Meiden van 1985 !!!!!!!!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door anita85, 12 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    dankjewel voor alle meiden die aan elkaar denken. Het is heerlijk dat je met iemand kan praten of lekker zeiken. Niemand in mijn omgeving weet dat ik zwanger probeer te worden. Uuh jah mijn vriend dan wel :D. Maar soms heb ik het er zo moeilijk mee. Heb allerlei vage klachten. Waar ik zelf niets mee kan. En dan is het zo fijn om bij jullie te zijn!

Dank jullie wel!!

Jullie zijn mijn engeltjes :)

2. paradijsvogel

paradijsvogel Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Gezellig!

3. paradijsvogel

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Dat is inderdaad heel fijn! Ik heb na mijn miskramen ook echt heel veel gehad aan sommige meiden hier op het forum!

4. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    ben de hele avond al zo misselijk hoop dat het een goed teken is, ben nooit misselijk!

andere meiden die dat ook hebben of gehad na het stoppen met de pil? en niet zwanger zijn?

5. paradijsvogel

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik had elke maand wel iets, maar meestal was het gewoon mijn lichaam die me voor de gek hield :( Maar ik duim voor je mee!

6. nicolevos21

nicolevos21 Actief lid

18 aug 2008
    307
    0
    0
    overijssel
    ik ben ook vaak misselijk de laatste tijd maar deze maand eigenlijk niet heb mijn nod de 18e morgen dus maar aangezien ik vaker overtijd ga wacht ik tot ik een week overtijd benen dan ga ik pas testen. heb wel last van pijnlijke en jeukende borsten pff we zien wel.

liefs nicole

7. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    heerlijk om te lezen hoe onze lichamen ons lekker laten twijfelen. Zal het nu wel of toch niet........

Voor iedereen komt er een tijd :D

8. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    @ Paradijsvogel...leuke ticker heb je. Hahah die tekst:D

Ik vind het ook prettig om op het forum te kletsen. Ook in mijn omgeving weet niemand het. Heb wel laten merken dat ik het graag wil, maar niemand weet het. Ik wil het tegen die tijd wel vroeg vertellen, omdat het anders erg opvalt als ik niet meer drink, feest en rook. (jaaa ik weet het, maar zodra de test positief is ga ik leven als een non)!!!!!!! IK heb namelijk altijd hoog van de toren geblazen als ik dat allemaal niet meer doe dan ben ik zwanger...dus heb wel pogingen gedaan, maar kreeg direct reacties oooh wil je zwanger raken (en bovendien vind ik het moeilijk met dit alles definitief te stoppen als ik nog niet zwanger ben)..vindt het juist zo leuk als het een verassing is:D

9. paradijsvogel

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    @ Ladylola, ik ben ook pas gestopt met roken na de positieve test, maar dat had weer een hele andere reden ;) Ik ben juni 2008 gestopt met roken, omdat ik zwanger was, augustus 2008 weer begonnen omdat ik een miskraam had gehad. Toen ben ik oktober 2008 gestopt omdat ik graag niet rokend zwanger wilde raken, toen ben ik ongeveer januari weer begonnen, omdat ik toch steeds ongi werd (en niet lekker in mijn vel zat). Toen ben ik mei 2009 weer gestopt omdat ik zwanger was en ben ik juni weer begonnen omdat ik een miskraam kreeg, maar 6 weken na de miskraam bleek ik zwanger en ben ik weer gestopt! En nu ben ik dus nog steeds gestopt met roken ;)

Wat een verhaal zeg!!!

10. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    knap hoor!!

11. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant
    Goedenavond lady's,

Hier nog een uit 1985 !

12. jump

jump Lid

26 feb 2009
    13
    0
    0
    yep ik ben ook van 85

heb een dochter van 8 maanden :)

13. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    Ik ben ook van 85, en nu ruim 2 en half jaar bezig voor een wondertje..

14. paradijsvogel

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Nog meer meiden uit 1985!!! Gezellig!!!

15. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

hier nog eentje die gebouwd is in 85.
    we hebben een zoontje van nu 6 maanden oud. maar zou heeeeel graag weer gauw zwanger willen worden. maar mannetje denkt daar anders over en wilt wachten tot 2011.
    dus dan moeten we maar iets van een middenweg vinden toch? ik wil nu en hij wilt in 2011. dan maar ergens midden..tegen het eind van 2010. vinden jullie ook niet ?:D

16. nicolletjuh

nicolletjuh Actief lid

4 sep 2008
    319
    0
    16
    hallo dames, hoe is het met jullie? een paar nieuwe erbij, leuk!! :D mooi bouwjaar toch he haha! en zijn er al meiden die getest hebben? ik had volgens mij gister ongesteld moeten worden maar tot op heden nog niks en heb vanochtend getest maar die was negatief! :x snap er niks meer van:( dus kan ook het ziekenhuis nog niet bellen! dan maar weer wachten he! veel liefs

17. nicolevos21

nicolevos21 Actief lid

18 aug 2008
    307
    0
    0
    overijssel
    @t Nicolletjuh
    wat balen dat die negatief was maar misschien was het nog wel te vroeg ik ben ook overtijd 9 dagen maar ik wacht nog ff met testen aangezien ik vaker overtijd ben de laatste tijd ik hoop voor je dat die snel positief wordt.

@t de nieuwelingen;) welkom hierrrr

liefs nicole

18. nicolletjuh

nicolletjuh Actief lid

4 sep 2008
    319
    0
    16
    @nicole, bedankt voor je reactie, helaas ben ik net ongesteld geworden en heb dus ook maar gelijk het ziekenhuis gebeld en moet nu morgenochtend om 11uur komen! voor onderzoeken en dan kijken hoe verder? jij ook succes en ga duimen dat jij wel een positieve test is handen hebt! liefs nicole :)

19. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    :D mmm was het drink water in 85 niet goed ofzo omdat we allemaal niet zo snel zwanger worden?? Iets is er niet goed gegaan :D

20. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

haaaiiii

vandaag een beetje weten te onderhandelen met vriendlief wat betreft een tweede kindje. eind dit jaar hooguit begin volgend jaar gaan wij voor een tweede:D:D ik superblij natuurlijk hij vindt het nog een beetje eng idee omdat hij rond die periode aan het afstuderen is.

Deel Deze Pagina