Meiden van 1985 !!!!!!!!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door anita85, 12 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. paradijsvogel

paradijsvogel Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Hallo meiden!

Hoe gaat het hier met het zwanger worden? (en voor sommige met het zwanger zijn?)

Hier gaat alles zijn gangetje. Het gaat goed met mij en met de kleine. Al merk ik dat het allemaal wel wat zwaarder begint te worden. Ik ben nu soms echt zo'n zwangere muts ;)

2. nicolevos21

nicolevos21 Actief lid

18 aug 2008
    307
    0
    0
    overijssel

zwanger worden wil nog niet echt vlotten hier maar ga nog wel testen dit weekend zit op dag 50 :( en ben me tog misselijk
    fijn dat het bij jou goed gaat en met de kleine:D jaa zal nu wel steeds zwaarder worden maarja je weet waar je het voor doet he:D

liefs

3. paradijsvogel

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik weet inderdaad waar we het allemaal voor doen! (maar toch zou het heerlijk zijn af en toe te kunnen zeggen: schat, neem jij het even over???) Maar verder hoor je me niet klagen hoor ;) We hebben hard ons best gedaan voor dit kleintje :D

maar dag 50? Das best heftig! Heb je helemaal nog niet getest, of wel, maar negatief? Spannend hoor!

4. nicolevos21

nicolevos21 Actief lid

18 aug 2008
    307
    0
    0
    overijssel
    haha jaa ik snap wel wat je bedoeld heb bij mn dochter 9 maanden gespuugd en was hele dagen misselijk dan wil je ook graag ff een dagje je lekker voelen ;)

ik had al wel getest maar was negatief 2 weken geleden dus dacht wacht nog ff af vanmorgen weer getest maar hij zei meteen niet zwanger dus hoop dat mn ongie snel komt pff hoop dat die cyclus volgende maand niet zo lang is :x

liefs nicole

5. paradijsvogel

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Wat een telleurstelling! Wat raar dat je cyclus opeens zo lang is! Is het misschien handig om even naar de huisarts te gaan?

6. nicolevos21

nicolevos21 Actief lid

18 aug 2008
    307
    0
    0
    overijssel
    is zeker een telleurstelling aangezien we al vanaf april 2009 bezig zijn voor een 2e ik ga ook deze week even de huisarts bellen want de cyclus wordt alsmaar langer lijkt me nie echt goed maja

liefs

7. paradijsvogel

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Dat lijkt me inderdaad niet goed. Je weet zo ook totaal niet waar je aan toe bent..... Wat vervelend allemaal....... Ik zou inderdaad gewoon even de huisarts bellen..

8. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Wat vervelend Nicole dat je cyclus ineens zo afwijkt. Hoop dat je gauw ongie wordt.
    De rest ook nog druk aan het klussen of al een naderende NOD?

Ik ben inmiddels gependeld en die geeft aan dat ik deze maand zwanger word van een meid. En wat ik zo bijzonder vind, is dat met mijn lange cyclussen van 32 dagen de maand februari zou overslaan met mijn NOD. En nu heb ik het geluk toch in februari mijn NOD te hebben! Dus wie weet is dit toch een beetje een voorspelling van het lot
    Deze maand fanatiek aan de slag, want ik wil het waarmaken ook:D

Nog ruim 2 weken en dan weten we het. Jemig duurt altijd zo lang he. De 28ste is mijn NOD, maar ik zal de 24ste testen. Ik ben dan jarig:D Heb 3 testen in huis, hahaha!

9. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    hey meiden,

ben weer terug van weggeweest. Nog steeds niet zwanger maar mijn eierstokken hebben nog nooit zo hard geklapperd! Goed. Word al opgewonden van een schattig rompertje en mijn tandvlees scheurt spontaan kapot. Maar ik ben niet zwanger. Grrrr

We go on!!

10. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Hi Anita

Hoezo weet je dat je niet zwanger bent??? Je mag pas over 6 dagen testen?

11. manuela23

manuela23 Actief lid

2 aug 2009
    260
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi hoi hier ook weer iemand uit 85 :)

ik heb al een zoontje van 1-11-2005 en nu zwanger van onze tweede spannend weer woensdag de eerste echo dus hopen dat alles goed blijft gaan ,

liefs manuela

12. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    ik weet het maar zat aan de diklofenac deze maand dus de kans is eigenlijk niet aanwezig. Ga er van uit dat het niet zo is. Heb mezelf 6 maanden lekker zitten maken. Dus hoop nergens meer op. Is het zo is het zo. Maar verwacht het neit.

13. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    hey hallo,

welkom.

14. nicolevos21

nicolevos21 Actief lid

18 aug 2008
    307
    0
    0
    overijssel
    #174 nicolevos21, 9 feb 2010
    Laatst bewerkt: 9 feb 2010
    hee dames
    hier nog steeds nie ongie zit al op dag 54:( schiet niet op hier

liefs

15. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    He balen meis!!! Kop op! Hopelijk is dit 1 keer en komt hierna je cyclus weer goed op gang!!

@ Anita kan me voorstellen dat je niet veel verwacht. Ken je gevoel. Hopelijk heb je gauw geluk.

Ik ga maar fanatiek klussen van tussen morgen en zondag kan mijn eitje springen. Hopelijk ben ik er nu goed op tijd bij. Over minder dan 3 weken weten we het:D Alleen gaf de ovulatiestick nog niks aan, maar goed het zekere voor het onzekere!

16. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland

Succes, je kan het :p

17. nicolevos21

nicolevos21 Actief lid

18 aug 2008
    307
    0
    0
    overijssel
    is zeker balen maja vorige keer ook al zie maar aan mijn onderschrift ook 62 dagen :( ik hoop dat die snel weer normaal is want kan zo mijn ei niet vinden.

jij goed klussen he;) hopen dat het raak is!

liefs

18. hailey1826

hailey1826 Actief lid

27 jan 2010
    388
    0
    0
    horeca vakantiecentum
    belgium aan zee
    ik ook van 85 :D 2de ronde bezig en heb al een zoontje van 3 jaar en half xxxx

19. jazzy

jazzy Lid

4 jan 2010
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ nicolevos21: ik zit inmiddels op dag 66 en het wachten ben ik kotsbeu, ga zondag nog een laatste keer testen is dit negatief dan ga ik maandag de ha bellen voor een kuurtje:( sterkte meid...weet hoe je je voelt;)

20. paradijsvogel

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Hallo meiden!

Het wil nog niet echt vlotten met de cyclussen zo te lezen.....
    Jazzy, ik zou inderdaad maar even de ha bellen.....

Hier alles goed :) De kleine beweegt zo goed dat mijn hele buik soms heen en weer gaat :D

Deel Deze Pagina