Meiden van 1985 !!!!!!!!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door anita85, 12 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Laurise

Laurise Niet meer actief

@Bibi
    Bedankt voor je knuffel! Goed dat je vooruit kijkt en inderdaad is het handig om die dingen al gedaan te hebben voordat je naar de huisarts gaat en voor jezelf geeft het ook duidelijkheid.. wanneer krijg je ei.. hoelang is je LF. Ben je inmiddels al ongi geworden? Ik hoop het niet en dat er een beebje in je buik zit. Goed dat je vriend positief is.

@Shenoby
    Ja zeker, had er wel rekening mee gehouden maar de klap was toch hard gisteren. Zo definitief.. voel me af en toe een mislukkeling, ik weet dat ik er niks aan kan doen maar het doet wel pijn dat ik zelf geen kinderen kan maken..beetje falen.. gek he, of niet? Fijn dat het goed gaat met je, en dat je zo aan het genieten bent van Nikki. Dat moet je zeker ook blijven doen en ook van het kleine frummeltje in je buik!

@Paradijsvogel
    Ja zeker een terleurstelling weer. Gyn had het wel gezegd dat ze niet dacht dat het deze keer wel goed zou zijn maar toch heb je een beetje hoop en nu definitief dat we aan de clomid gaan. Fijn natuurlijk want dat gaat zeker goed komen. Maar de klap is hard, het besef dat we een jaar bezig zijn geweest met geen enkele kans is zuur. Hoe vaak we het ook deden, op welke momenten ook het had toch geen zin achteraf. En na een jaar tijd krijgen we straks de eerste kans. Hangt van mijn ongi af wanneer ik begin. Moet op de derde of vierde dag van je ongi. Heb 17 aug bel afspraak uitleg clomid en zit dan op dag 30 dus denk mijn ongi dag. Dus wel fijn dat we aankomende maand meteen kunnen beginnen. Ja ik heb goed hoop met clomid, "even" mooie eitjes maken en bevruchten maar!

2. paradijsvogel

paradijsvogel Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik kan me de telleurstelling voorstellen.... Wel heel fijn dat jullie de volgende ronde meteen met clomid kunnen begin. Het is inderdaad een heel nieuw begin en met kansen! Dat maakt het ook wel spannend lijkt me! Je hebt straks gewoon hele mooie eitjes die staan te springen om bevrucht te worden ;)

3. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Laurise; nog steeds geen ongi hiero. Pfff, wat duurt dat lang zeg. ;) Als ik niet zwanger ben hebben we dus gigantisch mijn ei gemist deze ronde. Ik hou je op de hoogte hoor!
    Hoe is het vandaag met jou?

4. Laurise

Laurise Niet meer actief

@paradijsvogel
    Zeker spannend lijkt het mij dat we straks echt kans hebben, hopelijk is de teleurstelling dan niet harder.. maar goed we gaan er vanuit dat het snel lukt.. zeker met het super zaad van mijn man. Haha ja dan ligt mijn mooie ei klaar voor de 66 miljoen zaadjes haha blijft leuk klinken!

@Bibi
    Ooo balen zeg nog geen ongi.. of niet... geen bloed geeft moed! Nog een testje wagen? Door je banner weet ik niet op welke dag je zit...
    Met mij gaat het wel weer, al spookt het af en toe wel door mijn hoofd maar besef ook dat ik ook wel blij ben dat we geholpen worden en kan niet wachten om te beginnen en een keer een echte kans te krijgen

5. paradijsvogel

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    66 miljoen zaadjes klinkt goed :D en denk eraan, na de "daad" even 15 minuten (met je billen omhoog) blijven liggen, dan kunnen die 66 miljoen zaadjes rustig hun werk doen ;)

6. Laurise

Laurise Niet meer actief

Ja veel he, ze zei wel dat ongeveer de helf afvalt al heel snel maar goed 33 miljoen is ook niet niks haha. Is dat echt zo?? Is dat geen fabeltje???

7. paradijsvogel

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    ik had wel altijd het idee dat er dan minder sperma uit me liep (oei, wat klinkt dat goor :D) en baat het niet, dan schaadt het niet :D

8. Laurise

Laurise Niet meer actief

Hahaha ja gek idee he, dat er ff 66 miljoen of 33 miljoen ingespoten wordt en ook ongeveer 33 miljoen eruit lopen haha.. vieze praat maar eigenlijk wel heel bizar. Maar nu moet ik wel zeggen dat 66 miljoen met 3 dagen onthouding is..
    Ja precies zal tijdens eisprong/goed eitje volgens gyn het standje onderop doen en dan benen omhoog :)

9. Laurise

Laurise Niet meer actief

@Anita
    Hoe was het HSG onderzoek? Ik hoop dat het niet al te pijnlijk was, kun je de uitslag al in je dossier zien?

10. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    @ hier:
    het was gister mijn dag wel zeg. Eerst naar de kaak chirurg en toen die hsg. Maar wat denk je. Die hsg deed niet eens zeer. Alleen heel even doen ze mijn baarmoeder mond open deden. Verder voelde ik niets. En kreeg meteen de uitslag van de gyn dat alles goed is. Weetje hoe vet onderzoek. Je ziet op de rontgen zo je baarmoeder en je eileiders naar de eierstokken kleuren. Echt heel mooi om te zien. Dus einde conclusie bij mij is alles goed.

Maaruh dames als je de helft over houdt van de sperma cellen word ik heel verdrietig. Ik denk 10 miljoen cellen met een bewegings snelheid van 20 %. Als daar de helft van afvalt ga ik nooit zwanger worden (!). Mmmm:$

11. Laurise

Laurise Niet meer actief

@Anita
    Wat fijn dat het onderzoek mee viel. Viel het bij de kaakchirurg ook mee? Oke ja dat lijkt mij ook bijzonder om dat te zien. Super fijn dat alles bij jou goed zit.

En tja van die zaadjes, dat is ook dan de rede waarom jullie de mmm in gaan omdat de kans op zelf zwanger worden klein wordt inderdaad.. En met IUI halen ze de beste zaadjes eruit en spuiten dat direct in als je eisprong hebt dan hoeven ze ook niet zo'n lange weg af te leggen.. dus ik hoop dat dit de oplossing voor jullie is..je hebt er maar 1 nodig..

12. Laurise

Laurise Niet meer actief

@Anita
    Net weer even je dagboek gelezen.. "mooie" verhalen schrijf je.. haha en een hunk op je werk is niet verkeerd, waar hebben ze die vandaag getrokken.. zie hier geen 1 haha. Ben je er al achter hoe je hormonen uitstraalt.. wat zei je vriendin toen je vroeg wat ze daar mee bedoelde?

13. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Hey meiden! Kom ook weer even kijken hier. Nog steeds geen duidelijkheid...Gister nega getest met cb+. Héél misschien dit weekend nog een kv, maar dan ga ik wel met vakantie dus weet niet of ik hier dan nog kan posten, dan moeten jullie dus even in spanning blijven zitten. ;) Was zó overtuigd dat ik de signalen had opgepikt van mijn ei, maar vraag me nu af of ik wel een ei gehad heb deze maand. :(

@ Laurise; heb je de uitslag nog niet kunnen zien?

@ Anita; moeilijk verhaal bij jullie meid... Ik hoop echt dat de IUI goed uit gaat pakken, je moet echt nog niet opgeven hoor! *knuffel*

14. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    @ bibi
    je kunt ook onbewust zelf je menstruatie tegen houden. Probeer je eens lekker te ontspannen in bad. Vaak komt het dan wel weer op gang.

@ hier
    voordeel van de mmm ik kom veel meer aan slapen toe! Sex heeft toch geen zin! whaha nee grapje. Vind het moeilijk dat het bij mijn mannetje zit eerlijk gezegt. Ik ben ook zo'n beroeps twijfel kont. En nu helemaal. Bah

15. shenoby

shenoby Niet meer actief

@ anita,'
    het zijn inderdaad moeilijke dingen.
    maar hoe zou het zijn als jij "de schuldige" was.
    ik weet dat in onze relatie ik degene ben normaal gesproken.
    maar mannetje vond het erger voor mij dan voor hem zelf.
    hij zag het allemaal wel positief in en zei toen dat er nog zo veel mogelijkheden waren.

vooraf hebben we het er ook over gehad en heb hem toen gezegt dat als het aan mij lag dat ik hem dan zou verlaten.
    boos dat ie werd,waarop hij vroeg: zou je mij in de steek laten als het aan mij ligt? Nee absoluut niet daar komen we dan ook wel uit.

maar kan wel heel erg begrijpen dat je erg onzeker word.
    helemaal als je kinderwens zo sterk is.
    ik weet ook niet wat ik zou hebben gedaan alls het aan hem lag en het wilde gewoon echt niet lukken.
    of ik me dan aan mijn woord kon houden???

maar ja daarentegen kon ik me helemaal niet voorstellen met een andere man.
    dus tja zat ik toch aan hem vast:)
    succes meid. het is niet makkelijk maar ik hoop dat jullie er samen uit komen.

16. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    ja idd. Maar het veranderd je wel. Terwijl je alles samen aan kunt en zoiets kan je niet hendelen. Vind het echt heel raar van mezelf. Pff

17. Laurise

Laurise Niet meer actief

@Anita
    Logisch dat je die gedachten hebt maar wat Shenoby ook zegt draai het eens om. Ik heb juist een enorm schuldgevoel dat het aan mij ligt en ik heb net als Shenoby ook gezegd tegen mijn man dat hij maar naar een vrouw opzoek moet die wel goede eitjes heeft. Nou hij heeft mij even goed door elkaar geschud! Als jullie relatie sterk genoeg is, komen jullie er wel uit. En er zijn nog veel mogelijkheden hoe moeilijk daar ook aan toe te geven is.. want niemand wil via de mmm zwanger worden..Maar verlies het doel niet uit het oog!

Vandaag weer bloedgeprikt, dag 29... morgen de uitslagen.. al weet ik die natuurlijk al. Nu hopen dat ik snel ongi wordt want dan kan ik deze week nog aan de Clomid. Kom maar ook met die mooie eitjes!!!

18. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    laurise en wat is de uitslag?

19. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    serindipty hoe is het met je bekken???

20. Laurise

Laurise Niet meer actief

Uitslag is zeer slecht.. lig de hele dag te janken op mijn bed... vandaag gehoord dat ik helemaal GEEN eisprong heb... dus het tempen heeft mij 4 maanden voor de gek gehouden, maak het stofje wel aan/hormomenscreening was goed maar kut lichaam maakt geen ei.. sorry ben heeel erg boos en verdrietig want werd ook nog een behandeld door een gyn die een ijskonijn heeft uitgevonden. Ach ik schrijf je even een kuurtje voor (clomid dus) net of ik voor antibiotica kom voor mijn grote teen.. Geen folikelmeting maar op dag 21 bloedprikken en dan op dag 28 samen met manlief komen om te kijken of het aanslaat.. Pff ze had ook doodleuk even de uitslag op mijn voicemail ingesproken, ik naar haar kantoor, want had oproep gemist. Ja ik heb toch ingesproken.. pff tja voor jou ik het misschien doodgewoon voor mij niet. Nu van dag 3 tot dag 7, 50 mg Clomid gaan slikken. Heb nu bruinverlies dus zal morgen wel dag 1 hebben. En dan gauw beginnen. Maar ga morgen eerst even mijn colleg (kinderarts) bellen over de gang van zaken want ben erg boos hoe het is gegaan en wil een andere gyn die wel een folikelmeting gaat doen. Hoor van meiden die ook clomid gebruiken dat ze dat allemaal krijgen. Hoe was dat bij jou Shenoby?

Sorry even ego..

Deel Deze Pagina