Meiden van 21 die gaan voor hun eerste kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door babywens2011, 16 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw

Pff baal er eerlijk gezegd behoooorlijk van dat ik geen test meer heb!:)

Had ik ze nou vanmiddag maar wel gehaald haha;)

Hmm nee ik hoop ook niet echt hoor.. denk alleen stiekem van hmm zou t misschien dan kunnen... maarja goed.. anders kom ik er over 2 weken wel achter:p

Laten we t hopen dat we zoveel geluk mogen hebben!:D

2. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb nog 1 testje, dus die ga ik morgen maar doen. Hmm helaas vanavond geen vrijpartijtje hier :( ben ik zo bang dat ik net mn ei mis, maar we hebben gister nog geklust dus dat moet in principe goed zijn toch?

Maareh mevrouw, GTST is al afgelopen he..waar blijft je verslag? :p

3. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw

Hahah pff wou dat ik er nog 1 had...:p
    Wil weten of ie al gejumpt is!:D

Haha jaa die rare kronkel heb ik ook als ik een keer geen sex heb wanneer ik wil....STEL IK MIS MN EI!:$

Gelukkig voor ons zit dit tussen de oren haha want als je t gister nog heb gedaan moet dat gewoon goed zijn hoor..

Alleen tsjaa.. bij mij blijft het dan toch de hele kriebelen... dat ik denk shit k mis mn ei...
    Kan je niet gewoon even een vluggertje doen ofzo?:p voor je eigen geruststelling:p

Owjaaa!! pfoee ga k nu ff doen!!:)

4. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    haha maffie, jij kwam met je tekst dat je ei nu in de avond/nacht springt :p dus dat kan je morgen pas testen dan ej ;)

5. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Huh kwas nog helemaal niet klaar met typen en hij plaatst mn berichtje al.. DOM :p

maareh ja ik heb dat idee ook heel erg.. haha alleen heeft mijn man TOTAAl geen zin meer, na een week lang, met 1 dagje vrij,elke avond klussen. Zn slurfje is een beetje moe :p whahah en bovendien zitten we nu bij mn schoonouders in huis met hun dochter (zus van mn man) dusja.. op het moment gaat het niet heel makkelijk! Tis echt een enorm gevoelig huis en dat zusje is al 18 jaar.. :S

6. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw

Owjaa das waar! haha was ik ff vergeten:p

Maar net even een inwendig onderzoek verricht whaha...

Zijn jullie klaar voor de beschrijving...;)

Ik voelde:
    een soort van ovale bobbel... zal wel die 'bal' geweest zijn waar jij t over had baby...
    Maar hij was volgens mij niet open....
    Tenminste als ie open is dan voel je dat duidelijk denk ik??

Wat een raaaaar gevoel! haha ik werd heelmaal gekieteld van binnen...(en nee geen positieve kriebel:p)

7. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Hmm jaa ik kan me er wel iets bij voorstellen...:p

Ik ga vanavond als vriendliief thuis is maar even bespreken wat we gaan doen.. trouw elke dag nog even klussen.. of maar gewoon wanneer t er van komt zeg maar...:p

En dan komt weer die onzekerheid... STEL ik mis net mn ei whahha:p
    Maar gelukkig is vriendlief heeeel enthousiast dus wss gaan we nog even door;)

Hmm dat zusje is al 18 jaar en jullie moeten 'oppassen'?!:$

8. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    pff nog even over die baarmoeder toestand he..:p

Voel je die normaal gesproken soieso altijd?
    Ook als ie niet aan t zakken is voor de eisprong...

Maar dt ding zit volgens mij hartstikke dicht...:p
    Wat betekent dat nou dan dat me eisprong al is geweest?
    Want als me eisprong nog zou moeten komen zou ie al open moeten zijn.. aangezien dat een paar dagen van te voren dan al gebeurt toch?

En baby... je was toch zo nieuwsgierig..:p waar ben je dan joh haha:p

9. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik ben hier joh, apie! :p hahah

Ehm bedoel je of ik mijn baarmoeder voel tijdens het klussen? Nee normaal gesproken niet, maar wel rond mn eisprong..

Ja voel je dat hij dicht zit? Soms voel je een soort spleetje, dan lijkt het of hij open staat.. maar waar staat ie dan? Laag of hoog?
    Nou misschien is je eisprong dan wel geweest :) Dat zou fijn zijn.. maar helaas kan je nog geen testje doen, morgen nog maar eentje he ;)

10. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    hahah ohh joh, je had nog meer berichtjes getypt (had ik ff over het hoofd gezien :p)

haha spannend he, zo'n onderzoek :p Ehm alstie open is, voel je dat niet heel duidelijk hoor, je moet dan wel even goed voelen! Je voelt dus een soort van spleetje op het topje (of aan de zijkant, kan soms ook) alstie ietsje open staat istie wss nog niet geweest!

Best bizar he? haha die 'bal' vind ik ook echt maf om te voelen.. dat dat gewoon je baarmoedermond is, best vreemd :p

11. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    hahah nou kijk, fijn dat vriendlief enthousiast is :p
    Maar goed, als je om de dag klust ej, dan is het goed!! Vaak zeggen doktoren ook dat dat juist belangrijk is en dat je dan de meeste kans hebt.. vreemd, want je zou denken dat hoe vaker je vrijt, hoe meer kans je hebt.. nouja weet het ook niet.

12. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    hahah en over dat 'oppassen' :p
    Tjah ze is inderdaad 18 en vind het ook wel beetje apart, maar ze wonen echt in een megagroot huis en ze vind het niet fijn om 's nachts alleen te slapen in dat grote huis. Kan ik mij opzich ook wel beetje voorstellen.. maar daarom slapen wij hier vannacht.. en morgennacht.. en overmorgennacht :p hahah voor de rest gaat ze gewoon haar eigen gang hoor ;)

13. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Sam, lig je alweer op je bedje te snurken? :p

14. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Haha nee bedoelde eigenlijk gewoon zo... als je even gaat onderzoeken:p haha sorry:p

Jaa ik weet dus niet zeker of ie dicht zit... voelde volgens mij wel iets van een spleetje.. maar jij had t over je t gevoel alsof je je pink erin kon stoppen:p

En weet dus niet of ie laag of hoog is:$ vandaar mijn vraag of je m soieso ook voelt.. als ie hoog zit dan...?

15. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw

Nee ben wakker joh haha:p

Oooow okee op die manier...
    Nee kan ik me voorstellen zelfs ik heb t er niet zo op als k echt helemaal alleen thuis ben savonds/snachts.....

En dn woon k nu gewoon in een eengezinswoning haha:p

16. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ehm als hij hoog in je schedel zit, dan voel je hem wel, maar wel wat moeilijker.. Dan zit hij gewoon heel hoog en moet je wel flink wat moeite doen om erbij te komen. haha je kan natuurlijk niet je pink er echt helemaal insteken, maar soms heb ik dat idee wel. Als hij dicht zit, dan zit hij ook echt potdicht en dan voel je ook geen spleetje..

hahah Nog lekker wakker joh? Moet je mannetje weer werken tot vannacht? Ga je nou weer klussen? ;) haha lekker doen, als het kan en als hij zin heeft!

17. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw

In je schedeL nog wel:p hahaha

Neem aan dat je gewoon schede bedoelt hihihih:p

Hmm had niet t idee dat ik echt me halve arm erin moest proppen om m te voelen:p
    En eigl heb ik niet helemaal op dt spleetje gelet.. maar DACHT wel zoiets te voelen... pff zal dalijk wel ff kijken voor de zekerheid.. njaa voelen...

Jaa hij moet weer werken:(
    Ehhmm njaa denk t wel.. maar gewoon ook omdat k zin heb!:D
    Ben een beetje jiskaa aan t nadoen haha:p

Heb maar een hip lingerie ding aangedaan met kousen vast aan jarratels...:p
    Ik dacht aangezien we t al vanaf zondag elke dag doen...
    Dan is t nu weer net ff iets anders...
    En hoop wel dat ie zin heeft anders sta k mooi voor lul met me 'pakje' hahahhaa

18. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja in je schedeL.. whahaha schede bedoelde ik natuurlijk! Ohh hoezo blond :p

haha ga jij zo maar weer eens even voelen.. Ach het beste is om morgen een testje te doen ej, dan weten we het zeker! ;)

hahah super grappig.. ik wil ook zo'n pakje :p ik heb wel mooie, sexy lingerie, maar kousen heb ik nog niet gekocht.. vind het wel heel grappig, maar hoevaak doe je dat nou aan? Heb nooit zin om dat aan te doen, omdat het ook zo weer uit is :p
    Ohh ik denk dat het wel goed gaat komen met jullie, maareh zit je NU al in je pakkie? hahah hoeveel uur duurt het nog voordat hij komt? :p

19. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw

Hmm heb nog even gevoeld... maar weet t nie zeker hoor:(
    Jaa ik ga soieso morgen nog even testje doen... soieso hoor je t morgen voor half 12 weer:p

Haha jaa heb t al aan want wist niet of k witte kousen of zwarte netkousen aanmoest:p dus moest ff kijken haha

Hmm.. niet zoo heel vaak hoor dit is de 3e keer in afgelopen 1,5 2 maanden ofzo.. maar hier blijft t wel aan...;)
    Aangezien meneetje daar heeel opgewonden van word!:D

Ehhmm hoop dat ie half 1 1 uur toch wel thuis is....:)

20. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Owjaa en toch ook wel slijm volgens mij....

Heb alleen niet gekeken of k er draden mee kon trekken:p

Maar het voelde heel glad en glibberig zeg maar...
    En niet een beetje droog/plakkerig zoals 'normaal'?

Sorry hoor dames:p

Deel Deze Pagina