Gefeliciteerd Serendipity!!! Leuk zeg, geniet maar lekker van je zwangerschap! Bij de krampen (die er nog steeds zijn trouwens) heb ik geen bloedverlies gehad. Heb wel al die tijd al last van witte vloed of in elk geval veel slijm. Dat herken ik ook niet van de vorige ronde. En omdat ik verder geen symptomen heb dacht ik, misschien heb ik die niet omdat ik niet ongi hoef te worden. Maar goed, zo haal je jezelf van alles in je hoofd, wat jij al zegt. Kan net zo goed niks te betekenen hebben dus ik wacht maar af.
@ bibi Klinkt wel goed hoor meis!! Maarja ik heb ook geen symptomen gehad... en die krampen had ik weer niet bij m'n innestelling... maar ik heb ze nu weer wel! Maar iedereen is anders!! Zou leuk zijn als je me zou volgen ik ga voor je duimen!! Hou je trouwens je temperatuur bij?? Zo kon ik de laatste dagen zien dat ik misschien zwanger was...
Ojee een paar daagjes niet geweest en ik moet even terug lezen. Maar uhh wat veel meiden met als hobby sieraden maken. Ik heb ook mijn eigen sieraden winkeltje online haha. Grappig dat we zo crea zijn. Dit is 1 van mijn hobby's dus, verder houd ik van lezen, winkelen, fietsen, zwemmen. @Serendipity Jaa goed he dat ik jou had gespot, ben echt blij voor jou zeg, ronde 14..pff echt pittig hoor maar goed het is gelukkig goed gekomen. Grappig dat je dacht dat je ongi zou worden en deze keer geen verschijnselen had. Dat hoor ik wel vaker van mensen ja dat als ze zwanger zijn het juist niet hadden verwacht en niet zoveel verschijnselen hebben. Geniet er maar lekker van! @ Bibi Spannend bijna je NOD. Lastig he al die symtomen, elke ronde denk ik ook hey dit had ik vorige keer niet..zou het dan toch.. maar nee steeds weer andere dingen, dezelfde dingen, geen dingen haha geeen peil op te trekken. Nog even wachten meis dan weet je het. @hier Bloedtest was goed, dit betekend dat de ernstige vorm wel uitgesloten is denk ik. Maar ze kunnen niet alles uit het bloed halen dus 4 juni maar afwachten. Niet dat ik dan veel duidelijkheid heb maar dan hoor ik misschien of ze een kijkoperatie willen gaan doen. Verder meer krampen dan vorige maand, en temp begint veel lager dan de vorige keer. Maar goed verder niet bezig met het zwanger worden.. 4 juni als ik naar de gyn ga zit ik trouwens op dag 30 en ik heb als het goed is cyclus van 34 dus zou wel grappig zijn als hij de echo erop zet en blijkt dat ik zwanger ben haha.
Ik heb deze ronde nog niet getempt. Mocht er een volgende ronde komen dan ga ik dat wel doen. Dank je voor het duimen! Kun je dat volhouden tot zaterdag? @ Laurise; ja, die symptomen zijn om gek van te worden. Moet inderdaad nog even wachten tot ik duidelijkheid heb. Fijn dat jouw bloeduitslag goed was. Zou wel heel mooi zijn als de gyn een beebje ziet op de echo hè...ik help het je hopen. Leuk trouwens dat jij ook al crea bent! Heb je al lang een eigen webshop?
Laurise, fijn dat de ergste vorm in ieder geval uitgesloten is. Dat moet al een stuk geruststellend zijn.... 4 juni krijg je dus een echo? Spannend hoor... Ik hoop voor je dat het meevalt. 4 juni krijgt Alana d'r eerst prikjes
Ja dat lucht zeker wel een stukje op maar het zegt helaas nog niet veel, want als het een lichtere vorm is blijft het vervelend, want dan wordt het een kijkoperatie of hormonen slikken of spuiten, maar goed inderdaad ernstige vorm niet, dubbel hoor.. Ja krijg een echo om alles even goed te bekijken want de endo zie je niet op een echo maar ze kijken even naar mijn baarmoeder en eierstokken in het algemeen. En dan hopen dat hij zegt dat ik een laproscopie krijg. DUIMDUIMDUIMDUIMDUIMDUIMDUIMDUIMDUIM voor Bibi
Hihi, dank je wel hoor. Ik hoop niet dat ik ongi word want ik heb zulke andere symptomen dan vorige maand, dan weet ik het straks helemaal niet meer. Heb echt een zeurend gevoel in mijn onderbuik/liezen en ik lees hier zo vaak dat mensen die dat hebben ook echt zwanger blijken te zijn. Ik ga zo eerst lekker dansen, even mijn zinnen verzetten. En daarna de finale kijken van Project catwalk! Ben echt benieuwd wie er gaat winnen. Fijne avond meiden!
@ serendipty heel erg gefeliciteerd. Ik denk dat het lot het toch wel heeft bepaald wanneer het komt. Het gaat momenteel stukken beter met me. Heb medicatie en voel me als nieuw. Denk dat dat ook wel wonderen doet.... En de rest van de meiden...........daar komt ie de groep HUG
@ bibi Ik heb zovaak gedacht dat ik zwanger was omdat ik allerlei dingen voelde... ach over een paar dagen weet je het! @ laurise Fijn dat je bloedonderzoek goed was! Maar toch spannend wat de rest gaat brengen! Wel handig dat je dan je echo krijgt... dan weet je het sneller dan je nod En over die ronde 14... pff tja... zo zit je in ronde 3 en zo zit je in ronde 14 haha... achter af gaat alles zo snel maar als je er in zit... pfff vreselijk!! Maar dat weet iedereen die moet wachten! Ik had na de vmk in ronde 3 alleen niet verwacht dat het zooooo lang zou duren! @ Anita Al symptomen of voor gevoelens?
@ Bibi Ja ik heb ook een site maar die is nog niet helemaal af, alleen de foto's moeten er nog inkomen, lukt niet helemaal grrr. Je kunt wel alvast kijken op www.tes-sieraden.nl Ja lastig die kwaaltjes, heb ik helaas ook elke maand, ik hoor juist hoe minder kwaaltjes hoe meer kans dat je zwanger bent haha vrouwen zitten raaar in elkaar. Wanneer is je NOD? Ik blijf voor je duimen!!! Lekker gedanst? En was de finale spannend? @Serendipity Hahaha ja zeker handig zo'n echo voor je NOD maar ik weet niet hoe snel je een zwangerschap kunt zien op een echo. Ja dat hoor ik van vele als je eenmaal zwanger bent dan ben je deze tijd vergeten, maar volgens mij zal ik deze tijd nooit meer vergeten.. maar ik snap wel dat het gevoel naar achteren schuift en dat het dan een korte tijd lijkt. Hoe voel je je? Ga je eerst naar je huisarts? Niet meteen afspraak gemaakt met VK? @ Anita Wat voor medicatie gebruik je? Fijn dat je wat beterder er door voelt. @hier Een beetje een raar temp kaartje, veel lagere temp dan vorige maand... verder meer krampen deze maand en pijn bij het vrijen nou als er geen endo uit komt dan weet ik het niet meer, voor mij is het zo klaar als een klontje..
@ Laurise; ja hoor, fijn gedanst gisteren. En de finale was leuk al heeft mijn favoriet niet gewonnen. Ik ga zo een kijkje nemen op je site.
De site ziet er al leuk uit! En die voedingsarmband, die is echt gaaf! Dat kende ik helemaal niet. Mijn NOD is trouwens zaterdag, ervan uitgaand dat ik weer een cyclus van 29 dagen heb, dat is natuurlijk ook niet zeker zo kort na de pil.
heey meisjes... dames,vrouwen wat jullie willen ik begin alles weer een beetje te boven te komen en ik mis jullie toch wel. allereerst serindipity. van harte gefeliciteerd meid! lekker gaan genieten van frummeltje. @ laurise fijn dat de bloeduitslagen goed waren. hopelijk heb je snel uitslag over wat je mankeerd. tja toen ik over endo hoorde en wat er allemaal bij hoorde wist ik het ook hoor. dat heb ik. @ anita. leuk zo crea bezig zijn. ik ben niet zo met sieraden maar mag wel graag scrappen. ben nu met mijn 3e boek voor nikki bezig. en ben nu pas bij de leeftijd van 8 maanden. ik loop dus een beetje achter.... @ bibi mijn duimen draaien hier vollop hoor. @ hier. nou ja zoals jullie al gelezen hadden ging/gaat het niet zo goed met me. ik wil de toedracht en alles allemaal niet kwijt. maar ik kan wel zeggen dat ik helemaal de weg kwijt door heel veel spanningen wat zo zwaar weegde dat ik er geen gat meer in zag. en hoe egoistisch het ook is (dat weet ik inmiddels dondersgoed) eruit wilde stappen. op het laatst kwam ik toch nog tot inzicht dat ik mijn dochtertje niet achter kon laten en heb de kracht nog kunnen vinden naar mijn vader te gaan en aan te geven dat hij het ziekenhuis moest bellen. vlak voor de ambu kwam zakte ik steeds verder weg. en heb dus een nacht op de ic door gebracht en heel hard moeten vechten. ik begrijp dat jullie het niet kunnen begrijpen maar het was een moment van complete mental breakdown en wanhoop. hierdoor dus besloten om onze kinderwens eerst maar in de "ijskast" te zetten. en daarmee bedoel ik geen clomid behandelingen eerst meer. voor de rest laten we het zijn beloop. nu eerst even goed zorgen dat ik er zelf weer bovenop kom. en zorgen dat ik weer de lieve,goede moeder en vrouw was die ik ben geweest... zo en nu is het even genoeg. kan niet meer opbrengen om nog te typen. en ik moet ook weg. mochten jullie nog vragen/opmerkingen hebben of me flink willen uitschelden. mijn pb staat open
Shenoby; wat moet jij het moeilijk hebben meid... Ik weet niet zo goed wat ik moet schrijven want ik wil niks verkeerds zeggen en ik kan me natuurlijk niet voorstellen hoe je je voelde toen het zo slecht ging. Maar waarom zouden we jou willen uitschelden?? Omdat je eruit wilde stappen? Ik ben ervan overtuigd dat je dat niet zomaar wilde doen en gelukkig heb je een goede beslissing genomen en ben je er nog. Goed voor jezelf zorgen meid zodat je er weer bovenop komt! Je hebt een klein prinsesje wat jou heel hard nodig heeft. Sterkte! *dikke knuffel*
@ shenoby. Schat ik begrijp wat je bedoel. Ik heb het meerdere keren geprobeerd toen ik 18 was. Het is toen niet gelukt en ben aan zware anti depresivia gezet. Bij mij heeft het goed resultaat gehad. Dus schaam je er niet voor. Meer mensen dan je denk hebben het geprobeerd. Soms wordt het voor ons te donker en zien we het licht niet meer. Maar het heeft zo moeten wezen dat je kracht vond om toch weer terug te vechten. En zo super stoer dat je dat gedaan hebt. Het houdt in dat je geen slapeling bent. Want je kan vechten dat heb je bewezen! Dus probeer dat nu ook te doen! Wat ik erg fijn vond in die periode was om te benoemen wat je fijn/mooi of leuk vind. Gewoon tegen je zelf zeggen: dat is mooi. Of schrijf op wat je leuk vond die dag. Ik heb een agenda bij gehouden met ook ++ (goede dag) + (goed) +/- (matig) -(minder) -- (kut). Zo kan je voor jezelf zien of het beter gaat. Maar ook later trots op jezelf zijn uit wat voor kil zwart gat je omhoog bent gekomen naar die vrolijke mooie gezellige en lieve moeder en vrouw van je man! En vergeet het belangrijkste niet: Hou van jezelf niemand anders kan zoveel van je houden als jij zelf!! Want als je van jezelf houdt ben je in staat om je liefde met andere te delen en van andere te houden. ik denk aan je.... Daar komt ie.......je digi HUG
@ laurise: ik gebruik waakheids medicatie. Ik heb een slaapstoornis. Als ik dit niet neem kan ik de hele dag slapen! Nu ben ik gewoon zoals jullie Nou jah wel prettig gestoord dan hé..... @ serendipty: ik heb geen voor gevoelens. Moet zeggen dat ik me er ook niet zo mee bezig hou. Ik ben momenteel aan het tempraturen. En die bleef maar laag. Nou ging ie vorige week ineens omhoog. Maar dat was een dag nadat mijn verstandskiezen eruit zijn gegaan. Dus was het nou een eisprong of gewoon tempratuur verhoging van de pijn? Hij is nu nog wel iets hoger dan ervoor maar mijn gezicht en mond zijn nog dik en blauw. Dus ik weet het neit. Wel heb ik wat buikpijn rechts onderin mijn buik. Maar dat zal wel gewoon mijn normale darm krampjes zijn omdat ik ongesteld moet worden.....ik zie het wel.
@ bibi en anita. bedankt voor jullie lieve woorden meiden. ik heb lang getwijfeld om het neer te zetten. maar zo kon ik toch een beetje mijn verhaal kwijt bij mensen die ik eingelijk niet "ken". @ anita, bedankt voor je openhartigheid meid. doet me goed om te lezen dat je het begrijpt. mensen veroordelen snel, wat ik dan ook wel weer snap hoor,maar hebben dan geen idee hoe je je voelt op dat moment.
@ shenoby Jeetje meid, ik schrik wel een beetje van je verhaal!! Ik wist niet dat je je zo slecht voelde!! Ik weet natuurlijk niet helemaal hoe jij je voelt, maar ook ik heb een tijd van depressief enzo gekend, en af een toe nog terug valletjes... maar gelukkig weet ik nu dat dat gevoel altijd weer overgaat! Als je dat vooruitzich niet hebt kan ik me voorstellen dat je er geen zin meer in hebt... maar zo goed van je dat je er toch nog voor wilde vechten!! Je lieve kleine meid heeft je nodig! En lijkt me ook een moeilijke beslissing om je kinderwens ff in de ijskast te zetten.. maar dit neemt natuurlijk ook een boel stress met zich mee, en nu eerst ff aan jezelf denken! Als je je verhaal kwijt wilt kan dat altijd he!! Het hoeft niet, maar mag altijd! Begrijp goed dat we aan jou kant staan! We zijn er hier voor elkaar toch?! Heel veel sterkte en hoop dat je je snel weer een stuk beter voelt!! @ Anita Ben je al lang aan het temperaturen?? En heb je tempkaartjes op het internet staan?? Ik zou ook gaan temperaturen vanaf de aankomende ronde ... was halverwege m'n vorige cyclus begonnen met tempen, maarja dat was meteen een zwanger tempkaartje Als je ei geweest is zou je temp gemiddeld hoger moeten blijven dan voor je ei toch? En ik weet niet of verdovingen en dikke blauwe kaken je temperatuur kunnen beinvloeden gelukkig nog niet mee gemaakt... ik haat naalden, tandartsen en dokters @ laurise Hoop dat je snel duidelijkheid hebt meid!! Hoe is het met je ei? Is tie al in aantocht? Wel lastig als je pijn bij het vrijen hebt word je niet echt vrolijker van... zeker nu niet! @ bibi Hoop echt dat je symptomen een goed teken is!! Ik ga heel hard voor je duimen en wacht in spanning op de zaterdag! Maar was Laurise ook al zei... ik voelde idd elke maand wel iets, en net nu deze maand helemaal niks ... maar hoop dat het bij jou anders is!
ik heb ook geen idee....maar het is wel toevallig dat het precies die dag erna is! En het is nu nog steeds vrij hoog. Maar ik heb ook nog pijn. En van pijn gaat je tempratuur weer omhoog. Ik zie het volgende maand wel wat er gaat gebeuren......
@ Shenoby Pffff wat heeft mijn wachtbankmaatje allemaal moeten doorstaan. Wat vreselijk zeg, maar ook ik kan je begrijpen. Heb ook weleens een poging gedaan en 4 jaar in therapie gezeten. Ik snap zo goed dat dit je geestlijk helemaal opbreekt. Ook ik moet uitkijken dat ik er niet weer in terug val. Ik sluit mij aan bij Anita, je moet goed voor jezelf zorgen en proberen van jezelf te gaan houden en dan pas kun je er voor andere mensen zijn. Je man is vast ook heel erg geschrokken. Maar weet ook goed dat je niet schuldig hoeft te voelen! Een mens mag instorten het moeilijk hebben, geen uitweg meer zien. Ik vind het heel knap van je dat je het ons hebt verteld en niemand hier zal boos op je zijn. En als mensen dat in je omgeving wel zijn dan moet je gauw afstand van die mensen gaan nemen. Steek alleen energie in mensen die ook in jou energie steken. In snap dat je kinderwens in de koelkast moet zetten maar een vreselijk beslissing denk ik.. Maar wat de andere ook zeiden, probeer van je lieve mooie meisje te genieten en praat goed met je naaste familie en vrienden. Mijn PB staat ook altijd voor je open!! Stekte meis en een dikke digi kus! @Anita Wat vervelend dat je een slaapstoornis hebt maar fijn dat je medicijnen helpen en je er goed bij voelt. En prettig gestoord, heerlijk vooral zo houden ! En tja helaas is je temp niet goed te bepalen als je; slecht geslapen hebt, hoofdpijn, pijn en dat soort dingen hebt. Vooral als je kies getrokken is (ja was toch je kies getrokken?) zul je daar ook een verhoging van hebben want is toch altijd ontstoken, ook heb je daar geen last van, dat is zelf een klein beetje in je bloed te vinden al zou je dit testen dus helaas moet je een kruisje zetten bij deze dagen, heb je hem ook online? @Serendipity Nou vandaag wel weer een verhoging maar van 0.2 dus denk niet dat het mijn ei is geweest. Vorige cyclus had ik echt een daling en daarna een verhoging van 0.5 zie mijn kaartjes in mijn handtekening. En het klopt als je eitje naderd is je temp laag en als ie omhoog schiet is dat je eisprong. Nee en pijn bij het vrijen is niet echt fijn als je zwanger wil worden het komt niet aanwaaien, maar goed niet de diep en met de meeste standjes gaat het wel. Maar goed deze maand gaan we er toch niet van uit dus doen het lekker wanneer we willen. Hoe is het met jou? Hoe voel je je? Zie nu je onderschrift niet maar wanneer heb je eerste echo? @Bibi En en, hoe gaat het met je? Lekker dat je danst en helaas dat jou favo niet gewonnen heeft haha.