, 12 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shenoby

shenoby Niet meer actief

en en en en?
    laurise al getest?
    hier nog niet en heb besloten ook nog even af te wachten een paar dagen.

2. Laurise

Laurise Niet meer actief

@ iedereen
    Vanmorgen getest, helaas negatief... maar nog geen ongi maar geen bloed geeft moed! Wel is mijn temp gezakt naar de temp in het begin.. maar goed het hoeft niet altijd hoog te zijn als je zwanger bent. Volgende kan zijn:
    - ik heb nu een langere LF
    - ik heb toch niet mijn ei op dag 22 gehad
    - ongi blijft uit door spanning

Nou ja er zijn nog opties... In ieder geval geen krampen en mijn buik is niet opgezet wat ik normaal bij ongi heb maar ja elke maand is het bij mij anders pffff

Wat spannend Shenoby, waarom wacht je nog even?

3. Brinatjuh

Brinatjuh Bekend lid

23 jul 2009
    538
    0
    16
    Met baby's in de kinderopvang
    in nederland
    ik meld mij hier ook aan!!! ben van de mooie datum 10-04-1985 en mama in spé! mooie leeftijd om mama te worden...al zeg ik het zelf!!

liefs

4. shenoby

shenoby Niet meer actief

@ laurise.
    ik wacht nog even voor het geval dat mijn NOD toch 14 dagen na mijn eisprong is.
    want dat is dan pas over 3 dagen.
    maar misschien dat ik vandaag toch nog een test ga halen hoor.
    weet nog niet.

@ brinatjuh (vanaf nu heet je voor mij brina ;) )
    welkom hier.
    alweer bijna 15 weken. gefeliciteerd met je zwangerschap.
    hebben jullie er lang over gedaan?

5. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Brinatjuh; welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap! Geniet er maar lekker van!

@ Laurise; balen van je test zeg...:( Maar zoals je zegt, geen bloed geeft moed! Sterkte en hopelijk heb je snel duidelijkheid. (liefst in de vorm van een knaltest natuurlijk ;))

6. shenoby

shenoby Niet meer actief

@ laurise,
    verdorie vergeet ik dat helemaal te zeggen.
    wat jammer dat het nega was.
    maar inderdaad net wat je zegt geen bloed...
    ik ben de hele dag ook al aan het broek loeren hahah jij ook??

7. Laurise

Laurise Niet meer actief

@Shenoby
    Ja daar heb je gelijk in, kan bij mij ook het geval zijn en dan is het pas zaterdag mijn NOD dag maar goed dat zou wel gek zijn, heb al 3x met 10 dagen ertussen gehad. Heb ook geen opgezette buik wat in normaal voor ongi heb, wat een onzekerheid he, ja broekloeren / voelen haha

@ Bibi
    Ja zeker balen, maar ja er is nog een kans.. En wat het tempen betreft je kunt het nu inderdaad doen maar besef wel dat je heel wat voor info mist. Hoe was je ovutest vandaag? Weer wat donkerder?

@ Brina
    Welkom! Gefeliciteerd met je zwangerschap, hoe voel jij je? Ik hoor hier eigenlijk niet haha ben van 1984 maar dat maakt niet uit. Inderdaad mooie leeftijd, maar het gaat er meer om dat je/jullie er klaar voor zijn!

8. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Laurise; deze ronde temp ik ook niet voor mijn ei. Zeker niet omdat ik echt denk dat mijn ei morgen gaat springen dus dat heeft geen nut meer. Doe mijn test weer rond 18:30, zelfde als gisteren dus dat hoor je nog. Heb wel duidelijk vruchtbaar slijm, kan er goed draden van trekken dus test of niet, denk echt dat mijn ei eraan komt. Morgen is ook dag 14 dus het zou goed kunnen.

9. shenoby

shenoby Niet meer actief

kon me niet inhouden heb toch nog een test gehaald.
    maar ook hier negatief.
    :( afwachten dus,nou ja als ik niet zwanger ben laat die ongi dan maar komen dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben.

10. Laurise

Laurise Niet meer actief

Oooh balen jij ook negatief, ja dat heb ik ook, niet zwanger dan maar ongi en niet beide niet! Maar shenoby ook bij jou kan het nog alle kanten op! Aan mijn temp te zien zou je ongi vandaag bij mij verwachten maar heb goede hoop door het kijken van andere kaartjes op het forum en het kan heel goed een innestellingsdip bij mij zijn... dan gaat je temp ook omlaag... kan goed op dag 11 misschien toch een gewone lf van 14..

@bibi
    O oke, wat fijn dat je echt afscheiding en zo hebt, zou lekker zijn als je je ei zo kunt herkennen en lekker als het op de 14de is! Ik ben benieuwd naar je ovutest, ennuh flink klussen maar haha!

11. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Hè, jij ook al nega Shenoby....:( Hopelijk heb ook jij snel duidelijkheid!

Net ovutest gedaan en nu was het streepje lichter dan gisteren. :( heb toch echt symptomen van een ei. :( Maar goed, morgen weer een testje dus. ;)

12. Laurise

Laurise Niet meer actief

@Bibi
    Jammer dat je test vandaag lichter was.. Morgen inderdaad maar weer afwachten!

Willen jullie allemaal mijn temp omhoooooggg blazen want dan is het een innestellingsdip geweest!!! En dat zou goed nieuws zijn.... blazen duimen blazen duimen dat temp morgenochtend hoger is!!

13. paradijsvogel

paradijsvogel Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Dames, wat vervelend dat jullie beiden een nega test hadden! Laat dan inderdaad de ongi maar komen...

Brina, welkom! En gefeliciteerd met je zwangerschap! Geniet er van!

14. Laurise

Laurise Niet meer actief

@ paradijsvogel
    Ik blijf duimen en hopen dat morgen mijn temp gaat stijgen en dat ik een innestelingsdip heb..

15. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    *blaast héél hard de temp van Laurise omhoog*
    Ik help je hopen dat het van de innesteling is meid! Ben heel benieuwd hoe je temp morgen is.

16. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Laurise; hoe is het vandaag?? Temp al hoger?

@ Shenoby; en bij jou? Nog geen ongi te bekennen?

17. Laurise

Laurise Niet meer actief

@ Bibi
    Bedankt voor het blazen, helaas heeft het niet geholpen. Nog lagere temp dan gisteren, snap er helemaal niks van! Zodra je lage temp hebt word je ongesteld maar nog niks dus word helemaal gek. Vannacht maar 5 uurtjes geslapen, wakker gelegen, gepiekerd, gedacht aan een baby pfff ik moet ongesteld worden ik word anders helemaal geeeekkk! Als ik zondag nog niet ongi ben dan gaan we weer testen...! Nog steeds geen ongi verschijnselen, zere borsten, misselijk.. maar ja...
    Hoe is het met jou?

@ Shenoby
    Hoe is het met jou?

18. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Hè bah Laurise, wat vervelend allemaal. :( Dat je lichaam het je zo lastig kan maken hè. Hoop echt voor je dat de volgende test wel posi is of dat anders je ongi snel komt. Dat zal best even moeilijk zijn, maar al die onzekerheid is ook alles behalve prettig.

Met mij is het prima hoor. Nog steeds naarstig op zoek naar mijn ei. ;) Heb zelf echt het gevoel dat het vandaag komt of misschien zelfs vannacht al is geweest. Kan dat eigenlijk? De steekjes in mijn buik waren gisteren avond namelijk wat heftiger dan de twee dagen ervoor en nu voel ik haast niks meer. Maar ja, afgaand op de testen ovuleer ik voorlopig nog niet. ;) En heb natuurlijk nog weinig om vanuit te gaan omdat deze cyclus makkelijk anders kan zijn dan de vorige. Dus tja, komende 5 dagen ofzo nog maar flink klussen voor de zekerheid en dan wachten op NOD...

19. Laurise

Laurise Niet meer actief

Nou het is gebeurd hier, net ongi geworden. Had vanmorgen nog lagere temp en voelde de ongi krampen komen. Balen maar gelukkig is de onzekerheid en zijn de slapeloze nachten nu verdwenen. Wel hebben we besloten om de mmm in te gaan omdat ik veel verdenkingen heb op endo.. Ik werk bij het ziekenhuis dus ga straks meteen een afspraak maken bij de gyn. En de huisarts bellen voor de verwijsbrief.. pfff tranen branden achter mijn ogen maar ja ben aan het werk dus flink slikken....

20. shenoby

shenoby Niet meer actief

@ laurise.
    ach lieve meid,das vervelend zeg.
    en dan ook nog zon beslissing maken om naar de gyn te gaan.
    is allemaal erg moeilijk maar wel heel dapper.
    als je iets kwijt wilt of nog wilt weten.
    mijn pb staat open.
    dikke digiknuffel van mij....

@ bibi.
    beetje moeitje dus om je ei te vinden.
    tja lastig.
    als ik mijn eisprong voel zijn het niet echt steekjes maar ik voel de dagen voor de eisprong echt druk op de eierstok staan.
    als ie dan gesprongen is,is de druk ook weg.
    wat het slijm betreft ja ik weet het niet. ovutesten idemdito.
    ik heb nu senistest en kv gebruikt en ik vond ze eingelijk beiden wel heel duidelijk.
    nou ja inderdaad gewoon gaan klussen voor de zekerheid.
    succes!!!

hier.
    nog geen ongi te bekennen.
    ook nog een krampje te voelen.
    dus weet niet. maar ga er wel vanuit dat het pas de 8e zou kunnen komen.
    ik juich dus nog niet.aangezien de test van gisteren ook nega was.

Deel Deze Pagina