@Skaya Ja dat ik hoop is want tis echt zielig zo.. net had hij er ook nog eens koorts bij maar dat kan natuurlijk ook komen van de ontstoken oogjes zijn lichaam probeert natuurlijk toch stoffen aan te maken. Nee ik heb geen stalker .. er is iemand die regelmatig op een dag op me hyves zit nu heeft ze ook al uit gevonden dat ik op zp zit dus vandaar, sommige mensen hoeven niet alles te weten
Ohhwww jaa koorts maakt het nog ff erger! Hopelijk kan hij nog goed slapen dat hij er niet wakker van blijft.. Nee het is wel een beetje jammer dat iedereen zo op het forum kan kijken. Veel dingen kan je als niet-member tog gewoon lezen.
ja idd.. je kunt hier gewoon op de forums lezen.. en aangezien me naam was het niet moeilijk te raden haha
haha ik snapte er al niks van! Dacht deze post had ik gister toch al gelezen maar dan van..... Mijn zoontje had 2 weken geleden ook ontstoken oogjes, is na 4 dagen weer vanzelf weggegaan. Ik was de hele dag met een watje en gekookt water het vuil uit zijn oogjes aan het wrijven. Sochtends zaten zijn ogen gewoon vastgeplakt heel erg zielig!
@mamaDY hier ook 2 dagen met watje gedaan en afgekoelt kokend water maar het leek echter alleen maar erger te worden.. en al 3 dagen smorgens heel zijn oogjes vastgeplakt. Erg zielig ja! ik hoop dat hij er gauw van af is
Vandaag lijkt het nog steeds niet beter te gaan.. Ik voel me ook niet helemaal lekker wat verkouden, moe(brak), al 2 dagen hoofdpijn ik kan het nu niet gebruiken om een griepje te krijgen..
Indd flink aan de vitaminen en soep en lekker veel proberen te slapen! Hoop dat het snel beter gaat bij jullie! Hebben jullie allemaal een lekker weekend gehad? Nog wat leuks gedaan?
Ja de vitaminen krijg ik wel binnen Slapen gaat haast niet met een peuter om me heen ik doe gewoon alles lekker rustig aan .. Hier een super weekend gehad. Me vriendin is langs geweest met haar kindje en haar man. zaterdag hadden we een feest van mij tante dus was aardig laat geworden. ook was me moeder hier een weekend logeren (ze woont in duitsland) Verder zondagje een rustig dagje gehouden. en jij nessa
Hoi allemaal, Mijn oppaskindjes zitten nu lekker hun bakje fruit leeg te eten dus ik kan even snel achter de pc kruipen @ Laika Hoe is het met Mike nu? @ Nessa Hoe gaat het met de misselijkheid , wanneer heb je een eerste 3echo?! Wie gingen er donderdag ook alweer testen? Skaya en Within?... spannendd!
MamaDy het gaat nu stukken beter met me kleine bink. de ontstoken oogjes is zo goed als weg! alleen hij is nu goed verkouden
@ Laika: Er zijn zoveeeel zieken! Werk op een bso en had bijna 10 zieken op mn groep. Je ontkomt er gewoon niet aan helaas! Hoop dat hij snel opknapt! Within hoe voel jij je? Ik ga niet testen donderdag. Heb zo een gevoel dat het niet raak is met dat gekke bruinverlies. Ben dan wel misselijk, maar dat zijn we allemaal...zwanger of niet..door dat ontpillen. Wacht het weekend even af en als me ongi dan niet komt test ik zondag wel.
Ik heb last van steken, lage rugpijn en vlagen van misselijkheid.. Ook 2 zeer aanhankelijke katten die nog even benadrukken dat mijn borsten zeer doen.. Gisteren slijm verloren, met een beetje roze, later bruin. weet echt niet wat ik nou als klachten van mn cyclus of van mn reuma moet zien, dus die rugpijn weet ik niet zeker of het met ongi/zwanger zijn te maken heeft. Het kan wel.
Within het klinkt wel hoopgevend iig. Die lage rugprijn had ik van het weekend en had ik vroeger zonder pil heeeel erg met mn ongi...
Dat wel ja, ken een groot deel van de klachten niet. Alleen kwa pijn weet ik echt niet of het van mn reuma komt, buikkrampen kunnen ook nog bij mn PDS vandaan komen Lekker lichaam heb ik! Vanmorgen opgestaan, mn hele buik deed zeer
Nog paar daagjes dan hebben we (hoop ik) beide een idee waar we de klachten de schuld aan kunnen geven