meiden van 1988!!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Nischa, 14 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Wij gaan morgen even naar alexandrium winkelcentrum en heeeel miss savonds naar bodyworld in ahoy. Maar meneer wil niet en de kaarten zijn uitverkocht volgens mij...
    Zondag verjaardag en lunchen met vriendin!
    En de rest nog plannen?

2. nessa88

nessa88 Bekend lid

3 sep 2010
    891
    57
    28
    Den Haag
    Ow gezellig lekker shoppen! Bodyworld ben ik ook heen geweest toen het nog in amsterdam zat...Vond het erg interessant maar heb "de levenscyclus" overgeslagen....kon me er niet toe zetten op naar baby's in potjes te kijken:) Mn vader is er toen wel doorheen gelopen.
    Ik krijg morgen dus bezoek. Gezellig kletsen want we hebben elkaar al een tijdje niet gezien. Zondag ff naart winkelcentrum hier want vriendlief moet nieuwe schoenen en ik witte kleding voor mn nieuwe baan. Opzich lekker wat te doen maar wel lekker rustig aan. Zit alleen te twijfelen of ik het morgen aan die vriend ga vertellen.....Wat zouden jullie doen? wachten of vertellen?

3. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Ik zou mn mond niet kunnen houden tegen mn beste vrienden. Die weten ook dat ik ben gestopt met de pil, dus hou dit kleine kringetje wel op de hoogte van de vorderingen...doen waar je je goed bij voelt.
    Het is natuurlijk nog heel pril, maar jeben wel zwanger. Mocht het fout gaan, waar we niet vanuit gaan natuulk, dan kan die vriend er ook wel voor je zijn. Lastig lastig...

4. simple

simple Bekend lid

3 dec 2010
    951
    0
    0
    limburg
    Ik heb het met 6 weken verteld aan mijn ouders en schoonouders omdat ik toen flink de griep had en dus geen medicijnen mocht nemen en dat viel wel op. Je moet doen waar je je goed bij voelt. Wij hebben ook met 8 weken het openbaar bekend gemaakt.

5. Within

Within Niet meer actief

Wij vertellen het ouders/broers en zussen meteen, de rest pas met 12 weken.

6. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    En Nessa heb je het verteld?

Ik heb het mijn close vrienden en familie(moeder, schoonmoeder en vader) ook meteen verteld ik kreeg alleen de dag nadat ik het had verteld bloedverlies wat een paar dagen aanhield en was er van overtuigd dat het niet goed zat. Wat dus gelukkig wel zo was:D. Bij de volgende vertel ik het pas na een eerste goede echo aan vrienden. Moeder krijgt het wel meteen te horen;)

7. nessa88

nessa88 Bekend lid

3 sep 2010
    891
    57
    28
    Den Haag
    Nou het was een beetje vaag....Die vriend en ik zijn altijd erg close geweest en elkaar goed aangevoeld...Dus hij kwam langs en ik was erg misselijk dus ik liep te spugen..zei tegen hem dat ik een btje griepje opgelopen had ofzo. Toen vroeg hij dus aan mij of ik soms zwanger was. Najah ik houd niet van liegen dus ik zei ja. Bleek dat hij het al een soort van aangevoeld had ofzo:( En heb dus vandaag mn eerste babypakje gehad! Hoe vreselijk raar is dat! Vond het maar een beetje creapy:)

8. simple

simple Bekend lid

3 dec 2010
    951
    0
    0
    limburg
    Wat grappig nessa, ja soms heb je dat met goede vrienden. Kun je het tenminste met 1 iemand erover hebben :) Leuk.
    Hoop wel dat je je snel beter voelt.

9. nessa88

nessa88 Bekend lid

3 sep 2010
    891
    57
    28
    Den Haag
    Oke die vriend is toch iets minder creapy dan ik d8 :p Hij bekend net dat hij al een half jaar dat pakje meesjouwt als hij hier langs kwam omdat hij wel had gemerkt dat we er mee bezig waren. Wel echt super lief! We hebben gister dan ook lkkr samen zitten janken omdat we zo blij voor mij waren :p

10. siske89

siske89 Niet meer actief

Ik zou enkel ouders/grootouders vertellen en dan na 12w aan de rest. Dan ben je toch uit de risicoperiode. Maar ik heb ook een vriend die ik als mijn broer zie en ik denk moest ik zwanger zijn dat hij het zelfs als eerste zou weten :D

Hier vandaag voor het eerst kunnen gaan kijken binnen in mijn toekomstige huis. Maanden naar uitgekeken en super goed meegevallen. Er is nog veel werk aan maar we hebben nog 10 maanden :)

11. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Ahhhh Nessa heeerlijk toch!!! En een teken dat die vriend je ECHTTT goed kent en aanvoelt! Keep it close! ;)

12. Nischa

Nischa Bekend lid

19 mrt 2008
    575
    0
    16
    Mama, Intrieurverzorgster
    Noord-Brabant
    Ben ik weer ff de laatste dagen niet veel actief geweest hier best drukke dagen gehad.. Me lieve vriendinnetje langs gekomen. gisteren een super feest gehad en me kleine heeft ontstoken oogjes, die vraagt nu super veel aandacht. echt zielig hem zo te zien dan breekt mijn hartje. Vanmorgen maar naar de HAP geweest toch maar een zalfje er voor gekregen. Jullie nog wat gedaan het weekend?

Ik ga zo even bij lezen als me kleintje op bed ligt

13. Nischa

Nischa Bekend lid

19 mrt 2008
    575
    0
    16
    Noord-Brabant
    @nessa Oeh wat lekker appeltaart je brengt me op ideeën haha.. krijg er nu al zin in :D Erg fijn dat je close bent met die vriend! en grappig dat hij jou zo goed aanvoelt.. hij altijd dat pakje mee gejouwt dus hij zal wel gedacht hebben hehe eindelijk haha..

@siske Dus jullie kunnen straks aan jullie paleisje lekker gaan klussen?

@iedereen ik heb tegen me (schoon)ouders met de 8 weken verteld dat ik zwanger was en tegen de rest pas toen ik een echo heb gehad. Maar mijn moeder was zo blij dat ze haar mondje niet kon houden dus wist jammer genoeg iedereen het al heel snel.

14. siske89

siske89 Niet meer actief

@monique: Ik ben nog vrijgezel hoor en gezien mijn rugproblemen zal het meeste werk door mijn vader worden gedaan. Maar ik kijk er wel enorm naar uit om het te zien veranderen in mijn 'droomwoning' :)

15. Nischa

Nischa Bekend lid

19 mrt 2008
    575
    0
    16
    Noord-Brabant
    @siske mijn excuses :) dan heb ik het vast niet goed gelezen in de eerdere berichte *schaam* sinds mijn zwangerschap is me hoofd echt ene gaten kaas hahaha.. Nou dan maak je er zelf toch een fantastisch droom huisje van ;) ook erg fijn dat je vader je zo kan helpen.. Heb je al ideeën hoe je het helemaal wilt hebben?

16. siske89

siske89 Niet meer actief

@monique: Geen probleem hoor :D En ja nu moet ik met niemands andere mening rekening houden ivm de inrichting enzo ;)

17. Nischa

Nischa Bekend lid

19 mrt 2008
    575
    0
    16
    Noord-Brabant
    Gewoon lekker inrichten zo als jij het zelf wilt ;) jij moet er tenslotte in wonen en je eigen helemaal thuis voelen

18. siske89

siske89 Niet meer actief

Inderdaad en zo heeft het alweer zijn voordelen om nu nog vrijgezel te zijn :D

19. Nischa

Nischa Bekend lid

19 mrt 2008
    575
    0
    16
    Noord-Brabant
    Ik geef even door dat ik me naam heb laten veranderen i.v.m met iemand die heel me leven onderhand in de gaten zit te houden haha.. dus dan weten jullie het ;)

20. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Laika, hoop dat je zoontje snel weer beter is! Idd erg zielig voor zo een kleintje..:( ..je hebt tog geen stalker:(

Deel Deze Pagina