Meiden, ik heb niet helemaal mee gelezen. De vader van Alana en ik hebben besloten een punt achter onze relatie te zetten, dus mijn leven staat op het moment een beetje op z'n kop....
@ paradijsvogel, tja is logisch dan dat je niet meeleest he? je hebt wel wat anders aan je hoofd. waren jullie al lang samen? of liep het al tijden niet lekker? misschien ben ik wat vrijpostig hoor maar zo bedoel ik het niet. gewoon interesse voor als je misschien je verhaal kwijt wilt. mijn pb staat in ieder geval voor je open. en ja uit elkaar gaan is natuurlijk een grotere stap als er een kindje in het spel is dan dat je alleen met zijn 2en bent. maar als je niet gelukkig bent samen,doe je alana er ook geen plezier mee om omwille van haar bij elkaar te blijven. wel fijn dat je heerlijk van haar kunt genieten. en wat leuk om te zien als ze zich steeds meer ontwikkelen. ik blijf me er elke keer nog over verbazen. hele dikke digi knuffel en kop op meid!
Jeetje paradijsvogel wat een heftig nieuws zeg.. pff ik weet niet goed wat ik moet zeggen. Wil ook meteen van alles vragen maar weet niet of je het wil vertellen.. mijn pb staat ook op voor je, of misschien wil je het hier wel kwijt... Sterkte meis!
dit bericht is speciaal voor paradijsvogel: **HUG HUG HUG HUG HUG** Zo moest er even uit. En paradijsvogel het wordt altijd weer licht!
hey meiden ik weet de uitslag van het sperma onderzoek van mijn man al! Het is nog precies het zelfde. Damn.
@ Paradijsvogel Jeetje meis dat is schrikken zeg! Ik wist niet dat het niet helemaal lekker liep tussen jullie... dat is echt een grote angst van mij, dus je het geluk samen hebt, maar uit eindelijk er achter komt dat je niet bij elkaar hoort... verschrikkelijk lijkt me dat met zo'n wondertje van jullie samen. Heel veel sterkte en als je ff van je af wilt schreeuwen kan dat hier altijd natuurlijk @ Anita Balen meis... gaan jullie nu meteen de iui in na jou onderzoeken?? Had je veel hoop dat het deze keer beter zou zijn?? Hoe is je ventje er onder? Mijn vriend had het er erg moeilijk mee dat het bij hem met de haken over de sloot was...
@anita Oooo wat k*t zeg dat het dezelfde waarde heeft en niet goed is.. Heb je maandag het HSG onderzoek, sorry had het al gevraagd maar ben het even kwijt..
nee woensdag middag. Heb hem wat later dan anders maar zat met mijn werk. De FV durfde het eigenlijk niet aan zo laat maar heb gezegt dat het best kan omdat ik toch een lange cyclus heb. Dus we zijn er uiteindelijk over eens geworden. (geloof dat ik best een irri patient ben!) Dus woensdag. Ik zie er zo tegen op. Ik heb namelijk nooit krampen van mijn ongi. Heb eigenlijk nooit ergens last van. Dus ik ga nu echt pijnlijden. Damn...
Oke spannend woensdagmiddag, en tja als jezelf in het zkh werkt weet je meer en denk je meer mee dus dan lijkt het voor jezelf dat je een lastige patient bent. Ik vraag en zeg ook alles haha. Het schijnt een vervelend onderzoek te zijn.. hopen dat je er met pijnstilling niet al te veel last van hebt..
waren jullie al lang samen? We waren 5 jaar samen of liep het al tijden niet lekker? Het liep inderdaad al een tijdje niet helemaal lekker, maar we hebben het nog een hele tijd geprobeerd. We wilde dit allebei niet te snel opgeven, maar het gaat gewoon niet meer. misschien ben ik wat vrijpostig hoor maar zo bedoel ik het niet. Geen probleem meis maar als je niet gelukkig bent samen,doe je alana er ook geen plezier mee om omwille van haar bij elkaar te blijven. Daarom hebben we ook besloten nu uit elkaar te gaan en niet meer te lang te wachten. Nu staat ze nergens tussen, omdat we geen ruzie hebben.
als mijn onderzoeken goed zijn gaan we door voor de iui. Dus spannend spannend spannend. En paradijsvogel ik geef je gelijk als het niet gaat gaat het niet. En nu is alana nog zo klein dat ze het niet bewust onthoud wat er speelt. Daarbij komt ze weet zometeen niet beter dat papa en mama allebei een andere man of vrouw hebben. Ze heeft geen scheidings trauma zeg maar.
Dat hoop ik inderdaad Ik heb vandaag een slaapbank gekocht bij de Ikea en heb deze bij mijn ouders op zolder gezet. Deze ga ik van de week in elkaar zetten en dan ga ik rustig aan spullen die kant op brengen.... Aan de ene kant kijk ik er naar uit, omdat het hier gewoon heel dubbel is, maar aan de andere kant heb ik er helemaal geen zin in..... Spannend meis!
@ Paradijsvogel; pfff, dat is niet niks zeg...Als ik je berichtjes zo lees ben je er wel nuchter onder, of niet? Heel evel sterkte de komende tijd in elk geval! @ Anita; ook jij veel sterkte en een hele dikke knuffel!! Wat ik me ook afvraag (als ik zo vrij mag zijn ) Hoe is je man eronder? Kan me voorstellen dat het voor hem alles behalve prettig is omdat het probleem bij hem ligt... @ hier; nog geen ongi, dag 25 inmiddels...Vriend wil nog steeds graag samen testen dus dat zal dan zaterdag worden, maar héél misschien test ik wel stiekem morgen al. 8) Ik durf alleen niet goed. Ben gewoon bang dat mijn cyclus wat langer is dan vorige maand en ik weer een nega test in handen heb...Ik hou jullie op de hoogte!
Ik ben ook heel verdrietig, maar ook heel nuchter inderdaad. Hoe kut dit ook is, ik weet dat dit uiteindelijk de beste keuze is..... Ik kan het me voorstellen meis! Ik heb zelf nooit vroeg getest, meestal pas bij een week overtijd. Gewoon omdat ik zeker wilde zijn. Vaak als je vroeg test en nega test denk je, ach het zou eventueel nog kunnen. Dan maak je jezelf alleen maar gek Succes meis!
Helaas meiden, test was echt super-wit. En nog geen ongi dus laat die maar snel door komen dan kunnen we verder.