Dat denk ik ook wel vriendin van mij is al geweest en die vond hem super. En gewoon weer even lekker met zn 2en op stap.
is ook weleens lekker en goed om met zijn 2en iets leuks te gaan doen! straks als je een kleine hebt zal dat wel ietsjes minder worden
Veel plezier! Mijn moeder is er ook geweest (groot queen fan) en die vond hem ook helemaal super! Fibromyalgie is trouwens een vorm van reuma. Letterlijk betekend het chronische pijn aan spieren en bindweefsels. Gaat gepaard met vermoeidheid, weinig energie en nog wat vage klachten Maar vooral de vermoeidheid is voor mij erg lastig. Fibromyalgie - Wikipedia Die chirurgie waar trouwens over gesproken word gaat voor mij niet op helaas.
ja idd.. ben vandaag de hele dag weg geweest! we waren lekker te voet met zijn 3tjes naar schoonmoeders lopen. mike op het fietsje. gisteren ook al gedaan maar toen waren ze niet thuis dus maar weer eindje terug gelopen.. vandaag toch maar even gebeld of ze thuis waren . jij nog wat gedaan
Ik heb heel weinig gedaan vandaag eigenlijk De laatste fanzines voorzien van adresstickers, morgen maar op de bus doen. Het zijn er maar 895 Ga nu lekker eten koken en vanavond film kijken.. Heerlijk zondagen
Daar ben ik ook weer We zijn vandaag naar rotterdam geweest, erg gezellig! Wat verlend within... Maar heeft dit ook invloed op het zwanger worden? Wat knap van Mike! heeftdie het de hele weg volgehouden?
@ Within: Heb je nu geen eelt op je vingers van al dat plakken? En lekker he die luie zondagen, geniet er nog maar eventjes van @mamady:Grappig wij zijn vandaag juist naar utrecht geweest
Hij was echt onwijs leuk! blijft ook gewoon lekkere muziek Daarna nog heerlijk wat gedronken en gegeten dus samen een heerlijk dagje gehad Nu lig ik lekker voor pampus op de bank,een hele dag op hoge hakken lopen is toch niet echt aan mij besteed
Hahah! Wie mooi wilt zijn moet pijn lijden he...Fijn dat je zo'n leuke dag hebt gehad! IK ben nog nooit naar een muscial geweest.. erg he!? Heb de meiden hier ook Hyves?
Zo echt wel...mn voeten bonken nu nog na...Maar o wat zijn die hakken mooi en ze staan zo leuk bij dat ene jurkje Ik ga ook niet vaak naar musicals hoor! Eerste keer was met mn werk dus gratis naar Dirty Dancing. Maar daar vond ik niet zoveel aan En afgelopen voorjaar in New York (vakantie cadeau gekregen van schoonouders, ja ik ben zeer verwent) Ben ik naar Hair (ook niet echt super wel lekkere muziek) en Phantom of the opera (HELEMAAL TOP!!) En nu dus door een gek idee van mij naar We will rock you en die was ook echt een aanrader. Tis een leuke dag uit maar o wat gruwelijk duur!
Is het ook, er is niks aan te doen dus het is gewoon van "leer er mee leven" en dat is het. Op zwanger worden heeft het (voor zover ze weten) geen invloed. Wat wel zo is, is dat de zwangerschap de klachten tijdelijk wegneemt. Trucje van het lichaam! Dan kan alle energie naar de zwangerschap toe.. Maar dit gebeurd niet bij alle FM patiënten. Ik hoop dat het bij mij wel geld.. 9 maanden niet ongesteld én geen pijn door de FM... Lijkt me heerlijk! En geen eelt op de vingers hoor! Heb altijd thuiswerk gedaan, dus dit vind ik gewoon leuk
@mamaDY hij kan nog niet echt fietsen houd wel zijn voetjes op de trapper en soms niet. maar er zit een stok aan om te duwen dus dat is gemak! gisteren heeft hij bijna de hele terug weg gelopen. en het is best een eindje lopen niet om de hoek zeg maar Hier een fototje Bekijk bijlage 122140
Wat een stoer jasje heeft hij aan zeg! Echt super leuk. @Within: Hoop voor je dat bij jou dan ook je klachten weg gaan, zou wel ff lekker zijn voor je 9 maanden zonder pijn. Gaat dat in vanaf het moment dat je zwanger bent? Want dan merk je het ook meteen als je zwanger bent