meiden van 1988!!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Nischa, 14 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nessa88

nessa88 Bekend lid

3 sep 2010
    891
    57
    28
    Den Haag
    @ within: Waar heeft hij pijn aan? Want hoofdpijn is geen excuus he:p daar helpen hoogtepunten juist heel goed bij!:)

2. Within

Within Niet meer actief

Aan het belangrijkste van een man bij het maken van kindjes ;)

3. nessa88

nessa88 Bekend lid

3 sep 2010
    891
    57
    28
    Den Haag
    hmmm ja dan gaat het lastig worden:p misschien helpt een goede massage?;)

4. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    @ Within? Is de pijn nog over gegaan? Had die zich gestoten ofzo:p? Ik heb mijn vriend nog nooi over pijn aan zijn "belangrijkste deel"gehoord.hihi

@ Nessa Hoelaat ga je testen?

5. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Misschien is die door al het klussen van de afgelopen dagen een beetje overbelast geraakt :p!

Nessa ik ben benieuwdd!!!

6. Within

Within Niet meer actief

Helaas :( Ik vermoed een blaasontsteking, hij is bang dat zijn nierstenen weer terugkomen. Hij heeft ook pijn als hij naar de wc gaat, maar koppig als hij is gaat hij nog niet naar de dokter..

7. nessa88

nessa88 Bekend lid

3 sep 2010
    891
    57
    28
    Den Haag
    Vertel hem dat als hij te lang doorloopt met een blaasontsteking hij verminderd vruchtbaar of zelfs onvruchtbaar kan worden....Dan zal hij toch wel naar de huisarts hollen?

Wij hebben vanochtend getest en...een supersupersuper ligt 2de streepje!:$ Je moet hem echt goed int licht houden en dan zie je het....dus morgen nog eens testen en dan hopen op een goed zichtbare streep. Nog steeds wat onzekerheid dus hier in huize nessa;)

8. Within

Within Niet meer actief

Foto!! :D

Hier ook wel een opluchting.. had net mijn laptop afgesloten om naar mijn werk te gaan, ik sta op en ga naar de wc.. steken in mijn linkerzij en vruchtbaar slijm!! Ei een dagje te laat??

9. nessa88

nessa88 Bekend lid

3 sep 2010
    891
    57
    28
    Den Haag
    Spannend within! Ik heb geprobeerd een foto te maken maar je ziet er echt helemaal niets op:( Als ik morgen een betere zal ik eens kijken of het uploaden gaat lukken:p

10. Within

Within Niet meer actief

Oeh ben benieuwd!

11. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    Oehh nessa! Zal het?!?
    O within, dat klinkt niet goed:(

12. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Nessa, morgen gewoon nog een keer met je ochtendurine!! Spannend spannend spannend

13. Nischa

Nischa Bekend lid

19 mrt 2008
    575
    0
    16
    Mama, Intrieurverzorgster
    Noord-Brabant
    @nessa spannend!!! Je Hcg Verhoogd binnen 48uur als je zwanger zou zijn. Ben benieuwd! :d zou wel mooi zijn als het gelijk raak is

14. Within

Within Niet meer actief

Het klussen is toch nog gelukt :D Nu op het wachtbankje..

15. nessa88

nessa88 Bekend lid

3 sep 2010
    891
    57
    28
    Den Haag
    Spannend within! Vriendlief al aant opknappen? Hier vanochtend nog een zeer vage test..dus helaas niets om jullie te laten zien.:( Heb morgen een afspraak met mn huisarts eens kijken wat die dr van vind:)

16. Within

Within Niet meer actief

Hij geeft nog wel wat pijn aan maar niet zo erg als het was..

17. nessa88

nessa88 Bekend lid

3 sep 2010
    891
    57
    28
    Den Haag
    Gelukkig maar. Hebben jullie toch nog kunnen klussen. Zal voor jullie duimen! Ik ben nu lekker slecht chinees aant halen... En o ik heb er zoon zin in!!!

18. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    @within ja gevoelig zaakje voor die mannen om met hun 'zaakie' naar de ha te gaan, maja...wat moet dat moet! Hy heb m wel hard nodig komende tyd...:D

@nessa hoe was de chinees??? Je heb me gelijk op ideeen gebracht haha, lekker hor! Ben erg benieuwd wat je huisarts morgen gaat zeggen! Good luck girl!

19. Within

Within Niet meer actief

Klussen is nog wel gelukt hoor :p Nu weer even rustig aan doen :) Kan hij opladen en bijkomen!

20. Keeley

Keeley Niet meer actief

Weet iemand al meer dames?

Deel Deze Pagina