Hi meiden! Bibi, balen dat je ongi bent geworden... Laurise, fijn dat je snel zwanger "moet" worden! Ik hoop voor je dat het ook snel gebeurd Anita, bekkeninstabiliteit zit inderdaad niet tussen de oren Vervelend dat je er zoveel last van hebt....
in het systeem stond dat zijn gehalte spermatozoa 10 was en normaal is 20 en hoger. Maar ook week zijn bewegings eenheden weken af. Wachten wachten en wachten dus.
@ laurise, nou meid ik hoop voor jou dat het met de clomid snel raak is. @ bibi balen ongi, maar op naar de volgende ronde dan he? @ anita, spannend spannend spannend dus. @ paradijsvogel bij jou ook alles goed verder?? @ all. ik zag dat wianhalu ook zwanger is. @ hier. alles gaat zijn gangetje. ik begin te genieten van de zwangerschap lekker nog ons geheimpje maar ik begin eindelijk uit te zien naar de kleine man/meid. dit weekend nog even met mijn vriend uit eten. lekker wokken. want de bloedband is er nog niet dus ik mag nog een biefstukje eten de laatste voor een hele lange tijd weer dus
@paradijsvogel Ja precies, ben blij dat ik nog "vroeg" ben maar dat het nu moet vanwege de endometriose, maar goed we zitten ook alweer bijna aan een jaar.. dus zouden dan zoiezo wel naar de gyn gaan maar dit is weer een voordeel bij de nadelen.. @anita Hmm oke, meerdere dingen dus, wanneer krijgen jullie de uitslag? Toch niet als jullie naar de gyn gaan? Dat zeiden ze eerst ook bij ons en dan hadden we 3 wkn moeten wachten terwijl je dus in het systeem al de uitslag ziet! En die er dus is.. ik zou vragen of je mag bellen met de arts voor de uitslag! Het is een erg belangrijke uitslag... @Shenoby Ja dat hoop ik ook want ben bijna dit houd ik niet meer vol, al die pijn en pijnstillers pff ook niet goed voor je. Fijn dat je kan genieten van jullie geheimpje en lekker dat je nog even je biefstukje kon eten, vanaf hoeveel weken mag dit niet meer? Gaat het weer helemaal goed tussen jou en je man?
@ laurise, ik moet nog biefstuk eten vanaf 6 weken mag het niet meer. als je het met gewone pijnstillers niet goed meer lukt moet je anders eens om zaldial vragen, dat werkte bij mij heel goed. tussen mannetje en mij gaat het weer prima. nadat er een enorme explosie is geweest zijn we weer nader tot elkaar gekomen. we waren elkaar gewoon even kwijt.
Hahaha biefstuk moeten eten dat klinkt goed! Oooh vanaf 6 weken pas...nog een paar dagen biefstuk eten voor jou haha. Gelukkig helpen de pijnstillers wel buiten mijn ongi om maar tijdens mijn ongi niet, oke ik zal de 19de eens vragen naar zaldial, zegt mij als medisch secretaresse niet veel.. Fijn om te horen dat alles weer goed is tussen jullie en dat jullie elkaar even kwijt waren is niet zo gek na alles wat jullie hebben meegemaakt! En het is goed om soms een explosie te hebben zodat het weer beter kan gaan.
@ gyn bezoek: ik heb gewoon de uitslag van manlief meteen gekregen hij staat daar in het systeem (daarom wist ik de uitslag zelf ook al) Maar ik zat helemaal (helaas) goed met mijn conclusie over zijn zaad. Er zwemt maar 10 miljoen en de bewegings snelheid is 20%. Normaal is boven de 50%! Dus.... Any way. Ik moet bloed laten prikken. Krijg het zelfde geweldige onderzoek als Laurise! En man lief moet nog een keer een zaad onderzoek laten doen om te kijken of het veranderd. Verder een samenlevingstest. Daarna gaat ze kijken of ik aan de hormonen moet om dat mijn cyclus vrij lang is. Of dat er andere medische hulp middelen uit de kast gehaalt gaan worden vanwege mijn man. Damn zit momenteel echt even in een dipje. Wil gewoon spontaan zwanger worden. Maar aan de andere kant ben ik blij dat ik doorgezet heb anders was je aan het oefenen en eigenlijk is de slaging percentage zo klein dat het mss zelf niet eens gaat lukken. Zow @ shenoby eetsmakelijk!!!
Ooo wat balen zeg dat je toch gelijk had over de uitslag...je had vandaag de afspraak dus..sorry je vergeten succes te wensen.. Krijg je een hystroscopie? Hopelijk doet het minder pijn, waarschijnlijk wel, de meeste voelen er amper iets van.. Ik snap heeeel goed dat je in een dip zit..pff het is allemaal niet niks.. hoeveel miljoen is het normaal? En ja de beweginssnelheid is er dus wel maar niet heel snel.. Ik snap dat gevoel heel goed dat je zelf zwanger wil worden zonder het ziekenhuis maar aan de andere kant ben je opgelucht dat er iets gaat gebeuren en dat er naar gekeken wordt want inderdaad nog een paar maanden zo tobben met minder kans is ook niks.. Wanneer krijg je de hystroscopie en vervolg afspraak? Dikke knuf meis!!
@ anita. begrijpelijk meid dat je een dip zit. maar positief punt in dit alles is dat je nu verder kunt. anders was je inderdaad aan het klussen en gefrusteerd dat het niet lukte terwijl de kans sowieso niet zo heel groot was. ik hoop dat er minimale ingrepen van het ziekenhuis nodig zijn. en dat je snel dat welbegeerde beebje in je buik mag hebben
Hallo meiden! Shenoby, hier is alles super Kleine meid is wel wat huilerig voor het slapen gaan 's avonds, ik heb het gevoel dat dat echt met de warmte te maken heeft... Oh lekker biefstukje Die vond ik na de bevalling ook heerlijk geniet er nog even lekker van! Laurise, inderdaad is de reden waarom niet fijn, maar je weet nu wel zeker dat het of snel raak is, of dat je snel geholpen wordt. Lijkt me toch fijn om te weten dat er hoe dan ook schot in de zaak zit. Een diki digi knuffel van mij Anita, ik kan me voorstellen dat je in een dip zit. Maar je weet nu in ieder geval wel waar je aan toe bent en dat "gewoon" proberen een hele kleine slagingskans heeft. Dikke digi knuffel! Hier, alles gaat z'n gangetje hier Verders eigenlijk niets boeiends te melden
@Paradijsvogel Aaah zielig dat je kleintje zo'n last heeft van de warmte..gelukkig valt het vandaag en de rest van de week volgens mij wel mee. Precies het is fijn dat je zo begrepen wordt en dat ze iets gaan doen.. Bedankt voor de digi knuf! Ik heb uitslag van progesteron.. heeft iemand hier er verstand van? Uitslag 8.2 en dit staat erbij fol. fase 0.6 - 4.7 mid. cyclus 2.4 - 9.4 lut. fase 5.3 - 86.0 post menop. 0.3 - 2.5 Heb ik wel of geen ei gehad?
@ laurise hoe kan het dat jij zoveel tekst in je handtekening hebt. Bij mij loopt ie maar te zeiken dat ik maar max 600 letter mag gebruiken! @ hier (nog een keer) Weetje het is idd zo wat jullie zeggen mss komt ik nu verder. Maar gewoon het idee. Het eerste wat ik tegen mijn vriend zei (hij is altijd gezond en heeft nooit wat en ik val bijna van ellende uitelkaar) Ha zie je wel er klopt ook iets aan jou niet! Gemeen maar hij moest wel heel hard lachen. Ik haal hier ook wat positiefs uit en dat is dat ik weer begonnen ben mijn lief en leed rond het zwanger worden op een heerlijke sarcastische anita manier op papier te zetten. (zie mijn handtekening) En jah je moet altijd humor van iets in blijven zien. Zo ook bij de gyn vandaan heb ik in de auto de droge opmerking geplaats dat ik expert word met wat er wel en niet in mijn doos past! Wat gaan jullie wel neit denken over mij Kan ook heel serieus en lief zijn!
Pff slik anita ik heb je verhaal gelezen en zie zo mezelf er in terug. Ik ben ook sarcastisch en zeg altijd dat ik een openhuis houdt als ik naar de gyn ga. Hup jantje en pietje erbij en het hele team is weer compleet, welkom in mijn doos.. en dan wel proberen te ontspannen he.. tja zal die eendebek bij jou er eens in stoppen (man gyn).. sorry ben ook heel lief en schattig maar hier maak je mij ook hels mee. En die onderzoeken ja die hebben wij ook gehad, alleen krijgen we maandag 19de nog te horen of ik ook die HSG krijg om mijn eierstokken door te spoelen/fotografen.. Net naar de afdeling gelopen en waarde is te laag voor eisprong moet boven de 15 zijn.. maar te hoog voor nadere eisprong dus kan ook zijn dat ie al gesprongen is maar slecht eitje is *zucht* ja joh gooi er allemaal maar bij.. en dan lekker wachten tot de 19de pfff hoe kun je zo nog werken en je dagelijkse ding doen.. Sorry zit ook even een dip, handje schudden Anita haha
Oh, ik zou jullie zo graag uit de dip willen helpen, maar helaas kan ik niet zoveel voor jullie doen... Behalve digitaal blijven knuffelen Anita, ik moest wel even om je verhaaltje lachen hoor Maar ik kan me voorstellen hoe frustrerend het is...
@ Shenoby; fijn dat alles tussen jullie weer helemaal oké is. @ Anita; kan me indenken dat het even slikken is, niemand wil graag de mmm in natuurlijk, maar het lijkt me toch wel een fijn idee dat je hulpt krijgt. Geeft misschien toch een gevoel dat het niet lang meer hoeft te duren, dat je een flinke stap in de goede richting zet, of niet? @ Laurise; voor jou ook, lijkt me heel fijn dat je hulp krijgt en er helemaal voor kunt gaan. Succes met alles! @ hier; ongi is weer ouderwets, veel heftiger dan de afgelopen maanden dus denk dat mijn lijf ontpilt is en weer gaat functioneren zoals voorheen. Hoop dat dat een goed teken is...
@Bibi Ja opzich wel fijn maar je weet niet waar het gaat eindigen en op welke manier het straks gaat, als deze uitslag weer inhoud dat ik misschien geen goede eitjes heb dan gaan we een best pittig (vind ik) traject in van hormoon spuiten / follikelmeting. En tja wat Anita ook zegt al die onderzoeken zijn lichamelijk en geestelijk ook niet niks, maar ik snap ook jou gedachte hoor! Het is gewoon heel dubbel allemaal. Iedereen wil normaal zwanger worden en geen mankementen hebben op dit gebied. Ik hoop voor jou dat je inderdaad ontpilt ben en dat je eigen cyclus dit weer op pakt, temperatuur je nog?
@ bibi ik hoop het voor je. Zou lekker zijn het gevoel alleen al dat je lichaam er klaar voor is! @ Laurise handje schud terug....... @ paradijsvogel een digi knuf voelt al goed hoor. En het feit dat ik hier alles kwijt kan! @ hier net lekker gewerkt....heerlijk dat alleen werken. Morgen een gesprek voor een nieuwe functie met meer uren maar ik ga zeiken voor mijn salaris wil meer! Hihi. Als zometeen mijn ort er van afgaat moet er wel geld bij. (in mijn achterhoofd denk ik dan kan ik minder werken als ik kinderen heb en dan heb ik meer geld )