Ja klopt, ik ben ergens ook wel opgelucht dat er nu toch iets gaat gebeuren. Maar ik zie er ook als een berg tegenop. Maar misschien is het met een simpele ingreep wel te verhelpen, en zo niet dan weet ik dat tenminste. Ik voeg je even toe als vriendje, dan zal ik je eens even pben Thanx vind ik heel lief van je.,.
Hier nog iemand uit september 85! Vriendlief is van augustus 85 Ook wij zijn in augustus gestopt met de pil, maar dan wel een jaartje eerder, in 2008. Lopen nu sinds een aantal maanden in de MMM, zijn er nu achter dat m'n schildklier niet goed werkt en ben hier sinds vandaag medicatie voor aan het slikken. Als ik daarop goed ben ingesteld mag ik beginnen met clomid. Zijn na 12 maand (9 rondes ofzo) naar de HA gegaan en zijn inmiddels iets meer dan 17 maanden bezig. Valt me wel op dat er dus meer meiden hier in de MMM zitten..
hallo dames, wij zijn na bijna een jaar naar de huisarts gegaan,via hem al 2 onderzoeken gehad (ik echo buik en vriend zaad) daar kwam dus uit dat het zaad niet zo goed was en zodoende doorgestuurt... nu aankomende week dus voor het eerst naar het ziekenhuis, ik vind het ook erg spannend! inderdaad er lopen meerdere al in de mmm kun je nagaan he, allemaal "jonge" meiden! maar vind het wel fijn om hier even je verhaal kwijt te kunnen! veel liefs
Hoi allemaal, Ik voeg me ook bij jullie. Ik ben van april '85 en we zijn sinds april 2009 gestopt met de pil. Maandag ga ik naar de dokter toe, we hebben een medisch verleden.. En ik heb een korte cyclus, dus ben heel erg benieuwd wat de dokter gaat zeggen... Iedereen succes!!
Op internet staat overal dat je rond je 25 ste het meest vruchtbaar ben. Nou moet bekennen dat ik dat niet meer zo geloof. Zijn er veel mensen waar het niet zo lekker bij wil lukken. Pfff ben deze maand maar eens met ovuluatiesticks begonnen. Ben benieuwd!
@anita85 ik gebruik ook ovulatietestjes, van sensitest.. ook omdat ik een lange cyclus heb maar het is wel fijn vind ik hoor! je ziet precies wanneer je eisprong is en dan is het weer aftellen naar je nod! succes ermee.. veel liefs
hoi dames Ik ben gisteren bij de fa geweest en we mogen officieel beginnenmet iui. We hebben zelf besloten dat we 1 maand rus nemen met de mmm en dan gaan we in maart echt beginnen vind het erg spannend allemaal liefs trotse moeder
ik hoop dat het resultaat voor je mee brengt. En jullie hebben gelijkt met dat maandje rust. Anders wordt het zo dwangmatig! Ik duim mee voor je/...
Hier ook 1 van 85.. Heb een dochtertje van 18 maanden en 1 van vandaag precies 3 maand! Wat erg zeg dat er zoveel in de MMM zitten!
Dan moet je naar je gebruikersinstellingen gaan. Dan kun je de onderwerpen waar je hebt gereageerd zien
ik moest ook even zoeken hoor maar trotse moeder ik duim ook voor je mee! wanneer hebben jullie allemaal je nod? ik als het goed is 20 jan? dus dat is spannend, voel me ook anders dan anders deze maand maar durf niet zo te hopen! veel liefs
Jeetje, er wordt lekker gereageerd op dit topic! Toch blijf ik het raar vinden dat zoveel meiden uit 1985 problemen hebben met zwanger worden/blijven. Er zitten veel meiden in de mmm zeg! Fijn he, zo'n forum waar je dan lekker je verhaal kwijt kan! Wij snappen elkaar tenminste! En over mensen die stomme opmerkingen maakte, na mijn misrkamen heb ik ze ook allemaal gehoord! - Je bent nog jong (net of dan mijn kinderwens minder groot is....) - Je weet in ieder geval dat je zwanger kan raken (ja, maar niet of ik het kan voldragen) - Ach, het waren nog maar een paar celletjes (een paar celletjes! Het is mijn baby!!!) En ga zo maar door, het is allemaal vast lief bedoeld, maar ik kan er niets mee! Ik kom trouwens uit april 1985 En ik ben nu in april 2010 uitgerekend!
Hi ik kom uit 84...dus dat scheelt niet zoveel Ik ben nu voor de 4de ronde bezig, waarvan er 2 rondes niet raakt zijn geschoten. Deze ronde dus echt wel als mijn cyclus klopt. En aan mijn buikje te voelen, is mijn ei zojuist gaan springen. Dus op hoop van zegen, hebben hubby en ik deze maand geluk. En anders heb ik grootse angsten:S Wij zijn al 9 jaar samen en hebben vaak ongelukjes gehad. Dus hersenspinsels genoeg:S Hoop dat iedereen wat geluk krijgt voor 2010
Hello dames, Ik kom ook uit 1985. Wij zijn sinds december bezig voor ons eerste kindje, zit nog steeds in ronde 1, inmiddels op dag 41, nog geen ongiklachten en een negatieve test, dus we wachten af...hopelijk is mn cyclus niet super lang en snel regelmatig. Hoop snel ongi te worden, dan weet ik dat alles werkt en dan ben ik uit die onzekerheid, dames heel veel succes met zwanger worden
Hoi hoi! Hier ook iemand uit 85 Net als paradijsvogel word ik een april 2010 mama. Wat een boel meiden waarvan de cyclus niet heel erg lekker loopt. Had ik ook. Een hele lange en onregelmatige cyclus. Ik hoop dat het bij jullie gauw raak mag zijn! Zal heel hard voor jullie duimen!