Meiden van 1985 !!!!!!!!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door anita85, 12 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Laurise

Laurise Niet meer actief

@Anita
    O oke de man wordt dus eerst na gekeken, spannend allemaal. Heb je al een afspraak? Ja ik vind dag 35 ook heeel gek en vertrouw FF niet helemaal, ga toch een bloedtest aanvragen voor het onderzoek om uit te sluiten of ik toch misschien zwanger ben..

2. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    @ laurise
    ik moet een afspraak maken bij de ha wanneer ik weer ongesteld ben. Zal waarschijnlijk over een dag of 10 zijn. En dan krijg ik een potje voor man lief mee. :D. Ben benieuwd. Zelf heb ik het idee dat ik geen ei heb gehad. Maar ach wie weet. Gaat je afspraak volgende week nog gewoon door?

@ shenoby
    Hoe gaat het met je hond? Nog meer pups verkocht?

@ alle andere meiden
    hoe is het met jullie?

3. shenoby

shenoby Niet meer actief

@ anita,
    nee maar ze zijn ook nog niet geboren :)
    dus staan ook nog niet op internet ofzo.
    het lijkt er wel op alsof het snel gaat gebeuren.
    loopt zelfs al een topic in de lounge over :D

4. Laurise

Laurise Niet meer actief

@Anita
    Oo spannend zeg, ik hoop dat het zaad van manlief helemaal goed is en dat jullie snel een mooi beebje mogen krijgen..
    Hou me op de hoogte wanneer je naar de huisarts moet en wat er daarna gaat gebeuren.
    Gelukkig kan onderzoek gewoon doorgaan als ik ongi ben, ze spuiten toch met water en dan kunnen ze het meteen schoonspuiten, dus daar ben ik wel heeel blij mee. Maar inmiddels dag 43 en nog niet ongi.. ga vandaag om een HCG bloedtest vragen..

@Shenoby
    Spannend dat je pups krijgt! En fijn dat jullie weer voor jullie relatie gaan! Soms is het goed om eerst alles over hoop te gooien om dan weer verder te gaan!

5. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    @ laurise
    je temp lijst ziet er wel heel mooi uit! En ik hou je op de hoogte!

6. Laurise

Laurise Niet meer actief

Ja mooi he, maar als het toch op dag 35 is geweest dan heb ik zoiezo pech en zal ik ongi worden want manlief was er pas op dag 36.. hopen dat ik straks HCG bloed mag prikken want word er een beetje gek van!

7. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    hoop het ook voor jou!

8. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    hoi meiden,

ook ik kom uit 85 en wij zijn sinds januari bezig voor ons 1e kindje. Ik ben vorige week begonnen met ovulatietesten en
    gister had ik zowaar mijn eisprong. Spannend allemaal dus!

liefs

9. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ laurise
    Sorry heb het niet helemaal gevolgd hoor... maar als je ei was op 35e en je man was er de 36ste weer... dan heb je toch nog kans? Je ei overleefd 24 uur toch?? Je hebt wel een mooie hoge temp nou hoor! Alleen wat een rare lange cyclus :S blijf je ook maar steeds in die spanning zitten...

10. Laurise

Laurise Niet meer actief

@Anita
    Mag morgen mijn ochtenurine inleveren! Maar FF geeft nu weer ei aan op dag 36.. en toen kwam manlief net thuis.. dus de kans zit er nog in! Als ik maandag nog niet ongi ben en temp is hoog zeg ik het onderzoek af.

@Serendipity
    Heeyy dat is een tijdje geleden! Mijn PB bericht nog gehad? Ja dag 35 zou net kunnen, maar manlief kwam op dag 36 om half 8 thuis.. maar nu geeft FF weer dag 36 aan dus dat zou heeeeel mooi zijn! Want dan heeft mijn eitje de volle lading gehad van 3 weken haha sorry! Ja erg balen die lange cyclus maar misschien heeft eitje wel op manlief gewacht.. veel onzekerheid ook betreft het onderzoek die ik maandag krijg. Ga morgen ochtendurine bij het lab inleveren omdat ik zelf denk dat ik ei op dag 20 heb gehad maar testen blijven negatief maar ook als ik op 36 ei heb gehad wil ik eerst weten of ik niet zwanger ben voordat ik het onderzoek ga doen want anders halen ze het weg.. zou wel heel erg zijn..

Hoe is het met jou?

@Beesie
    Welkom!! Spannend dat je ei hebt gehad! Welke ovutesten heb je gebruikt?

11. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Laurise, ik heb de ovutesten van Matcare... heb je daar ook ervaring mee?

12. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    ik heb die ook gebruikt van matcare!!

13. shenoby

shenoby Niet meer actief

heey meiden,
    nou nog steeds geen pups hier hoor.
    vandaag weer een enorme dramadag gehad.
    weer per ambu naar het ziekenhuis gegaan alleen nu om heel andere redenen.
    ik zat met mijn gezinnetje in de auto,en begon ineens heel raar te zien met vreselijke hoofdpijn.
    direct naar de HA gegaan en die vreesden voor een hersenbloeding.dus per ambu naar het ziekenhuis gegaan scan gemaakt e.d maar bleek godzijdank een hele zware migraine aanval te zijn.dus nu met morfine weer thuis.
    ik ga weer naar bed.
    liefs mij

14. Laurise

Laurise Niet meer actief

@Beesie
    Nee daar heb ik geen ervaring mee, heb clear blue digitaal smiley 2 maanden gebruikt.. Zag je duidelijke strepen, en hoe is je cylus? Hoeveel dagen enzo..?

@Shenoby
    Hey meis het zit je ook niet mee he, wat schrikken zeg, gelukkig was het geen hersenbloeding maar ja een zware migraine aanval is ook niet niks.. misschien komt alles er nu ook lichamelijk uit.. doe lekker rustig aan en hopelijk kun je wat goed vitamines opdoen in de zon!

Hier blijft het spannend, als ik ei op 36 heb gehad dan moet ik zondag of maandag ongi worden, word ik dat niet en mijn temp is hoog dan zeg ik onderzoek af en ga ik er zelf een test tegen aan gooien, zit dan op dpo 11...

15. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Ik ben prima te spreken over matcare. op de site heb ik een pakket besteld met 10 ovutesten en 2 zwangerschapstesten voor 14 euro... echt geen geld! het zijn van die dipsticks.
    Maar ik zag inderdaad hele duidelijke strepen.
    Ik heb een cyclus van 30 dagen en mijn NOD is op 30 juni.
    Ben zo benieuwd!!!!

16. shenoby

shenoby Niet meer actief

@ laurise,
    spannend zeg.
    ben benieuwd wat er uit je bloedonderzoek komt.

@ beesie ik heb die van sensitest gehad.
    was ik ook heel erg over te spreken.
    is volgens mij verglijkbaar met elkaar.
    welkom by the way ;)

17. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Shenoby; gelukkig ben je nog gezellig hier. ;) Zal wel even schrikken zijn geweest.

@ Laurise; spannend voor je, succes!

@ hier; zoals te zien aan mijn onderschrift is vandaag denk ik mijn ongi doorgebroken...heb al bloedverlies sinds vorige week donderdag, maar gisteren was het een dagje weg en sinds vandaag is het helderrood een behoorlijk heftig. Dus tel dit maar als dag 1 denk ik...
    Ik blijf zeker nog wel kletsen hier op het forum, maar in mindere mate dus jullie zullen me niet elke dag meer zien. Ga echt proberen er wat relaxter mee om te gaan. ;)
    Veel succes met zwanger worden meiden en ik blijf jullie volgen hoor!

18. shenoby

shenoby Niet meer actief

@ bibi
    jammer meid.
    wat heb je trouwens een ontzettend leuke banner.
    heb je die zelf gemaakt?

19. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    @ bibi
    ik moet zeggen dat ik alleen nog maar hier kijk. Verder op de site kijk ik niet! Je maakt je anders echt kutjedol! Maar ik vind het bij jullie zo gezellig!

@ hier
    vreselijke buikpijn. Voelt aan als de meest ernstige menstruatie ooit. Maar het breekt niet door! Wachten, wachten en nog eens wachten.
    Verder wordt vandaag ons dakkapel gezet.....:D

20. shenoby

shenoby Niet meer actief

@ anita,
    wat vervelend meid die krampen.
    en dan het wachten nog veel vervelender.
    dus aan het klussen vandaag.
    word vast heel mooi!

Deel Deze Pagina