meiden van 1988!!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Nischa, 14 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. siske89

siske89 Niet meer actief

Dit toppic is blijkbaar wat aan het doodgaan :(
    Meiden???

2. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Siske, idd de topic moet weer even nieuw leven in geblazen worden, wnt het gaat niet de goeie kant op!!
    Hoe is het met jou?

Ik heb mn ei gevonden ongeveer 18april en heb dus ongeveer over 4 dagen mn NOD. Cyclus is dus 10 dagen korterrr!

Hier in NL idd al een paar weken heeel mooi weer! Ben al lekker bruin geworden :D

3. siske89

siske89 Niet meer actief

Met mij gaat het wel hoor. Nog steeds veel rug last maar de osteopathe denkt dat ze er verandering in kan krijgen. Dus ik leef op goeie hoop :)
    Hier in Belgiƫ vorige week ook heel erg mooi weer, ook vaak buiten gezeten. Bruin ben ik nog niet echt maar dat komt door mijn huid. Heb ros haar en dan heb je sowieso een bleke huid (die snel verbrand)

4. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    skaya

succes met testen straks

5. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Siske89, wat fijn dat ze er waarschijnlijk wat aan kunnen gaan doen dan! Zou wel heel mooi zijn! Ik duim voor je!

AnnaB, dankje wel! Jij bent er al bijna zeg!! Hoe gaat het met jou?

Heb nog geen testdrang, want voel helemaal niks. Alleen rare darmen en pukkelsssss, duidt op ongi denk ik.

6. brotherbear

brotherbear Niet meer actief

Hoi meiden ik ben ook van 1988 en wil me graag bij jullie aansluiten..

7. MamavanDane

MamavanDane Bekend lid

23 sep 2009
    916
    2
    18
    Centralist meldkamer
    Voorschoten
    Ook ik wil me wel bij jullie aansluiten;), ben van 11-01-1988.

8. Nischa

Nischa Bekend lid

19 mrt 2008
    575
    0
    16
    Mama, Intrieurverzorgster
    Noord-Brabant
    ik ben ook weer terug van weg geweest! zal er is weer wat vaker op zijn hier.. maar wat hebben we een lekker weertje gehad zeg! ik ben ook al wat bruiner geworden :D moet ook wel voor als we aan het einde van deze maand naar turkije gaan.

hoe is het verder met de dames hier? nog niemand overtijd?

Welkom brotherbear en mama van dane

9. brotherbear

Ik las net dat dit topic een beetje aan het uitsterven was.. wat jammer.. Vind het nu juist zo leuk om met leeftijdgenoten te kletsen over van alles en nog wat..

10. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Brotherbear en mama van dane, welkom hier!!
    Jaaa ik vind het ook wel leuk en fijn om met leeftijdsgenoten te kletsen over dit onderwerp! We behoren toch wel tot een van de jongsten denk ik op dit gebied. En dat zorgt soms voor de nodige reacties haha!

Brotherbear, was jou laatste ronde maar 15 dagen? Spannend over een dag of 6 testen, hoe voel je je?

Mama van Dane, wat een mooi kindje heb je zeg! Halfbloedje?
    Mijn man is turks, ben erg benieuwd wat dat voor mixje zal opleveren! :D

Nalaatjuh, lekker naar Turkijeee, hoop dat je goed weer zal hebben!!!! Waar ga je precies heen?
    Wij willen ook gaan in Augustus. Vind het alleen beetje eng met boeken. Stel je voor dat ik net zwanger ben en ontzettendddd ziek/zwak en misselijk.

Ik ben vanmiddag ongesteld geworden. Jammer maar na 2 lange cyclussen ben ik blij met deze van 31 dagen. Op naar ronde 4!

11. brotherbear

DAnk je wel!

Enn ja mijn cyclus was 15 dagen, of dat wil zeggen..

Het was een bloeding die een kleine 5 dagen duurde. HEt begon met bruinverlies, maar heb wel twee dagen echt bloedverlies gehad. Niet het helderrode van een menstruatie maar ook niet het bruine van bruinverlies.. en in eerste instantie dacht ik dat het een heftige innestelling was, maa rhoe langer ik er over nadacht hoe meer ik het idee kreeg dat het menstruatie was.. was op dat moment ook nog geen 7 weken gestopt met de pil..

Ik voel me op zich wel goed.. heb sinds een dag of drie pijnlijke tepels.. heb sinds de laatste bloeding veel krampjes gehad in mijn eierstokken en baarmoeder.. dat is nu een tijdje weggeweest en zet net ineens weer op.. heb zelf totaal geen idee meer en zicht op hoe mijn lichaam werkt.. hoop heel sterk dat ik maandag een positieve test in handen heb..

Wel balen voor jou dat je weer ongi bent, maar kan me voorstellen dat weer eens een keer een korte cyclus een verademing kan zijn! Hopelijk heb je meer geluk in ronde 4!

12. siske89

siske89 Niet meer actief

Welkom aan de nieuwe mama's. Kom gerust mee kletsen, dan word het hier weer wat gezellig ;)
    Ik ben zelf van 1989 maar ik heb me hier toch bij aangesloten :D

13. brotherbear

14. Nischa

Nischa Bekend lid

19 mrt 2008
    575
    0
    16
    Noord-Brabant

Wij gaan 11 dagen naar Side. Heb er echt super veel zin in! even weg van alles! ;) lijkt me idd ook erg lastig als je dan zwanger zou zijn. je zou kunnen boeken en een annulerings verzekering kunnen pakken zodat je het nog op kunt zeggen

Wat jammer dat je ongesteld bent geworden! op naar de volgende ronde!

15. MamavanDane

MamavanDane Bekend lid

23 sep 2009
    916
    2
    18
    Centralist meldkamer
    Voorschoten
    Hoi:D,

@Skaya, ja klopt z'n papa komt uit Curacao. Toen Dane net geboren was had hij een glow in the dark kleurtje:D. Na 3 weekjes kwam er een lichte huidskleur en nu heeft hij best een donker kleurtje;).

@Nalaatjuh, oehh lekker Turkije! Ik wil misschien einde van het jaar gaan, even lekker met Dane eruit. Zit alleen te twijfelen of ik niet beter nog een jaartje kan wachten, dan heeft Dane er tenminste ook iets aan;)

16. siske89

siske89 Niet meer actief

Hihi als we over reizen beginnen. Ik vertrek 30 mei voor 10 dagen naar Salou met een ex-schoolvriendin. Oh ik kijk er echt zo naar uit. Eindelijk na meer dan 3 jaar nog eens op reis kunnen gaan :D

17. Nischa

Nischa Bekend lid

19 mrt 2008
    575
    0
    16
    Noord-Brabant
    oooh lekker naar salou! lekker stappen zeker ;)

@mama van dane zou je beter kunnen wachten ja. dan heb je er zelf ook meer plezier van denk ik

18. Nischa

Nischa Bekend lid

19 mrt 2008
    575
    0
    16
    Noord-Brabant
    mama van dane wat een prachtige foto heb je trouwens bij je naam staan! mooi kindje hoor

19. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Brotherbear, ik hoop dat die zere tepels een goed teken voor je zijn!!! Voor mij is dat een teken dat mn ei net geweest is. Dan heb ik daarna ook altijd een paar dagen hele gevoelige tepels! Hoop dat het voor jou duidt op een roze test over een paar dagen! Spannend!

MamavanDane, wat ontzettend leuk zeg zo een mooie mixbaby!!
    Geen idee wat handig is met zo een kleine om hem mee te nemen naar vakantie. Aan de ene kant heb ik zoiets van als jij geniet, geniet je kleine toch ook wel mee. Hoewel hij er niet veel van mee zal krijgen.

Siske, lekker hor Salou!! Ga je je flink misdragen daar? Of is dat echt een vooroordeel over Salou? Ben er zelf nooit geweest.

Nalaatje, lekker hor Side. Ben er doorheen gereden met de bus, is niet zo groot volgens mij? Jaaa ik neem dan sowieso een annuleringverzekering idd, maar weet niet of zwanger zijn een geldige reden is om die te gebruiken dan.

20. Mimuutje

Mimuutje Actief lid

9 nov 2010
    437
    0
    16
    Roosendaal
    Hallo meiden,

Ik wil me ook graag aansluiten bij jullie! Ben van mei 88.

@brotherbear
    Hopelijk zijn die zere tepels en rare krampjes er niet voor niks en heb je straks een posi test in handen ;)

@mamavandane
    Mooi kindje heb je zeg :)

@Skaya
    Jammer dat je ongi bent geworden, maar wel weer fijn dat je een normale cyclusduur had nu, zit je tenminste niet zo heel lang in spanning. Succes de komende ronde!

@siske89
    Leuk joh zon vakantie! voornamelijk om te stappen? of gewoon lekker te relaxen?
    Ik moet zeggen dat ik er ook wel weer aan toe ben, ben al sinds 2002 niet meer op vakantie geweest :(

Deel Deze Pagina