nee skaya je moet je er idd niet te druk om maken maar het houd je toch bezig want je zit toch ergens op te wachten.. Ik hoop voor je dat je snel iets wijzer word
Had wat pendelverzoekjes verstuurd en kreeg de eerste reactie...daarin stond dat ik pas in 2015 zwanger zal worden, das toch wel even schrikken. Hoeft natuurlijk niet te kloppen, maar ben over het algemeen wel een gelover als het gaat om die paranormale dingen. Hoop dat de anderen een beter resultaat voor me doorkrijgen
Oeps, sorry ik heb jullie wat verwaarloosd de laatste weken. Druk, druk, druk door het plannen van de verbouwingen + mijn verjaardagsfeestje @nessa: Zo jammer om dit nieuws van je te moeten horen! Sterkte en veel moed om er terug aan te beginnen! @gravid: Welkom! En wat jammer van die bekkeninstabiliteit.
Siske: Dank je Ja die BI is wat minder, maar ach, zondag nog 10 weken.. dus kga aftellen Mag verder nie klagen, Ukkie doet het hartstikke goed.
Meiden omgeving rotterdam! Bij deze waarschuw ik jullie! Blijf morgen binnen en sluit ramen en deuren! want..................ik heb morgen mijn eerste rijles
Nessa hahahaha zolang je aan jou kant van de brienenoord blijft, maak ik me niet zo veel zorgen!! Veel plezier!! Is echt hardstikke leuk!
Blij dat ik verhuisd ben!! Echt.. ik begin mijn Rotterdamse "R" te verruilen voor een Gooische "R".. Help!
Hehehe ik mn leidse R voor de rotterdamse R ook echt erg! Ben nu best zenuwachtig. Net mn sollicitatie gehad en ik mag komen proeflopen! Echt super leuk! Nu nog rijden vanmiddag!
dat er zon verschil ik kan zitten he!! Ik ga maar snel boodschappen doen voor ik echt niks uitvoer vandaag.. Gefeliciteerd!! Nu hopen dat het proeflopen ook goed gaat! Ik wil gaan solliciteren voor administratief werk.. maar ben nog met de cursus bezig en durf nog niet zo goed
Hahaha ach een R is een R toch Al word mij nogal erg vaak gevragen of ik van oorsprong uit limburg kom, aangezien ik met een zachte G praat Maar neej, ik kom toch echt niet uit limburg (kom oorspronkelijk uit de Betuwe, en ja ook daar praten ze met zachte G haha )
hahahaha zooooo'n klein landje, met zoveel dialecten dat we elkaar soms gewoon niet eens kunnen verstaan! Hoe ging je rijles nessa?
Goed!! Hij zei dat ik het echt al goed deed voor de eerste keer en dat ik waarschijnlijk niet zoveel lessen nodig heb dus ik ben helemaal blij Moet zeggen dat ik int begin een btje gestrest was maar na een kwartiertje zat ik al vrij relaxt te sturen en met die man te babbelen. En ik vond het ook echt leuk om te doen. Hopen dat de komende lessen ook zo goed gaan dus. Zit nu helemaal uitgeblust op de bank. Stond vanochtend al moe op...terwijl ik wel goed geslapen heb. Najah vandaag vroeg naar mn bedje en nog ff doorzetten. Hoe ist bij jullie?
Moe.. Kat is krols en heeft de hele nacht lopen mauwen. Werd er gek van! Morgen komt om 8 uur de schilder dus moet vroeg op.. word er nu al moe van Maar wel lekker weekend nu! Mag ook wel na een verschrikkelijke rotdag.. client was sago, papegaai beet me en ik vroeg me echt af wat ik daar deed. Dochterlief had de helft van mijn werk al gedaan en ik ben verplicht daar 3 uur te zijn.. als ik niks te doen heb word dat erg lastig! Maarja.. heb het overleefd.
Poeh Within haha!! Gewoon ff flink je mond open trekken dat ze je niet voor jan l*l hoeven laten zitten daaro! Is zonde van je tijd, zou er ook boos van worden! Hier ook weekend dag 44 van cyclus ongeveer...kan t niet meer bijhouden zonder banner!
Heey Keeley, natuurlijk! Welkom!! Vertel eens wat over jezelf? Sinds wanneer ben je 'bezig' en ben je gestopt met de pil of wat dan ook? Hoe gaat het sindsdien met je cyclus?
welkom keeley! Sorry dames dat ik aantal dagen hier niet aanwezig ben geweest! druk bezig geweest met de voorbereidingen van me zoontjes verjaardag! hij is vandaag 2 jaar geworden! Ook het weekend zal ik hier ff weinig zijn want zondag is het de dag dat we het vieren. Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend!