@within: ik heb nogsteeds geen echte knaltest gehad dus zolang je niet ongi word is alles nog mogelijk!
spannend hier meiden..!! hier is me lichaam een beetje van het pad af geloof ik :S sinds 3 dagen ontzettende lekkende borsten echt letterlijk melk uit me borsten.. Ik heb al een aantal maanden zetpillen voor de misselijkheid (ivm maagontsteking) Nu komt het zeeeeer zelden als bij werking voor .. Morgen toch maar even de dokter bellen om een afspraakje te maken
ja idd erg vervelend.. verwacht niet dat ik zwanger ben. maar als dat zo zou zijn is het echt een MIRACLE
@ hier, ik was te laat met de dokter bellen. alles vol vandaag.. dan dinsdag maar even dan ben ik heel de dag vrij.
Ik heb vandaag toch maar getest. Had gister behoorlijke krampen en verwachtte echt mn ongi, maar die blijft nog steeds uit en ben vandaag steeds misselijk. Uitslag is WIT! En nog steeds misselijk en krampen...hoop dat die ongi niet te lang op zich laat wachten.
Laika beterschap, ben benieuwd wat de dokter zegt. Within en Skaya, jammer, maar zolang de rode zee nog niet is langsgeweest hoop houden
Is het mogelijk toch zwanger te zijn als je een witte test hebt en overtijd bent dan? Kans is wel heeeel erg klein?
Het kan wel...ik had dan geen helemaal witte test maar wel een mega mega mega mega vaag roze streepje en toch zwanger. Gaat momenteel goed hier niet echt misselijk meer.Dus dat is wel fijn.
Wanneer had jij ook al weer getest toen je dat ultra vage streepje had? Op je nod precies? Fijn dat je je goed voelt! Daar is zeker wat voor te zeggen...lekker genieten! Hier flinke steken in onderbuik..net als gisteravond. Wanneer komt die gekke ongi nou!?
Nog steeds geen ongi hier. Wel nog krampjes en misselijk. Vanmiddag een flinke prop bruin/roze dik slijm verloren??? Wacht het nog rustig verder af.