@Luna, ik werk in een telefoonwinkel, na mijn verlof ga ik aan de slag als verkoopster ben nu nog filiaalmanager maar dan moet ik 36 uur blijven werken en dat is iets wat ik niet wil... @meli, gezellig nog iemand uit 1986! Ik hoop dat in 2011 je kinderwens uitkomt! Strax moet ik met Noah naar het sophia voor zn liesbreuk... Ben benieuwd wanneer ze hem gaan opereren want het arme mannetje heeft er steeds meer last van!
Hey Lin, succes met Noah, hopenlijk kan hij snel geholpen worden, zodat hij er niet al te lang meer last van heeft.
Binnen 2 tot 6 weekjes gaat mijn kleine grote man geopereerd worden, ga van de week een brief krijgen met de exacte datum dus nog heel eventjes wachten...
@linnepinneke: Dankjewel. Ik hoop ook echt dat ik 2011 mama mag worden. Wou altijd al jong mama zijn, maar door omsatdigheden kon het toen ng niet. Succes en sterkte met de operatie van je kleine mannetje!
Hoi Meiden! Leuk een groepje van dezelfde leeftijd! Ik ben dus ook van '86, moeder van een dochter en volgende week uitgerekend van ons tweede kindje. We zijn afgelopen April getrouwd, maar ondertussen alweer 8 jaar bij elkaar. 1. daantje86: kraamverzorgende 2 kids ijsselstein 2. linnepinneke: verkoopster 2 kids middelburg 3. MaaikeS:thuisblijfmama 2 kids in juli 2011 als het goed is 3 kruiningen 4. Horselover:student + begeleidster 1 kid Friesland 5. Senna04: Interieurverzorgster, 1e op komst Friesland 6. Madeliefje1987:thuismama 2de op komst Z-H 7. Happygirl86: adm.medew. 1 kind Veenendaal 8. Luna86: verkoopster 1 kindje Gelderland 9. jerney: gastouder bezig met 1e kindje Den haag 10. meli24:leidster bezig voor 1e kindje N-H 11. Linnepinn:Groepsleidster kdv 1kindje, zwanger 2e Drenthe
Hoi Linnepinn! Welkom!!! Spannend hoor dat je volgende week uitgerekend bent!!! Weet je al wat het gaat worden???
@ Linnepinn: Welkom hier, wat leuk zeg, bijna al 2 kids. Alles goed gegaan met de zwangerschap? Ik zou ook wel graag een 2e willen, maar ik moet eerst afvallen en zorgen dat mijn bekken weer versterkt is (heeft scheef gestaan)
Wij weten inderdaad wat het wordt, maar houden dat voor onze omgeving nog even een verassing! En ivm meelezers, hier dus ook Zwangerschap gaat allemaal prima, al mag het van mij nu wel komen haha! Hebben al wel lang genoeg gewacht! Maar zal nog wel eventjes duren ben ik bang. happygirl; serieus, nu al denkend aan een tweede? Je bent net een maand bevallen! Kan natuurlijk wel hoor, maar ik moest er toen nog niet aan denken haha! Maar ieder voor zich natuurlijk
@linnepinneke: dankjewel!! @Linnepinn: gezellig, nog iemand erbij. Welkom!wow al bijna een tweede kindje, leuk hoor! Het is nu afwachten voor jou he, je weet immers nooit wanneer de baby echt gaat komen
@linnepin welkom en doe rustig aan en zo ga lekker verwend je kraamtijd in en hopleijk komt die snel voor je
Ja ik heb de datum voor Noah zn operatie!!! 24 januari is het zover!!! De week ervoor moeten we naar de anesthesist dus hij is er dan hopelijk snel vanaf!!! De heertjes hebben al een paar daagjes 's avonds last van huilerig zijn, heel veel poepbroeken en ze kwijlen... Ik dacht direct aan tandjes en las op internet dat meestal de onderste snijtanden doorkomen dus ik steeds daar voelen... Ben ik vandaag bij een vriendin, zij voelde ook ff... Blijken bij beide heren de bovenste hoektanden aan het doorkomen te zijn, Ik krijg 2 draculaatjes hahahaha
brr, zo klein en dan al een operatie! Gelukkig voor de kleine man wel beter natuurlijk. En twee draculaatjes straks, lijkt altijd zo grappig he?! Mijn dochter kreeg haar 1e tandje pas een dag na haar 1e verjaardag. Verschilt per kind haha!
Absoluut, maar moet zeggen dat ik het ook nog niet verwacht had hoor haha ze zijn nog maar bijna 3.5 maand en dan ook nog eens 5 weken te vroeg geboren... Ook typisch dat ze allebei dezelfde tanden gaan krijgen hahaha
Zozo nu al tandjes, dat is erg snel zeg! Ben benieuwd wanneer ze hier komen. Er is al een tijdje niet gereageerd hier, alles goed met jullie?
hier gaat zeker alles goed. alleen druk aan het werk. nu weer een paar dagen vrij. hoe gaat met de kids hier? en de mamam's? morgen wordt mijn zoon alweer 5 jaar oud. pff wat gaat de tijd snel zeg
lekker hoor een paar dagen vrij, ik ben blij als ik weer een paar dagen mag werken, heb het nu wel gezien thuis, ik zou niet fulltime willen werken hoor, maar af en toe eruit en mijn collega's zien daar heb ik wel weer zin in, nog 3 weken dat is ook zo om! Met mijn ventje gaat het prima, over 2 dagen is hij alweer 2 maanden oud, gaat erg snel allemaal, maar hij doet het gelukkig goed en groeit prima Met mijzelf gaat het redelijk, zoals ik als zei begint de verveling toe te slaan, morgen afspraak met fysio/fitness centrum, daar krijg ik hopelijk een goed programma om mijn bekken weer terug te krijgen en sterk te krijgen en daarnaast al die kilo's weg te krijgen! Ben erg benieuwd, had gisteren echt een off-day vond het verschrikkelijk dat ik nog steeds alleen maar leggingen kan dragen, mijn spijkerbroek kan dicht, maar hij zit voor geen meter en dat was dan de wijdste die ik heb dus we gaan maar eens streng afvallen en sporten. Hoe is het met jullie en de zwangerschapskilo's ? Makkelijk eraf gekregen? Ik heb nog maar 3kg van mijn zwangerschap maar ik was al 15kg te zwaar, dus er moet nu nog 18kg vanaf, het is zoveel dat ik er echt tegenop zie.
Ik moet morgen weer gaan werken en ik wil NIET!!! Vind het veel te leuk met mijn mannetjes de hele dag bezig zijn... Maar goed het moet er toch weer een keer van komen... Hier hebben de jongens nog steeds veel last van hun tandjes, begint nu wel ergens een puntje van de tand te zien hahaha dus gaat goed komen! Maandag met Noah weer naar het Sophia, afspraak met de anesthesist en de maandag erop wordt hij geopereerd... Ook erg spannend allemaal!!!
@happygirl, Ik was tijdens mijn zwangerschap 30kg aangekomen, daar zit er nu nog 6 van aan maar dr zit nou niet echt beweging in zeg maar... Broeken krijg ik ook nog niet aan dus dan mn zwangerschapsrokjes met een legging maar...
hier zitten ook nog wat kilo's eraf mogen dus proberen te lijnen dan maar. maar ja verjaardag van je zoon toch maar weer gesnoept