Meiden van 1985 !!!!!!!!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door anita85, 12 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Laurise

Laurise Niet meer actief

@Bibi
    Helaas hebben we te vroeg gejuigd! Vandaag mijn temp weer omlaag grrrrrrrrrrrrrrr ik word er gek van! En ik ga weer en weekend weg en dan lekker in een hotel en dan weer die klote wekker om 7 uur zetten, sorry zit een beetje in een zeikfase haha. Ja jou temp kan prima, zit ook op forum temp kaartjes moet je daar maar even kijken, zie je meer meiden met lagere temp. Dat is goed, je moet inderdaad wel zorgen dat je op 1 tijdstip temp en dan om 7 uur is het beste.

Vandaag veel krampen en slijm, steken, ei? Endo? Ik ben de weg kwijt, morgen lekker met mijn schoonmoeder tot zondag naar Gent. Weer zinnen verzetten, genieten, shoppen, wijntje. Ik zie jullie zondag weer!

2. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    laurise geniet er van!

3. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Laurise; je zult al wel weg zijn, maar wil je toch een heel fijn weekend wensen! Lekker weer even aan wat anders denken dan aan beebjes. ;)

@ tempen; ik heb vannacht beroerd geslapen ( twee keer wakker omdat vriend moest gaan werken en weer thuis kwam ) en mijn temp was meteen een stuk hoger! :$ Grappig om te zien dat een goede nachtrust belangrijk is, dat het anders meteen effect heeft. Morgen weer de wekker om 7:00...

4. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    nachtrust doet zoveel met je. Idd grappig om te zien,

5. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Hoe is het met iedereen hier? Hier geen nieuws, ben alleen thuis dus ga zo maar aan de studie. Verder al boodschappen gedaan, wasjes gedraaid en buiten gehangen en gepoetst dus productief dagje. :D

Zijn er hier trouwens meer crea bea's die scrappen? Ik heb net weer een hoop ingeslagen dus vandaag of morgen ook maar weer eens aan de knutsel. :)

6. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    @ bibi

wat voor studie doe je???

Zijn hier trouwens mensen die zweeds spreken of het aan het leren zijn??

7. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Ik studeer aan de PABO. ;) Ik wil ook nog graag Spaans gaan leren, maar dat doe ik wel na mijn studie. En zit héél stiekem af en toe te denken aan de valkeniersopleiding...Ben zo gefascineerd door roofvogels. Maar goed, dat kan altijd nog. ;) Eerst de PABO maar eens halen, ik wil altijd veel te veel tegelijk. :D

8. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    haha ik ken het.

Ik ben nu aan het afstuderen maar wil ook zweeds leren. Nu moet ik voor mezelf echt duidelijk zeggen nee eerst het een dan het ander!

9. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    wat doe jij voor studie dan?

10. Laurise

Laurise Niet meer actief

@ Bibi
    Grappig dat je temp dan inderdaad hoger, had ik ook na koninginnedag :) leuk de PABO! Heb ik ook deels gedaan! Wat voor werk doe je ernaast?
    @ Anita
    Wat voor studie ben je aan het afronden? Wat grappig dat je Zweeds wil leren, waarom trekt dat je?

@Hier
    Gent was echt super gaaaf!! Echt een aanrader! Een hele mooie oude stad, met 10tallen terasjes, en heeel veel winkels, nou wat wil een vrouw nog meer :) ! Heerlijk gewinkeld, rondvaart boot en vooral veel op terasjes gezeten, wijn gedronken, gegeten en super goede gesprekken gehad met mijn schoonmama, echt fijn. Alleen moet ik huilen om mijn temp kaartje, pfff wat een rotzooi, die andere was zo duidelijk.. Gisteren niet getempt want kan ergens anders slecht slapen, lagen om 11 uur in bed maar viel pas om 4 uuur!!!! in slaap! En was 9 uur weer wakker. Vlak voordat ik om 4 uur in slaap was gevallen heb ik mijn wekke uitgezet want tempen heeft dan geen zin en anders was ik om 7 uur wakker en bang dat ik niet meer verder kon slapen. Snappen jullie wat van mijn kaartje?

11. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    @ laurise

fijn dat je het zo leuk hebt gehad....

12. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    hier ook een dame uit '85! wij stoppen as augustus met de pil ik kom hier lekker mee kletsen...

13. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Miss C; welkom! :)

@ Laurise; fijn dat het zo leuk was! Ik ben een keer in Brugge geweest, maar we hadden toen weinig tijd. Daar wil ik nog wel een keer terug, dat vond ik ook zo'n mooie, gezellige stad.
    Ik heb naar je kaartje gekeken en je temp wisselt inderdaad sterk...Maar ik kan er ook niks zinnigs over zeggen omdat ik er nog geen ervaring mee heb. Denk je zelf wel je ei gehad te hebben? Kijk maar eens op mijn kaartje, mijn temp is ook elke dag anders. ;) Moet na mijn ei echt richting de 37 of net erover want mijn temp is niet meer zo laag als vorige week.
    @ werk; ik werk naast mijn studie op een kdv. Op zich ook leuk, maar het onderwijs ligt me meer merk ik. Maar ja, heb nog even te gaan (officieel 3, maar ik ga voor 2 jaar) dus voorlopig nog even luiers verschonen en flesjes geven. ;)

14. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    thnxx

15. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    ik heb ook in de kinderopvang gewerkt maar bij mij ging het vervelen. Ik merkte dat ik me verveelde op het werk dus ben ik wat anders gaan doen. Werk nu in het ziekenhuis.

16. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Ik vind de kinderopvang dus ook niet alles. ;) ben blij dat ik er een studie naast heb want ik zou dit niet fulltime willen doen. En ik heb het vooruitzicht dat het niet voor heel lang is dus voor nu is het wel goed zo.

17. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    shenoby hoe gaat het met je??

18. shenoby

shenoby Niet meer actief

hey anita,
    lief dat je het vraagt.
    ben telkens wel mee aan het lezen maar heb eingelijk de energie niet gevonden om te posten.

hier gaat het redelijk wel met veel ups en downs natuurlijk,
    maar ja dat hoort erbij kan ook niet verwachten dat alles ineens weer goed is. zal wel een lang proces worden denk ik.
    toch het meeste van de gewone dagelijkse dingen doe ik over het algemeen weer zelf. al valt het me nog wel zwaar hoor.
    en ik heb veel slaap nodig.
    daarnaast word ik me er steeds meer van bewust dat ik de laatste maanden een beetje als een zombie deze aardbol heb bewandeld. heb gewoon hele grote gaten in mijn geheugen.

met nikki is ook alles goed. ik was de hechting een beetje met haar kwijt.maar inmiddels is onze moeder/dochter band er weer.
    ze is ook ontzettend lief voor haar mama,de schat!

hoe is het bij jullie allemaal??
    is er alweer een NOD voor iemand in zicht?
    zal proberen weer iets vaker iets te posten en even wat minder ego posten.
    :)

19. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    shenoby het maakt niet uit dat je niet reageert maar vroeg me nu gewoon af hoe het met je ging. Moest aan je denken!!

20. Laurise

Laurise Niet meer actief

Welkom Miss C! Spannend he stoppen met de pil.. jullie eerste kindje?

@Bibi
    Ja ben ook weleens in Brugge geweest, vond ik ook erg leuk maar Gent nog leuker haha. Ja temp wisselt erg en veel lager dan de vorige.. Hebben even op de temp kaartjes forums gevraagd maar zelfs de experts kunnen er even niks van maken. Nou ja had deze kans toch al opzij gezet. En ik heb nu veel pijn dus wil alleen maar naar de gyn al is het allemaal om van die pijn af te komen. Ja jij wisselt ook erg, als het goed is geeft ff straks je eisprong aan en een middenlijn als je daar boven zit is het goed dus. O ja stom je had al verteld dat je op het kdv werkte. Grappig heb ik ook gedaan! En toen ook Pabo! Vond het ook niks kdv voelde me net zo'n oppas en dacht als ik straks later kinderen heb wil ik niet de hele dag flesje en luiers hebben gegeven en dan thuis mijn eigen kind nog. Wat goed datje het wil versnellen!

@Anita
    Hoe is het met jou? Grappig dat jij ook op een kdv hebt gewerkt en nu in het ziekenhuis! Ik heb ook op een kdv gewerkt en werk nu ook in het ziekenhuis haha, wat doe jij in het ziekenhuis?

@Shenoby
    Heb ook vaak gedacht; zal ze nog mee lezen. Fijn weer wat van je te horen! Ik volgende week NOD maar kan me niet zoveel schelen, heb nu zoveel pijn dat ik met smart wacht op vrijdag, niet dat ze meteen wat kunnen doen maar dan weet ik wat de volgende stappen zijn, hoop ik.. Fijn dat je iets meer rust hebt gekregen en dat je kunt genieten van je kleine meid. Slaap maar lekker veel en verwen / verzorg en denk goed aan jezelf!

Deel Deze Pagina