meiden van 1988!!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Nischa, 14 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Hier gaat het wel okay heb ontzettend last van mn bekken en rug en voel me daardoor ook niet zo lekker. Hopelijk gaat het snel beter.

Nog geen ei te bekennen dus .. Jammer hoor.

2. Mimuutje

Mimuutje Actief lid

9 nov 2010
    437
    0
    16
    Roosendaal
    Das niet zo mooi dan, kan wel begrijpen dat je je daarvan niet zo lekker voelt, hoop dat je je gauw wat beter gaat voelen!

3. siske89

siske89 Niet meer actief

Ik had hier verwacht super veel bij te moeten lezen maar hier is weinig gebabbeld geweest zo te zien.

Ik ben nu terug van Salou en het was er echt heerlijk! De eerste dagen wel wat minder qua weer (lees: regen) maar voor de rest heb ik echt zo hard genoten van het zonnetje, de zee en de rust! Mijn batterijen zijn weer helemaal opgeladen :D
    Hoe gaat het met jullie nog?
    x

4. Miems

Miems Actief lid

18 apr 2010
    325
    0
    0
    Hey meiden hier nog 1 uit 1988. Er is nog 1 topic voor meiden uit 1988, daar had ik me al gemeld, maar deze is weer een andere, dus dacht meld me ook hier!

5. Nischa

Nischa Bekend lid

19 mrt 2008
    575
    0
    16
    Mama, Intrieurverzorgster
    Noord-Brabant
    @miems welkom hier!

Hier paar dagen geleden terug gekomen van Turkije! Heerlijk genoten van het warme mooie weer. lekker even weg van alles met mijn gezinnetje. ook mijn batterij is weer opgeladen :D Mijn zoontje heeft het ook super gedaan! zo goed hadden we niet verwacht!

6. siske89

siske89 Niet meer actief

miems: Welkom hier! :)

nalaatjuh: Hebben jullie goed weer gehad? Ik weet hoe je je nu ongeveer voeld na die reis :D

7. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Hoe gaat het met alle meiden hier ??

8. Nischa

Nischa Bekend lid

19 mrt 2008
    575
    0
    16
    Noord-Brabant
    @siske we hebben heel goed weer gehad zeker tegen / boven de 30 graden de laatste dag zeker wel 35 graden! Alleen de dag dat we aankwamen hoosde het daar en flinke omweer maar voor de rest mochten we niet klagen! Jij ook goed weer gehad?

Hier gaat alles goed met jou ook cos?

9. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Nalaatjuh, fijn dat het zo goed is gegaan met je zoontje in Turkije! Ben jaloers! Ik wil ook!

Cos hoe is het met jou nu?

Miems ook welkom hier :p

Hier alweer in de vijfde ronde aanbeland. Aan de ene kant denk ik poehhh wat duurt het lang en aan de andere kant is aan mn cyclussen nog wel te merken dat het ontpillen nog niet helemaal achter de rug is blijkbaar. Pendels zijn gunstig voor komende 2 rondes!!

10. siske89

siske89 Niet meer actief

nalaatjuh: Wij hadden de eerste dagen wat regen (de dag dat we naar Barcelona gingen zelf de hele dag regen :( ) De laatste 3 dagen hadden we dan wel super weer ook rond de 30 graden.

skaya: Ik hoop voor jou dat de pendels gelijk zullen krijgen!

11. Nischa

Nischa Bekend lid

19 mrt 2008
    575
    0
    16
    Noord-Brabant
    dat is wat minder regen! maaaar je hebt ook kunnen genieten van het mooie weer ;) ik hoorde dat het hier ook goed weer was toen we weg waren!

@skaya het ontpillen kan nog wel even duren ja! ik hoop voor je dat 1 van de pendels gelijk heeft! succes met klussen ;)

12. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Ja hier gaat het redelijk. Veel last van mn bekken en rug maar we stiefelen rustig door. Alles word nu gewoon zwaarder.

Ontpillen dat kan inderdaad wel even duren .. Hopelijk is het snel raak

13. siske89

siske89 Niet meer actief

Nalaatjuh: Ja dat hoorden wij ook :)

Cos: 'stiefelen'? Ja als Belg begrijp ik niet altijd alles qua woordenschat ;)

14. Missy88

Missy88 Actief lid

19 jun 2011
    314
    2
    18
    NULL
    Gelderland
    #554 Missy88, 19 jun 2011
    Laatst bewerkt: 19 jun 2011
    hey allemaal! Mag ik me bij jullie voegen? Ik ben nieuw hier op het forum.

15. Nischa

Nischa Bekend lid

19 mrt 2008
    575
    0
    16
    Noord-Brabant
    Hey missy! Welkom hier!

16. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Welkom Missy !

Ik heb van de week maar even wat positiekleding gekocht. Ik heb het doordat ik zoveel afgevallen ben best lang kunnen rekken met mijn gewone broeken.. Maar dat wil nu echt niet meer.

Mijn mannetje is met zn broertje naar walibi hopelijk blijft het wat droog.

17. siske89

siske89 Niet meer actief

missy88: Welkom hier! :)

18. siske89

siske89 Niet meer actief

Rustig hier... ik hoop dat iedereen aan het genieten is van het super weer! (Althans in België is het super, ik weet niet in Nederland)

19. siske89

siske89 Niet meer actief

Nog steeds niemand? :s

20. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Meiden, dit topic is een beetje levenloos! Ben zelf ook eent ijdje niet geweest.

Hoe is het met iedereen?

Ik ben pas weer ongesteld geworden op dag 45, ben begonnen aan ronde 6! Baal wel ontzettend dat mn cyclussen zich niet herstellen en ik dus 32 dagen moet wachten op een eisprong...
    Maar niks aan te doen, klusweek sta gemarkeerd in de agenda :p dus we gaan er gewoon weer voor!

Deel Deze Pagina