Meiden van 1985 !!!!!!!!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door anita85, 12 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Laurise

Laurise Niet meer actief

@ Shenoby
    Jammer dat je gevoel niet klopte, wel vreemd zo kort ongi maar ook wel lekker.. zeggen ze in het ziekenhuis nog waar dat aan kan liggen? Gaan we samen weer naar de volgende ronde en samen zere billen krijgen van het wachtbankje haha.

@ Bibi
    Ja inderdaad, soms vind ik het juist fijn en geniet ik echt van kinderen. Je moet er alleen niet te veel bij nadenken van 'was het maar van mij'.

2. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Dat is zo Laurise. Ik had dat vorige week. Zat even in een dip en dan zie ik al die kids op mijn werk en denk ik 'had ik zelf maar zo'n schatje'. Maar dat gaat dan ook snel weer over.
    Vind je het wel prettig dat je nu naar de gyn mag? Lijkt me wel fijn, dan heb je toch in elk geval het gevoel dat je weer een stapje dichterbij bent, of niet?

3. Laurise

Laurise Niet meer actief

O ja je werkt op een KDV toch? Pff lijkt mij wel lastig hoor steeds die baby's / peuters om je heen. Maar precies als je er niet bij nadenkt dan lukt het wel.
    Ja ik ben zeker blij dat ik naar de gyn mag en kan niet wachten tot 4 juni, nou ja eigenlijk kijk ik eerst uit naar vrijdag mijn bloeduitslag, zelf weet ik bijna zeker dat ik het heb en dan is het wel lekker als het bevestigd wordt. In een lichte vorm natuurlijk.. Het is fijn dat we iets kunnen doen maar dat mag ook wel, niet normaal hoeveel krampen en pijn ik heb..

4. paradijsvogel

paradijsvogel Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Laurise, ik kan het me goed voorstellen meid. Het is ook allemaal niet niets. Ik hoop dat je snel weet waar je aan toe bent! (oh ik lees vrijdag bloeduitslag... spannend!)

5. shenoby

shenoby Niet meer actief

@ laurise,
    ik neem aan dat ze hsg gaan prikken?
    hou er wel rekening mee dat dit niet verhoogd hoeft te zijn.
    vaak zie je het wel bij endo maar niet altijd.

wat het wachtbankje betreft.
    helaas. deze rond kan ik niet met je mee.
    heb door de korte ongi en bloeduitslagen waar ik op wachten moest. mijn clomid niet kunnen starten.
    tis hier dus even afwachten of de eigen cyclus het oppakt of niet.

6. Laurise

Laurise Niet meer actief

@Paradijsvogel
    Dat is het zeker, maar fijn dat er inderdaad hopelijk snel duidelijkheid is.

@ Shenoby
    Pff dat zou ik niet weten, in ieder geval werd ik op kanker geprikt, ik moest er niet van schrikken maar dat hangt samen met de waarde van de endo. O oke, dus als het laag is kan het als nog endo zijn? Als het hoog is ga ik vragen of ik eerder naar de gyn mag..
    Wat balen dat je daardoor deze ronde niet meer kan startte met clomid... spannend of je eigen cyclus dit oppakt. Nou ja ik zal denk toch ook niet op het wachtbankje komen want manlief is tijdens eisprong denk weg.. dus ja dan komen er ook geen kindjes :0

7. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Het zit even niet zo mee hè meiden...Ik hoop echt dat 2010 jullie (en ook mijn ;)) jaar gaat worden!

Morgen nog plannen met Hemelvaart? Wij wachten eerst het weer maar af, het lijkt wel herfst hè, niks aan. :x

8. Laurise

Laurise Niet meer actief

Daar gaan we met z'n allen voor! 2010 zwanger, 2011 ons kindje in onze armen houden!

Nog niks in de planning, eerst maar eens flink uitslapen en inderdaad kijken wat het weer doet...

Nog even een up-date hier, vandaag dag 7 weer ongi.. pff dag 6 niks meer en dan dag 7 opeens weer. Vorige maand ook al daarvoor niet.. Ook veel last van krampen in mijn buik en deze maand voor het eerst flinke last van mijn rug en steken in mijn lies... misschien verkeerd gelegen maar zijn ook weer tekenen van endo.. Herken jij dit Shenoby? Nou ja hoe dan ook hopen dat er snel duidelijkheid komt hier..

9. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Hoe is het vandaag Laurise? Hoop dat je ongi snel voorbij is, 7 dagen is lang...

Fijne dag vandaag allemaal! (als die regen een keer stopt in elk geval ;))

10. Laurise

Laurise Niet meer actief

Vandaag gaat het gelukkig weer goed, beetje krampen en zeurderig gevoel maar ja dat ben ik inmiddels wel gewend. Ongi gelukkig helemaal verdwenen nu. Nu maar hopen dat ie 9 maanden weg blijft haha.

Helaas prut weer, wij hebben lekker uitgeslapen en grote schoonmaak gehouden in de badkamer, wij hebbben vlonders in de badkamer en die moeten zo nu en dan eruit gehaald worden en eronder schoon gemaakt worden. Daar was het een prima dag voor.

Hoe is het met de rest?

11. shenoby

shenoby Niet meer actief

heey meiden,
    ik kom even niet meer reageren.
    lees wel bij maar heb even niet de puf om te reageren.
    heb een behoorlijke psychische klap ergens van op gelopen.
    wat eindigde in een nacht op de I.C
    verder wil ik er eingelijk niets over kwijt.
    ik hoop dat jullie dat begrijpen.
    zodra ik me weer iets beter voel kom ik uiteraard weer kletsen.
    voor iedereen deze maand....
    goed klussen he dames?

12. paradijsvogel

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Succes Shenoby!

Dames, ik zit te twijfelen of ik hier nog wel verder mee moet kletsen. Ik vind het heel gezellig, maar jullie zijn allemaal bezig met zwanger worden en ik ga binnenkort weer aan de anticonceptie... Ik wil graag een tweede, maar nu nog niet ;) Eerst even van dit moppie genieten.
    Dus ik weet even niet zo goed wat ik moet :D Ik zal hier in ieder geval iets minder zijn de komende tijd....

13. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Shenoby; ik schrik ervan meid! Natuurlijk heb ik (en de anderen vast en zeker ook) er begrip voor dat je even niet meer komt kletsen. Goed voor jezelf zorgen en we merken het vanzelf als je weer aan een kletspraatje toe bent. Sterkte!

@ Paradijsvogel; je mag natuurlijk altijd mee blijven kletsen, maar je zit wel in een heel andere fase dan wij, dat is zo. Het is helemaal aan jou.

@ Laurise; het wordt dan wel rustig hier hè. Gelukkig zijn wij er nog, maar ik hoop wel dat we binnenkort naar het zwanger forum kunnen verhuizen. ;) Fijn dat het al wat beter ging gisteren. :) Had zelf vanochtend het gevoel dat ik ongi was geworden, maar niks te zien gelukkig. Zou ook erg vroeg zijn, maar je weet nooit natuurlijk.

14. Laurise

Laurise Niet meer actief

@ Shenoby
    O meissie toch wat vervelend allemaal zeg, natuurlijk begrijpen we dat je dan even geen puf hebt om hier te kletsen! Dat gevoel ken ik! Al kan ik nu natuurlijk niet oordelen wat er precies met je is maar sterkte in ieder geval en een dikke digi knuffel!

@ Pardijsvogel
    Dat snap ik helemaal haha, het is leuker als je op een forum zit bij mensen die in dezelfde fase zitten. Geniet lekker van je meisje en wie weet komen we elkaar straks tegen bij een zwangerschapspagina!

@ Bibi
    Ja haha volgens mij zijn wij alleen nog over, en Anita maar daar heb ik ook al even niks van gehoord. Nou ja dat geeft niet we gaan gewoon lekker door! O oke wat voelde je dat je dacht dat je ongi werd? Krampen? Innesteling?? Spannend hoor hoe je cyclus nu is.

@ Hier
    Bloeduitslag was helemaal goed! Dus ik denk dat de ernstige vorm nu wel uitgesloten is. Als je de lichte vorm hebt kun je het niet altijd in het bloed zien dus op naar 4 juni en hopen dat er snel duidelijkheid komt! Verder aan het genieten van mijn mannetje, als ik hem om mij heen heb voel ik me prima dus even mijn batterij opladen nu hij er nog is.

15. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    hey hallo meiden,

ik merk dat we allemaal een beetje in een dipje komen. En dat is natuurlijk niet zo goed. Dipje betekent meestal geen zin in sex :D. Okey flauw maar mss moest je wel heel even je mond hoeken optrekken dat betekenis is van een beginnende lach. Beginnend is ook ok!
    Any way. Misschien moeten we het eens over andere dingen hebben. Zijn onderwerpen genoeg. Wat zijn jullie hobby's bijvoorbeeld en wat doen jullie zoal. En natuurlijk ga ik het voortouw trekken. Dûh......

Goed daar komt ie dan. Ik heb een hele rare tik. Ik heb iets met zweden. Waarom vraag het me niet maar ik ga in het najaar, denk ik, een cursus zweeds volgen. Ik heb namelijk een talen tik. Verder geef ik soms kralen workshops op kinder feestjes. Ik kan je vertellen dat dat heel leuk is om te doen. En als ik echte centjes moet verdienen werk ik als doktersassistente.

Nou dat is dan toch wel weer een begin........en geen één keer het B woord gebruikt!! We kunnen het.....

16. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    haha Anita, goed hoor! :p Zal ook even meedoen: mijn grootste hobby is tegenwoordig toch wel lezen denk ik. Ben bezig in een heerlijk boek van Danielle Steel, zit er helemaal in! Verder dans ik, maak af en toe zelf sieraden en als ik tijd heb vind ik scrappen ook erg leuk om te doen. Aanstaande zondag ga ik een workshop volgen met roofvogels. 8) Dit wilde ik al een hele tijd dus nu ga ik het eens proberen. :)

@ Laurise; geniet lekker van je mannetje! Fijn dat hij nog even gezellig thuis is. :)
    Ik heb geen idee of ik de innesteling nu voel. ;) Voel wel al twee dagen kramp/steken in mijn onderbuik, in het gebied van de baarmoeder...Ook veel last van witte vloed, iets wat ik de vorige ronde niet had. De pijn straalt af en toe uit naar mijn onderrug en been. Dus het zou een innesteling kunnen zijn, maar wil mezelf nog niet te blij maken. Ben namelijk niet moe, misselijk of wat dan ook. Kan me alleen niet indenken dat die pijn van het ontpillen komt. Je hormonen veranderen dus misselijk of moe van het ontpillen kan ik begrijpen, maar die kramp? Maar goed, moet echt nog een weekje geduld hebben helaas...;)

17. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    wat leuk mensen die sieraden maken. Ik ben zo dol op sieraden dat ik ze ook verkoop

Ga nu ff illegale reclame maken

www.juwelenpaleis.com

gna gna :D.

Het lijkt me heel leuk als ik er me werk van zou kunnen maken. Lekker werken vanuit huis. Lijkt me heerlijk. Niet een werkgever die in je nek huigt dat je door moet werken. Godelijk zeg ik.

18. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Mooie site! Passen die bedels ook op Pandora?
    Lijkt mij ook heerlijk om iets vanuit huis te kunnen doen. Helaas ben ik nog lang niet zo ervaren dat ik mijn sieraden goed zou kunnen verkopen. Het is bij mij ook meer met vlagen dat ik zin heb om wat te fröbelen.

19. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    Hey lieve meiden,
    Sorry dat ik zolang niet langs ben geweest, maar 2 topics helemaal blij lezen en schrijven ben ik toch niet zo goed in! ;) Ik vind eigenlijk 1 topic al moeilijk haha... dus m'n oude topic ging even voor... sorry ;)
    Laurise had me al gespot bij de temperatuurkaartjes... maar ik ben zwanger!! Zo onverwacht!! M'n bloedverlies begon zoals altijd licht bruin en ging er vanuit dat ik ongi moest worden... tot dat het verlies in eens stopte en er gewone afscheiding kwam!! Zo raar!! Toen ik gisteren nog niet ongi was, wist ik het zeker!! Gisteren en vanmorgen getest... en ja hoor!!! :D
    Ik had totaal geen symptomen!! Pas sinds gisteren gevoelige borsten en sinds vandaag een beetje misselijk...
    In ronde 3 had ik een vmk gehad en had toen al sinds m'n eisprong syptomen (gevoelige borsten aan de zijkant, misselijk, honger, moe, slecht slapen en om 5 uur klaar wakker, dromen)
    en nu dus helemaal niks! Ik ging pas hopen als ik gevoelige borsten had (en ook dan zat ik er nog vaak genoeg naast) en nu dus gewoon niks... dus er is hoop voor iedereen! ;)

@ bibi
    Bij die krampen, had je toen ook bloedverlies?? Hoop zo voor je dat het een innestelling is... maarja ik voelde ook vaak wat en dan was het niks... en nu voelde ik niks en was het wel wat! ;)

@ laurise
    Je had me al gespot ;)... dus ja dat was ik ;)... jammer dat bij jou 37.1 leide tot ongi... ga hard voor je duimen voor deze ronde!!

@ shenoby
    Schrikken zeg!! Wens je heel veel sterkte toe... en hoop snel weer wat van je te horen, dan zou het betekenen dat het weer goed met je gaat!!

@ Anita
    Ik ga ook voor jou duimen, wat denk jij van deze ronde??
    Geef de moed niet op hoor... ik was in ronde 6 al helemaal klaar met wachten, wilde zo graag!! En net voor we de mmm in zouden gaan ben ik in ronde 14 zwanger geraakt!! Ik hoop dat het voor jou ook snel raak is!!

@ hobby's
    Ik werk in de kinderopvang op een babygroep :) (kan dus goed oefenen haha) en verder hobby's zijn stijldansen (al doe ik dat al heel lang niet meer, maar blijft leuk) Film's kijken (voor psychologische thrillers) en extreem weer... het laatste klinkt heel raar, maar dat is mijn TIK ;)
    Ik hou er van om in zware onweersbuien in m'n autootje te springen, naar open veld te rijden en te proberen om onweer op de foto te zetten! Ook andere extreme weersomstandigheden vind ik geweldig... heb al aardig wat mooie plaatjes kunnen schieten! Verder is zp ook echt m'n hobby geworden in die 1,5 jaar ;)

20. paradijsvogel

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Serendipity, gefeliciteerd! Wat een goed nieuws zeg!!!! Ik voelde ook niets tijdens het begin van de zwangerschap van Alana. Ik hoop dat jou zwangerschap net zo voorspoedig verloopt als die van mij deed! Geniet ervan!

Deel Deze Pagina