Nee heb er echt helemaal geen last van zit boven de clitoris een ringetje tis ook niet echt dat je meer genot hebt maar vind het gewoon mooi
Leuk!! Welke wijk? Ik heb in Bolnes, Slikkerveer en Centrum gewoond Laatste wijk woont mijn moeder nog steeds met mijn tweelingzus en broertje.
@ Within: Wat is de wereld toch klein!! We wonen in het centrum, vlakbij dolfijn reisbureau zijstraat koninginneweg...zegt je dat wat? Waarom ben je weggegaan
Zegt me zeker wat! Mijn zus heeft aan de koninginneweg gewoond en ik heb daar bij die school jaren lang mijn kranten gehaald Ben weggegaan omdat manlief hier in Eemnes woont, en ik hier werk kon krijgen. Keus was eigenlijk vrij makkelijk!
Ik heb 2 ooms&tantes in ambacht wonen Het kan leuker; Manlief is het in hetzelfde ziekenhuis geboren als ik In Naarden
Oke dat is een beetje creapy Hoe is jullie weekend? Hier wel oke alleen erg misselijk en rugpijn...Gister lekker uit eten geweest met vriendlief bij de griek maar vanochtend de hele ochtend zaziki op lopen boeren en spugen De 2de keer is het toch minder lekker
@nessa88 Nog steeds niet ong? spannend!! vooral omdat je zo misselijk bent. moet toch ergens vandaan komen wanneer ga je testen?
Hoe is het mogelijk hahaha... @within: grote kans dat je mijn vent kent of jullie op dezelfde school hebben gezeten ahaha. Waar heb je jouw man ontmoet...tis niet echt naast de deur! Zie op je banner dat het een belangrijke klusdag is, succes!! @nessa: ik wordt toch wel nieuwsgierig wie jou man dan is hahah. Omdat is ook een behoorlijk ons kent ons dorp en heb er tot mn 20e gewoond en werk en nu wel nog steeds. In de toekomst kunne we miss is op hyves ofzo kijke als onze plannen wat verder in ontwikkeling zijn
Nee nog steeds niet ongesteld...We gaan maandag testen als ik dan nog niet ongesteld ben. Vriendlief is er al btje van overtuigd dat ik zwanger ben aangezien ik elke ochtend super misselijk ben...en naar mate de dag volgt gaat het weg...Maar ik ben niet overtuigd. Zou ook best kunnen dat mn lichaam me gewoon voor de gek houd omdat ik het graag wil Zou natuurlijk nog steeds een griepje kunnen zijn aangezien ik me ook beetje brak voel
Spannend Nessa!! Hier een leuk weekend, klusweekend Kan straks testen op de verjaardag van manlief.. Heb hem bij een concert van Within Temptation ontmoet! Lang leve internet!
Ohhh Nessa spannend horr!!! Er heerst wel vanalles en ze spreken over een griepepidemie, maar dat zou wel heel toevallig zijn toch daar gaan we gewoon niet vanuit
Ja er is indd een griepepidemie...maar zoals mijn vriend zegt: dan zou je de hele dag misselijk moeten zijn en niet tot een uurtje of 2...en das natuurlijk ook wel waar....maar goed we zullen het morgen zien. Probeer me dr maar beetje op voor te bereiden dat het toch de griep is Nu ook echt een mega koppijn Maar ook nog steeds niet ongesteld...
Jaaa griep is toch anders! Dan ben je gewoon heeel de dag goed beroerd. Dus nee de griep is het niet...ra ra ra wat is het dan ?? Het zou tog zo maar kunnen! Wanneer ga je testen?
Je maakt het spannend nessa!! Tip: Zet de frituurpan aan.. als je daar niet van over je nek gaat.. ik nu wel! En dan is het vet net nieuw... Ik ga hier het wachtbankje op... Vandaag eisprong, maar klussen ging gisteren niet Manlief had pijn.
Ga je toch vandaag klussen within! En ik ben nu niet misselijk meer...heb stiekem best wel erg veel zin in friet We gaan morgen testen als ik dan nog niet ongesteld ben, dus ik zal het jullie morgen laten weten Gaan jullie komende week nog wat leuks doen?
Ga mijn best doen nessa! Als hij nog steeds pijn heeft (hij zei net van wel) gaat het klussen niet door
@yummy: Welkom en zo te zien ben jij al heel vaak verhuisd @skaya: Ik ben kinderverzorgster van beroep @monique: Ik vind je tatoo erg geslaagd. Zelf zou ik er ook wel een willen laten zetten maar heb er wat schrik van. Nuja het ontwerp wat ik heb zou tussen mijn schouderbladen moeten komen en gezien mijn rugpijn is dat nu helemaal al niet aan te raden. @within: Ik nam ook die pil (mycrogynon30) maar ben moeten overschakelen naar een wit product omdat je vanaf 21 jaar in België de pil niet meer (gedeeltelijk) terugbetaald krijgt. En nu ben ik helemaal moeten stoppen door de kuur die ik nu volg. @nessa: Veel succes bij het testen!