Meiden van 1985 !!!!!!!!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door anita85, 12 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Aaaah Shenoby, dat is echt té schattig!! Lief dat papa dat geregeld had hoor.
    Wat ga je doen met dat gevoel dat je nog eens moet testen? Ik heb dat ook gedaan, het kan natuurlijk nooit kwaad. Maar je ongi heeft wel doorgezet of is het inmiddels alweer over? Want als het maar zo kort was zou ik er zeker nog een testje tegenaan gooien! En anders ga ik gewoon de volgende ronde weer heel hard voor je duimen!

@ Laurise; hoe is het met jou?

2. shenoby

shenoby Niet meer actief

op 7 mei savonds had ik bruinverlies.
    8 mei roodverlies.
    9 mei savonds. bijna over.
    en nu nog een klein beetje roze verlies.
    normaal heb ik wel 5 dagen goede bloedingen.

3. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Oei, dan is het toch wel spannend nog...Wil je niet zenuwachtig maken hoor, maar dat is wel een korte ongi, zeker als het normaal langer duurt. Voel je niks wat op een zwangerschap zou kunnen duiden?

4. Laurise

Laurise Niet meer actief

Laurise is een beetje ingestort, lees jullie verhalen wel, leef met jullie mee maar kan even niet reageren... sorry

5. shenoby

shenoby Niet meer actief

@ laurise,
    wat vervelend meid dat je je zo rot voelt.
    als je erover wilt praten mijn pb staat open hoor.
    veel sterkte en een dikke knuff.

6. paradijsvogel

paradijsvogel Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Laurise, ik wil je even een dikke digi knuffel geven!!!

Shenoby, spannend meid....

Anita, ik kan het me voorstellen.

@hier, ik heb niets gekregen voor moederdag :( (al had ik ook niets verwacht...) Maar we hebben de oma's wel blij gemaakt met het boekje: superoma :D

7. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Laurise; ook van mij een hele dikke knuffel!! Als je iets kwijt wil, gewoon lekker van je af wil schrijven, ook mijn pb staat open! Ook voor jou gaat de zon weer schijnen meid en ik hoop dat dat heel snel zal gebeuren...

@ Paradijsvogel; jammer dat je niks gekregen hebt. :( Maar goed, oma's blij maken is ook leuk. :) En dan hoef jij ook niks te doen voor vaderdag. :p

8. paradijsvogel

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    hahaha, nou inderdaad, maar ik heb net een kado besteld voor vaderdag :D Dit t-shirt voor Alana:

9. paradijsvogel

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik vond het zo schattig :D

10. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Aaah, die is inderdaad lief!!

11. Laurise

Laurise Niet meer actief

Hoi allemaal

Bedankt voor jullie lieve berichtjes, maar ik ben weer bij elkaar geveegd haha. Dus ik ga weer lekker mee kletsen.

@ Shenoby
    En is je gevoel nog steeds zo sterk? Is inderdaad wel vreemd dat als je normaal 5 dagen heftig ongi bent en nu niet..of is dat inmiddels wel doorgezet? Heb je alweer een nieuwe test gedaan, ik hoop het zooooo voor je.

@ Paradijsvogel
    Wat jammer dat je geen 1e moederdag cadeautje hebt gekregen.. is de papa niet zo attent? Jij bent wel attent zo te zien, erg leuk t-shirt!

@ Bibi
    Hoe is het met jou? Toch nog geklust zag ik. Nu maar wachten op dat nare bankje...

12. paradijsvogel

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    hahaha, Alana's papa is inderdaad niet zo attent :D Maar ja, we zijn al 5 jaar samen, dus dat wist ik al wel :D Ik wa 24 april jarig en toen heb ik ook geen "echt" kado gekregen. Wel mag ik een tattoo laten zetten met Alana's naam :D

13. Laurise

Laurise Niet meer actief

O oke haha nou ja als je het inderdaad weet dan verwacht je het ook niet. En tja iedereen heeft zijn minpunten haha.
    O dat is wel bijzonder, waar ga je hem laten zetten?

14. paradijsvogel

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik weet het nog niet zeker. Maar ik denk op mijn enkel. Ik heb al 2 tattoo's (schouder en onderrug) dus ik moet er nog even over nadenken ;)

15. paradijsvogel

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
  16. paradijsvogel

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Fijn dat het weer beter gaat Laurise! Gewoon even een ongi-dipje?

17. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Inderdaad fijn dat je je weer beter voelt Laurise! Is je man al weg?
    Met mij alles goed hoor. Zit inderdaad op de wachtbank. ;) Wachten duurt lannngg!!! :D Maar ja, niks aan te doen. Heb vandaag een rustig dagje, maar daarna heb ik het wel weer druk dus hopelijk vliegt de tijd snel voorbij.

@ Shenoby; hoe is het met jou??

@ Paradijsvogel; leuk dat je die tattoo gaat laten zetten! Ikzelf houer niet zo van, maar de naam van je kindje is wel een mooi iets. :)

18. Laurise

Laurise Niet meer actief

@ paradijsvogel
    Mooi op je enkel, de andere zijn ook mooi al hou ik er ook niet zo van haha sorry.. nou niet gewoon een ongi dipje, ben echt een beetje in de war van de verdenkingen op endometriose en wat de gevolgen misschien kunnen zijn. Voel me nog steeds niet fijn maar goed merk wel dat ik het schrijven met jullie fijn vind.

@ Bibi
    Jaaaa wachten duurt heel lang.. precies hopen dat je het heel druk krijgt dan vliegt de tijd hopelijk..Nee mijn man is gelukkig nog 2 weken thuis...

@hier
    Ongi is gelukkig weer voorbij, vanmorgen weer begonnen met tempen. Ben erg benieuwd naar de uitslag van vrijdag.. Verder goed gesprek gehad met mijn vriendin die pas bevallen is, dat ik het soms moeilijk vind om op haar blauwe wolk mee te vliegen. Gisteren samen haar kindje in bad gedaan, gelukkig werd ik er blij van.. vanavond oppassen op de kindjes van mijn broer en zus.. tja het leven gaat door en helaas met veel kindjes om mij heen..

19. shenoby

shenoby Niet meer actief

@ laurise fijn dat je je weer iets beter voelt.

@ all heb vandaag uitslag van het lab gehad en niet zwanger.
    dus dan weten we dat ook weer.

verder eingelijk weinig te melden.
    ik heb ook een tattoo ter ere van nikki.
    alleen niet de naam.
    maar 2 handen met een baby erin.
    staat voor mij voor moederliefde en bescherming.
    plaats later wel eens een foto

20. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Dat klink ook mooi Shenoby. :) jammer van de uitslag, maar nu hoef je in elk geval niet meer te twijfelen.

@ Laurise; soms is dat moeilijk, al die kindjes om je heen. Maar andere momenten is het juist heel fijn, vind je niet? Wij krijgen dit weekend ook twee logeetjes en ik heb er hartstikke veel zin in! Zolang we nog geen papa en mama zijn gaan we gewoon lekker onze tantezeggers verwennen. ;)

Deel Deze Pagina