@ laurise Waar komen al die vele stolsels vandaan dan? Is dat abnormaal?? Het klinkt wel als of je nu meer kans maakt bij de volgende ronde omdat alles zo schoon is? En tja ik geloof graag dat je er een moord voor doet, voor al die kwaaltjes! Zei ik ook altijd... zelfs na 14 rondes, vraag ik me nu af waarom ik dit zo graag wilde! Het voelt niet als zwanger, het voelt als of ik gewoon onwijs ziek ben! Klinkt misschien voor jullie heel lullig, want ik weet hoe graag jullie het willen... ik wilde het ook zo graag! Maar ben blij als deze weken voorbij zijn en ik echt kan gaan genieten! Maar ik moet niet zeuren straks weet ik weer waarvoor ik het zo graag wilde!
@Serendipity Ik weet niet waar die stolsels vandaan komen, heb ik elke ongesteldheid alleen dan vang ik hetzelf allemaal op. Zij vond het extreem veel bloed en stolsels.. dus zij denkt wel aan endo maar dan aan de buitenkant van mijn baarmoeder, even afwachten wat de gyn donderdag zegt en gaat doen. Straks 8 buisje bloed prikken.. ongi is wel bijna verdwenen heerlijk op dag 3, kunnen ze dit niet elke maand doen haha. Ik snap dat je niet kan genieten van je zwangerschap als je zo ziek voelt, je voelt het nog niet in je, en je ziet er nog niet veel van. Het is alleen inderdaad moeilijk voor te stellen voor degene die nog zwanger willen worden. Maar snap jou helemaal hoor! Hopelijk gaat het over een paar weekjes beter, zeggen altijd wel toch na 10 of 13 weken dat het beter moet gaan.
@ laurise Ik had ook altijd wel veel bloed en stolsels... volgens mij wel meer als gemiddeld, maarja je kan zelf zo slecht vergelijken met andere he Zie je op tegen bloed prikken? Ik heb een hekel aan naalden en moest 6 buisjes, maar het viel me reuze mee! Hoop dat het bij jou ook zo mee valt! En hoop helemaal nu alles schoon is, dat je volgende maand gewoon lekker zwanger bent!!
@Serendipity Inderdaad is het moeilijk in te schatten en gyn had ook zijn bedenkingen maar nu zij heeft gezegd dat dit echt extreem veel is wordt mijn verhaal gelukkig wel bevestigd, ik heb het zo erg dat is 's nachts de wekker moet zitten en soms het hele toilet onderzit (sorry voor de praat). Bloedprikken was een ramp, 4 x geprikt konden mijn aders niet vinden pff. En waren gelukkig maar 4 buisjes want het kon alle 8 de aanvragen in 4 buisje. Gelukkig kan ik mijn eigen dossier openen haha dus kan het in de gaten houden. In mijn dossier over de hystroscopie stond wel dat het verhaal passend is bij endometriose.. Ja dat hoop ik ook, voelt wel goed alles zo schoon daar beneden en heb echt weer de positieve moed gevonden om er weer tegen aan te gaan! Ben begonnen met zwanger worden pillen en het drinken van groene thee ze zeggen dat daarmee je cyclus korter kan worden.. we zullen zien..
ik heb ook etos zwanger worden pillen geslikt... mijn cyclus werd er langer door, maar wel regelmatiger... 36 dagen... ik ben er toen weer mee gestopt... maar ronde 3 was het toen wel raak... toen had ik ze nog geslikt... later nog eens aan begonnen, maar toen had het geen resultaat! Ik moet zeggen dat ze hier op het topic wel heel positief zijn! Hoop dat het bij jou goed werkt!!
Hallo meiden! Hoe gaat het hier? Ik heb maar een heel klein beetje terug gelezen, dus ik ben helaas niet helemaal bij... Hier gaat alles goed. Ik ben lekker van mijn kleine meid aan het genieten. Officieel eindigt over 2 weken mijn verlof en dan zou ik weer moeten werken. Ik heb alleen nog geen werk. Dus ik heb voor de zekerheid maar een uitkering aangevraagd en ik ben aan het solliciteren. Groetjes!
@ laurise Hoe lang ben jij normaal dan ongi? Omdat je zegt na dag 3 wordt het minder! Hoop dat nu alles super goed werkt nu alles schoongespoeld is! @ paradijsvogel Hoe is het met jou dan? We vergeven je hoor! @ hier ja ben goed in mensen manipuleren maar kom zelf uit het medische wereldje en dat scheelt heel veel. Weet precies wat je moet zeggen en wanneer . Ik maak er geen misbruik van maar soms komt het me weleens uit moet ik zeggen. Verder nog steeds buikpijn en pijn in mijn rug maar niet ongi. Mss komt het morgen. Pfff En wat een lekker weer vandaag! Sjonge echt genieten. Heerlijk slaap lekker meiden
@Anita Nou nu wordt het op dag 3 minder omdat ik dat schoonspoelen heb gehad, normaal is mijn ongi 6 dagen en dan liggen de pieken op dag 2 en 3. Morgen gesprek met de gyn en ik hoorde net dat de hoogst opgeleide gyn die hystroscopie heeft gedaan en die heeft een heel goed verslag gemaakt, dus denk dat de arts ass daar wel veel waarde aan hecht en hopelijk gaan ze toch de kijkoperatie doen.. Balen dat je nog niet onig bent geworden maar wel de symtomen hebt. Ja handig he werken in de medisch wereld, heb ik ook, weet precies wat in moet vragen en kan zelfs mijn labuitslagen zien, zijn overigens allemaal goed! @Paradijsvogel Dat is een tijd geleden! Fijn dat het zo goed gaat, heerlijk aan het genieten van het weer dus. Balen dat je geen werk meer hebt, lukt het met solliciteren? @Serendipity O oke dus jouw cyclus werd er langer door maar wel stabiel, langer maakt mij niet zoveel uit als het maar stabiel wordt want hier wordt ik gek van, maar ja ook een grote teken voor endo..Ja ik hoor veel positieve verhalen erover, drink ook 2 koppen groene thee, schijnt ook goed te helpen. Dus ik ben benieuwd, baat het niet schaad het niet.
Anita, het gaat allemaal hartstikke goed hier Laurise, solliciteren wil nog niet echt lukken. Ik ga morgen maar weer even zoeken....
Ik ben secretaresse. Ik heb hiervoor bij een wasserij gewerkt als secretaresse. Er zijn wel verschillende banen te vinden alleen helaas of teveel of te weinig uren.... Of heel ver weg. Dus ik moet even goed verder kijken
@ paradijsvogel Hoop voor je dat je snel wat kan vinden. Het is frustrerend als je wilt werken maar niets kan vinden of alleen maar afgewezen wordt voordat ze je ook ooit maar gezien hebben! @ hier Merk dat ik een egoistisch kreng begint te worden. Iedereen om me heen wordt zwanger. Terwijl ze hun man nog maar net kennen! Durf het niet te zeggen maar ben gewoon jaloers. Heb dit niet zo erg gehad tijdens alle ronden. Maar nu. Kan wel gillen en janken om elke buik die ik zie. En jah die moet wel zwanger zijn hé!
hey meiden! Ik kom weer even kijken. Hoe is het hier? Nog (goed) nieuws? Hier beetje lastig deze week. Wilde het loslaten, maar vanwege de vreemde cyclus wel voor de zekerheid testen, was ie maandag gewoon posi! kv 2 voor 5. Dinsdag en woensdag weer gedaan, héél licht streepje allebei de keren. Weet dus nog niks, maar doe morgen een cb+. Als die nega is dnek ik dat het al heel vroeg mis is gegaan...Vraag me alleen af of je dan al zoveel hcg kunt hebben dat je een posi test kunt hebben. Jullie horen wel van me. Fijn weekend, geniet van het zonnetje!
@ bibi oeh spannend meid. kan best wezen dat je een innestelingsbloeding hebt gehad. kan liggen aan de urine concentratie hoor hoe het streepje eruit ziet. foto????
Oh Bibi, spannend! Antia, zo'n periode heb ik ook gehad... Heel herkenbaar. En ja, nu lijkt iedereen opeens wel zwanger en vooral met dat mooie weer zie je het gewoon vaker..... Ik ga gewoon heel hard duimen dat het bij jullie ook snel raak is.
@ bibi Hoever was je dan?? Was je overtijd?? Heb even niet meer gevolgd hoe jou cyclus was! Ik heb hier wel een x 4 dagen voor nod positief getest... maar daarna werd tie lichter en ging het 4 dagen na m'n nod al mis! vmk dus... Waar zat jij in je cyclus? Ik ga voor je duimen meid!! @ Anita Herken veel in jou verhaal... idd vanaf ronde 10 ongeveer (daarvoor natuurlijk ook al wel) maar vanaf toen leek in eens iedereen zwanger... oud klasgenoten, ex collega's, iedereen in de supermarkt! Ik kwam ook wel eens jankend thuis... is echt niet grappig nee!! Maar ben je over tijd??? Zie je banner??
meiden ik ben inderdaad overtijd zegt mijn banner. Maar kan niet zwanger zijn. Ik ga er vanuit dat mijn cyclus tegen de 35 dagen aan duurt. Maar ik heb mijn ei pas op dag 27 gehad dus ben deze maand gewoon wat later. Maar heb geen zin om mijn banner aan te passen vind het momenteel erg frustrerend. Dus vandaar. Ga ook niet testen omdat we rond mijn ei alleen maar naast elkaar geslapen hebben ivm mijn heerlijke kut blaasontsteking. Whhahah Slaap lekker meiden!