hee vroeg me af of hier ook Mama's(of to be) zijn die hun eigen moeders niet meer hebben? Ben zelf mijn eigen moeder afgelopen dec verloren! had haar nog zo graag willen vertellen over een eventuele 2e wonder en vragen over opvoeden ed. wie herkent dit....?
Hallo meissie2008, mijn man en ik zijn al wat jaartjes bezig om zwanger te raken en helaas is dat altijd nog niet gelukt! Ook mijn moeeder(en vader) is/zijn overleden in 2008. Ik zou zo graag met haar hier over willen praten en mocht ik toch ooit echt zwanger raken had ik dat graag met haar willen delen, maar helaas. Ik denk als het zover mocht komen dat ik het er nog flink moeilijk mee zal krijgen dat zij hier niet meer is om het mee te maken. Heeft jouw moeder jou 1ste kindje wel meegemaakt? groetjes wanda
mijn moeder is overleden 3 weken na mijn 8ste verjaardag (1ste kerstdag) had gedacht dat ik het er heel zwaar mee zou hebben maar kan het tot op heden goed aan. mensen om mij heen vragen het wel vaker waardoor het soms moeilijker is. ik heb wel een foto van mijn moeder in een medailion gehad de hele zwangerschap en een pic op de kamer van mijn meisje. ze is er gewoon bij denk ik dan af en toe. sterkte!
Als eerste wat ontzettend rot dat jullie nog niet zwanger zijn!lopen jullie al het in ziekenhuis voor verder behandelingen..? Oh je bent allebei je ouders kwijt, verschrikkelijk lijkt me! Ja onze dochter is 2,5 jaar dus gelukkig heeft ze haar nog meegemaakt en ze was dol op haar! Denk dat als je hopelijk zwanger mag raken je het er nog wel moeilijk mee krijgt, zal op den duur ook wel weer wat slijten dnek ik....weet niet hoor!vind het allemaal zo moeilijk! jij nog sterkte met alles en bedankt voor je reactie! Liefs Meissie
Wat mooi dat je medaillon met haar foto hebt omgehad met je zwangerschap!voelt ze wat dichterbij!ookal is ze in jouw geval al een poosje overleden!Mooi een foto van haar op je meisje haar kamer, kan je verhalen vertellen over haar enzo! Mijn moeder had vorig jaar nog een mooi Dora schilderij gemaakt voor mijn meisje en die pronkt nu op haar slaapkamer!Zo blij mee! Sterkte ook voor jou en bedankt voor je reactie! Liefs Meissie