Meiden van 1985 !!!!!!!!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door anita85, 12 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. paradijsvogel

paradijsvogel Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    anita, knuffel! Balen zeg

2. Laurise

Laurise Niet meer actief

@Shenoby
    Dinsdagochtend vroeg moet ik bloedprikken en dan hoop ik het aan het einde van de dag te zien in mijn dossier, en anders woensdagochtend, woensdagmiddag om half 4 naar de gyn voor de uitslag.. ben zooo benieuwd.. steken heb ik vandaag niet gevoeld.. en gisteravond toen ik in bed lag had ik links echt flinke steken.. dus zal het dan gister of vandaag geweest zijn...

@anita
    Ooo meis, balen zeg, ik snap dat je depri wordt en boos bent op je lichaam. Waarom werkt het niet gewoon... maar je hoeft nu niet meer naar het ziekenhuis tot januari? Ik vind het wel vreemd want ze weten toch dat het zaad van je man niet goed is..waarom laten ze het jullie dan proberen tot januari als jullie toch geen kans hebben..

3. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    er is een hele kleine kans dat het spontaan gaat lukken al geloof ik zelf niet meer in die hele kleine kans. Dus ga gewoon in december al een afspraak maken voor begin jan. Kan ze er lekker snel mee beginnen ;) gedoe altijd.

4. Laurise

Laurise Niet meer actief

Ja ik vind het echt belachelijk.. zo'n kleine kans.. pff rare mensen die artsen.. gelijk heb je! Sterkte meis *knuf*

@shenoby
    Jij zei toch als de steken weg zijn dat waarschijnlijk ei is geweest? Sinds gisteren geen steken meer en bijna ook geen opvliegers meer!

5. shenoby

shenoby Niet meer actief

ja inderdaad.
    tenminste dat was bij mij zo hoor.
    die steken komen van het eitje wat groeit en zo staat er spanning op de eierstok.
    als het eitje gesprongen is is de druk dus ook weg.

6. Laurise

Laurise Niet meer actief

Hmmm ik ben heeeel benieuwd kan niet wachten tot dindsdag...

Deel Deze Pagina