meiden van 1986

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door daantje86, 21 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    #121 Rrianne, 16 jan 2011
    Laatst bewerkt: 16 jan 2011
    Ik heb even her en der wat terug gelezen. Ik ben dan wel niet uit 1986, maar van augustus 1987. Zag dat er her en der nog een paar van '87 waren, dus hoop stiekem dat ik ook mee mag kletsen!
    Wij zijn afgelopen maart gestopt met de pil en gaan voor ons 1e kindje, wil allemaal nog niet echt vlotten met mijn cyclus, dus 2 febr. voor het eerst naar de Gyn. Spannend
    Wij zijn nu zes jaar alweer heel gelukkig samen en ik werk op een KDV.
    Zie hier al veel jonge moeders! Wat leuk.. :D:D

2. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    @Rrianne, hoe meer zielen, hoe meer vreugd haha gezellig!!! Maarre ben niet veel nieuwsgierig maar waarom niet kletsen met de meiden van 87???

3. Linnepinn

Linnepinn Bekend lid

11 okt 2007
    552
    4
    18
    Beetje late reactie, maar ook hier alles goed! En nog steeds geen baby, wordt er al een beetje moedeloos van, pff een week al overlopen.
    Straks naar de vk, kijken wat we af kunnen spreken!

4. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Sterkte Linnepinn!!! Hopelijk komt het snel!

5. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    sterkte linnepinn.

hier weer op wacht vandaag ben benieuwd of ik snel weer een gezin mag gaan helpen en waarschijnlijk me laatste gezin als leerling want per 1 feb ben ik gediplomeerd

6. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Daar klets is ook mee, alleen wordt er op het moment niet zo heel veel afgekletsd. Maar volgens mij is het hier ook erg rustig;)

7. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    ja rustig. sommige mensen moet werken voor het geld ook in het weekend en savonds

8. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    @ Daantje. Dat snap ik :). Maar er zijn vast ook genoeg mensen die alleen van ma t/m vr. werken.

9. meli24

meli24 Actief lid

18 aug 2010
    244
    0
    0
    Hallo dames,

Weer een hele tijd geleden, maar heb het erg druk gehad...Maar bij nog geen zwangerschap en ook geen menstruatie. Zit vandaag op dag 97... Ben wel bij de gyn geweest en aanstaande maandag krijg ik uitslag van mijn bloedonderzoek. er is een klein vermoeden dat ik pcos heb...ik hoop dat alles werkt zoals die werken moet. Ik wil zo graag...:) Hoe is het met de rest? Rianne ook welkom, maar zoals je zelf al aangeeft is het hier ook wel rustig. Iemand een voorstel over een onderwerp waar we over kunnen kletsen?? Linnepin ben je al bevallen???Ik zie dat je laatste bericht op 18 januari was..Nou dat was mijn deel dan...

xxx
    Meli

10. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    @linnepin, we zijn er benieuwd of je al bevallen bent ;)

Hier nog niet aan het werk, maar over 2 weekjes wel weer, ik ga ma,wo,do werken en jullie?

Ben al op KDV geweest, hij was ook meteen verkouden zo zielig, gelukkig nu weer over maar zal over 2 weken wel weer beginnen, die kinderen steken elkaar allemaal aan.
    hij gaat trouwens maar 2 dagen, 1 dag komt mijn moeder hier oppassen en kookt ze voor ons :D vind ik geweldig, ik houd helemaal niet van koken ;)

@meli24: ik zie dat je aan het afvallen bent, welk dieetachtig iets doe je? ik ga na mijn verjaardag beginnen, over 2 weken dus, moet het nu echt gaan volhouden want we willen graag nog een kindje als het lukt, maar eerst afvallen dus

11. meli24

meli24 Actief lid

18 aug 2010
    244
    0
    0
    hey happygirl,het klopt dat ik bezig ben om af te vallen. Ik ben als eerst begonnen met gezond eten, zonder te snacken...Afgelopen week maandag ben ik beogonnen met het vetvrije ziekenhuisdieet. De eerste 2 weken ging het wel snel, maar nu gaat het minder snel..Ik heb nog een paar kilo te veel. Hopelijk gaan die ook zo snle mogelijk weg!

xxx

12. Linnepinn

Linnepinn Bekend lid

11 okt 2007
    552
    4
    18
    Hee meiden!
    Ik ben ondertussen inderdaad bevallen, de 19e om precies te zijn van een prachtige zoon; Deon. Hij was 55cm en 4420 gram.
    De bevalling is ingeleid, was erg heftig allemaal, binnen 2 uur geboren! Maar alles gaat prima!

13. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    @Linnepinn: Gefeliciteerd met je zoon! Grote en zware kerel hoor :D hier nog zo 1, maar kan me voorstellen dat het bij jou heftig was in zo'n korte tijd!

Geniet ervan het is geweldig zo'n klein kereltje!

14. meli24

meli24 Actief lid

18 aug 2010
    244
    0
    0
    Linnepinn gefeliciteerd met je zoon!

Liefs meli

15. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Linnepinn, gefeliciteerd met je mannetje!!!

Hier is noah afgelopen maandag geopereerd aan zn liesbreuk... Alles is helemaal goed gegaan en hij is een veel vrolijkere baby geworden dus hij had er wel degelijk last van!!! Gisteren hebben de heren hun eerste hapje gehad! Noah wist niet wat hij er mee aan moest maar Kyan vond het heerlijk!!! Manneke zat helemaal onder de oranje derrie hahaahahaha (worteltjes)
    Vandaag zijn ze alweer 4 maanden, wat vliegt de tijd zeg! Is toch een vreemd idee dat ik 4 maanden geleden ontzettend misselijk met weeën in het ziekenhuis lag, te wachten op mijn heerlijke kerels!!!

16. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    Haha ik ben ook zo benieuwd hoe ze de fruit/groentehapjes gaan vinden maar dat is nog even afwachten ;)

Wel leuk als ze zo helemaal onder zitten :D En wat fijn dat Noah het meer naar zijn zin heeft, dan zie je dat het in ieder geval niet voor niks is geweest. Dat heb je in ieder geval weer achter de rug!

Raar idee is dat hè dat het al zo hard gaat met die kleintjes, je kan je gewoon niet indenken dat het nog maar 3/4 maanden geleden was dat je aan het bevallen was, dat heb ik ook :D maar ja het is toch ook geweldig wat je ervoor terug krijgt!

17. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Het is super wat je ervoor terug krijgt! De mannen zijn afgelopen maandag naar het cb geweest... Ze wegen nu 3x zoveel als bij geboorte!!! Noah weegt 5800 en Kyan 5950! Nooit gedacht dat het zo ontzettend snel zou gaan! Een kilo per maand!!!

18. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    Hier ook niemand meer die reageerd?

Deel Deze Pagina