meiden van 1988!!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Nischa, 14 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. siske89

siske89 Niet meer actief

Hier gaat het wel redelijk. Wat problemen gehad met mijn laptop. Had hem binnen gedaan nadat hij was gecrashed en toen ik hem eindelijk terug had, na een uur crashed hij weer: in totaal 155 euro moeten betalen + nieuwe gsm want die liet het ook afweten :(

2. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Siske, fijn hoor! Als het dan komt, komt het ook allemaal ineens! Heb je die laptop niet het raam uitgedonderd? Ik kan daar zo slecht tegen als dingen niet doen wat ze moeten doen :p

3. siske89

siske89 Niet meer actief

skaya: Haha ja ik ben ook wel zo maar met het ding uit het ramen te gooien sta ik nog veel verder vrees ik :D

4. siske89

siske89 Niet meer actief

Hoe gaat het met jullie?

Ik ben stikkapot na een weekendje festivallen op krukken. Niet aan te raden maar wel een super geslaagd weekend (buiten de pijn om dan)

5. conanlover

16 aug 2011
    28
    0
    0
    Verzorgende
    oud - Heusden
    Hoi meiden van 1988,

Ik ben Nathalie en geboren 12-04-1988 :)
    Wel leuk om hier meiden tegen te komen die zwanger zijn, bezig zijn om zwanger te worden of al een kind of kinderen hebben.
    ikzelf ben nu zwanger van ons 1e wondertje
    ik hoop hier veel plezier te beleven en ik hoop eventueel veel informatie te kunnen delen en anders te krijgen.

gr Nathalie

6. siske89

siske89 Niet meer actief

conanlover: Welkom hier! Proficiat met je zwangerschap! Ik hoop samen met jou weer wat leven in dit topic te krijgen ;)

7. Within

Within Niet meer actief

Hey! Het topic bestaat nog! Kon hem al niet vinden :p

8. siske89

siske89 Niet meer actief

within: Ja hoor! Ik vond het hier al verdacht veel op een monoloog lijken :p Blij dat je ons hebt terug gevonden! Hoe gaat het nu met je?

9. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Heee within, welkom terug!! Hoe iss het nu?

10. siske89

siske89 Niet meer actief

Mijn nichtje is net terug naar huis, ze is hier sinds gisterennamiddag geweest. Ze wou zoooo graag op mijn Wii komen spelen :D

Skaya: Hoe gaat het nu met jou?

11. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Siske, hoe oud is je nichtje? Jaaa en wii is sowieso geweldigggg! Voor jong en oud hahah! Wij hebben er ook 1! Ben fan van wii-party!! Moet wel zeggen dat ik het alleen leuk vind als er mensen komen om mee te spelen, ga er niet zo gauw alleen achter zitten.

Hier gaat het goed, ronde 6 alweer en op de wachtbank. Cyclussen weigeren om korter te worden helaas, dus ben dat langzaam maar aan het accepteren. Heb een stuk minder kansen dan anderen per jaar zeg maar.

Hoe gaat het met jouuu?

12. siske89

siske89 Niet meer actief

Skaya: Mijn nichtje is 8 :) Ik heb ook al gehoord van die wii party maar zelf heb ik hem niet. Ik heb de 2 sports (resort / wii sports), super mario bross en sonic. Ik vind het wel leuk om een avondje mario te spelen. Ik woon alleen en dan is het wel leuk om eens iets te doen te hebben. De sports resort vind ik ook wel leuk om te doen :)
    Ik blijft voor jullie hopen dat een van de volgende cyclussen raak zal zijn!
    Met mij gaat het wel, buiten de rugpijn die maar blijft aanhouden. Maar ik houd goeie hoop :)

13. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Jaaaa Mario is geweldig!! Erg leuk ook met zn 4en! Alleen ook wel, maar moeilijk!!!!!

Ik kan morgen testen volgens mn banner maar wacht tot vrijdag. Gsiteren en vandaag beetje roze/bruin verlies gehad. Is voort eerst. Geen ongi want die komt altijd ineens met veel rood en veel kramp :p

14. siske89

siske89 Niet meer actief

skaya: Ik zie dat je toch al hebt getest? Want ik zie een zwangerschapsbanner! Proficiat meid! :D

15. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA hahahahahha! Dankje wel!!!

Had maandag ineens wat roze verlies, en dat heb ik echt nog nooit gehad, dus dacht dat moet wel een innestelingsbloeding zijn dan. Maar toch twijfelde ik omdat ik me elke maand gek laat maken door mn lichaam.

Maar had tus toch wel gelijk, deze keer dan :D:p

16. siske89

siske89 Niet meer actief

skaya: Ik ben echt super blij voor je! Geniet er maar van :)

17. siske89

siske89 Niet meer actief

Hoe gaat het ondertussen nog met jullie? :)

18. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Stilletjes hier!!

Hoe is het met jou siske?

Hier nu voor de 2e dag een beetje misselijk...hoop dat het niet doorzet!!
    Vanmorgen is iemand van MvM langsgeweest voor de uitleg en de test. Grappig dat er een onbekende even de test ging uitvoeren met mijn bakje plas, voelde me een beetje ongemakkelijk hahaha! Heb weer lekker wat leesvoer gekregen en een mooie paarse bedelarmband met de bekende druppel.
    Vrijdag komen de kannen, 8 per keer in een groene draagtas. Hoop niet dat gelijk de hele buurt ze herkent

19. siske89

siske89 Niet meer actief

Wat is MvM als ik mag vragen? Want ik ben niet helemaal mee vrees ik :D
    Met mij gaat het wel. Fysiek geen verandering, soms zelf hele erge pijn maar het lukt nog net wel :)

20. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Siske pffff wat balen zeg!!!! Waneer gaat het nou eindelijk eens minder worden!!!???

Ik was gisteren trouwens flink door mn rug gegaan toen ik nieste terwijl ik gebukt stond. Voelde me gelijk flink beroerd...gelukkig si de pijn nu haast weer weg.

MvM is Moeders voor Moeders. Ze maken er hier op de site ook volop reclame voor. Je moet dan 10 weken je urine opvangen, waarvan ze een medicijn maken voor vrouwen die moeilijk zwanger raken oftewel geen eisprong hebben.

Deel Deze Pagina