Noord- Holland: * Paradijsvogel Flevoland: * Anita85 Zuid- Holland: Gelderland: Overijsel: Noord-Brabant: *Bibi26 Groningen: Drenthe: Friesland: Zeeland: Limburg: Utrecht: @ Anita; dat snap ik wel, van dat teveel babyprikkels. Ik maak het mezelf ook niet makkelijk, ben er veel te veel mee bezig. Maar zoals je zegt, het is hier zo gezellig, als je hier eenmaal bent geweest kom je niet meer weg. @ Shenoby; wat lastig dat je nog steeds niet weet waar je aan toe bent...Hoelang wil je nog afwachten? Anders misschien toch bloedprikken bij de ha, of niet? Was jouw cyclus wel regelmatig? @ Laurise; wat fijn dat iedereen in je omgeving zo mee leeft! Het lijkt me wel prettig om er gewoon over te kunnen praten wanneer je wil. Dat lucht best op af en toe. @ KLussen; dat is dus niet meer gebeurd... Als ik mijn banner moet geloven kan het nog en heb zelf ook nog steeds een drukkend gevoel in mijn onderbuik dus ik denk dat ik nog wel vruhctbaar ben. Wie weet dat het dalijk nog gebeurt, maar wil mezelf niet teveel hoop geven elke keer... Ovutest van vandaag mislukte by the way! :x Controlestreep werd wel zichtbaar, maar de rest was een grote roze vlek. :x Denk dat ik maar weer stop met die dingen, word er gek van. Ik wil ook best eens wat afspreken hoor, leuk. Alleen even kijken wat ik tegen mijn vriend zeg want die vindt het helemaal niks dat ik van alles vertel op internet.
@ Bibi Waarom is het niet gelukt met klussen? Wilde je vriend niet? Of kwam het er niet van? En wat gek dat je ovu test is mislukt, kun je niet een nieuwe doen dan? Ik snap heel goed dat het inderdaad frustrerend is om je ei te zoeken! Misschien toch volgende maand meteen tempen? Geeft minder stress (vind ik) en toch best veel duidelijkheid.
En Shenoby, hoe is het nu? @ Laurise; vriend wilde niet. Hij zegt dat er veel teveel druk achter zit en dat is natuurlijk wel mijn schuld, ben er echt teveel mee bezig. Dus denk dat dit een verloren ronde is. Vanaf vandaag hoor je mij niet meer over baby's (behalve tegen jullie, hier zeur ik lekker verder ) en dan maar hopen dat het volgende maand anders gaat. Hoe is het met jou? Wordt de ongi alweer wat minder? En voel je je wel goed ondanks dat het deze ronde niet gelukt is?
heey meiden nou het heeft echt goed doorgezet hoor. enorm veel bloedverlies en heel veel pijn. gelukkig weten we nu waar we aan toe zijn.
Anita, Mijn verstandskiezen moeten nog doorkomen, dus dan zou ik nog steeds dom zijn Succes maandag.... Bibi, ook zonder de ovutesten moet het lukken hoor Maar wel heel vervelend dat het gister mislukte. Had je niet nog een test kunnen doen? Ik kan het me voor je vriend ook wel voorstellen. Maar jeetje, hij kan toch ook zin maken? Maar inderdaad misschien wat minder er over praten en dan de volgende ronde alle kansen benutten Shenoby, jeetje wat balen dat je toch ongi bent geworden....
@ Shenoby; wat balen meid!! Je hebt nu inderdaad wel duidelijkheid, maar het blijft vervelend. Hopelijk worden de pijn en het bloedverlies snel minder. @ Paradijsvogel; heb nog wel een andere test gedaan gisteren. Die was iets lichter dan die van donderdag, maar op zich nog wel een duidelijke streep. En net op het toilet had ik wel érg veel slijm (sorry, onsmakelijk ) dus wie weet kan het vandaag nog. Maar dat denk ik al een hele week dus ik zie het wel hoor. En zin maken zou ook kunnen ja, maar nu is het wel zo dat ik eigenlijk een erg klein libido heb. Dus als ik nu ineens elke dag wil weet hij ook wel dat ik het alleen doe voor een beebje en kan me wel indenken dat dat niet zo fijn is. Ik hou in elk geval op met ruzie maken want daar komt helemaal geen kindje van.
Nee, van ruzie maken komt inderdaad geen kindje Maar als je vanjezelf een laag libido hebt dan valt het inderdaad op. Ik hoop voor je dat je kans deze maand nog moet komen Wie weet....
@ Shenoby Balen meis, maar was inderdaad te verwachten dat het door zou zetten, nou dan zitten we nu niet samen op het wachtbankje maar op het pijnbankje... Echt balen maar ik weet inderdaad hoe je voelt, die onzekerheid is helemaal niks! *dikke digi knuffel voor jou* @ Bibi O oke ja dat snap ik dan wel een beetje van je vriend, als je normaal niet zoveel wil en dan nu opeens wel.. het moet inderdaad wel leuk blijven, gek dat je ovu test nu weer lichter is maar het is altijd lastig aflezen die staafjes vind ik. Misschien wat ik vorige keer als zei, beginnen met tempen? Met mij gaat het redelijk, op sommige momenten huil ik, sommige momenten ben ik nuchter en bekijk is alles van de goede kant. Ongi is nog steeds heftig, moest vanmorgen mijn wekker weer zetten om tampon te wisselen.. maar als het goed is neemt de pijn in de loop van de dag wat af, en het bloed wordt als het goed is ook steeds minder. En deze ronde is extra kut dat het niet gelukt is, want mijn man is de volgende ronde 3 weken weg.... @ hier Gisteren vergeten te vertellen dat ik bloed heb geprikt voor de endo, huisarts vertelde dat ze dat in het ziekenhuis ook zouden gaan doen maar dat is pas 4 juni dus hebben we het alvast gedaan, fijn zo'n lieve huisarts. Volgende week vrijdag de uitslag, als de waarede hoog is, dan is er een grote kan dat ik endo heb, is het laag dan ga ik alsnog naar de gyn. Verder nog veel bloedverlies (zie stukje bij bibi) @Paradijsvogel Hoe gaat het inderdaad met je lieve meisje?
@ Laurise; Dat is wel even moeilijk ja, dat je man ook nog eens drie weken weg moet. Balen hoor! En inderdaad fijn dat je zo'n lieve huisarts hebt. Lees zoveel berichten van huisartsen die niet meeleven en maar zeggen dat mensen nog maar even moeten wachten. Hoop dat je een goede uitslag krijgt!
@ paradijsvogel: wil niet zeggen dat je dom bent omdat je verstandkiezen niet door zijn. Aangezien dat ze bij mij ook niet doorkomen durf ik die woorden niet in mijn mond te nemen. Ze moeten eruit omdat ze aan het ontsteken zijn en mijn mond te klein is om ze door te laten komen. En daarbij liggen ze ook nog eens op z'n kant! Dus ze duwen als het tegen zit over een tijdje mijn tanden naar voren. En dat willen we nou net niet!!! gna gna vond je opmerking wel erg grappig!!!!
@ verstandskiezen; had een jaar of drie terug een vervangende tandarts en van hem moesten ze eruit. Ik afspraken gemaakt. Bij de eerste afspraak moest er ook nog een beschadiging worden gerepareerd en toen ik bij de tandarts kwam had ik zoiets van die reparatie is prima, maar die kiezen blijven mooi zitten! Heb toen de tweede afspraak meteen afgezegd. Die tandarts was echt zwaar geïrriteerd, maar toen ik het jaar daarna bij mijn eigen tandarts kwam zei die dat ze best konden blijven zitten. Heb er tot nu toe nog steeds geen last van dus ben blij dat ik ze niet heb laten trekken. Als je er last van hebt is het wat anders natuurlijk. En ik heb maar twee verstandskiezen, alleen boven dus ben ook niet al te slim. Voel me trouwens weer een stuk beter want we hebben nog geklust... Dus nu duimen draaien en hopen dat er eentje hard genoeg zwemt om bij mijn ei te komen.
Ze doet het echt super! Ze huilt alleen als ze honger heeft (of een beetje aandacht nodig heeft) maar verder ligt ze heel tevreden te slapen of om zich heen te kijken. Ik ben echt helemaal verliefd op ons wondertje......
BOEH ik wil ook een moederdag kado van mijn eigen kleine wondertje :x alleen zit die denk ik nog in de pijp van vadertje lief
@ anita. ik denk dat je wat gemist hebt ben savonds op de 7e ongi geworden. had nog geen zin om de banner aan te passen. maar iets in me zegt: tja heel gek hoor. dat ik toch nog eens moet testen. van mijn dochter heb ik namelijk toen ik 4 weken zwanger was ook nog bloedverlies gehad. leek net op een ongi. @ alle moeders: een fijne moederdag gehad? @ de mama's to be ik hoop voor jullie dat jullie in ieder geval volgend jaar jullie eerste moederdag kunnen vieren. hier heb ik gisteren mijn moederdag kado al gehad. we hadden afgesproken er niet aan te doen. ik kwam bij mijn moeder vandaan en zegt mijn vriend: ik breng nikki wel even naar bed. dus hij neemt haar mee. Hoor ik ineens: Mamaaaa. dus ik denk: ach vergeten kus te geven zeker. kijk ik op komt nikki binnenlopen met haar armpje gestrekt met een bosje rozen naar mij toe. echt zo lief!! nou daar stond ik te huilen. zat nog een heel lief kaartje aan. Ik hou van je. en daar binnen in. liefs nikki. vond het zo lief....(ook van papa,dat ie stiekum toch iets gehaald had)