Heb niet veel plannen voor deze week! morgen avond moet ik naar de tattooist laat tattoo op me voet zetten! spannend!! Verder gewoon werken deze week. en ik denk een lekker rustig weekendje (in ieder geval nog geen plannen of visite) en jullie
Spannend monique! Wat voor tattoo? Hier ook weinig plannen, vanavond visite, morgen werken en Vrijdag club van de kerk (12-16 jaar, ik ben begeleider) Voor de rest lekker rustig tot nu toe
Hallo allemaal, Ik ben nieuw hier en moet de weg nog even vinden op dit gigantische forum. Mijn naam is Saskia en ben ook van 1988 en sinds begin januari gestopt met de pil. Alweer 8 jaar samen met mijn vriend waarvan we er bijna 2 samenwonen.
Oeh chocolade Ik heb sinds ik zwanger ben toch constant echt honger, dus ik kan alles wel eten Plannen voor het weekend? Ja morgen de sleutel van ons huis en daarna echo en vrijdag avond babysitten op mijn uberschattige neefjes en zaterdag klussen in het huis en s avonds verjaardag van mijn vader en zondag klussen en beetje rustig aan doen. Tattoo, tof ben benieuwd Ik ben niet zo van de tattoos, geef mij maar piercings, die kun je er tenminste nog uithalen als je ze zat bent. Saskia welkom, hoop dat het snel raak is voor jullie.
welkom saskia!! we duimen met je mee dat je snel zwanger mag zijn. @simple ik ben ook van de piercings heb daar van bijna alles al gehad eigenlijk behalve tepel en dat nieuwe soort van tussen de borsten en etc. Heb ze al 2 tattoos wilde eigenlijk al heel lang graag 1 op me voet, nu heb ik het besluit genomen
Welkom skaya! gezellig dat je hier mee komt kletsen. @within: ook ik heb nu zin in chocola....maar eigenlijk heb ik overal trek in....vriendlief loopt me te pesten dat ik zoon honger heb terwijl ik aan de lijn probeer te doen...loopt op te noemen wat we allemaal nog in huis hebben enzo @Simple:Veel grote dingen die staan te gebeuren dus! spannend hoor! Ik ben gek op tattoo's en piercings. Heb zelf 1 tattoo en 2 piercings en iets zegt me dat dat niet de laatste zullen zijn
@nessa Waar heb je tattoo en piercings? ik heb ook redelijk wat piercings ook veel eruit gehaald heb er nu nog 4 en 3 tattoo's
Ik heb mn tattoo op mn enkel en ik heb een ringetje boven in mn oor laten piercen en ik heb een dermal anchor tussen mn borsten.
Oeh piercings! Hopelijk komt er ooit weer 1 terug bij mij.. moest ik eruit halen nadat die door een ontsteking scheef was gaan groeien.. Sorry voor de meiden die ik aansteek met vreetbuien! Word helemaal gek van mezelf.. blijf maar honger hebben.. en dan vooral een enorme drang naar suiker.. Arme ik
Hier ook echt teveel trek...heb nu maar boterham gesmeert om maar niet aan de chips en snoep te beginnen
Oh dat vind ik een goed idee! *bergt de chocoladeletter weer op* De opa&oma van manlief kwamen net langs.. brengen ze een doos bonbons mee! Oh zo verleidelijk!
Bedankt voor jullie welkom!! Nu ik jullie berichtjes lees over vreetbuien moet ik zeggen dat ik er ook last van heb! Probeer heel goed op mijn eten te letten de hele dag, maar savonds gaat het toch weer fout! Vooral zoute drop en borrelnootjes zijn in trek! Veel te zout natuurlijk Ook maar een pak snack a jacks gehaald Jullie nog (andere) ontwenningsverschijnselen gehad van de pil? Ik heb onregelmatig bloedverlies, hoofdpijn en soms wat misselijk. HA zegt dat het er allemaal bij hoort om je cyclus weer een natuurlijk verloop te geven...
@within wat gemeen! hoog weg zetten dan maar (al kan jij het wel hebben toch) Hier net 2 boterhammen op...nog steeds trek! @skaya: Hier de eerste 2 weken eigenlijk alleen maar hoofdpijn gehad...daarna eigenlijk nergens last van gehad. Behalve dan als ik ongesteld word...dan ga ik half dood
Die vreetbuien zijn denk ik mijn ontpillingsverschijnselen.. Samen met af en toe hoofpijn en een *ahum* enorme zin in sex.. Voor de rest valt het mee. Slik wel Etos zwanger worden vitamines, dat helpt ook wel denk ik. *heeft boterham met smeerkaas *
Hallo iedereen hier! Ik had effe met Within ge-privé-bericht (is dat een woord? ) en zij zei me dat ik me hier gerust mocht toevoegen. Ik ben wel een jaartje jonger dan jullie (1989), ben nog geen mama maar heb een hele grote kinderwens. Jammergenoeg ben ik nog steeds vrijgezel en heb ik door een werkongeval veel last van rugpijn. En het eerste wat ik hierboven lees is vreetbuien... hmmm heb ik ook last van maar dat komt eerder door de verveling hier vrees ik Sien
Welkom! wij doen niet zo moeilijk over een jaartje meer of minder Als je maar gezellig bent Hier nog steeds trek....grrrrr