Meiden van 1985 !!!!!!!!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door anita85, 12 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Laurise

Laurise Niet meer actief

Oooohh nog steeds spannend hier, temp vandag 37.2!!! En mijn lief is weer thuis!!!! Morgen weer testen.

2. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Ziet er idd spannend uit meid! Succes!!

3. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    geen idee wanneer ff mijn ei gaat zien. Zag ook al iemand die het zelfde probleem had. Bij mij is mijn temp momenteel heel vaag. Eigenlijk de hele maand al. Pfff word er een beetje moe van.

Als ik mijn armband af heb ga ik hem showen voor jullie. Maar hij is vrij ingewikkeld en duurt dus wel ff voor ik hem af heb!

@ laurise SUCCES !!!!!!!!!!!!!!!

4. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland

5. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland

6. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    meiden wat denken julllie? Ik weet het neit meer!!

zo nu heb ik wel weer genoeg gestalkt hier......

fijn weekend

7. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Ik zie je kaartje niet? Bij mij geeft FF keurig mijn ei aan op dag 17, wat ik dus al wist. ;) Zo leuk om een mooi kaartje te hebben, hihi. Nu hopen dat de temp hoog blijft...
    Hij geeft alleen wel aan testen op 28 Juni? :( Dat betekent een LF van 20 dagen. :(

@ Laurise; hoe is het daar? Al getest? Hoop toch zo op goed nieuws!

8. shenoby

shenoby Niet meer actief

@ anita.
    ik zie je kaartje ook niet.
    maar moet eerlijk zeggen dat ik ook geen verstand heb van temp kaartjes.

@ laurise al getest???? we zitten met spanning te wachten hier.

9. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    LAURISE.....

volgens mij zit die nu aan de jip en janneke champagne........tenmiste dat hopen we voor je !!!

10. Laurise

Laurise Niet meer actief

Hahaha Anita de Jip en Janneke champagne nee helaas aan de zoete witte wijn! En flink ook!! Lief dat jullie aan mij denken.. heb even niet meer gereageerd want ben een beetje depri.. negatieve test en FF zegt nu dat ik mijn ei op dag 35 heb gehad...dat houdt in dat ik nu een cyclus heb van 49 dagen!!!! 15 dagen langer dan mijn langste cyclus en dit houdt ook in dat ik waarschijnlijk mijn onderzoek moet verzetten omdat ik dan ongesteld ben. Ben echt heel verdrietig, zoveel pijn, misschien endo, lange cyclus pfff gaat het ooit nog lukken.. En de manlief was op dag 36 thuis dus tja ook niet raak als je ei springt op 35.. Nou ja ik ga morgen op mijn werk weer naar de gyn afdeling om te kijken wat hun er van zeggen en of ik het onderzoek moet uitstellen..

@Bibi
    Jeeeeh je hebt je ei gehad! Nu hopen op een mooi bevrucht eitje!!!

@Anita
    Wat is er met je kaartje? Ben erg benieuwd en heb wel wat ervaringen met kaartjes...

@Shenoby
    Hoe is het met jou? Zie dat je af en toe weer reageerd.

11. shenoby

shenoby Niet meer actief

ja idd. ik ben ook al de hele tijd aan het kijken of er bericht is van laurise.

hier mag ik in ieder geval wel gaan aftellen voor een bevalling:
    weet niet of het nu vrijdag of zondag is: want ik weet niet zeker meer of liz op een vrijdag of zondag is gedekt.
    maar we krijgen puppies.
    heb er al 1tje gevoeld.
    en waar een angelsound allemaal al niet goed voor is: haha heb geprobeerd of ik hartjes kon vinden nou kon sowieso 1 hartje vinden.t is moeilijk om te onderscheiden of je nu dezelfde steeds hoort of een andere maar we wachten af.

12. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    @ Laurise.
    hey bah zeg. Volgens mij hadden we hier allemaal ons geld gezet op een zwangerschap! Ik zou ook die fles wijn alleen op drinken. Dan maar lekker ego.....We begrijpen hoe je je voelt.

@ shenoby
    Wat leuk pups. Damn. Zo schattig. Alles wat klein is schatig! Hebben jullie alleen de mama of ook de papa. En houden jullie eventueel nog een pup?

@ hier
    Gister kreeg ik een berichtje op hyves van een vriendin dat ze in verwachting is van de tweede. Heel leuk. En ik gun het haar. Maar haar kindje is nu net een jaar!! Dus gunde mezelf eigenlijk eerder een kindje! Bah. Heb gister ochtend lekker met mijn hoofd onder de deken gelegen en heerlijk onredelijk gedaan. En gehuild of ik dood zou gaan. Pff doet soms best goed.

@ nog een keer hier
    heb mijn ff kaartje in mijn handtekening gedaan. Kunnen jullie hem nu zien?

13. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    @anita,

ik zie je link van je FF kaartje niet!

14. shenoby

shenoby Niet meer actief

@ laurise.
    ik zie nu je berichtje pas.
    ik denk dat we misschien tegelijk aan posten waren ofzo.
    vervelend dat je nog steeds een nega test hebt.
    heel vervelend dat je niet weet waar je aan toe bent.
    ik reageer inderdaad weer wat meer.
    het gaat ook weer iets beter met me.
    en na een knallende ruzie met mijn vriend waarbij ik alles wat me dwarszat eruit heb gegooid gaat het tussen ons helemaal super.
    we zijn elkaar een tijdje "kwijt" geweest en ondanks dat de ruzie enorm was waarbij de keuze was of bij elkaar weg of ervoor vechten heeft het een positieve uitwerking gehad.
    want we zijn weer nader tot elkaar gekomen.

@ anita,
    ik zie de link ook niet.
    dat gevoel dat ken ik goed hoor.
    een kennis van mij heeft ook de 2e al.
    en haar eerste moet nog 1 worden!!
    toen zij haar zwangerschap bekend maakte waren wij ook alweer bezig. en toen ze afgelopen week bevallen was drong het wel even weer goed door dat die van haar alweer geboren was en dat het bij ons niet gelukt was.

over de hondjes wij hebben alleen de mama.
    mijn vader heeft de papa.
    en wij hebben stiefpapa thuis haha.
    dit is haar eerste nestje en we waren bang dat onze reu misschien te groot zou zijn.
    dus is ze eerst gedekt door een chihuahua.
    en misschien dat we het later nog een keer aandurven om onze spike de papa te laten zijn.
    zo niet word ze direct gesteriliseerd en anders na het 2e nestje.

15. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Even snel meiden dus alleen een berichtje voor Laurise; wat ontzettend vervelend meid! :( Goede nieuws is dat je een ei hebt natuurlijk, maar zo'n lange cyclus zorgt alleen maar voor vertraging dus kan me goed indenken dat je even verdriet hebt. Even goed uithuilen meid en jezelf verwennen en dan weer er tegenaan. Sterkte!!
    Lief dat je ook nog aan mij dacht...Ik ben ook heel blij dat mijn ei op tijd was, maar nu heb ik al 4 dagen bloedverlies...:( Dus ook ik ben heel onzeker en een beetje bang. Een ovulatiebloeding is op zich niet erg, maar het duurt wel erg lang en nu vraag ik me dus af of een eitje zich dan wel kan innestelen. :( Maar ja, er is niks aan te doen dus we moeten maar gewoon afwachten...

Ik ga mijn bedje in ,tot morgen!

16. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    nou meiden laatste poging anders mag ik weg gezet worden in het hokje kneus!!

2e70b2 Ovulation Charts

En dan wel officieel omgedoopt he!! :D:D

17. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Hij doet het hoor! Wel vervelend dat je kaartje niet duidelijk is...Heb je al vaker getempt en toen wel je ei gevonden?

@ hier; ik stop met tempen en ovutesten...Beetje zonde van alle moeite misschien, maar heb vandaag naar de ha gebeld en er is me echt aangeraden het los te laten en er niet zo fanatiek mee bezig te zijn. Ik wist zelf ook al wel dat dit beter is, maar om het zo te horen heeft me wel aan het denken gezet. Deze maand is waarschijnlijk toch al voorbij wat zwanger worden betreft want de assistente zei dat ik er vanuit moet gaan dat er geen innesteling plaats vindt tijdens een bloeding. De bloeding houdt nog steeds aan dus denk dat het nog ontpillen is...:( Ga dus heel erg mijn best doen er minder mee bezig te zijn en meer te genieten samen met mijn mannetje. Hopelijk komt het dan wél goed. ;)

18. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    ik heb vorige maand ook al getempt. Moest van de ha. Einde van deze ronde mag ik naar hem toe! Vorige maand zegt ff dat ik een ei had maar dat was de dag nadat mijn verstandskiezen getrokken waren! Dus ben niet zo zeker van mijn ei!

@ bibi
    het is idd beter om het los te laten. Je meot er niet van uit gaan dat het snel gaat. Klinkt mss heel lullig maar ik heb het op een gegeven moment ook een beetje los moeten laten. En maar goed ook want zit nu in ronde 10! Probeer afleiding te zoeken. Ik kan momenteel heel goed mijn ei (mooie woordspeling!) kwijt met sporten. Ga drie keer per week. En voordeel is, is nog goed boor je buik ook! Succes....

19. Laurise

Laurise Niet meer actief

@ Anita
    Jammer dat het niet zo was dan, als jullie allemaal jullie geld erop hadden gezet :D dan was ik heeeel rijk haha :D of zou ik niet de pot krijgen.. Pff zit even naar je kaartje te kijken maar lastig zeg.. je had een flinke dip maar daarna is je temp niet omhoog gegaan.. ben even kwijt hoelang je cyclus is.. ik denk nog niet dat je ei is geweest maar ik vertrouw het tempen ook niet meer zo.. op ander forum had FF het kruis helemaal verkeerd gezet, haar temp was ook niet verhoogd na de eisprong.. en had blijkbaar toen wel haar ei want ze is harstikke zwanger nu.. Dus tja moeilijk allemaal. Fijn dat jullie nu terug naar de huisarts gaan, dan verwijzing ziekenhuis halen?

@ Shenoby
    Haha ja dat zou goed kunnen dat we samen aan het posten waren.. Ja echt balen die negatieve testen maar ergens geloof ik FF niet, niet dat ik ergens op hoop maar ben nog steeds erg misselijk en borsten zijn nog steeds groter en pijnlijk.. ik heb dit wel vaker gehad maar niet dat mijn cyclus ook zo lang werd.. en stress kan het niet zijn want had juist deze maand alles los gelaten en er niet meer aan gedacht omdat manlief toch weg was.. ga toch een bloedtest vragen in het ziekenhuis want maandag het onderzoek, kan trouwens gewoon doorgaan gelukkig als ik ongi ben want wil zeker weten dat ik niet zwanger ben want zou heel erg zijn als ze daarmee misschien een zwangerschap eindigen..

@ Bibi
    Bedankt voor je lieve berichtje! Ja die vertraging is helemaal niks en dat ik er weer iets bij heb.. ook nog eens een langere cyclus.. maar goed zie bericht hierboven.. ben niet zo zeker van FF..
    Wat vervelend dat je bloedverlies hebt, welke dag zit je? Ongi? Of kan dat inderdaad met het ontpillen te maken hebben? Tja meis ik probeerde je het al te zeggen toen je hier kwam, het is niet zo goed om er nu al zo mee bezig te zijn. Tempen en ovutesten zijn fijn als je niet goed weet hoe je cyclus is.. en ik denk dat jou lichaam inderdaad eerst de tijd nog nodig heeft om je pil uit je lichaam te gooien dus is het inderdaad zonde van je tijd en energie en terleurstellingen om er mee bezig te zijn want het is niet helemaal reeel om dit allemaal te meten. Stel een termijn.. wij hadden 6 maanden gewoon genieten van elkaar (daarna ook natuurlijk :) en dan pas kijken of je moet tempen of ovutesten gebruiken..
    Maar houdt het ook in dat je op zwp stopt.. dat zou ik wel jammer vinden natuurlijk maar heel begrijpelijk want anders kun je het ook niet loslaten.. Geniet samen van je mannetje en ik hoop dat jullie snel een beebje mogen krijgen...

20. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    @ laurise
    nee de ha wil eerst ff mijn temp kaartje bekijken en daarna is mijn mannetje aan de beurt. :D. En dan zien we wel weer verder. Maar mij is geleerd dat je ei voor 30 dagen hoort te krijgen anders moet het onderzocht worden. Wil je niet ontmoedigen. Gelukkig wordt je zowiezo al onderzocht! Succes.

Deel Deze Pagina