Meiden van 21 die gaan voor hun eerste kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door babywens2011, 16 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Heeeee stampertje welkom!:D

Dus toch meer mensjes van 21:p

2. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Heeejj, wat leuk zeg! Welkom hier, we waren al aan het wachten totdat er nog meer 21 (of 20:p) jarige hier zouden komen!

Gezellig.. welke dag van je cyclus zit je nu?

Nou meiden, moeten we toch echt even een lijstje invullen, wanneer iedereen z'n verwachte NOD is hoor!!
    Ik zal hem hieronder nog een keertje plaatsen ;)
    En allemaal invullen hoor :p

3. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    zwanger-willen-worden-lijstje:

Babywens2011 - NOD 15 maart? - 5de ronde

4. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw

Whaha jaa ik heb dus echt geen idee hoe dat met die ovutesten werkt...:$
    Innesteling is idd weekje na je eisprong...

Maar kan je nog herinnen dat ik vandaag pcies een week geleden ook 1 positieve test had......

Snap er allemaal helemaaaaaal niks meer van dames! :p

Jaa hier is t ook lekker weer!:D

5. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
  6. Jiskaa

Jiskaa Actief lid

20 okt 2010
    277
    0
    0
    NULL
    NULL
    Joehoee :D
    Oehh wat typt het raar met nepnagels haha :p
    Ik snap ook niet waarom jullie ovu testen zolang donker blijven :( Heb ik nog nooit gehad, laat dat ei maar springen :p
    Misschien hebben ze hoogtevrees, die eieren van jullie haha :D

Ik zag dat we een nieuweling hadden, welkom stampertje!
    Er is nog een twintiger topic volgens mij, dus denk dat het hier daarom wat rustiger is ;)

We hebben net heerlijk gegeten, nu even uitbuiken, en dan straks lekker in bad met zn tweetjes :D

Ik heb gewoon bh + string gekocht overigens, geen kousen ofzo, daar hou ik niet zo van :) En hier heb ik ook nog wat aan :p Ik zie mezelf doordeweeks niet met kousen boodschappen doen fzo ;)
    Een rode bh met zwart kant erop, heel schattig :p Maar ook wel sexy hoor haha :) Met bijpassende string ofcourse :p

Nou hoop k niet dat als ik dat straks aanheb die een sexy dansje wil zien, daar vraagt ie wel eens om namelijk ;), en daar heb ik niks mee :p

7. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    haha jaa kan ik me voorstellen.. ik vind het vooral altijd irritant worden ook als me nagels lang worden... en gaan ze er meestal weer af:)

Zooo nou idd... laat dt ei idd maar eens springen!!:$

Oeeww lekker in bad heerlijk!:D

Hmm nou doordeweeks boodschappen doen ik je kousen kan best leuk zijn! hahahhahaaa:p (grapje, zie je al gaan hihi)

Rood met zwart klinkt wel sexy! en vat dat niet verkeerd op hoor:p

Owww jiskaa gooi je haar los!! en doe een dansje! hahaha:p

Als ie er om vraagt doe je het dan wel of niet?:p

8. Jiskaa

Jiskaa Actief lid

20 okt 2010
    277
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, ik zie mezelf ook al gaan met m'n Appie Heijn tasjes haha! :D Heel raar beeld :) Bij ons wijkcentrum zeg maar, zitten best veel bejaardeflatjes enzo, dus ik doe die mannetjes dan wel een plezier :D Hebben die ook nog eens een goeie dag haha! :)

Omg, nu klink je net als Marco, gooi je haar los mwhaha :p
    Nou.. ik durf niet meer :p Ik had een keer zo'n babydoll ding aan, en toen zei die van, doe eens btje sexy dansen fzo.. en toen zei die dat ik erbij stond als ingezakte zak patat fzo iets ;) Dus sindsdien durf ik niet zo goed meer.. maar die was ook wel erg naakt en doorschijnend, dus voelde me daar niet zo happy in haha :p

Agh, als ie het heel lief vraagt, doe ik misschien wel een dansje voor hem :p Maar dan moet er wel wat tegenover staan haha (A)

Ow en om even op, volgens mij babywens, terug te komen; ik zal niet al te enthousiast voorspel plegen deze keer hoor :D:D

9. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Haha die oudjes zullen de dag van hun leven hebben:p
    hmm jaa kan me voorstellen dat je daar wel onzeker van word!
    Al bedoelde ie t waarschijnlijk niet verkeerd maar meer 'aanmoedigend' zo van als ik dat zeg denkt ze o shit en komt ze wel een beetje los...
    Maar helaas het tegendeel is vaak waar:)

Whahahaa hoop voor je dat het lukt om niet te enthousiast te zijn...:p
    Kan soms nog best lastig zijn haha;)

10. Blaadje

Blaadje Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.748
    223
    63
    zwanger-willen-worden-lijstje:

Babywens2011 - NOD 15 maart? - 5de ronde
    Blaadje - NOD 18 maart - 1e ronde

Ik kom me hier ook maar melden, ook al ben ik nog geen 21;)
    Ik ben 19 en sinds 4 maandjes getrouwd en voor ons is het nu dus de 1e ronde:D

11. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw

Jij ook al getrouwd!:p

Owww dames eet me niet op, bedoel er namelijk echt niks mee;)

Maar hoe zijn jullie erop gekomen zo vroeg te trouwen?!

Oooww spannend eerste rond.. wanneer is je ei?:p

Haha we zitten hier allemaal in ei spanning:p

12. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    hahah ik heb het gevonden hoor! :) enneh.. ik ben zoiezo niet zwanger, want mijn baarmoeder gaat al lager hangen en staat wijdopen.. ik denk dat het nu eindelijk snel gaat komen (hoop ik :p) Voel jij es effe aan je bmm? ;)

13. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    haha dan ga ik wel even me nagels knippen hoor!:)

Zal zo na gtst eens even gaan voelen hahaha en dn horen jullie t meteen...!:p

Had trouwens gister met de sex...(ik was bovenop haha) wel een beetje een soort van pijn...
    njaa niet echt pijn maar meer best gevoelig...dus dacht gelijk... owjeej.. misschien is dt mn baarmoeder wel haha

Maar.. ik ga straks ff voelen;)

14. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    haha schitterend.. ik zie je al helemaal gaan, lekker dansen in je sexy setje :p haha wat grappig zeg! Nou dat moet toch wel goed komen vanavond he?

15. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Heeejj welkom! Wat leuk dat jij ook al getrouwd bent? Ook lekker jong.. waren je vriend en jij al lang samen? Mag ik vragen waarom je getrouwd ben? Ik ben dat namelijk omat ik christelijk ben.. Jij ook toch? Volgens mij heb ik jou ook wel bij ander forum gezien ;)
    Maar gezellig dat je mee komt kletsen, ook al ben je nog geen 21.. mag best hoor! :D

Wel spannend zeg, dat dit de eerste ronde is. Heb je voorheen de pil geslikt?

16. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    haha ga jij dat maar eens doen ja.. kben benieuwd of je wat kan voelen. Ja ik heb daar dus ook heel erg last van he.. bij mij kan het ook echt gewoon zeer doen en dat is wss je baarmoeder inderdaad! Helemaal als ik bovenop zit, voel ik dat erg goed :p

Maareh om even terug te komen op de vraag waarom ik zo jong getrouwd ben ;) Ik ben christelijk, dus ik wil eerst trouwen, voordat we gaan samenwonen.. en aangezien we al 4 en een half jaar verkering hebben, waren wij er allebei erg aan toe! ;)

17. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    en sam.. heb je al een zwangerschapstestje gedaan, zoals vlinder je aanraadde op het andere topic? Hahah dat zou wel hylarisch zijn.. ik ga morgen nog keertje testen en denk dat hij dan wel negatief zal zijn!

18. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw

Jaa ik vraag me ook af of ik wat kan voelen...:p
    Spannend.. nog 10 minuutjes en dan krijgen jullie de uitslag!:p haha

Owjaa... had even niet nagedacht over het christelijke, sorry!

19. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Haha nee.. heb ze niet meer in huis dus gaat beetje lastig:p

En zit nu weer gelijk te twijfelen of ik het moet doen....
    Stiekem krijg je toch een beetje hoop nu... maar ik wil geen teleurstelling voor niks eigenlijk...;)
    Hmm jaa ik kan ook morgen weer pas testen:p
    Ga ik gelijk even doen als ik terug ben van me werk morgenochtend:p

20. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nee ik zou er ook maar niet op hopen hoor, lijkt mij namelijk een beetje stug. Maargoed alles is mogelijk ;) maar niet teveel op hopen! We testen morgen namelijk negatief en over 2 weken zijn we allebei zwanger :D :p

Deel Deze Pagina