Goedemorgen, Mag ik gezellig met jullie meekletsen? Ik ben ook van 1985 en zit in mn eerste ronde. Hierna ws toch nog ff wachten met zwanger worden. Desondanks hou ik mn hopes hoog voor deze ronde! Geniet lekker van het prachtige weer vandaag (hier is het lekker zonnig!)
@ Laurise; *duim duim duim* Zou geweldig zijn als je ei nog op tijd is meid, ik hoop het voor je! @ Escal en SarahEline; welkom hier! Gefeliciteerd met je zwangerschap Escal, dat is lekker vlot gegaan! Hier is de ongi er inmiddels door, eindelijk! Dus op naar ronde 3. Deze maand heb ik ook een pendel voor dus wie weet.
@Anita Balen dat je weer ongi bent geworden..inderdaad op naar ronde 10! Dat vind ik wele en mooi getal voor jou! Weet je een beetje wanneer je ei komt en hoe je cyclus inmiddels is? Bedankt voor je aanmoediging helaas is mijn man weg en eisprong niet geweest maar....zaadjes leven 72 uur toch? Dan zou het theoretisch nog kunnen, zit nu op dag 20 en krijg rond 22 eisprong.. @Escal Welkom! Gefeliciteerd met je zwangerschap! Fijn dat het zo snel is gegaan, ook na je miskraam (al is dat natuurlijk niet fijn) hoever was je toen? Hoe voel je nu? Geniet ervan en klets lekker mee! (ik ben stiekum bij het verkeerde forum hier kom uit 1984 maar dat maakt niet uit) @Sarah Welkom hier, wel gestopt met de pil maar nog niet echt bezig? Omdat je zegt we wachten nog even? Het is zeker mooi weer, heeerlijk! Klets gezellig mee. @Bibi Ooo balen dat je ongi bent geworden, kan nu je banner niet zien, op welke dag? In de 30 denk ik? Ben je begonnen met tempen? Helaas heeft je duimen net niet gewerkt.. geen eisprong, man weg.. maar goed we hadden deze kans toch al niet mee gerekend.. maar aan de ander kant je weet maar nooit! Zit nu op dag 20 en op dag 22 vaak eisprong, gisterenavond nog een afscheidsklus gedaan dus wie weet. Iedereen genoten van het lekker weer en een dagje extra vrij? Live38 was echt super en heerlijk genoten in Center Parcs van het weer, de wildwaterbaan en mijn mannetje...vanmorgen heb ik hem weggebracht *zucht*... Tempkaartje heeel anders dan vorige maand..
@ Laurise; hè meid, wat balen dat je ei er nog niet is. Maar wie weet zwemmen de zaadjes nog even door en komt je ei nog op tijd, alles kan. Wel vervelend dat je mannetje weg is, of niet? Zou niks voor mij zijn om hem zolang te moeten missen, ik vind een dagje vaak al lang genoeg. Ik ben inderdaad op dag 32 ongi geworden dus valt op zich niet tegen. Zag al voor me dat het 40 dagen gingen worden ofzo. En ben ook begonnen met tempen. Moet er wel even handigheid in krijgen merk ik. Op welke site hield jij jouw temp ook alweer bij? Want FF werkt bij mij niet, kan me niet registreren en ik vind zo'n online kaartje toch wel handig.
heeey meiden, alles goed bij jullie. ben steeds braaf aan het bijlezen hoor maar van reageren komt eingelijk weinig. @ bibi op naar de volgende ronde dus. @ laurise bij jou is het ook even spannend. @ rest. sorry forgot..... hier alles gaat alweer een stukje beter. ik kan aan mezelf merken dat ik na "het incident" erg veranderd ben. ik heb een andere kijk op dingen en vooral op mijzelf. normaal gesproken cijferde ik mezelf altijd weg en nu pas ik daar voor. ik wil ook wel eens iets doen wat ik zelf doen wil. dus afgelopen weekend ben ik voor het eerst sinds 2 jaar met een vriendin wezen stappen. en het was ge-wel-dig! even als vanouds helemaal losgaan. en de flirts geven je zelfvertrouwen ook wel even weer een boost. ik mag er gewoon nog steeds zijn! en het is ook helemaal niet erg om af en toe eens een beetje egoistisch te zijn. mijn vriend kan er moeilijk aan wennen omdat ik een totaal ander mens ben en hij moeite heeft met mij te doorgronden. maar dat komt vanzelf wel goed denk ik
@Bibi Ja inderdaad, hopen dat de zaadjes in de startblokken op mijn ei en liggen te wachten en zodra ze het ei zien als een malle er naar toe schieten . Oke dag 32 (in je handtekening staat 31) is opzich prima, maar hopen dat het niet verder gaat want dat is vervelend en dan duren de maanden zooo lang. Waarom lukt FF niet, wat zegt hij? Je moet even registeren en dan krijg je een inlognaam en code. Echt ideaal vind ik het, doe het 's morgens eerst thuis op een blaadje en dan nog op de comp. Vooral ook handig omdat hij van alles uitrekend voor je. @Shenoby Wat goed dat je anders naar de wereld en naar jezelf bent gaan kijken, nooit verkeerd om eens een ander pad in te gaan. Ook al weet je soms niet of dat het goede of een beter pad is maar daar leer je van. Heerlijk dat je weer even lekker bent gaan stappen, dat doet mij ook altijd erg goed, flirten, drinken, kletsen, lachen. En inderdaad je moet nu eerst een keer aan jezelf denken en dan aan de rest! Ik snap dat het moeilijk is voor je vriend maar als je maar blijft praten over wat je nu denkt en voelt komt het vast goed. Sta open voor nieuwe dingen en elkaar!
@ Laurise; FF is gelukt inmiddels! Ik heb een cyclus van 31 dagen staan omdat de ongi op dag 32 meteen in de ochtend begon. Dus dat wordt dan dag 1 en niet dag 32, toch? Of tel ik verkeerd? Anders moet mijn handtekening 30 en 32 zijn... @ Shenoby; mooi dat het weer beter gaat meid! Ik kan me wel voorstellen dat het voor je vriend even wennen is allemaal, jullie moeten je draai weer vinden, maar dat gaat vast goed komen. Als jij lekker in je vel zit ben je waarschijnlijk ook een betere partner en moeder.
@Bibi De dag dat je ongi wordt is ook de dag dat je telt..uhm haha dus als je op dag 32 's morgens ongi wordt is het dag 32... alleen je lf de tijd tussen ei en menstruatie tel je hoe je dacht met je ongi haha snap je het nog? Nu nog je kaartje in je handtekening zetten want vind het leuk om mee te gluren! Ik hoop bij mij morgen een hogere temp..want dan zijn hopelijk de zaadjes nog klaar voor de start!
En Laurise, hoe was je temp vandaag?? Mijne erg laag. Zal zo mijn kaartje eens in mijn handtekening zetten dan voor de nieuwsgierigen onder ons. Ik snap het niet helemaal met tellen eigenlijk, haha. Ik dacht, maandag werd ik ongi dus is er een nieuwe cyclus begonnen. Die oude duurde dan tot en met zondag, toch? Zo tel ik. Maar whatever, ik had in elk geval lange cyclussen.
Ik geef het op. Zal wel aan mij liggen, maar hoe zet ik mijn kaartje in mijn handtekening?? Correctie; volgens mij is het gelukt??
Heel eerlijk gezegd weet ik ook niet of ik het helemaal goed heb gedaan. Moet toch allemaal op gevoel daar beneden zal ik maar zeggen. En mijn thermometer is wel erg traag. Heb een digitale van de kruidvat. Iemand ervaring mee?
ik heb ook een digitale van action!! Nog goedkoper. Ik ga meestal op mijn zij liggen dat gaat het beste...
@Bibi Jaa het is gelukt met je temp kaartje, je hebt inderdaad een lage temp maar kan prima. Temp je om 7 uur 's ochtends? Moet eigenlijk wel en ook rectaal? Ik heb ook een digitale en als hij klaar is piept hij, erg makkelijk. Ik ga ook op mijn zij liggen net als Anita. Maar kan best kloppen hoor je temp. Mijne is omhoog en flink ook jeeeeeeeehhhhh waarschijnlijk vandaag mijn ei!!!!Nu nog drie dagen hoog blijven en dan is het zeker. Dus zaadjes van maandag konden vandaag hard gaan zwemmen naar mijn ei, moet kunnen! Dus toch nog een kans deze maand, ben blij maar ga nergens vanuit. @Anita Heb je ook een kaartje via internet? Zag dat je een topic had aangemaakt om te kijken voor de maand april, maar je bent ongi geworden toch en een nieuwe ronde begonnen? Hoe is het met de nieuwe meiden?
@ Laurise; Jéééééééhh, toch nog kans voor je meid!! Hopelijk heb je deze maand eindelijk eens geluk. Ben trouwens blij dat je zegt dat mijn temp best kan kloppen. Denk het zelf ook wel hoor. Heb ook al eens 36.7 gemeten met deze en ook 36.4 dus denk wel dat ie werkt. Ik temp meestal rond 7:00 ja, maar gisteren moest ik al vroeg werken en toen was het een uurtje eerder. In elk geval zet ik op mijn vrije dagen de wekker op 7:00 en ook elke maandag en dinsdag als ik naar school en stage moet dus de meeste dagen temp ik keurig op tijd.