Meiden van 1985 !!!!!!!!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door anita85, 12 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Rustig hier meiden. Alles goed met iedereen??

@ Serendipity; ik wil wel gaan tempen ja. Ik denk dat ik nu nog twee rondes alleen ovutesten probeer. Is het dan nog niet raak dan ga ik tempen. Begin vanavond met de testen dus duimen maar dat ik mijn eitje snel vind. ;)

2. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ bibi
    Goed idee idd.. dan ben je nog ruim op tijd om een aantal tempkaartjes te hebben als het bij ronde 12 nog niet gelukt is! Maar zover ben je natuurlijk nog lang niet, en daarvoor is het vast allang raak!! Ik ga heel hard duimen voor jullie! Dat er maar snel een mooi eitje langs komt...

3. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Dank je wel meis! Er is al een redelijk duidelijke streep zichtbaar op de ovutest dus het ziet ernaar uit dat er een eitje onderweg is. :)
    Hoe is het met jou? Voel je je goed, weinig kwaaltjes?

4. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ bibi
    Lekker in het weekend :D ;)... ik vond het altijd heerlijk als tie positief was rond het weekend, lekker uitslapen enzo samen ;)

Hier alles goed idd... totaal geen kwaaltjes meer, voel m'n bekken wel ietsjes na een dag werken, maar de volgende dag is dat weer weg... dus heb niks te klagen! En tis wel gaaf om nu steeds de kriebeltjes van de kleine te voelen!
    1 september de 20 weken echo! Toch wel spannend als het in eens om je eigen kindje gaat... normaal denk je, ach dat zit echt wel goed hoor! Maar nu denk ik in eens, wat als er wel iets niet goed zit?

5. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Dat lijkt me inderdaad super spannend. Maar tot nu toe gaat alles prima dus maak je niet al teveel zorgen. ;) Alvast veel succes! :)

6. Laurise

Laurise Niet meer actief

@Bibi
    En heb je ei kunnen vinden? Welke ovutesten gebruik je?

@Serendipity
    Fijn dat je bijna geen last meer hebt van je bekken.. Zeker gaaf lijkt mij dat dat je kleintje voelt.. Zeker spannend morgen de 20 weken echo, is inderdaad altijd afwachten of alles goed is maar er gewoon vanuit gaan, is het niet goed dan zie je het op dat moment wel weer. Stress is niet goed voor je beebje.. Laat je morgen weten hoe het was. Succes en veel plezier alvast!

@Anita
    Hoe is het met jou?

@Paradijsvogel
    Gaat het een beetje met je?

@Shenoby
    Nog steeds alles goed, wanneer heb je weer een echo?

Hier nog flink last van de Clomid, helaas dus niet alleen als je de pilletjes slikt.. maar goed we hebben het er voor over. Verder ook steken links die ik niet herken van mijn endo.. zal er dan toch iets gaan gebeuren.. vanmorgen Cb ovutest gedaan maar geen smiley..deed het ook meer om de uitspraak van de gyn te ontkrachten, die zei dat ik netjes op dag 14 een ei zou krijgen ja ja.. had al van andere meiden op het forum gehoord dat het niet zo is.. en inderdaad.. maar goed deze week flink om de dag klussen en dan volgende week dinsdag/woensdag spannende dagen.. is het aangeslagen..pfff...

7. shenoby

shenoby Niet meer actief

@ laurise,
    die steken had ik ook.
    was bij een teken dat het eitje groeide.
    zodra hij gesprongen was,waren de steken ook weg.
    dus zal waarschijnlijk niet zo heel lang meer duren denk ik.

vandaag 12 weken zwanger!
    6 sept weer een echo.

8. Laurise

Laurise Niet meer actief

@Shenoby
    Oke nou ik hoop echt dat het bij mij ook zo is.. nog steeds krampen links.. ik ga goed opletten of de steken inderdaad verdwijnen..hopelijk heb ik dan mijn ei gehad.. we blijven oefenen :)
    Jaaa de 12 weken grens...pfff wat fijn zeg!! Ooo wat fijn dat is volgende week maandag alweer, leuk leuk.. Wil je weten wat het wordt?

9. shenoby

shenoby Niet meer actief

ja wil wel weten wat het word :)

10. Laurise

Laurise Niet meer actief

Spannend....nog even geduld..

11. shenoby

shenoby Niet meer actief

inderdaad :)
    hopelijk kunnen we het volgende week al zien.
    maar ga er niet vanuit dan valt het altijd mee.

12. shenoby

shenoby Niet meer actief

@ laurise heb even voor je gekeken hoe het zat met mijn eisprong tijdens clomid.
    bij mij liep het exact van 7 tot 7. ongeacht 30 of 31 dagen in de maand.

7 ongi.
    23 positieve ovutest.(16 dagen)
    dus eisprong op dag 17 of 18.
    12 of 13 dagen later weer ongi

13. paradijsvogel

paradijsvogel Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Sorry meiden. Ik ben jullie een beetje vergeten de laatste tijd. Ik heb niet bijgelezen (en ik moet zoveel pagina's lezen, dus denk dat ik ook niet ga bijlezen :D) Ik heb het nog al druk gehad de laatste tijd. Met mij gaat alles goed. Alana gaat super snel (ze is al bijna 5 maanden!!!) Hoe gaat het met jullie???

14. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ Laurise
    Ik had ook die steken links... ook van m'n ei... altijd links gehad en nooit rechts... de ene keer had ik 2 dagen steken, soms ook 4... maar als je steken hebt, betekend het! Klussen!!!! :D Ik hoop zo dat het al raak gaat zijn nu!!!

Gebruik jij trouwens die dure ovutesten??? Waarom?? :p Bestel je niet die dunne staafjes van het internet?

@ Shenoby
    YEAH! Eerste kritieke fase alweer voorbij! Gaat hard zeg!! En bijna weer een echo! Heerlijk he?

@ Paradijsvogel
    Logisch dat je het nu hartstikke druk hebt... maar wel fijn om af en toe te horen dat het nog goed met je gaat :)

15. Laurise

Laurise Niet meer actief

@Shenoby
    Bedankt voor het opzoeken van je info.. jij had je eisprong dus vaak op dag 17/18 en een lf van 12 of 13 dagen. Gisteren slijm en steekjes dus ik hoop dat ik vandaag mijn eisprong heb op dag 15..we zullen zien..

@paradijsvogel
    Ik snap dat je ons vergeten bent, geeft niet.. fijn dat het goed gaat en jeetje 5 maanden alweer, wat gata het hard.

@Serendipity
    Grappig dat je ook altijd steken had.. ik herken dit helemaal niet.. of wil ik dit voelen.. nou ja met mijn endo heb ik veel krampen en steken maar dit voelt anders.. ik hoop zoooo dat ik het goed voel en dat dit dus een eisprong wordt. Ja haha we zijn flink aan het klussen :) om de dag totdat ik moet bloedprikken.
    Die dure gebruikte ik ja.. wil niet naar van die streepjes gaan turen.. ik heb ze 2 maanden gebruikt waarbij ik per maand 2 pakken er door heen joeg dus dat is 66 euro per maand.. pfff vond het ook veel te duur. Dus daar mee gestopt. Ik had er nog 2 over dus vandaar dat ik die gisteren even heb gebruikt.. maar ga nu niet testen want ik bij mij zegt het helaas niet zo veel als ze positief worden.. heb het een paar keer gehad ondanks ik dus geen ei heb gekregen.. dus gewoon mijn bloed afwachten dinsdag..

16. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Laurise; druk aan de klus lees ik, goed zo meid! Nu héél hard hopen en duimen! Ik denk aan je hoor. :)
    Ik heb mijn eitje nog niet gevonden, ga zometeen weer een test doen. Maar als mijn cyclus weer zo lang is als vorige maand kan het nog wel een week duren dus we zien wel. Als ik maar een ei heb want daar maak ik me nu weer zorgen om. ;) (verder ben ik helemaal geen stresskip ofzo hoor :p)

17. Laurise

Laurise Niet meer actief

@Bibi
    Ja haha druk aan de klusss.. en nu maar hopen dat ik een eitje krijg.. ach als ik straks maar een goede uitslag krijg dat ik een eitje krijg met Clomid dan komt het beebje vanzelf! Lief dat je aan mij denkt!
    Welke dag zit je nu? Vanaf welke dag doe je ovutesten.. ik hoop dat je ei snel vindt, en ik vind je geen stresskip weet nog goed het moment dat ik dacht..krijg ik wel een ei..? Stel dat het niet zo is....

18. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    pff hier weer ongi geworden op naar de volgende ronde....

19. shenoby

shenoby Niet meer actief

@ laurise,
    wanneer krijg je de bloeduitslag?

@ anita
    he balen meid!

@ bibi
    je ei al gespot?

20. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    tjah wordt er alleen een beetje depri van. Het ergste vind ik nog wel dat mijn bekken steeds meer zeer gaat doen. Kut hormonen als ze nou eens deden waar ze voor bedoeld zijn. Maar nee hoor!

Deel Deze Pagina