Meiden van 1985 !!!!!!!!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door anita85, 12 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shenoby

shenoby Niet meer actief

ik kreeg ook een fm.
    moest vanaf dag 3 tot 7 slikken.
    dan kreeg ik een follikelmeting. rond dag 14 ofzo
    dan ging ze zeggen wanneer ik met ovutesten moest beginnen en gaf ze de vermoedelijke eisprong datum aan (klopte altijd)

2. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ Anita
    Hoe is het met jou meis?? Wanneer heb je weer een afspraak en wat gaat er dan gebeuren??
    Snap echt goed dat je gaat twijfelen aan je vriend... maar stel je zou het uitmaken en opzoek moeten naar een andere leuke man, voordat je dan weer aan kinderen kan beginnen ;) dan is je kinderwens nog verder weg... Maar tuurlijk is dit een klap in je gezicht als je gewoon zo snel mogelijk zwanger wilt worden! Als je eenmaal zwanger bent is die twijfel als sneeuw voor de zon verdwenen, maarja daar heb je nu niks aan natuurlijk! Het is wel fijn om te weten, dat als je eenmaal met IUI gaat beginnen, je in eens elke maand een grote kans hebt om zwanger te zijn!! Dat geeft hopelijk een heel ander gevoel als dat nu elke maand met wanhoop voorbij gaat...

@ Laurise
    Meis, jeetje wat een k*t nieuws voor jou ook!! Ik hoop zo dat clomid voor jou de oplossing is!! Hopelijk blijkt er voor jou nu ook eindelijk weer kans te zijn!!

@ shenoby
    Hoe gaat het met jou meis? Nog steeds weinig "klachtjes"? Wanneer krijg je weer controle of een echo?? Je gaat hard naar die 12 weken toe :)

@ Hier
    M'n bekkeninstabiliteit gaat super :D gewoon geen last van... behalve als ik rare bewegingen heb gemaakt... maar dat moet ik gewoon niet doen haha! Ik werk weer fulltime en ben uit de ziekte wet! Top dus! Nog 2,5 week werken, dan hebben we eindelijk 3 weken vakantie!! We gaan een week naar zwitserland en een week naar italie... daarna moeten we nog dingen regelen als de kleine erkennen... en we moeten nog iets van samenlevings contract of geregistreerd partnerschap doen... Verder heb we ook nog geen idee van kinderkamer ofzo... dus voorlopig zijn we zoet ;)
    Ik begin de kleine nu ook te voelen denk ik... het kietelt enorm en ik kan niet tegen kietelen! ;) Over 2 weken de medische echo.. spannend

3. paradijsvogel

paradijsvogel Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh, wat leuk dat je de kleine begint te voelen! Dat had ik inderdaad ook met ongeveer 17 weken. spannend hoor!

4. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    @ laurise
    ik heb er één woord voor en dat is belachelijk dat de gyn zo doet. Ik zou het idd ook even aankaarten. Go girl

@ serendipty
    wat leuk dat je nu je kleine gaat voelen. Wil je over 3 weken het geslacht van je kindje weten of laten jullie het een verrassing zijn?

@ paradijsvogel
    hoe gaat het met jou dan? ben je al over?

@ hier
    vandaag voor de tweede keer deze week een samenlevingstest gehad. Had een leuke gyn. Mocht zelf het beeld onder de microscoop op zoeken! Er waren een paar die krachtig zwommen maar de meeste lagen stil. Ach 10 miljoen blijft 10 miljoen. Ze dacht er ook zo over en zei al dat het toch iui word.
    Ach en mij en mijn mannetje ik betrap me erop dat ik als ik aan later denk aan mij en hem denk. En wat iemand al zei als ik op zoek moet naar een neiuwe partner dan ben ik nog ouder. Maar ik wil niet dat dat een rede zou kunnen zijn voor mijn beslissing. mijn beeld is oud worden met de papa van mijn kinderen. En als het nou al niet goed ZOU voelen kan je beter nu die keuze maken dan over 3 jaar ofzo. Maar we komen er samen wel uit.

voor de rest

** KNUFFEL **

5. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ Anita
    Het gaat nu gewoon even minder, omdat jullie allebei in een klote situatie zitten! Allebei ga je er waarschijnlijk anders mee om en praten over zo'n onderwerp is ook nog heel lastig! Wij hadden in die periode echt veel ruzie... zoveel zelfs dat we het op een gegeven moment maar een maand niet heb geprobeerd, omdat ik bang was dat het mis zou gaan in onze relatie! En toen ik eenmaal zwanger was waren de ruzies als sneeuw voor de zon verdwenen en nu zijn we de gelukkigste mensen op aarde... SAMEN! Hopelijk komen er snel de gelukkige tijden, maar het is wel fijn om te weten dat jullie moeilijke situaties ook samen aan kunnen! Ook al is het soms even moeilijk!

Wij willen het geslacht wel weten idd, maar houden het verder geheim (als m'n vriend dat kan haha) Vind het wel leuk om iets van ons samen te weten...

@ Paradijsvogel
    Hey!! Ik ben ook heel benieuwd hoe het met jou gaat!! Zit je al bij je ouders?? Nog steeds achter deze beslissing?? Nog verder gepraat met je exvriend??

6. shenoby

shenoby Niet meer actief

@ laurise,
    hoe is het meid?
    al een beetje van de schrik bekomen?

@
    anita,
    hoe is het met jou/jullie?
    sta je er weer een beetje positiever in?

@ serindipity,
    nog steeds weinig kwaaltjes.
    en ja die 12 weken kom hard dichterbij.
    vooral nu. heb vandaag een echo gehad en ben 5 dagen naar voren gezet.
    klopte trouwens ook beter met mijn eigen berekeningen.
    6 sept heb ik de 12 weken echo.

@ paradijsvogel.
    ik hoop dat het allemaal goed gaat bij jou.

dikke knuffel voor iedereen

7. paradijsvogel

paradijsvogel Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Hallo meiden!

Ik woon nu inderdaad iets meer dan een week bij mijn ouders. Ze komen morgen terug van vakantie, tot nu ben ik hier dus alleen met Alana geweest. Ik sta nog steeds achter de beslissing als is het soms best moeilijk. En zoals Anita net al zei: ook mijn beeld was oud worden met de papa van mijn kindje, maar helaas zit dat er niet in....

8. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    meiden hoe gaat het met jullie??

9. Laurise

Laurise Niet meer actief

@Serendipity
    Wat fijn dat je geen last meer hebt! En dat je fulltime werkt en uit de ziektewet bent! Lekker bijna vakantie! En wat geweldig dat je de kleine voelt! Wanneer heb je medische echo? 20 weken echo zeker?

@Paradijsvogel
    O dat was wel even fijn denk een weekje samen met Alana bij je ouders.. of was het te stil? Hoe is het nu met je ouders erbij?

@Shenoby
    Nou ja wel van de schrik bekomen maar ik vind het allemaal wel heftig hoor.. maar ja de kansen zijn nog groot dus komt wel goed. Morgen laatste Clomid en dan 8 sept bloedprikken en 9 sept de uitslag bij een andere gyn gelukkig (zie mijn algemene verhaal hieronder). Hoe is het met jou? Besef je het al een beetje?

@Anita
    Fijn dat je een leuke gyn had bij de 2de samenlevingstest, en dat je onder de microscoop mocht kijken.. toch IUI dus.. Wanneer gaan jullie beginnen? Heftig hoor.. Fijn dat je weer wat positiever bent over je relatie.

@Hier
    De hel is weer voorbij, geen pijn, geen bloed en weer een beter humeur.. al heb ik wel wat lastige bijwerkingen van de Clomid (opvliegers, emotioneel) maar dat maakt niet uit, dat hebben we er voor over.. morgen alweer het laatste tabletje..
    Vanmorgen gesprek gehad met mijn leidinggevende, fijn dat zij het nu ook weet en ze was heel lief en begripvol. Mag me ziekmelden zonder dat de arbo mij in mijn nek zit. Ook heb ik haar over die gyn verteld en ze zei dat ze al meerdere klachten had over die gyn, ze is heel kundig maar niet patient vriendelijk.. en dat heb je toch wel nodig op dit gebied.. Ze haalde er een dokterassistente bij die nog even wat meer over Clomid heeft uitgelegd en waarom ik geen fm krijg. Dit doen ze hier alleen bij IUI omdat hun het belangrijk vinden om te weten of ik een eisprong krijg testen ze alleen het bloed omdat dit voldoende zegt.. Ook hebben ze geregeld dat ik bij een andere gyn terecht kan.. 8 september progesteron prikken dag 21 en dag 22 9 september, kan ik al bij die gyn terecht voor de uitslag en ze heeft wat extra tijd ingepland zodat ik wel gewoon mijn vragen enzo kan stellen.. allemaal heel fijn dus. Nu vanaf volgend weekend flink aan de klus dus en hopen op een heeel mooi eitje!!!

10. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    @ laurise
    wat fijn dat je begrepen wordt. Ennuh go girl!

@ hier
    ik moet toch nog zelf proberen. En anders in januari iui. Dus mijn vent mag geen druppel alcohol meer en alleen nog maar fruit eten. Schijnt te helpen. Pfff

11. Laurise

Laurise Niet meer actief

@Anita
    He wat raar zeg, heb ook even je verlagje op je site gelezen.. hoezo zelf proberen? Zaad van manlief is toch heel slecht.. echt heel vreemd en dan nog wel tot januari.. en dan in januari nog andere onderzoeken/uitleg of dan echt al startte met IUI.. pff wat een teleurstelling voor je zeg..

12. shenoby

shenoby Niet meer actief

@ anita,
    goh wat vreemd zeg.
    kan me voorstellen dat het even rauw op je dak komt.

@ laurise,
    hoe is het met je bijwerkingen van de clomid?
    hier was het echt vreselijk.
    begon zelfs enorm te lacteren en ik voelde me helemaal niet mezelf.

hier.
    het begint steeds meer door te dringen dat er nog een kleintje komt.
    volgende week alweer 12 wkn! jeetje de 2e gaat zo snel!
    vandaag een duowagen gehaald.
    nikki vind het helemaal geweldig en zit er steeds in tv te kijken.
    en je raadt het al.... natuurlijk in het achterste zitje.

elke keer als ik hem op wil ruimen word ze boos!!!
    dus als ze straks op bed ligt gaat hij snel naar zolder.

6 sept weer een echo.
    en hopelijk kunnen ze dan al zien wat we krijgen.
    maar daar ga ik maar niet vanuit.

13. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ Anita
    Jeetje meid! Wat een flinke tegenvaller!! Tot januari wachten is wel heel erg lang zeg!! Vooral met de uitslag van je mannetje in je achterhoofd! Ik heb toen op internet ook lopen zoeken wat te doen om sperma beter te maken... klinkt misschien raar, maar aloe vera sap, tomatensap en watermeloen schijnt echt te helpen!! De laatste 2 vooral.. daar zit een stofje in (vraag me ff niet hoe het heet... google ;)) en dat helpt voor het aanmaken van sperma ofzo?? Heb er toen op internet veel over gelezen en vond het vrij betrouwbaar overkomen! Ook vitamine C en Selenium-zink tabletten heb ik veel over gelezen op internet... Ik dacht toen vooral... alles kan helpen! Dus heb toen dat allemaal geprobeerd!! Tomatensap ik trouwens wel echt vies... (vind ik)... tomaten zelf helpt niet.. maar juist de tomatensap omdat dat verhit is geweest! Dus tomatensaus enzo ook prima!
    Ben benieuwd of je het gaat proberen ;) en of het jou ook gaat helpen ;)... ik weet het natuurlijk niet, of dat het is geweest... maar tja wij moesten dan ook 4 maanden wachten en maand 1 was raak... dus ;) (toen hadden we trouwens al wel 3 maanden aloe vera sap achter de rug hahahaha)

@ Laurise
    Fijn dat je leidinggevende het serieus neemt en je nu ook naar een andere gyn mag! Ik hoop zo voor je dat die clomid jou wonder is!! Het zou zo fijn zijn!! Mag nu wel een keertje klaar zijn met wachten he? Ik ga voor je duimen!!

@ Shenoby
    Begin je langzaam al een buikje te krijgen?? Bij de 2e gaat het sneller toch? En toch weer 5 dagen vooruit zet... hahaha... eerst 5 dagen achter uit toch?? Volgens mij hebben ze die eerste keer gewoon niet goed gekeken hoor!

@ Paradijsvogel
    Vind het nog steeds heftig die stap die je hebt moeten nemen, maar zo moedig!! Hoop dat je bij je ouders de rust kan vinden die jullie nodig hebben!

@ Bibi
    Hoe is het met jou meid!?!

@ hier
    1 september hebben we de 20 weken echo!! Morgen nog maar een week!! Zo spannend!! Hoop echt dat ze kunnen zien wat het wordt... denk zelf een meisje! Maar ik twijfel nog heel erg of het toch niet een jongen is! ;) Kan me bij allebei eigenlijk nog niks voorstellen haha! En 5 september gaan we een week naar zwitserland en dan door voor een week italie!! :D eindelijk vakantie!! Heb er zo'n zin in!!
    Heb ook een buikfoto voor de mensen die intresse hebben... in m'n fotoalbum!! Ook een kinderkamertje gekocht...
    Ledikant 60-120/Commode 3 Laden Manhatten | Babykamers / Babykamer | Baby-Dump
    En een wandelwagen...
    Mutsaerts Style Combi Zwart | Kinderwagens | Baby-Dump

14. Laurise

Laurise Niet meer actief

@Shenoby
    Bijwerkingen gaan wel weer.. vandaag laatste pilletje genomen dus hopen dat het dan afzakt.. echt erge opvliegers pfff warm/koud/warm/koud en best emotioneel maar goed dat ben ik al een tijdje zonder pil.. O jee lacteren is niet zo fijn en dat je niet lekker in je vel voelde dat herken is wel.. maar ja we hebben het er voor over.. Jeetje alweer bjina 12 weken.. dat gaat zeker snel! Leuk een duo wagen en wat grappig dat Nikki er niet meer uit wil, is het gelukt om hem op zolder neer te zetten? Leuk 6 september weer een echo, wil je weten wat het wordt?

@Serendipity
    Ja zeker fijn zoveel begrip en een andere gyn.. vandaag even na gevraagd bij mijn collega kinderarts of zij die andere gyn kende, en ze zei dat hij heel aardig is en ik sta 20 min ingepland ipv 10 min zodat ik een keer goed mijn vragen en verhaal kwijt kan. Ja het wachten heeft zeker lang genoeg geduurd, zeker met zoveel pijn..
    Oehhh spannend bijna de 20 weken echo en dat je dan weet wat het wordt.. ja gek he, jongen/meisje wat zal het zijn...
    Fijn dat je bijna vakantie hebt! Zeker met dit prut weer hier..
    Wow wat heb je een mooi buikje, leuk met zo'n bolero foto's maken.. ik heb er ook veel in de kast liggen die ik dan ga dragen, kun je lekker je buik showen! Mooi baby kamer, wat voor kleuren komen erbij of is dat afhankelijk van de geslachtsbepaling? Leuk de kinderwagen, ik wil ook gewoon een zwarte, lekker neutraal en aan te kleden met leuke kleuren dekentjes enzo! Wel laten weten het hoe je echo was..

15. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ Laurise
    Ja echt fijn dat je nu gewoon de tijd krijgt om al je vragen te stellen en nu echt serieus word genomen! Ik ben zo benieuwd naar je uitslag... helaas ben ik dan op vakantie dus :( Maar de 21ste ben ik weer thuis... dus dan hoop ik dat je een super uitslag had en een goed gevoel over je nod! Of misschien al een positieve test?? Wanneer is je nod ongeveer denk je nu?? Ik snap het helemaal niet meer met die clomid ;)

Babykamertje wordt denk limoen-groen en aqua-blauw... als het een meisje wordt ook nog met hard-roze! Ik vind die kleurtje zo vrolijk ;)... De muren laten we wit... en de spulletjes zijn ook al wit.. dus wordt nog lastig denk om er een beetje sfeer in de krijgen! Ik ben er namelijk niet zo goed in ;).... ach...

16. Laurise

Laurise Niet meer actief

Ja inderdaad, ik heb zoveel vragen.. ja ik kan ook niet meer wachten pff 8 sept duurt nog zo lang.. ik ga lekker vroeg voordat ik ga werken want dan hoop ik hem 'smiddags nog in mijn dossier te zien.. blijf net zolang tot dat hij er is haha.. Oke ja de 21ste dan zit ik of al in een nieuwe met hopelijk weer Clomid want dan is het aangeslagen of ben ik zwanger:D. Gyn zegt dat cylcus met Clomid gewoon gaat worden dus op dag 14 ei en dag 28 ongi dat houdt in dat ik dan mijn NOD heb op 14 september.. Maar als ik van mijn eigen cyclus uitga NOD op 17/18 september.. Dus we zullen zien..

Ja je gaat het dus echt in de kleuren schilderen van een jongen of een meisje.. echt leuk lime groen, of roze!! Oo jammer dat je daar niet zo goed in bent. In mijn hoofd is het kamerjtje al klaar, weet precies wat ik wil.. En met leuke mandjes/knuffeltjes kun je er een leuk sfeertje van maken hoor! En als je eenmaal in de baby winkels loopt zul je vast wel inspiratie krijgen!

17. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ Laurise
    Toch bijzonder eigenlijk dat met clomid je cyclus in eens normaal kan zijn?! Raar eigenlijk... maar hoop dat als ik terug kom, je een super positieve test hebt gehad! Zal aan je denken!

Tja dat kamertje vind ik maar lastig... heb wel een klein idee natuurlijk... idd met vrolijke gekleurde mandjes en denk een gekleurd hemeltje, zodat daar ook weer wat kleur zit ;)... En ik heb nog een zwarte poef die ik wil vol stouwen met gekleurde kussentjes... dus ik hoop dat dat een beetje sfeer brengt... :s styliste zal ik nooit worden iig ;)

18. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    @ serendipty,
    wat een leuke kinderkamer! Echt leuk kan niet wachten........om het zelf ook te mogen kopen! :D
    Ik had ook al zitten google hoe je sperma kan verbeteren. Mijn mannetje heeft een alchohol verbod tot ik zwanger ben. Max 2 biertjes in het weekend. Verder moet hij iedere dag fruit eten. Dus ons huis is net een groente winkel. Maar hij luisterd goed want gister pakte hij uit zich zelf een banaan. Klinkt raar maar hij eet alleen fruit als ik er een smoothie van maak. En daar heb ik niet altijd zin in. Ik had ook nog gegeken voor vitamine pillen maar die raden ze vooral aan als je boven de 35 bent. Dus maar niet gedaan. Sjonge wat kan je er druk mee zijn zeg...

19. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Anita; pfff, dat is wel een tegenvaller meid. Wel heel goed dat je man zo zijn best doet. Wie weet gebeurt het wonder toch nog...En anders hoop ik voor jullie dat het héél snel Januari is! Lijkt me erg vervelend om nog tot die tijd te moeten wachten, succes en sterkte!

@ Laurise; ook jij veel succes! Spannend allemaal meid. IK hoop dat je een heel mooi eitje hebt deze maand.

@ Serendipity; met mij alles ok. Mijn vorige cyclus was erg lang zoals je kunt zien dus begin dit weekend weer met ovutesten want ik heb echt geen idee wanneer ik mijn ei moet hebben gehad.:(

20. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ Anita
    Wat een gedoe he, maar gezond eten kan nooit kwaad! Het schijnt wel echt te helpen! Heb goede verhalen gelezen! Wel fijn dat je vriend ook zo mee werkt! Mijn vriend wilde de biertjes niet laten staan, kwamen nog meer spanningen van als ik liep te zeuren over gezond eten, en geen alcohol en koffie! Tomatensap moet je echt proberen hoor! ;)

@ Bibi
    Je laatste cyclus is idd raar zeg!! Al over temperaturen gedacht? Wil je na ovutesten ook gaan temperaturen? Daar schijn je meer aan te kunnen zien dan alleen de eisprong... niet dat ik daar verstand van hem hoor ;)

Deel Deze Pagina