meiden van 1986

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door daantje86, 21 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Pff..naar zeg! Veel sterkte ermee!

2. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    @maaike': bah wat een spanning en ellende!
    Ik ben heel eerlijk gezegd best bang om ooit een 2e kindje te mogen krijgen! Ben zo bang dat die hetzelde heeft als ons meisje.
    Het hoeft natuurlijk niet zoals ik bij jou ook zie!
    Maar ja er bestaat natuurlijk wel een kleine kans, het is bij ons meisje niet alleen de reflux, het is ook de intollerantie voor bijna iedere voeding.... En de gevoeligheid ...

Maar goed als het mag dan zouden we graag volgend jaar als ik mijn opleiding klaar heb aan een 2e willen beginnen.
    Anders zit er zoveel jaaartjes tussen, maar goed het is natuurlijk een wens en je hebt het niet voort zeggen!

3. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Nou vanmiddag bij de kinderarts geweest... Mn mannen zijn zwaarder dan ik dacht hahaha Noah woog bij geboorte 1910 gram en nu 5010 gram (en dat in 3 maanden tijd haha) en Kyan woog 2280 gram en nu 5160 gram... Maar Noah blijkt helaas een liesbreuk te hebben... Een paar weken geleden ben ik met hem naar de huisartsenpost geweest en daar werd verteld dat hij een liesbreuk had... Na een paar dagen leek het erger te worden dus ik naar mn eigen huisarts... Nee hoor absoluut geen liesbreuk maar een waterzakbreuk, ik helemaal blij want dat gaat over het algemeen wel vanzelf over! Kijkt de kinderarts er naar blijkt het echt een hele flinke liesbreuk!!! En bedankt huisarts, grrr... De kinderarts kon het hele topje van haar duim erin kwijt en nu heeft ze niet echt hele kleine duimpjes! Nu moet ik morgen met het ventje al naar de chirurg want de ka wil dat er zsm naar gekeken wordt en dan gaat hij overleggen of en wanneer er geopereerd moet worden (waar ik wel ernstig rekening mee moet houden) en of dit in Goes kan of dat het in Rotterdam moet... We wachten morgen maar weer af... Lekker zo net voor de kerst!!!

4. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Hoihoi,
    Mag ik me ook aanmelden?
    Ook uit '86 ;)
    Werk nu zo'n 6,5 jaar op een kdv en ben in verwachting van ons 1e ukkie.
    Groetjes

5. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Hey meiden
    Ik ben ook van 1986 (Sept) :D
    Mijn vriend is 25 jaar en wij zijn aankomende April 7 jaar samen
    We zijn eindelijk na 25 maanden zwanger van ons eerste wondertje :D
    Morgen alwer 17 weken Dus we zijn al bijna op de helft! Ik ben op 2 Juni 2011 uitgerekend!

6. mamv1

mamv1 Niet meer actief

1. daantje86 uit ijsselstein, kraamverzorgende en heb 2 kids
    2. linnepinneke uit middelburg, verkoopster en 2 kids
    3. MaaikeS uit kruiningen, thuisblijf mama en 2kids in juli 2011 als het goed is 3 ;)
    4. Horselover uit Friesland, student + begeleidster 1 kid
    5. Senna04 uit Friesland, Interieurverzorgster, 1e op komst

7. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Hoi meiden! Gezellig! En gefeliciteerd met jullie zwangerschappen!!! Weten jullie al wat het gaat worden?

8. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Dank je linnepinneke
    Wij weten nog niet wat het word...Ik wilde het eerst ook helemaal niet weten, maar het begint nu toch wel te kriebelen
    15 Januari komen we er hopelijk achter of we Roze of Blauw mogen shoppen

Met de babykamer zijn we al bezig, en die word gewoon helemaal neutraal :D, en dan felblauwe of felroze gordijnen :D

9. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    @senna, ohhh spannend!!! Nog maar heel eventje wachten dan!

@daantje, he jammer dat je geen bevalling gehad hebt! Afgelopen avond beter geweest???

10. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    welkom nieuwe meiden en gefeliciteerd met jllie zwangerschappen.
    hier weer bevalling gehad helaas. nu vrij en maandag pas weer beginnen. ik begeleid idd vrouwen bij de bevalling en eerst paar dagen na de bevalling. het is hartstikke goed te combineren met kids. me zoon vindt het hellemaal geweldig dat mama met baby werkt en mama ook:)

11. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Lijkt me echt harstikke leuk werk om te doen zeg!

12. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    1. daantje86 uit ijsselstein, kraamverzorgende en heb 2 kids
    2. linnepinneke uit middelburg, verkoopster en 2 kids
    3. MaaikeS uit kruiningen, thuisblijf mama en 2kids in juli 2011 als het goed is 3 ;)
    4. Horselover uit Friesland, student + begeleidster 1 kid
    5. Senna04 uit Friesland, Interieurverzorgster, 1e op komst
    6. Madeliefje1987 uit Z-H, thuismama, 2de op komst

13. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @ Linnepinneke Zo hallo he, das niet ff niks! Wat vervelend zo net voor de kerst en wat een HA zeg!! Ik vind dat ze zulke fouten niet kunnen maken! Wel fijn dat ze goed gegroeit zijn!
    Spannend, je moet het dus nog allemaal afwachten!Sterkte ermee!En geef je boys maar een dikke knuffel!

14. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

16 aug 2007
    1.610
    89
    48
    Vrouw
    Mama
    Amersfoort
    Hier ook 1 uit 1986 :) 14 januari dus volgende maand alweer 25 hihi

Ik ben morgen alweer 4 weken geleden bevallen van ons eerste mooie wondertje Luna! Ik kom uit Amersfoort en ben nu nog gastouder. Inmiddels alweer druk opzoek naar een normale baan :)
    Zie er wel tegenop om buiten de deur te gaan werken, maar ja dat komt waarschijnlijk ook omdat Luna nog zo klein is.

Liefs,

Sam

15. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Nou net terug uit het ziekenhuis, Noah wordt doorgestuurd naar het sophia in rotterdam! Vanmiddag wordt ik gebeld wanneer het mannetje terecht kan!

16. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    @ sam86 welkom. he 14 jan dan is mijn zoontje jarig dat is toevallig. amersfoort in de buurt gezellig. nog gefeliciteerd met de geboorte van luna. gastouder is tegenwoordig ook ene echte baan hoor. want je hebt er opleiding voor nodig. wat voor iets wil je gaan doen?

@ linnepinneke meis je bent hopelijk snel aan de beurt meis. sterkte met je beide jongens.

17. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Sterkte ermee Linnepinneke!!

18. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    Ohh Linnepinneke: he bah wat zielig zeg! En wat en grrr huisarts..Soms denken ze het allemaal wel weer beter te weten....Sterkte ermee! En houd ons op de hoogte zou ik zeggen/vragen..En een dikke knuff

De nieuwe meiden! LEuk dat jullie erbij komen, gezellig!
    En gefeliciteerd met de zwangerschappen!!!Voelen jullie je wat goed? EN tsjee las van de ene dat na 25 maanden eindelijk de wens word vervuld! Ben heeeeel erg blij voor jullie, geniet ervan!
    En gefeliciteerd met de geboorte van de kleine!!!! Hoop dat alles goed gaat!

19. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    3 januari kan mn manneke terecht in t sophia en dan krijg ik te horen wanneer hij geopereerd gaat worden dus nog eventjes afwachten maar met mn huisarts ben ik wel even klaar!!!!

20. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Had een operatie voorkomen kunnen worden als jullie erop tijd waren (heb er geen verstand van)

Deel Deze Pagina