hey dames zo mijn internet doet t weer en ben nog niet ongesteld maar ga er dus niet vanuit want als k zou moeten zijn zou ik tog al egt streep moeten hebben niet??:s me temp is nog niet gezakt blijft 37 of meer snap er zo niks van ja die miskraam is tog al bijna 2 maanden geleden mja k weet t egt niet raar gedoe .. als ik nog niet ongesteld ben zondag doe ik maandag morgen maar weer een test vind t egt raar want normaal door de clomid moet je netjes je cyclus krijgen van 28 dagen enz?? mja hoe is het met jullie dames nog iets nieuws ofso gebeurt of iemand goeie positieve ovulatie test gehad ofso?? xxx
Lekker dat je internet t weer doet! Hmm njaa je hoort vaker dat het wat langer duurt voor er echt een goeie streep is toch? En geen bloed, wel hoge temp en een lichte test is een goed teken toch! Hmm jaa van clomid heb ik geen verstand, dus daar kan ik niks zinnigs over zeggen, sorry Maar denk eerlijk gezegd niet dat het nog door die miskraam komt hoor, daar is t al te lang geleden voor....voor zover ik weet dan.. En hiet is nog niks spannends gebeurt haha Jaa jiskaa heeft een naderende eisprong, ik nog steeds nega testen e baby ook..... Xx
@Jiska Oehh leuk een nieuwe eettafel. Ik vind het altijd leuk als we samen ergens voor gaan kijken! Nou ben benieuwd waar je mee thuis komt Ik hoop inderdaad dat ik hem al gehad heb, alleen wel gek dat mijn temperatuur dan niet stijgt? Dus eigenlijk kan ik hem nog niet gehad hebben.. Mijn langste cyclus ever is 35 dagen geweest, dus hij moet uiterlijk morgen komen. Alstie er dan nog niet is, ga ik maar eens afspraak maken met huisarts. Kan hij controleren of ik wel een eisprong heb. @Jenny Nou spannend hoor. Ik weet niet precies hoe het zit met clomid en je cyclus. Ik neem aan dat die ook gewoon rond de 28 dagen is ja. Dat je temperatuur nog steeds hoog is, is toch wel een heel goed teken?
hey ja ik weet t allemaal niet meer zonder die clomid ken ik me lichaam beter dan met ik eet natuurlijk ook niet wat allemaal kan door die clomid lekt zelfs vocht uit me tepel heel raar als ik tog nog ongesteld wordt ga ik volgende week ef na de huisarts! xx
Jaaa kan me voorstellen dat je in de war bent! Dit is de eerste x clomid toch? Hoop voor je dat je dat je gewoon niet ongesteld word Njaa we kunnen in ieder geval niet ontkennen dat het niet spannend is Xx
ja spannend maar niet leuk t geeft je allemaal hoop en dadelijk is t niet zo en dan is t zo niet leuk en die klote dunne streepjes ook he zo ging t vorige x ook pff stresverwekkend! ja dit is de 1ste x en hierna heb ik nog 1 kuur en als die ook niet werkt dan moet ik gewoon wachten ik wordt volges mij ook nooit zwanger zo rot pco ook xx
Heeej! We zijn geslaagd haha, voor een eettafel, en we zijn nog steeds bij elkaar haha En allebei zonder blauwe plekken Mooie glazen eettafel, met zwarte stoelen, perfect! Trendhopper had allemaal sale Ook nog wat leuke accesoires gekocht voor op tafel, en in de kast, dus helemaal super Jenny spannend! Wel balen dat je nog geen duidelijkheid hebt! Hopelijk komt dat gauw en lukt het je gewoon om via natuurlijke weg zwanger te raken Babywens, als dit je eerste maand temperaturen is, ben ik bang dat de huisarts nog niks wil doen. Pas als je lang bezig bent met zwanger willen worden, en een paar maanden temperatuurt zonder duidelijke eisprong zeg maar, dan pas willen ze wat voor je doen.. Meestal dan, wil je gewoon even behoeden voor een teleurstelling Hier vergeten te testen vandaag haha! Ik had m'n plasje al in de pot, en toen d8 ik; chips! ik zou testen haha Dus morgen maar weer Sorrie dames.. vanavond word er nog wel even geklust dusse, zonder ak te enthousiast voorspel deze keer haha
hahah goed joh! En het klinkt erg mooi! (ik wil een foto zien ) Hmm oké, nou dan wacht ik nog maar eventjes met naar de huisarts gaan.Bedankt voor het meedelen! haha ik wil eigenlijk ook nooit gaan, want dat kost weer geld Ik ga alleen als het echt nodig is Maar ik heb vandaag weer een testje gedaan en ik zag weer een streepje.. hmm misschien dat ie dan toch nog komt Zou wel fijn zijn, morgen nog maar keertje testen.. haha en dan stop ik er echt maar mee, ben al 6 dagen aan het testen! haha succes met klussen vanavond
Maar ik heb vandaag weer een testje gedaan en ik zag weer een streepje.. hmm misschien dat ie dan toch nog komt Zou wel fijn zijn, morgen nog maar keertje testen.. haha en dan stop ik er echt maar mee, ben al 6 dagen aan het testen! haha succes met klussen vanavond [/QUOTE] Haha heb vorige x anderhalve week getest omdat ik niet Pcies wist wanneer ik moest beginnen Wel met succes!
Bij mij staat er op die ovulatie testen zeg maar wel wanneer je het beste kunt beginnen met testen? Ik zal straks bij m'n volgende plasje weer even testje erin dippen Mag niet met ochtendplasje en ik ben nog niet zo lang uit bed haha Ik zal vanmiddag wel even een foto maken van onze tafel en stoelen En even zien of ik die hier dan op krijg.. heb nog nooit een foto erop gezet namelijk Hier vandaag koopzondag, denk dat ik straks maar even een rondje stad ga doen.. verveel me nu al haha Vriendlief doet z'n zombie spelletje op de PS3, daar heb ik ook niet veel aan vandaag xD Iemand nog tips voor de zondagsleur?
hey meiden slecht nieuws! gister avond deed ik dus nog een test en ik had egt een goedzichtbaare streep ik was helemaal blij en nu sta ik vanmorge op helemaal onder t bloed pff ook nooit geluk he! hoe is het jullie xxx
Haha heb vorige x anderhalve week getest omdat ik niet Pcies wist wanneer ik moest beginnen Wel met succes![/QUOTE] ohh haha dan valt het bij mij nog mee.. nouja vandaag weer niks te zien he.. ik snap er de ballen niet van Gekke ovulatietesten Bij mij werken ze niet of ik heb gewoon geen eisprong.. ik moet er niet aan denken om dit zo nog een maand te doen, pff wat duurt een maand lang zeg! Jij nog testje gedaan vandaag?
Ahh Jenny wat jammer zeg Bah wat kan je lichaam je dan voor de gek halen he.. maar hoe kan het dan dat je gisteravond nog een positief testje had? Toch nog wel van je vorige zwangerschap? Heh echt balen voor je joh, maar met volle goede moed naar de volgende ronde. Dan krijg je nu nog een keer clomid toch? Hopen dat je ongi snel over is en dat je gauw weer kan gaan klussen! Knuffel voor jou!
Ja dat staat er bij mij ook op, maar dat is al vanaf dag 12.. en aangezien ik nu al op dag 20 zit, werkt dat voor mij ook niet echt Ik ben benieuwd naar je foto! DIe moet je gewoon als bijlage toevoegen! hahah wij doen lekker elke zondagmiddag een dutje.. Wij zijn ook christelijk dus gaan 2 keer naar de kerk Ik verveel mij nooit op zondag! hahah wat voor zombiespel? Ik zie het al helemaal voor me.. jij vind daar niks aan zeker?
Haha ja dat is wel beetje laat, misschien is ie al wel geweest? Of misschien sla je een rondje over? Of misschien is je piek niet heel duidelijk, of heel kort en heb je hem gemist met testen haha Ik zal vanmiddag m'n camera op m'n nieuwe telefoon eens uittesten, hebben daar nog geen lamp dus hoop dat het wat wil Ah zo, ja wij gaan niet naar de kerk, en een dutje doe ik al helemaal niet, want wij kwamen pas half 11 uit bed ofzo haha en dan kan k vanavond weer niet slapen, en ik kom al zo moeilijk in slaap Hier nog niet geklust, hij is elke keer moe Soms word ik zo gek van die smoesjes, zeg dan gewoon dat je geen zin hebt! Eikel En ik maar gek rondlopen hier xD Ehm, nou het is van een ander spel, een oorlogsspel, call of duty, en dan heb je een extra optie, en dat is dan zombies Die moet je dan doodschieten enzo, die komen achter je aan om je op te eten haha Opzich vind ik het wel leuk, maar heb geen zin om de hele dag beetje te zitten gamen Ik had het laatst op een avond, hadden we dat spelletje gedaan, en gelijk daarna op bed.. nou, ik heb de hele nacht gedroomd over die stomme zombies
Hee dames! Hoe is het met jullie? Jenny wat ontzettend klote voor je! Hoop idd dat je snel weer opnieuw kan klussen Ooow ben nieuwsgierig naar de foto! Jaa bij mij staat er ook wel op wannerr je kan testen, vanaf dag 10 ofzo geloof ik maar duurde zolang dat ik dacht nou t zal wel niet Maar zo eigenwijs als ik was ging ik lekker door en kwam ie op dag 17 Alleen... Nu klopt er natuurlijk niks meer vn mn banner..... Xx
Nou dames, Vol trots kan ik jullie vertellen dat ik destraks een positieve ovutest had! Als dt ding me niet in de zeik neemt zoals vorige keer haha Xx
Jeeeejj Sam! Ohh fijn joh Was het een KNALtestje? hmm die heb ik helaas nog niet gehad Vandaag dus ook weer niet, morgen nog proberen (ga er volgende maand toch mee stoppen, hier word ik een beetje gek van, dus kan ze wel opmaken ) En als ik er morgen geen een heb dan geef ik de hoop maar op voor deze maand
Njaa het streepje knalde er niet vanaf haha maar hij was wel gewoon positief Hmm normaal zou ik zeggen, niet zo snel de moed opgeven... Maar begin nu stiekem toch wel een beetje te twijfelen... Maar zou toch voor de zekeheid wel nog even proberen om de dag, 2 dagen te klussen? Xx