Meiden van 1985 !!!!!!!!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door anita85, 12 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    ik heb VIN I (Vulvaire intraepitheliale neoplasie I )
    dit is een vergrote kans op vulva kanker ik zit in stadium 1 en sta onder strenge controle bij het umcg.
    normaal gesproken word dit bij vrouwen boven de 74jaar ondekt en ook maar bij 2 op de 100.000 helaas was ik 18 toen dit ondekt werd.
    ik maak me er normaal niet teveel zorgen er over omdat ik een super gyno heb en de kans klein is dat ik ooit kanker krijg.
    helaas is de kans er wel en daarom wil ik nu graag kinderen, mocht ik ooit kanker krijgen dan is de kans dat dit terug keerd zeer groot en dan kan ik dus nooit meer kinderen krijgen.
    helaas staat er op internet niet veel over deze ziekte en de dingen die er staan zijn zeer tegenstrijdig.
    er is niets bekend over deze ziekte en zwanger worden domweg omdat vrouwen meestal boven de 50jaar zijn.
    8feb moet ik weer voor controle, mijn gyn weet dat ik ben gestopt met de pil en ik hoop dat hij onderhand iets meer kan vertellen over VIN I en zwanger worden.

ow en mocht je gaan zoeken op internet ik zit in stadium I en heb nog nooit kanker gehad, ook geen plekken.

2. ingeb

ingeb Lid

17 aug 2008
    20
    0
    0
    schoonmaakster
    fryslan
    hey
    ik ben van spetember 85 en we zijn in juni 2008 gestopt met de pil 1 keer zwanger geweest helaas een miskraam
    hopen dat 2010 ons jaar word of niet dames!!!

groetjes ingeborg

3. nicolletjuh

nicolletjuh Actief lid

4 sep 2008
    319
    0
    16
    idd wel een beetje apart dat wij "jonge" meiden toch nog best moeite hebben he! hebben jullie ook dat er in de omgeving vaak gezegd wordt, ach je bent toch nog jong je hebt tijd zat!? dat maakt toch niet uit? iedereen wilt toch graag een kindje, hoe oud je ook bent?

4. trotse moeder

trotse moeder Actief lid

12 sep 2009
    404
    0
    0
    NULL
    NULL
    das waar nicolletje word heel vaak gezegd en bij ons nu we een 2e willen en nog steeds niet gelukt is word vaak gezegd je hebt er wel al 1! Alsof dat wat uitmaakt als je graag een gezin wilt dan duurt iedere maand gewoon te lang

liefs trotse moeder

5. Boyandgirl

Boyandgirl Actief lid

24 nov 2009
    444
    0
    0
    hallo dames
    nou ik kom ook uit 85 nog net dan( half dec)
    we hebben in augustus de pil de deur uit gedaan en ik ben morgen 7 weken zwanger! vind het nu allemaal wel heel spannend moet ik zeggen.
    voor de dames waarbij het nog niet is gelukt, ik duim voor jullie dat 2010 jullie jaar word

groetjes

6. nicolletjuh

nicolletjuh Actief lid

4 sep 2008
    319
    0
    16
    @ trotse moeder, dat is helemaal waar! tegen ons zeggen ze ook, ja je hebt er toch al 1? dus met andere woorden mag ik niet graag een 2de willen? of van die goedbedoelde verhalen met :nou het wordt nu toch wel tijd voor een 2de he! ze moesten eens weten denk ik dan, en als je dan vertelt ja we zijn al een jaar bezig dan kijken ze je aan van uhh? pff het is allemaal wat he, hihi wordt er gewoon chagrijnig van.. we gaan er gewoon voor met zijn alle dit jaar...

7. trotse moeder

trotse moeder Actief lid

12 sep 2009
    404
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ nicolletjuh: Hoelang hebben jullie met de 1e erover gedaan dan en zitten jullie in de mmm

liefs trotse moeder

8. nicolevos21

nicolevos21 Actief lid

18 aug 2008
    307
    0
    0
    overijssel
    het wordt lekker druk hier moest al alles weer nalezen:d gezellig
    waar komen jullie eigelijk alemaal vandaan? ik kom uit deventer

liefs

9. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    zwolle

of wat denk je van die mensen die zonder blikken of blozen zwanger zijn! die nergens moeite voor hoeven tedoen:x

10. nicolletjuh

nicolletjuh Actief lid

4 sep 2008
    319
    0
    16
    ik kom uit nijmegen!

trotse moeder, nou bij milan is het allemaal heel snel gegaan, ik was gestopt met de pil en gingen op vakantie en kwam zwanger terug, ben toen niet eens ongesteld geweest, dus dat was toen even schrikken! dus toen we nu weer stopten met de pil dachten we ook van nou dat zal niet lang duren maar toch wel :(.. mijn vriend heeft al een zaadonderzoek gehad daar kwam uit dat zijn zaad niet supergoed was en de huisarts zei dat de kans dat wij weer spontaan zwanger zouden worden erg klein was, dus nu richting ziekenhuis! aankomende week moet ik mijn menstruatie krijgen en dan moet ik komen en krijg ik onderzoeken?! vind het best spannend allemaal moet ik zeggen.. aan jouw onderschrift te zien loop jij ook in de mmm? pff heel verhaal geworden oeps hihi :)

11. trotse moeder

trotse moeder Actief lid

12 sep 2009
    404
    0
    0
    NULL
    NULL
    yep wij zitten nu 3 mnd in de mmm gaan nu de 4e in morgen moet ik bij de fa komen voor iui bespreking. Zwemmers waren ook niet goed. We zitten in het zelfde schuitje

liefs trotse moeder

12. nicolletjuh

nicolletjuh Actief lid

4 sep 2008
    319
    0
    16
    ja in het zelfde schuitje! kunnen we ervaringen uit wisselen! zou je me een beetje gerust kunnen stellen dat het niet zo heel eng is? ik heb me er zo op voorbereid (zover dat kan) en nu vind ik het stiekem best een beetje eng worden :(... nou ik ga nu mijn bedje maar opzoeken, morgen weer vroeg dag en heel de dag werken... trusten dames! liefs nic

13. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    hey meiden

na hoeveel rondes zijn jullie naar de HA gegaan??

liefs

14. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    weetje wat ik echt verschrikkelijk vind. Gister op mijn werk zit een vrouwtje zo te vertellen
    "jah ik was zwanger maar mijn vriend was er nog neit klaar voor dus ik heb het weg laten halen!" :$
    GVD wij doen er alles aan om zwanger te worden en het lukt niet en bij zo'n dom mens gaat het per ongeluk en die laat het weg halen. Grrrr. Waarom is het zo wreed??

En nog even een vraagje

wat is mmm???

zie het vaak staan maar weet niet wat het is!

15. shenoby

shenoby Niet meer actief

medische malle molen :)

16. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    Zit ik hier bij mn man te klagen dat het alweer ronde 4 is en het zolang duurt voor ik zwanger ben, maar ik mag zo te lezen absloluut niet klagen! We gaan er allemaal gewoon voor zorgen dat 2010 een super vruchtbaar jaar wordt voor ons!

Ik ga een pijnlijk weekend tegemoet, verwacht dat mn ei zaterdag of zondag gaat springen, helaas voel ik die maar al te goed, Mn mannetje vanavond dus weer even verleiden :p

17. Mariette2684

Mariette2684 Actief lid

25 sep 2009
    130
    0
    0
    Friesland
    Ik heb het gevoel dat ik hier ook helemaal bij pas! Ik ben ook in 1985 geboren en ook in augustus gestopt met de pil.
    Cyclus komt nog niet echt op gang, dus moet veel geduld hebben :p.

18. danip

danip Niet meer actief

Sinds gisteren ja! Of dat wil betekenen dat gisteren de eerste afspraak bij de HA is gemaakt. Heb 1 jaar lang getwijfeld en niet gedurfd, maar nu eindelijk de stap durven zetten.

Mijn maag draait nu al om als ik er aan denk straks naar de gyn te moeten. :(

19. shenoby

shenoby Niet meer actief

@ danip.
    ja het is even spannend.
    maar dan neem je wel het zekere voor het onzekere.
    misschien is er wel helemaal niets mis. maar moeten jullie gewoon nog meer geduld hebben.
    en misschien is er wel wat aan de hand.
    maar dan kun je in ieder geval verder gaan kijken wat de volgende stap zou zijn.
    succes in ieder geval,en mocht je iets kwijt willen mijn pb staat open :)

20. sabineramp

17 feb 2008
    46
    0
    0
    kudelstaart
    Hier nog 1 uit 1985 (september).
    Ik heb al een dochtertje van bijna 15 maanden waarbij ik door de pil heen zwanger ben geraakt. En nu ben ik 7 weken zwanger van de 2e, in de 1e ronde na het stoppen met de pil, dus weer erg snel gegaan.

Voor de meiden waarbij het heel moeilijk gaat het zwanger worden, heel veel succes, ook jullie is een gezond kindje gegund! En heb echt respect voor jullie hoe jullie er mee omgaan, ons lukte het dan 2x erg snel (waarbij de 1e ongepland), maar ik besef me maar al te goed dat dit jammer genoeg niet voor iedereen geld.

groetjes sabine

Deel Deze Pagina